2024年10月9日 星期三

沖曬回憶…

最近常常看到博友牛兄post出來的舊照,不其然令我想講講相片這回事

這個題目都想寫了好一段時間,等有多點構思才寫吧等吓等吓都放低了~~

今時今日,影相真係相當容易,用手機隨時影都可以,影了就放到手機裡,他們認為要睇便打開手機都很方便不過,但森伯伯始終喜歡拿著一張張的相片來看以前細個有人要拍些團體照總覺得勉勉強強,可能3歲定80,到現在也會社恐發作,如非必要都甚少與不相熟的人拍這團體照,但是家庭照就沒有問題~~

以前的沖曬店處處也有,但近這十數年間,只有這間有名的沖曬店還有門市,這店亦有最低消費,計算過每次要晒的相片,都起碼要大約六、七張,而我通常都會儲起電子檔,夠數才拿去沖曬現在認為有收藏價值的相片才會曬

其實在眾多的物品中,我認為相片是最直接及最能留住當時一刻的東西,人越大越覺得舊相片很寶貴,寶貴之處在於相片基本上只能拍攝一次,如沒有了,就不能重拍第二次了

相片不單只是回憶,而且包含著:歡樂、感觸、唏噓、遺憾、感傷、會心微笑就只有相片有這魔力…...森伯也想知知大家,你們到現在還會去沖灑店沖灑相片嗎?!!還是已經存在手機內,想開便在手機看呢?!!

31 則留言:

  1. 森伯,相片包含了好多回憶,最近執拾家人離去留下的物品,找到好多相片,大家都談論這相片是那個兒時,又有好多家人年青時的相片及合照,這些珍貴的照片,如是在手機內,大家都未必睇到,哈哈﹗我成日都話要去曬旅行相放在回憶版內睇,但相片在電腦內,真是無乜心機去簡選^_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,只要有本舊相簿,都可以消磨大半天,始終在手機電腦睇係兩回事,說得對,把相片放到手機電腦內冇心機慢慢睇,亦未必方便傳去大家一同看,一同講……今日最普通不過的生活照,就可能成了將來的回憶,尤其有親人的離開,這些相片顯得更珍貴……

      羊羊的旅行版相片,相信要百多本相簿先夠……@@

      刪除
  2. 我呢邊冇哂呢啲舖頭喇。要print就去類似萬寧屈臣氏入面嘅自助服務。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔講唔知,原來奧國的相片要咁樣晒!!都唔係太麻煩,假假地都有相睇下…

      刪除
  3. 相信每一個人都很珍惜兒時拍下的照片。家庭相都很多。
    自從成了姐姐的拍照專員,我就愛上了拍照。當時的相機是借回來的。在日積月累之下,大相簿有十本八本。
    要拍一張人景俱佳的照片不容易,起碼不要頭上頂著燈柱。
    *
    當年買菲林,晒相,真是不惜工本。
    晒相店送的8r小相冊很多,填滿了照片的小相冊,堆滿不止一個大膠箱。以前看膠底片來揀相晒,很花精神和時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信很多人兒時的相片都特別珍貴,兒時成了過去,想拍都冇可能重拍……

      以前的人要擁有一部相機不是易事,用相機影相都會隆重其事,尤其有些家庭會專登著得特別靚靚上影樓影全家福,以當時年代己經覺得好開心,期待影樓打來說有相攞……

      我認為相片最能打動人心的不是那些衣著靚靚,又搵晒靚景拍攝的相,而是最平凡,最日常的生活照,最能觸動人心的相片!!

      刪除
    2. 人各不同,家姐喜歡穿著時裝,找我去為她拍照留念,我就要盡力做到最好,務求人景俱佳。

      刪除
    3. 對呀,每個人的看法也有不同!!
      以當時來講,能夠拍攝都做好準備,買靚衫,set頭,搵靚景拍攝……看來秋葉的姐姐對生活照都有點要求,很認真!!

      刪除
  4. 非常同意,我曾經有些地方去了也忘記了!無意中翻看舊照片,才知道已經到此一遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能stella去的旅遊實在太多,忘記了也不奇……
      通常晒完的相片,若記得都會在後面寫回拍攝日期!!

      刪除
  5. 多謝科技發達,唔單只拍照,連拍片都普及化,對照現在和舊時衆生相真有趣。

    拍相可以係月老牽紅線/求偶工具:拍照,(黑房曬相),睇相,分相,至少制造3次約會機會,夠時間睇真D。

    女仔打扮化妝成隻雀去應約。係要符合男人係睇外表較膚淺,當然要繁殖後代產優良品種啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 男仔要學拍照去追女仔。相機貴,冲曬相貴。懂拍照係才藝加分。女仔睇長遠有深度,睇才能兼財能,知道能否擔起頭家,托附終生。

      刪除
    2. 以前的人有相機不易,可以影相都會隆重其事,影相,晒相,睇相,攞相都可以促成一段姻緣,不過呢類追女仔手法,已是六七十年代……現在已經冇呢支歌唱!!可能一爺重用緊嘅!!🤭🤭

      不過現在的科技好好,影相拍片都已經簡單化,揀到最滿意的相片才去晒,諗諗以前的菲林相影的相有紅眼,合眼等蝦碌相,數碼相機年代己沒有了!!

