2023年4月5日 星期三

寶島食品...

現在絕大多數的零食店都只會售買日本零食,還有韓國零食這類...這類零食讓人感覺都比較潮食,好味!!至於港產零食,或東南亞出的就多數出現在比較低檔少少的零食店...

家住附近也有一間,買的是懷舊的港產零食,很多以前細個見到的都原來仲有出產,例如眼鏡朱古力豆、綿花糖、山楂餅和傳統涼果等等,不過人大了現在我都少買了,客人都有大人跟小學生,總算有些生意!!

但眾多零食中,好似很少會提到台灣零食,在印象中台灣零食就只有太陽餅和鳳梨酥,但一般超市賣的都是本地生產...有時去國貨公司的超市,也有真正的台灣零食!!

但今次去到荃灣這個大型商場就見到有台灣的食品賣...都要讚讚場內的佈置設計,把台灣食品的攤檔設計得很有文青feel,甚有台灣味!!!!

可能閒日兼且入夜時份,買的人不多...我也只是看看而已!!因為很多食品款式外邊也有,也更經濟!!

記得細時也有台灣百貨公司,雖然規模不大,但很多台灣貨,包括用品和食品,現時就沒有了!!!到現在大家都是比較多逛日式百貨,多買日式零食和用品等...至於較有地方特色的百貨公司,真是賣少見少~~~~

37 則留言:

  1. 你講又有啲印象台灣物產公司。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,記得以前都係跟大人去,正確位置全無印象......

      刪除
    2. 台灣物產公司,記得太子即維景酒店舊址有一間叫台灣民生物產有限公司。有興趣可在油管尋找「上海街頭集體回憶的店舖-台灣民生物產/大世界戲院」的影片看看。

      刪除
    3. 先謝謝asdf001997的到訪……

      台灣公司的正確地點,都冇咩印象,謝謝你資料補充和提供網址睇睇……那個年代很少日式百貨,西式百貨比較高檔,一般人多數去國貨公司或這類台灣貨品,夠晒實惠!

      刪除
  2. 我一向買嘢講實際,講求包裝的日本食品, 折去包裝後所餘無幾,又貴又少又唔啱我口味,一 向少食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我年輕時曾在「大大」買咗一磅日本軟糖,都很貴,點知甜到漏,成家人都唔食,最終都係棄置,以後都冇買日本零食。

      刪除
    2. peace:
      哈哈,就是因為日本食品重包裝,所以都會從食品外表吸引人去買佢,係呀,貴得來又未必好食,所以去日式超市,買佢咖哩穩陣啲!!!!

      Stella:
      太甜又真係好難食...你講起日本食品,諗起之前都中伏過,結果都係棄置...看看能否找到相片,跟住講下零食中伏事~~~~哈哈

      刪除
    3. 以前大大公司好似有部糖果機,是有輸送帶的,糖果盤是橫向流動的,好似係咁,似現今回轉壽司,唔知有否記錯。

      刪除
    4. 大大公司都唔知有冇去過,記得有間去過松板屋,類似日式公司,類似現在的Aeon百貨!
      逢過年,買糖果的舖滿成個櫃面……

      刪除
  3. 零食對我而言是不可缺乏,但現在為了健康,要大大的減少了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該的,Stella有捐血的習慣,當然要顧好自己身體,繼續可以捐血助人!!!!

      刪除
  4. 寶珠姐黎嗽:『 青春、 真可愛青春…』🎼🎶年少亂咁食零食都唔會肥,美好光陰飛逝,要遠離零食。
    零食都分時髦同老土,台式太土唔食,流行日韓風。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一爺又突然寶珠姐上身...哈哈~~~基本上青唔青春都唔可以食太多零食,現在買的零食,多數買以乾果和堅果仁類...起碼自然少少!!
      係呀,傳統的港產零食認為老土,變了懷舊東西,賣的舖頭也不多......

      刪除
    2. 森哥好大吸引力,令我不自覺地寫好多。同樣,零食都好好好味,令我失控。
      乾果有好幾年都係我嘅優質選擇,可是,一磅提子乾五日清掉,因為挑起條胃食筋就停不了,要禁,過量就太多糖份,依家,剩低果仁同雜豆糖水頂癮。
      以前有益水果一日食5個,後來諗計限制3個內,靠一日一餐飽到上心口去控制,減少水果可改善夜尿/果糖。

      刪除
    3. 反而我買零食不多,森伯可能生大食癪,通常買麵包餅乾多,貪佢飽肚……

      有很多零食一食就冇停口,所以定力要夠!!葡萄乾每日都會吃少量,健康需要!!

      堅果同豆粥幾好,夠營養!
      森伯一日最多食兩個生果,冇五個咁多,除非就爛,要快快食……

      煮豆粥我會加埋蕃薯粒,增加味道和營養!!

