2024年10月2日 星期三

重回舊地......拆餐飽!!!

已經有一段長時間沒有來過,尤其是早前的疫情,很多食肆都有防疫限制...直到現在,上酒店的網站,都仍有些措施需要遵守,就是拿取食物時需要配戴口罩...其實也沒有所謂,這樣也比較衛生...

始終食自助餐都是人多比較熱鬧,一兩丁人都甚少諗食buffet,今次就因為有親友回港,再次難得聚聚,所以約定到這裡食自助餐...

雖然已隔一段時間沒來,但內裡的佈置依舊不變,這個也是一種特色!!!

都是慣常吃自助午餐,感覺比較好,若然吃晚市,就會過於撐胃,難以入睡,亦對身體不太好...而午市就比較多糕點選擇,我認為這裡的糕點質素很好!!

而事實,現在很多食肆幫襯過一兩次就沒有下文了,我們能夠繼續有幫襯,相信都一致認為唔錯!!!

開始有點肚飽飽,但這個芒果紫糯米真係無得頂,都吃了幾兜...這一段時間都有和牛和榴蓮美食供應,餐內的榴蓮慕絲,個個都話未試過,而且好正!!

到離開自助餐那刻,都未見過一位食客配戴過口罩取食物,哈哈!!!既然進食時都要除口罩,都費時又戴又除...始終我們沒見過一段長時間,傾談為主反而吃東西是其次,重回這舊地,畢竟也是留有很多的回憶回味!!!

32 則留言:

  1. 我的第一次:中五畢業謝師宴。仲要粧大個仔扮成熟,特登花錢買恤衫皮帶西褲皮鞋,準備投入漫長工作生涯。
    『情人節系列:香港有個好奇怪嘅現象,啲女仔通常都話自己好細食,但偏偏又好鍾意食buffet。對於呢個現象,唔使明嘅,知就得。
    99%嘅女人都係甜品迷,如果男人食自助餐係食肉為主,女人一定係食甜品為主。』從網上節錄。我覺得佢講得唔多啱,男女都揀貴貴海鮮食回本,然後按個人口味去添食,佢係收左錢嘅饍稿點人去邊度食自助餐。
    老人攻略:老人胃口細就唔去。邊及森哥呢個年青人,不過,後生時都會唔食午餐兼運動到好攰,餓透腸胃清零才去嘆,大飽口福。 最近發覺斷食一日一餐都可令胃口回春,唔使做蝕本貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽你所形容,你的打扮似足當時的占士甸果類,迷倒不少中五女生,或者小部份的男生都唔定...哈哈哈

      唔會喇,家陣乜野年代,來得自助餐都係以食為主,希望食翻夠本...呢度都有肉食,不過我冇放相出來,佢以鹵肉,燒味雜樣居多,啡啡黑黑相片不夠亮麗!!!
      其實酒店出名糕點甜品,平時你去高級餅店一件餅或一個撻都貴到飛起,呢度可以任食都有著數,而且今次和親人去,有老人家(森伯做代表),有細路,見到有啫喱雪糕都特別開心...

      唔駛啦,下午去食輕鬆得多,冇咁大的飽滯感,返到屋企可以再食少少當晚餐就可睡覺!!!

      斷食還斷食,有需要時我是可以破下例,不需要太過拘謹執著!!!

      刪除
    2. 竟然獻上我嘅第一次都驚喜唔倒森哥!白費咗!
      白領斯文look。
      我個八両金樣都唔輸蝕,吸唔少粉絲。
      回帶自助餐片段,我嘅人生已翻開好多頁,由剛踏足社會工作到垂老,興幸仲健康。
      知情識趣,善解耆意,自助餐係搏殺期,早茶係耆期,越傾越明。
      親戚係森老兒子和孫女。
      三幅相都係甜品,原來係森哥最愛,做人平時要嚴謹,放縱一下無問題。

      刪除
    3. 唔收貨,你呢啲第一次冇咩驚喜……👎

      似八兩金都似明星,有粉絲都唔奇!!肯定一爺當年年少都不願放低偶像包袱,不可搏命拆又要扮細食,扮斯文……森伯就唔會,拆完一碟又拎第二碟!

      森伯都冇諗過三代同堂食自助餐,你嘅創作力幾強!!👍

      燒賣,牛仔骨都算甜品?!
      呢度啲甜點高級,而且又色彩繽紛,啱晒好色的森老頭子!!😋

      刪除
    4. 唔收貨…好色森老難服侍,麻煩客,戥你班妃嬪慘。
      男兒口大食四方,女子口大食窮郎。係好吖!斯文都可食到肚脹爆。
      得你每碟都咸甜放埋一齊,一啖砂糖、一啖X,正常人最後食水果甜品,森異於常人。
      甜點憑咪分高低?
      我對蔬果瓜就好色,係好健康呀!每日色彩繽紛,森哥得呢一日,輸我成條街。

      刪除
    5. 一爺有咁多第一次,講個最精彩嚟聽吓!!!

