2023年4月26日 星期三

朝朝吔蕉,朝朝好...

我相信在眾多水果中,蕉類都算頗受歡迎,有時逛超市都見頗多人都會買梳蕉...而事實香蕉易食又飽肚,相信很多人的屋企都會常備~~~

而食香蕉都有幾多好處,簡單講可以防腦退化、有益於心臟因為含有鉀質、亦防便秘...都有幾多好處,想知更多大家可以上網搜搜!!!不過今次我想講香蕉是種開心食物,因為香蕉含有多巴胺的營養物質,吃了可以緩解抑鬱,吃後會使人頓然感到快樂,其實逢甜食物都會使人快樂,就等同朱古力、雪糕等...以前常見一種小型的皇帝蕉,近兩三年都少見了,反而多見牛奶蕉,都係常做果糊的好食材,近來少吃易升糖的果糊,簡單食落肚更方便!!

據講蕉身出現斑點是好的,熟透香蕉有防癌功效,相對甜度都較高...但亦有人提到過甜食物,也會增加患癌機會,真係唔知信得邊個,不過適當地食都冇問題!!

這裡的蕉都頗多,怕會容易變壞,都迫住要天天吔蕉~~~~~~

37 則留言:

  1. 鍾意食皇帝蕉,但唔食大蕉

    回覆刪除
    回覆
    1. 皇帝蕉現在少見了,大蕉帶酸酸地,但我可接受!

      刪除
  2. 我最愛黑斑蕉,要特甜,抗癌唔知得唔得。衰在我又當咗佢係零食,癮起時飯後一口氣連食3、4隻都唔飽肚架!
    營養師話一份香蕉係半隻,建議每日食2份水果,我食4隻咪係8份,哈哈!嚴重超標,唔鬼理佢。
    可令人開心、通腸胃、治失眠又係誇大騙人嘅!哈哈!佢無講食幾多才有效,睇怕要食成擔咁多。
    賣梳蕉回家後,我會搣開一隻隻存放,因微熟時搣其中一隻時,隔離幾隻輕輕碰下就甩開。後來,知道包住個頭,可放長啲時間,就算好大撻黑塊都唔會熟到爛,不過,要保留長椗,切短後無效。
    所以,我唔介意散開1隻隻兼斑點嘅,碰啱超市用膠紙綑綁一札棄養孤兒仔嘅,我會收容架,仲賣平D添!
    上两年,我又信報導話蕉皮營養係蕉肉嘅5倍,因此,我用匙羹刮埋蕉皮黎食,發覺食咗係去得順暢啲嘅。
    蕉係有纖維嘅甜如南瓜蕃薯一樣咁有益,單獨糖份如砂糖、糖果就有害。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,香蕉唔忍口都會食完又食,我通常都係食一隻都夠,又未去到太上癮,太快吔完又要去超市搬搬抬抬...

      營養師的意見都係參考,唔同人有唔同體質,基本上一餐一種水果,每日唔怕超標...

      都唔可以話騙人,食香蕉時都會覺得輕鬆些,可以將煩惱放低,可能陣香味加上甜甜地,用蕉類搞果糊真係幾好,可以充當奶昔,昨日先食完牛油果加香蕉,豆奶,一個字形容很正!!!!

      我又相反喎,鍾意成梳蕉擺放,一隻隻放好易熟...因為蕉唔難買,所以唔會諗住包個頭,放耐少少,通常一買蕉就好快食完,相片中的蕉係一次過有成十幾條,先有排吔~~~~~~

      我通常買一梳梳,用膠紙紮在一起啲蕉已經熟熟地,拎到回家好快熟晒,冇得擺放太耐,唔想一次過吃太多~~~~

      本身是原食物多數有益,起碼不太人工化,係產於自然,所以你講的蕃薯,南瓜,西瓜,香蕉都會常吃!!!

