2023年3月29日 星期三

尋回睇電視的日子...

如果近排有留意開新聞,都知一間陪伴不少港人生活的電視台,宣佈業績不理想需要裁減員工的消息,其實TVB是一間很有本地代表性的電視台,到目前為止我認為佢最煇煌的時期該是七、八十年代,踏入九十年代因為互聯網的開始,以睇電視作娛樂的人就開始少了...世事不斷在變,每樣事物也會一樣,可能隔一段時間,就需要作些改變......

有人認為TVB有太多外判工作,正式員工(幕後)唔願做,乜都求外判完成,本身一份糧,外判又一份量,唔蝕就出奇喇!!!!不知這是否真正的原因!!

其實到現時TVB仍是香港的大電視台,做任何節目都要保持一貫大台作風,所以感覺上有點保守,可能給後生觀眾認為老土,最主線的劇集,拍來拍去都係類似題材,了無新意...不過近來有個節目名為「有理說得清」播出的說話都幾明目張膽,不會就住就住,有些內容唔似能在TVB播出街的...算是突出!!

而最近呢幾年什麼都政治化,幸好TVB都盡量做到政治中立,可能不想流失任何一方的觀眾...

若果講到森伯的睇電視日子,應該係小朋友年代,反而人大了,電視劇都冇追好耐了~~現在大多數都只在晚飯前後才看TVB節目,勉強都可以說是以電視汁撈飯...哈哈哈

36 則留言:

  1. 舊陣時我係電視汁撈飯,免費娛樂嘛!後來移情別戀網絡啦!因為內容更豐富,又唔使限時限刻,尺度更大。
    森哥唔講我都唔知有呢個節目喎! 近來有追 四十二章經、隱形戰隊 同 中年好聲音。

    回覆刪除
    回覆
    1. 很多人有了網絡,基本上都少了電視這種娛樂,尤其現在手機上網年代,要睇什麼都可以,社交平台...就好似我們玩緊的BLOG,遊戲,時事評論等等...正如你講就算想睇一些即時新聞都可以,說話冇限制,不能像大台的TVB唔可以亂說話,始終都要顧及社會責任,也明白的!!!

      劇集真係冇睇冇追,中年好聲音都有睇,不過拖長來做.........

      刪除
    2. 網絡神………通廣大,遇疑難、話我知,為我解決各式各樣問題,森哥都問唔少啦!電視媒介拍🐴難追,慘敗。

      刪除
    3. 電視係大眾廣播,怎樣也應該篩選過才能出街,都要顧及社會責任,但網絡上鍾意講乜就講乜,限制冇咁大...網絡最方便係搵資料!!!

      刪除
    4. 仲可以揾個三唔識七嘅人傾偈都得。

      啱啱喺網上睇到人哋短片,我覺得好啱聽。佢話:一直覺得自己唔夠學識,想睇好多、好多……書,睇唔夠令自己好焦慮,事實每年都推出好多書,不眠不休都睇唔晒,學海無涯,回頭是岸。喺莊子養生主中,:『吾生也有涯,而知也無涯,以有涯隨無涯,殆已!』用有限生命追求無限資訊就💩得啦!頓然令我釋懷,唔再焦慮。中庸之道,唔偏激,唔走極端,最好嘅養生舒適態度。古老東方智慧真係有佢嘅道理,中庸唔係平庸,偶有出色表現就過得自己個關啦!可以短短幾句寫成功之法係無可能,最重要知道人哋有咩錯誤,能不重轁覆轍,爆鑊💩得慘。

      刪除
    5. 揾個三唔識七嘅人傾偈都得......你唔係想話嗰個三唔識七的人係森伯呀!!!!哈哈

      學習除了在書本之外,仲有很多途徑可以去學東西,其實每日生活都是一種學習,學做人,學做事,學知識...現在真係少之有少的人入書店買本書看了~~~

      當然不會什麼都去學,對自己有用或有實際需要才去學習,不過認同你講法,如果一個人學習的事情比較多,真的冇咁易焦慮,有時焦慮的產生就是有太多的不定感,
      和不安全感...如果識得多東西,都會減低焦慮心理!!!!

      養生舒適就好睇你自己感覺,認為可以食得清淡,才能講養生吧!!森伯都唔敢講有冇咩出色表現,總之比預期中好少少都已經收貨!!!!包括對人對事和對自己~~~~

      成功之道個個不同,冇得跟,冇得學...要自己慢慢探索出來!!!

      刪除
    6. 每個初相識都係三唔識七架啦!(含森哥) 要有適量、唔要多嘅網絡社交生活。

      有啲追求上進、成功人士會硬性規定每月睇幾多本書架! 我後生時睇書話係成功之一條件。

      學咗無用就唔記得,好似大、中、小學忘記曬,上學浪費不少光陰。認同森哥話實用知識學習好重要。迎合AI兇兇來勢,要打破沿用好久課程框框,重新編輯過。

      食係其中一樣,思想上都要養生呀!要識諗道理釋放心懷,包括同人互動嘅社交。

      刪除
    7. 相信一爺是屬於大智若愚果類,通常形容三唔識七的意思是指閒雜人等...