      邊個斯文?!邊個斯文?!森伯魯粗一名,唔會話我卦!!
      出去拎食物,見到想食就攞,唔會諗鹹定甜,因住手快有,手慢冇!!

      唔會喇,森伯不會拘泥於有冇食多色食物!啱食便食!!

      刪除
    6. 最震撼嘅怕森哥未掃黃已心臟病發 ,俗稱馬上風。感到森哥偷窺人哋私生活好刺激喎!其它嘅,奄尖大少爺老森會冷感。
      估中無獎。 av片有水電工 地盤佬 送貨員 …明白森哥走咩粗魯路線,勾引好多人咩咩嘅!
      森哥唔覺意爆響口喇!通常貴嘢才補充太慢,一般嘢都缺,間店麻麻,唔值人回首。森哥一定收左錢被買通,我睇YT飲食片達人都係咁呃人,畀D人留言鬧爆佢夾定作假。
      森伯不會拘泥於有冇食多色食物…知森不好色。其它“色”就難講。
      做人有衣食,即係要食埋層顔色衣,抗發炎衰老呀!

      刪除
    7. 偷窺人哋冇咁刺激,可能偷窺一爺最大刺激...肯定有很多兒童不宜的情節發生~~~~哈哈哈,講起偷窺,記得早前進修要設計一張電影海報,我都揀左"偷窺"為設計題目~~~

      森伯唔係表演藝人,唔需要走咩咩路線,做返自己!!!

      你真係細心,森伯的破綻隨時畀你識穿...其實呢度午市自助餐,應該比較珍貴係牛仔骨,牛舌,生蠔,長腳蟹,抹茶蛋糕等...一般食物都不斷有補充,一睇就知森伯冇收過人錢,成篇野都冇開過名係邊間酒店...

      水果就多數會吃到多種顏色~~現在吃水果只要皮沒有蠟質的都會吃~~~

      呢度都要衷心講句多謝一爺,平時留言留到第二次已經開始離題,今篇留到第四次都仲未離題...XXXD

      刪除
    8. 偷窺一爺最大刺激...得森哥肯定我嘅價值,我飲得杯落~~~~哈哈哈!
      好到肉嘅設計題目,成功令人產生大量想像空間。
      路線即係個性、性格咁解,不過,人前人後,總會遇到雙面人,或且隱惡揚善,做人得謹慎。
      事實係森伯冇收過人錢,咁人哋冇收森哥錢…利益千百種不能盡錄…
      離題…暴露我嘅弱點,就係無料寫,空白一片,要轉吓,所以,我話從小最怕作文,常常唔夠字數。

      刪除
    9. 你唔駛咁快飲得杯落,偷窺前有"可能"兩個字,若未如理想的刺激好笑,都照樣唔收貨~~哈哈哈!
      沒有大量想像空間,個戲名自己虛構,你作咩都得,不過在設計上也要配合個題目...
      逢做每一件事都要有個目的,夾硬將自己性格去遷就路線又為什麼呢?!!
      你講錯,人哋就收足森伯的錢,現在的乜餐物餐都唔平架!!!!
      我小時對作文屬一般,人大了感想多了,才將森情與感受以文字表達出來,寫寫下又喜歡了寫作同畫畫......

      刪除
    10. ~~哈哈哈!早已吞左啦!現在兵荒馬亂,要及時行樂,下次手機響起可能炸C我〜因我係真煮黨(少外食),誤中副車。
      逢做每一件事都要有個目的…我會有漫無目的嘅時候。
      你講錯…總之,我講乜都錯,森哥啱晒。哈哈!發晦氣!!!
      喜歡了寫作同畫畫......森哥喺古時係文人雅士,我就唔得啦!

      刪除
    11. 現在手機響一響都可能會驚驚!!你係真煮黨都要小心買菜的時候連街市都炸埋!!

      有時候,太有目的就會有壓力,樂得逍遙更好!!

      森伯老人家食鹽多過你啲後生食米,講野冇錯……咁講啱你聽啦……

      多謝你用文人雅士形容森伯!🙏

      刪除
  2. 去年有校友來港,在港校友搞手約了去尖沙咀某酒店食午間自助餐,酒店出品當然品質一流,大家「盡興而歸」。不過其實老牛甚抗拒食自助餐,因為一班長者食量不多,也有許多「戒口」不食,實在是大浪費(錢),不如在酒樓飲茶那麼實惠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實自助餐對我來講,不會是時時都有,通常有什麼聚聚才會去,疫情至今都已經有好幾年了...不過相當認同牛兄所講,自助餐都有太多不健康食物,若要戒口就要注意一下,不過佢的好處是你不能吃這食物,有其他可選擇...

      哈哈,牛兄真係講了我的森聲,有時覺得飲茶仲好,實惠得來又可揀自己鍾意食的...

      刪除
  3. 我已經很多年沒有吃自助餐了,因為價錢越來越貴,我的胃口卻越來越細,所以性價比好低,一般同朋友相聚我會選擇去飲茶,食幾多比幾多錢,一般人均消費百多元而已,而且坐幾耐都得,試過坐到酒樓午市收工。😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,講得對呀...自助餐的價錢越來越貴(差唔多年年都有加...)但是胃口就越來越細~~~~~不過一班人去志在開心!!!
      其實親友回來,第一站已經是飲茶,他們太耐冇飲過茶~~第二站先到自助餐...