      刪除
    4. 食餅仲衰多十斤重,諗住食2小包梳打餅,結果係一大包200g梳打餅(含10小包)清曬都仲要食埋其他果仁乾果……,邊個壞人話正餐食七分飽架,要五馬分屍,呢種所謂健康飲食法無考慮到忍食心理學,實際係行唔通,反而令我在空檔時摷衆位零食剋星。後來發現要一正餐勁食到十二分飽去撐足成日,咁就再無燃點起零食慾火。
      自古成功在嘗試,方法因人而異,唔好一本通書睇到老,唔好人哋亂嗡你就當秘笈。
      我最初係食蕃薯糖水增加纖維量,但洗完好多泥沙驚塞渠,放幾日又發芽,都係豆類易處理,一次買好多儲存好耐。

      刪除
    5. 餅乾通常可以忍口,反而提子乾唔覺唔覺會不停食……

      聽你咁講你唔似食零食,似食正餐!你自己把口忍唔住,都唔駛將人家五馬分屍,其實發覺斷食有好處,一來可以畀腸胃休息,仲可以學識忍口,你唔係實行斷食咩!我現在都正式實行斷食168,是適應階段……

      成年人可以忍口,食少少過口癮就算!

      每個人都有個腦,懂得思考,懂得分析,唔會人家亂講就當人秘笈……
      蕃薯好好,以前麻麻地蕃薯,多吃了變了喜歡食,你可以把剛買來的蕃薯用支刷,乾刷它表皮上的沙泥,然後才批皮,洗乾淨才煮,這樣可減少機會塞渠!除非你想連皮煮,山藥我都係咁處理……豆類煮佢要長時間,不過現在學了新法,算叫縮短煮豆時間!

      刪除
    6. 類似同人傾偈咁,一傾就幾個鐘才夠喉,㷫起收唔到口嘛!撩起慾火,食色性也……零食令人亂性好正常啫,森哥無慾係超人。

      所以我要鬧鬼啲無能黃綠,佢哋忽略人性弱點,諗埋啲理論得但實際長遠唔得嘅方法,自己唔掂仲衰到要怪罪病人無忍耐力,豈有此理。

      斷食減肥好掂我親身享用到,希望森哥嘗到好犀利嘅抗發炎甜頭。

      我8碗水/4杯豆用真空煲先煮十分鐘,保温(焗)4小時,再煮六分鐘,保温(焗)隔夜12小時,共開火(電)16分鐘,唔急慢煮,啱晒我有計劃兼慳錢。森哥開火幾耐?

      刪除
    7. 你同你啲小情侶傾電話煲粥,梗係傾下唔覺唔覺就幾粒鐘,森伯果類長者講完重點就收線,呢個比喻唔得……

      好多人都鍾意賴人,卻沒有正視自己問題 ,乜一爺都係咁既人?!

      我發覺自己有需要斷食,人老了都唔可以食太多,set段時間進食會較好!暫時冇咁快知可唔可以減少炎症的發生!你靠斷食可以減縮個肚腩仔已好好,有成績!!

      你計埋浸豆,隔夜又煲豆,又焗豆,都幾大工程……我冇真空煲,所以做唔到呢個方法煮豆,我將豆浸飽水後,再冰佢,再先用少量水煲,豆開花後再加要的水份量,快很多……

      刪除
    8. 森哥畫興大發時唔會欲罷不能?如果世上無一樣嘢會㷫起,咁生存係為乜呢?
      醫生唔係實得,要完全相信佢?咁你嘅關節炎都係醫唔好。係減肥失敗才抵賴,而我睇完英國電視台個醫生節目去斷食,成功減肥,指出唔得方法。
      唔使浸豆,保温期間唔使理佢,我呢個轉手新煲$200,我每周煲一次豆水,慳咗嘅燃料費估計3個月可回本,仲有慳咗時間做其他嘢充實生活。係我最愛厨具。

      刪除
    9. 你當森老伯係你嗰類後生人,唔會乜都講㷫起,畫完就抖下休息下……😀

      森伯冇奢望關節痛要醫好,只想得到緩和,樣樣方法都試下!不過如果想透過斷食減肥,呢招係得,唔食咁多,人自然都清減D……

      二百元一個真空煲又幾抵!廚具唔想買太多,家中廚房地方有限,買多一個迷你煮食鍋都要諗過度過!

      我用我方法煲豆粥都OK,用新法後也不斷嘗試汲取經驗,近排也吃多了紅豆粥 ,綠豆粥!