      有時去書局都想買些書回來看,但未看過唔知有否得著,買錯了又要阻地方,張圖書証都好少再借書...現在都好少有真正的閒情拿起本書來看,做東做西又一日!!!

      可能一爺仲有種文青feel,拿起本書嘆一杯午後咖啡,悠悠閒閒過一個下午!!!

      算啦,大勢所趨...人工智能是避不過的,不過森伯有幸工作了一段長時間,遲下可能要提早退休,反而將來的新一代,也不知可以找什麼工作,樣樣職位都可以被AI取代...

      道理釋放心懷,包括同人互動嘅社交......我仲以為一爺心如止水兼不吃人間煙火!!!!!

      刪除
    8. 國歌有錯唔肯改正嘅谷哥講:係互不相識咁解,太妄自菲薄,就係妄想欺負症。
      感謝大忙人森哥撥冗賜覆,所以,我好用心留言。
      我冇書緣,9成5刨書動機都係應付學業,呢個文青畫面只有喺理想中出現,恒常捐血人生唔飲啡茶,阻礙吸鐵。
      我吃人…架!仲激到OMAD

      刪除
    9. 播錯國歌事件不會單單是搜尋器公司出了什麼問題,背後可能有更大的力量操作……

      覆個留言唔需要太多時間,博友簡單的留言就易覆,好似一爺的留言,分分鐘成篇博士論文咁長,的確要花些精神同時間去覆,人家用心留言都唔想草草回答,在森博留言的博友,說話內容都有意思,都會用心睇!

      個個讀書都係望將來有份好工,為捐血唔飲啡茶……你真係有無私奉獻的精神,對我來講兩樣都係間中飲……

      森伯都會吃人……杏仁個仁!!😀

      刪除
  2. 覺得Tvb的劇集新不如舊,新的一味打到落花流水,睇到眼都花,也太暴力。入夜之後越播越精彩,現在重播黃子華與佘詩曼的「絕代商驕」真是令人嘻哈絕倒,而劇情都在合情合理的情況下,出其制勝。有myTV Super, 不受時間限制,大把好戲看。剛在子夜播完10集的《Loving You 我愛你》,是鄧萃雯、吳啟華...等合演的好戲,在youtube 也可看到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 出奇制勝。原來在youtube只可看到《Loving You 我愛你》的劇情片斷介紹。

      刪除
    2. 很多人都有你所講的感覺,都聽過不少...可能到遲多一兩年後就會認為現在的劇集好看,現在深宵也是個黃金時段,因為頗多人晚上未必早睡!!!不過我就冇睇深宵劇...

      你有myTV Super就最好,聽講有很多舊劇可以看回,啱晒喜歡看舊劇的觀眾群...

      《Loving You 我愛你》呢齣都算幾經典的愛情劇單元,以前都幾好收視...很多人認為一套劇,演員都相當重要,老戲骨除了為人所熟悉,而且可以欣賞他們的演技...現在很多時都用太多新演員,唔認識就會對套劇打晒折扣!!!

      刪除
    3. youtube睇劇集冇咩癮,通常都係片斷唔得完整......

      刪除
    4. 上youtube通常都是以聽取各家言論為主。
      其實我說「新不如舊」是比較籠統的意思,並不全面的。只是說某件事情的大比數,而不是全部。
      舊劇不是全部都好看,新劇偶然也有好看的。 真是要看個別演員的演戲修為。《Loving You 我愛你》除了好戲的鄭萃雯,還有導演張同祖,戲劇大師鍾景輝的合演和指導,其他的演員不愁演不好。這套劇是生活和人性的探討。
      「絕代商驕」是黃子華和佘詩曼合演,也是tvb為黃子華系列打造出來的劇本。

      刪除
    5. 係啦,因為聽人評論最多東西可以接收到,不過內容是真還是吹水,就要自己再細心分析一下!!

      現在的電視內容可能唔係太新鮮,睇來睇去差不多,尤其一些近代劇集,動輒就拿起機關槍打打打,十分唔真實,自己本身寧願看一些較為寫實的劇情!!

      現時睇電視主要都係新聞,同處境劇,或者旅遊飲食節目,純粹娛樂一下就可以了!!!!