      認同,飲茶比較實惠,食幾多,點幾多,畀幾多~~~~~~

      刪除
  4. 鍾意食自助餐但食量少,生嘅又唔食,回唔到本少去。嘻...

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,有些人未必樣樣食物都喜歡吃,夾硬去食又唔抵,所以有博友講去飲茶仲好!! 哈哈

      刪除
  5. 這5年來我已經甚少吃自助餐,因為自己食量少,眼闊肚窄,而且疫情後百物騰貴,與其都係貴,不如散叫,貴精不貴多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實人越大,消化力都沒有太強,食少少反而覺得滋味,我們之前食晚市自助餐,到將睡覺前都未消化,飽住肚來睡覺都係幾辛苦,所以日後都揀午市,較經濟又唔駛太辛苦……飲茶叫點心最理想!

      刪除
  6. 自助餐好奇之下每樣食少少好容易食多咗 , 對胃唔太好 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,有時拿取多款的食物,想試東,又想試西……這樣就好易搞到肚滯滯……

      刪除
  7. 看來森源都很喜歡這裡的甜品食物。 一邊聚會一邊吃buffet,人多就是好,各有各去拿喜歡的食物,無拘無朿。
    在香港我少光顧,反而去國內外旅行,大部份都包早餐,大多都在是吃自助餐。我和女兒都是慣了逐漸逐漸吃,不會一下子吃太多,從來不會有過飽的問題出現。

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅行團是包三餐的,其餘兩餐就是圍枱共吃,其中總會出現一些眾生相,令人發噱。

      刪除
    2. 其實席間個個都喜歡這裡甜品食物,呢度的鹹品冇甜品咁出色...若然想聚聚,談談天,選擇自助餐是個不錯的選擇~~而事實上外邊很多食肆,無論貴價或平民價,煮食的質素都係麻麻地,反而自助餐不喜歡吃這個,便可選擇其他喜歡的,總有一樣合自己!!!
      對呀,現在人漸漸大(老)了,也不會吃得過飽,僅僅飽就可以了...

      秋葉閱人無數,上下打量便可掃視出人的內外真性情~~~期待秋葉可以寫篇生活的眾生相!!!!等森伯學下野!!!!

      刪除
    3. 當然我不會記得很多圑友的名字,縱使記得也不會說出來。不過數人家的過錯很無品,辜負你的期待了。
      只記得一件很特殊的小事,不知道閣下認為是大還是小?

      有一次在廣西,剛剛來到圍坐在一起等食,見有人陸續去洗手間,我也起身去了。
      回來見側邊的女士問我:多不多人排隊?
      我說:現在不太多人,要去就快些去啦。
      誰知她身旁的丈夫對她說:「不要去。遲吓返上房間先至去啦!」她果然不敢動身,無奈的坐著。

      刪除
    4. 當時吃飯的地方,距離旅店有一段路程。等到食完飯,又要回到旅店才去,都要隔好耐時間喎!容乜易瀨嘢?
      睇佢樣咁權威,又唔似係講笑喎。奇人奇事一樁。 

      刪除
    5. 不要緊,不便說出來也沒所謂…數人家的錯,是很小家的行為!!!

      秋葉說出的事例,我認為是很小的事,外出旅行,車程也不知道會用多少時間,若然在車上人有三急,要上廁所就相當麻煩,所以有洗手間的時候,就乘機去一去,免在車上有急時便要死忍……不過去不去排隊是她自己的事,亦與人無關~~

      的確在生活上都會遇到些奇人奇事!!!!

      刪除
    6. 真係奇人奇事!身為現代男女,點解d“思想行動”好像時光倒流五百年似的? 我不是天眼通,所以不明白。
      這件小便事件,其實關乎健康,係會造成好大件事ga!
      根據醫學文獻記載,有人鬥氣故意忍尿,誰知中了尿毒症,死了!
      以前的社會男權至上,女人無權無勢,無工作只有依附丈夫,言聽計從;但相信也未至於:連廁所都唔敢去吖?
      所以,我真係唔明白點解? 

      刪除
    7. 可能秋葉只是活在自己的童畫世界裡面,見的人多數是正常不過的人…其實這女士也不算很怪,只是沒有主見,連上廁所也不敢逆她老公意思…

      當然知道有內急,常常忍著不上廁所,對身體一定有影響,不過未必人人都知道,認為是小意思……

      每個人有每個人的想法,外人也管不到什麼!!!!亦有可能這女士一向對她老公言聽計從,他說什麼就什麼!!!!

      刪除
    8. 唉!一個要打,一個願捱,真是前生結的冤孽!

      刪除
    9. 乜秋葉都相信什麼冤孽之類!!!
      其實呢種情況都時有發生,很多情侶組合也是一個願打,一個願捱~~當然都有相敬如賓,不過比較少數...

      刪除