      刪除
    10. 㷫 係形容心情狀態, 内心早已激流暗湧,洶湧澎湃,熱血沸騰,一旦有了念想,就不由自主,正在激情,唔好思想狹窄諗埋一邊,呢個字唔係專屬一種愛做事情,做愛做嘅花藝、 吟詩作畫、唱曲彈奏、運動、食零食……森哥帶咗有色眼鏡睇個㷫字好唔公平。

      1983~87年由林佐翰主持嘅3分鐘節目 「每日一字」,後生啲嘅森哥都未睇過。我好似做呢個節目咁。

      芝麻綠豆小事爭辯,我哋煲豆殊途同歸、堅持己見、互不相讓,放大至各國高科技競賽都一樣。所以,別妄想用高科技、金融裁制去迫令他國歸順,自以為係高等智慧民族,睇低他國無法另覓新路,必反噬自傷,信譽盡失,各地交易開始用本幣,正攪信用卡新系統。我係分享,唔會迫人跟我同一套,選邊站,咁霸道。

      刪除
    11. 森伯冇你咁多理論,老人家邊有咁好精力,畫得攰就想覺覺豬,㷫烚烚夏季都時有發生……
      戴有色眼鏡多數形容睇人!

      一爺精通中英文,每個中文字都可以講一段故,森伯自問甘拜下風,我中文字只識一到十,英文只識A至Z咋……😋

      每個人都有自己一套的生活小方法,適合自己就可以,冇話邊個係最佳做法,要睇環境,實際情況而定!!

      最弊呢個世界仲有好多人寧願跟技安走去蝦蝦霸霸,增長人家氣焰!!

      刪除
    12. 我都唔完美,亦唔想,保持謙卑,時常覺察學習,不停進步成長,唔畀口才了得森哥讚到飄飄然迷失咗。
      為自私利益同痛腳,咪樂意做跟班。時勢係經濟不景,投向和平、賺錢果邊會多啲。

      刪除
    13. 人邊有十全十美,心善則美,內心的美好重要!!!!森伯好少讚人,我都係講事實!!!

      今時某歐洲大國的總統去訪中,就是不甘做跟班,只想在這刻搞好本身既經濟,都畀人說三道四,那些人真係不知世途的險惡~~~~

      都要多謝一爺常來同森伯傾閒偈!!!!

      刪除
  5. 小時吃過一種像是一片橙肉似的糖,印象很深刻。一向都沒有吃零食的習慣。終於為了應付肚餓,才買了芝麻餅、腰果...等回來,先吃這些,才慢慢煮食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似是包裝成半個橙的樣子,上面有條紅絲帶,糖面有砂糖。

      刪除
    2. 秋葉,
      相信呢種橙糖是很多人的兒時回憶,反而我記得有種軟糖是成個桔仔,折開包裝紙是一瓣瓣,仲有另一版本係條金魚,包裝紙係金魚,裡面也是軟糖!
      芝麻餅都好味!

      刪除
    3. asdf001997
      半個橙的樣子?!我又未見過!記得那些軟糖也有鋪上砂糖!

      刪除
    4. asdf001997:當然更不是半個橙那麼多 ! 居然還有條紅絲帶,真係好高級噃。
      那橙片糖果,應是一格(瓣)橙的樣子,我說是“片”似乎不大恰當。

      刪除
    5. 森少:那瓣橙幾好味,至於上面有沒有鋪上砂糖 ? 我也不記得了。
      現在我吃的芝麻餅甘而不甜,想吃甜的時候,只會吃麥X他消化餅吧了。連同堅果,這些就是我的零食了。

      刪除
    6. 零食只會偶一為之,不會天天狂食。

      刪除
    7. 以上我哋講的橙糖有可能係同一樣,亦有可能係三種不同的糖,始終冇圖所以冇真相!

      以前有很多圓形鐵盒的水果味糖,其中有一款橙味的糖很有趣,每粒細糖都是一瓣小橙,現在已經看不到有賣了……

      芝麻餅有甘而不甜?!邊隻牌子呢?時下的餅食一般都是甜和鹹,如果有不甜的話也想買來試試……

      人大了,零食都係適可而止便算了!

      刪除
    8. 我們買的橙糖可能並不一樣,因為我買的一瓣(格)橙糖,有5厘米長,全瓣豐厚橙色,像真度很高。都放在一個大玻璃瓶裡,以每粒出售計算。每一瓶糖都不同樣子。
      要買多少,就以鐵夾夾進紙袋裡。現在過年在店舖買糖果,是以磅計算。

      刪除
    9. 一瓣橙的外形……真係未見過,是來佬糖果?!我記得一張糖紙包著成個桔仔大小,是一瓣瓣的,軟糖上有砂糖,食落有添加橙味,相信這種糖已列為回憶中的味道,已絕跡多時了,沒有再見到了!

      要講零食,相信都可以講足幾日!哈哈

      刪除
  6. 零食興趣不大,所以好少買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,人漸大對零食的需求,都漸漸少了!

      刪除