      刪除
    2. 森之果糊有益材料。
      香蕉優點多,免洗易剝皮最啱懶人,食完對手都好乾淨唔使去洗手,又啱無牙力老人,早幾年香蕉仲係最平生果添。
      多年前超市買蕉遇上衰格自私婆婆搶蕉案。揀選中,我手上拎住一梳后選佳麗,突然有個阿婆走埋嚟話我手上個梳係佢揀咗先,其實枱上仲有好多好多好蕉,咁我唔想晒氣嗌交就讓咗畀佢,極速幾秒後揀咗另一梳,搣走一隻唔好嘅,抬頭昂然闊步帶住勝利姿態走,斜眼射望婆婆表情好不滿又妒忌,佢係果種蕉係人哋手上好,喜歡搶人嘢,佢好想再話我手上呢梳都係佢揀咗先,但我行動太快,老人家趕唔切反應。
      我都遇過善良婆婆,佢揀咗好多靚橙,叫我唔使花力揀拎佢手上有多果啲,仲教我揀靚橙秘訣。
      人生總會經好壞,唔好執著諗埋一邊,點解沉迷於我只遇上衰嘢,走進抑鬱,亦唔好只諗好嘅單純看世界,世途險惡要防避。

      刪除
    3. 果糊都算生機飲食,不過唔啱懶人整!直接食,比較慳水慳力。

      香蕉算是幾方便食的水果,容易吸收能量,補充體力幾好。就算到現在香蕉的價格都唔算貴!而且冇季節性易買……

      既然個婆婆堅持要攞你梳蕉,君子不立危牆下,就讓畀佢好過!因為有時出街都唔知會遇上咩人,忍一時風平浪靜好過!

      你邊間超市嚟?可以爭嚟爭去,啲蕉可以搣嚟搣去,好free,我果間好多執貨姐姐望住!

      出到街,總遇到有好人爛人,看看當日的運氣,如果有日在街上遇到一爺,希望當日都算行緊好運,唔需要大家一齊爭生果……

      刪除
    4. 洗好放入機打爛都好簡單,破壁更易吸收營養,到我耄耋時牙力弱、消化力弱會啱用,夾timing。台灣叫精力湯含蔬菜 水果 茹菌 果仁 種子 香料 藥材 豆…可抗癌同抗衰老,有個醫生靠佢擊敗兩次癌症而出書,啱晒想留住青春嘅老人森。不過,森哥擁有30歲身材 40歲面孔 70歲腦袋(思想),好難搞。

      我咁順攤當然有原因啦!候選即係有瑕疵,我仲喺度揀梗梳更好嘅,儍婆仲以為自己好醒! 係多年前故仔,乜森哥未試過咁自由咩?今年貴庚呀?依家超市絕招係綑綁式消售。

      森哥同我成日唔咬弦,睇怕碰面會大打出手,好彩,已經無咩需要走到你果邊,你定啲黎。

      細個時無水食香蕉船,長大後自力更生才能滿足兒時欲望,無想像中咁正。

      刪除
    5. 生機飲食有呢個好處,用破壁機打精力湯台灣人好興,我打的果糊,材料都係兩三樣,食材的東西越簡單越好!

      你講的歲數掉轉來睇就正確,最怕係思想只得幾歲,乜一爺靠部破壁機留住青春?!

      唔會喇,逛超市最多揀來揀去,揀包自己滿意,好少搣人家的貨品……

      想像中多數希望見到班博友,大家可以友善喇,大打出手就應該唔會,眼睥睥可能有…😀

      你講到咁驚驚,咩走到你嗰邊,你住邊鼠?!一爺的確大富人家,住半山又真係好少落天橋底附近的貧民窟買東西……🤣

      講開又講,森伯真係冇諗過食香蕉船,所以沒有這個願望!香蕉船自己整都得!!

      刪除
    6. 均衡營養要多種多色,雖然買存洗切備料耗時,我都貪多不怕繁,只簡化煮法一煲過,不同森哥飲食概念。
      森哥仲有青春可留,我嘅已逝,係減慢老化進程。
      係消費者權益,不會畀足錢買爛蕉,商店要提供合適品質嘅貨品。
      我樣衰,森哥望多半眼都唔願,我確定不會眼啤啤。
      小甜甜叫下屬走多兩條街去買平$2飯盒,有錢人更孤寒,一定去平民區掃平貨。社區規劃完善,唔使跨區買日需品。
      你果區以前有4仔DVD賣,好多麻甩佬去。仲有咩特色非去不可?
      係電視荼毒,拍到好似依家食 high tea 咁高級,你個年代已經變成普通貨色,唔會寫入劇本中啦!