      刪除

    3. 取笑我吖!靚仔強森哥不愧係溝女聖手。
      深思自己相片價值高嗎?對其他人來講就係廢紙,『人離鄉賤;相離我賤』,錢紙就唔會咁貶值。
      愈老對身外物愈不重視。後生時我覺得生命有好多窿需塞滿物品,窮人總是破破爛爛。依家欣賞留空之美,有D窿唔填會更開心。我想講,自從數碼相橫掃全球,我已無曬相好耐。

      刪除
    4. 而家係你取笑森伯,諗起你(據你形容)穿起恤衫皮帶西褲皮鞋,簡直係溝女的至高境界~~堪稱校界的女生殺手!!

      對生活有些期待會更好,當一個人外表好似已經睇化,其實並不是睇得開,只是萬念俱灰...

      森伯反而越老越想儲起一些有回憶價值的東西,若然有日走到人生的最後一段時間,可能這些東西就是唯一的精神食糧...

      當然喇,家中空間有限,所以買東西都越慳位越好,或是多功能用品,一件可以頂幾件...至於相片都越曬越少(減少數量),最有價值才曬一兩張...
      你無相曬,可能並未有值得曬的相片啫!!!

      刪除
    5. 都話係偶像和粉絲,如同師生要恪守界線,不可潛越~失德呀!
      睇得開同萬念俱灰嘅分別喺邊度?
      精神食糧~我睇YT飽C,三隻眼界都打開,資訊爆滿好睇過個人啦!實在忙到無空摷舊相睇,曬乜鬼吖!
      斷舍離係不要為假想未來需要而貯存無用物品,放家一年不動就要掉,相片就係啦!

      刪除
    6. 乜當年一爺暗戀過老師?!!
      睇得開比較正面,而萬念俱灰比較負面...

      常常睇YT就飽?!!都要抽空時間做下其他事,睇相最好同人,一齊睇一齊講下傾下,家陣人人都喜歡自拍,其實都唔錯,可以睇睇自己這些來年的變化...肥左,瘦左,靚仔左,定醜樣左!!!!森伯越睇越想喊~~~~~

      唔會啦,森伯買野都要考慮一大餐,真係需要先買,無乜貯存而無用的東西...下次你的存款擺足一年都冇郁過,通知森伯過來回收!!!!呢樣森伯樂意嘅!!!!!!!!^^

      刪除
    7. 森哥睇得太多AV片,惡果咪好易聯想到師生戀。
      我無YT毒癮,有空才睇。
      森話:『若然有日走到人生的最後一段時間,可能這些東西就是唯一的精神食糧...』 到時係孤獨老人無人一齊陪睇。森哥睇相喊啦!我睇YT笑。正面係做人要向前看,回憶咩吖!要貪新片忘舊相。
      森哥唔好咁貪錢啦!露出騙子樣,無人要喇!

      刪除
    8. 你真係好嘢,師生戀都可以同AV扯上關係,乜你睇親AV都揀師生戀呢類題材?!!要睇AV都唔揀呢類,咁悶!!😄

      睇相都唔一定喊,都估到一爺平時求其睇森伯的博文,志在借留言來暗寸森伯!!篇博文有講:有歡樂、感觸、唏噓、遺憾、感傷、會心微笑…冇提過喊字!!當人生走到最後時間應該回看自己的人生,唔係展望將來,你的邏輯思維有啲問題喎!!👎

      森伯有邊句話貪錢,慳錢就真!!😔

      刪除
  6. 每次睇番D舊相都有想當年的感覺。
    有冇發現以前影嘅相,有些模糊不清。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,相片仲有種魔力就是帶看相的人返回當時年代,當時場景……

      刪除
  7. 我也有同感 , 每次看舊照片都會好細心諗下當時咩環境 , 想當年一番 , 以前哂相貴通常會睇清楚才按鈕 , 現在太簡便影得唔好立刻再影過 , 所以覺得冇咁珍惜 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,相片真能把回憶帶回當時的情景,亦會同時覺得時間過得很快……

      好耐之前的菲林機年代,要最好才會按掣,通常好少影幾張,只因菲林矜貴……

      刪除
  8. 我從2000年開始用數碼相機,已經十幾廿年沒有去沖曬相片了,但我不喜歡將相片存放在手機,而是放入電腦,因為日積月累會佔去我很多手機儲存空間。特殊情況下我可能需要印幾張相片的話(例如有特別紀念價值的相,我會印8R放入相簿),我會用家中的printer印出,簡單、經濟、快捷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 十幾廿年冇晒相?!對森老伯來講,真的不可思議……我平均一年晒一兩次,把電子相儲在電腦內雖然比較方便,亦沒有實體相要空間放置,但電腦手機就很少再拿出來看,而且有些相片太耐,電子檔也出現死圖,再不能打開,始終有些自覺珍貴的相片,都是晒成實體相比較好……

      刪除
  9. 甚有同感。老牛也習慣將照片沖晒出來成為「實體照片」,因為手機太細太耗眼神。那些幾十年前的黑白老照片,當然是珍貴寶物,不但記錄了歷史,也傾注了感情,每次重看都愛不釋手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,尤其手機或電腦,通常都有很多相片,要找來看也不是易事,因為手機影相容易,什麼也拍拍拍,太多無謂相!!認同牛兄所講,真正有價值的相都是晒成實體照比較好……

      自己對處理圖像軟件頗熟,有些舊照經掃描後,再把相片瑕疵執去,再沖晒,就變新淨相片了!!

      刪除