      刪除
    7. 簡單的就可以……少少野比著森伯都有排搞!如果搞杯十萬種材料的營養品,可能搞足戎日,包括買和洗洗切切……

      人生有不同階段,活好每個階段便是了……

      又係嘅,超市貨品價錢貴,唔揀番夠本都唔得!!

      咁又唔會半眼都唔望,睇下一爺點醜法都好,見識下嘛!

      誇唔誇區都冇所謂,香港買野實在都算方便,基本上好多屋苑屋邨都總會有個商場仔……買日用品,去食肆都唔難……以前住青衣買野就唔太方便,多年來變化不大,不過比舊時好好多。起碼到現在有青衣城……

      連我自己都唔知,乜我果區好多四仔買?!

      我懷疑家陣仲有冇香蕉船呢款經典甜品食?!

      刪除
    8. 好多人搜森哥畫插圖,發展個人事業要緊,邊會晒時間去洗洗切切吖!
      森哥太焦急,無跟程序走,腦筋一早已係老人階段,比我『先行一步』,走在我前面,你都無活好每個階段。
      舊日象人…等醜怪都要收入場費睇一眼,我好值錢架!要收森哥錢,靠臉口揾食真好。
      集中喺力生廣場,不過,當森哥成人時,DVD已沒落,早就摺埋啦!
      甜品店百花齊放,款式繁多,應該無人點而淘汰咗。

      刪除
    9. 係揾,唔係搜,手誤。

      刪除
    10. 好多人搵森伯畫插圖?!...連我自己都唔知~~哈哈,你都講得啱,趁老冇遺憾,做好目前好重要!!

      早前都時時有攪果糊,之後都冇咩細蕉買,就索性攪少一點...你有冇咩好介紹的營養攪品?!!

      做人要活好自己每個人生階段,一錯過了就不能返轉頭,只要想得通好多事都不在乎~~

      你講開象人,他們很可憐,有時外出都要避忌眾人目光,相對現在人的程度高了,都不會太過用奇異眼光去睇人!!!!

      力生廣場好熟,是否荃灣區?!!我下晝車程都好似經過...乜內裡很多4仔賣架?!!我本身住西九區架!!!!

      香蕉船屋企都整到,可能少人買...等如"蘿蔔神"啫喱,大家自己整都得,駛乜出面買!!!!


      手快快打錯,森伯都明你講乜...

      刪除
    11. 寄望大家今生無憾!
      買唔到 - 正合不時不食。
      5:2斷食果兩日會烚蛋加南瓜打爛黎食,冇大堆頭經驗,唔敢亂點森哥,好易翻車。
      油麻地同觀塘都有,不過,依家都喺網上啦!
      西九我只係坐車閃過,八百萬人中碰面機會微。
      森哥醒目,知我心意。

      刪除
    12. 有冇咁嚴重,講到今生無憾...

      5:2斷食法?!5日唔食2日食,呢種方法真係好好?!!

      南瓜都要打爛來食?平時蒸南瓜都成碟水...南瓜蓉很好用,撈飯整南瓜豆粥都好容易!!!

      呢類地點你都好熟吓喎!!!!現在上網咩都有得睇,影碟生意都大受影響...大型的商場內都好少見影音CD舖!!

      就算撞到都唔知喇,唔通一爺額頭鑿住個"爺"字咩!!

      你唔好讚壞森伯,有時都係估估吓你講乜........

      刪除
    13. 2日600卡,其他5日正常。
      食太少嘢感覺好慘,要整色整水驅走負面雜念,搞到最美味、最易食、形象上覺得最健康嘅才能安慰好自己,蛋南瓜鹽糊打爛係最美味
      我放蒸架上蒸瓜同蛋唔會成碟水,烚蛋因接觸煲底熱源太高温成日爆殻,用蒸餸架最理想。

      刪除
    14. 森哥唔係已經係壞男人咩!男人夠壞才有人愛。唔讚到壞咗!

      刪除
    15. 咁既斷食法唔怕餓親...其實現今都市人食野真的太多,幾乎每日都可以暴飲暴食,一食就要十足飽,一出街就有很多美食吸引著!!!
      我冇你咁好廚藝,為餸菜整色整水...森伯好清淡,清蒸較多,因為慳水慳力,發覺現在食東西,等同冇咗味覺差唔多!!!XD
      森得:
      南瓜用鑊煮較好,生熟度可以較易控制!!!
      先將雞蛋從雪櫃拿出來,攤暖少少隨水煲或煮好少爆殼......

      森伯簡直壞到透,不過社交網站都要保持純情,鄰家阿伯的感覺嘛!!!!XXXXXD

      刪除
  3. 老人家多愛一大蕉,冇咁寒涼囉!我覺得牛奶蕉好味的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在除了香蕉,第二常見就係奶蕉,呢種蕉好好食...

      刪除
  4. 往時阿媽話:大蕉好寒涼,所以一向我都係買帝汶蕉,覺得好啱口味。後來見到細細隻d牛奶蕉仲好食,又改買細蕉,可以一次唔使食咁多。可是,近來唔見咗d細蕉上市,就改吃龍眼。
    龍眼好甜,有糖尿病的人,香蕉和龍眼都不要吃啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,以前長輩們都會認為香蕉寒涼,不能吃太多...反而到今日很多人認為香蕉醣份好高,唔可以食得太多...只要唔係過份吃,都有它的益處吧!!

      帝汶芒就好似聽過,什麼是帝汶蕉?!!跟平常見開的香蕉有冇咩分別?!!好讓森伯見識吓!!!

      龍眼已經有?!!我有時都會買來吃,酸味的水果我不能吃太多,所以大多數都會吃較甜的那些水果!!

      刪除
    2. 帝汶島Timor Island分為東西帝汶,另有一別名稱為「地問」,因此我誤會了「地捫」蕉是帝汶出產。
      查知「地捫蕉」其實是菲律賓的出產,通常蕉上貼有「Del Monte」地捫的標貼。我覺得比大蕉好吃。
      4月中都有中國和泰國出產的「龍眼」上市,我買的是整盒泰國出產的,中國的要磅稱。我都喜歡吃甜的水果。

      刪除
    3. 謝謝秋葉的詳細資料補充,讓大家明白地捫蕉的來源!!現在這個品牌除了有香蕉,仲出產很多其他食品,這牌子都陪伴了不少港人成長,現時見很多蕉都係地捫出品 ,而所買的香港大多數係佢,以前都有些新界居民自家種的本地蕉來賣,不過現在少見了……

      今年我仲未見龍眼有賣,若見到也會買些!

      刪除
  5. 哈哈,天天哋蕉夠方便又飽肚,但我最怕食有梅花點既蕉,果陣味好驚!😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅花點蕉唔驚陣味,反而驚會爛,食起來好甜!!不過能夠飽肚又幾好……

      刪除
  6. 我每日都係食萍果橙雪梨,真係好少食蕉,其實都唔係唔鍾意,唔知點解好少去買。不過,以前跑馬拉松,次次跑完都有蕉送,相信都係好嘢嚟嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我吃水果都唔會固定食一兩種,時時不同,畀自己多些口味或者有不同營養!
      好多運動員都吃蕉來補充體力……

      刪除
  7. 也愛食蕉,因為乾手净腳。食橙要剝皮,一手溼。哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信在眾多水果中,蕉和蘋果易食,蘋果洗淨後就可以大啖咬!!

      刪除
  8. 謝謝森伯伯到訪牛博並給予鼓勵。曾經有中醫師建議我少食香蕉,不過香蕉香甜,甚好食,也實在很方便,所以仍然隔日一隻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣,大家也喜歡畫畫,多多賜教就真喇!!

      就算怎誡口都好,水果不應該少吃或不吃,都市人已經充分熟食,唯有水果仍是生機飲食,對人有益……

      刪除
  9. 回覆
    1. "地捫"---這個品牌,相信佔香蕉市場都很大...

      刪除