      你提到youtube都係聽取言論,不知秋葉睇開邊個youtuber評論呢?!!可能都有些會相同...哈哈

      刪除
    6. 無線劇集以往收視好的,食開條水,以後就有差不多的橋段出現,由新進演員來做一次。例如發哥做過一齣追求仇人的女兒,成為女婿來作報復,以後就有幾個新進演員來做過。所以很多人都看厭了tvb的劇集。
      後來知道那些舊橋用濫了,編劇人都會另找門路。走去摷到各行各業的真實故事,加以整理,修改,就很適合我這些好奇的觀眾去看。
      他們為了迎合喜歡武打劇的觀眾,又會編些拳打腳踢。開槍博火的戲。這個太刺激,我都不想看了。

      刪除
    7. 網上言論各家各派,都有他們自己的立場,要找些言論中肯的,才可以多聽。譬如主持人時常罵大陸,但那人根本沒有多去接觸和研究大陸的人群,和社會現狀,就知道他有偏見了。
      那些在大陸和尾閣都有來往,甚至在尾閣住過一段長時間,他們的閱歷豐富,評論就會中肯。
      森兄那麼英明,不愁找不到中肯的言論來聽吧。

      刪除
    8. 那些喜歡掀起罵戰的主持人,罵人要罵得有道理,若是一味爆粗,就可知是江郎才盡,正是道理不通講陰騭(質)。
      所謂「兼聽則明」,所以樣樣都要去聽吓。

      刪除
    9. 我去年都有聽屈穎妍在youtube上的言論,她說話義正詞嚴,言之有物。

      刪除
    10. 其實電視台天天都要播放劇集,一班編劇們都總有江郎才盡的時候,所以都會翻拍又翻拍,只是演員不同兼且改少少劇情又可以當一齣新劇播影...

      一有警匪片就槍林彈雨,極之不真實,真正的社會開一兩槍已經好得人驚,肯定新聞大賣,更何況幾百槍,仲要個個訓晒在地~~~真是只有拍戲才有!!!!

      所以現在真的很少煲劇集,不論是港劇或是其他地方出的劇...

      刪除
    11. 睇網台都視乎他們的說話係"堅"定"流",有些人什麼都鬧一餐冇內容,不過網台更加現實,好聽就繼續聽,不想聽都已經冇再聽...

      當然會睇他們起的標題是什麼,有些標題起得很好,見標題便點入去聽,是否好聽都未必,總之就可計一個點擊率......

      相信自一九年後,有很多位youtuber都因此而為人所熟悉,屈穎妍是其中一個得益者~~~她不會太多無謂說話,比較簡單直接,她的話題好似說不完,時時都有得講!!!

      刪除
    12. 在19年風頭火勢,屈未曾出道。當時敢站出來開講的人,有些都說:出街怕會受到襲擊 ! 他們這點勇氣真不簡單。
      至於屈穎妍開講應不是為名為利,確是有一種使命感。因為關係到她的家人。

      人長大了,都未必喜歡看婆婆媽媽的劇集,這個我理解。
      舍下長開電視不過是找點聲音相伴,若是留心去看時,一不喜歡的就會轉台。

      刪除
    13. 19年後真的造就了很多評論政治議題的youtuber,有政黨背景當然出來講,甚至有些不是搞政治工作的也出來講!!!未有一九年,屈穎妍本身也寫了很多關於中國的書,相信都做定很多資料搜集,又碰著一九年事件,順理成章就做些網台節目,之後就為人熟悉...相信有了知名度後,才會有個大台的節目講下時事!!

      可能個人唔想花太多時間來追劇,除非這齣劇很特別...的確有很多人喜歡長開電視機,志在有些"聲氣",不過如果生活壓力大我寧願靜靜地......

      刪除
    14. 一個人其實很自由,喜歡怎麼樣生活都可以。不過開門七件事,家務瑣碎而繁忙。

      刪除
    15. 有句說話講,隨遇而安,無論生活遇到什麼情況,都可以搵到一份寫意自在的心境已算不錯……

      對!家務事雖冇約束性,但要做起來都幾繁多!

      刪除
  3. 電視台的黃金歲月已經一去不復返了,這不單只香港,全世界如是。現在我極少看劇集及娛樂節目,主要是看新聞及資訊性節目,例如你所提及的"有理說得清",不過電視的資訊非常有限,要擴闊視野,接收更多資訊,還是靠上網。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為互聯網絡的興起,相信也是全世界的普遍現狀,除非一些較落後的地方,所以現在電視台也要參予很多與電子網絡有關的事項,務求與時並進,找多一個生存空間...

      無論新聞或資訊,電視都只是蜻蜓點水式,帶過就算...想深入聽得更多,都係靠網上資訊,真係絕對同意~~

      刪除
  4. 我喺香港時都已經少睇佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在的人少了看電視也是普遍現狀~~~~

      刪除
  5. 最近我睇「下流上車族」很滿意,每集無冷場。其實我多年來都很少睇TVB劇集,因為「下流上車族」有口碑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你提到呢套劇我半集也未睇過...人大了對追劇真的少了興趣,自己會看的節目,通常都是娛樂性較多的~~~

      刪除
  6. 懷念以前睇電視的時光。

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活上的確有很多事情是值得懷念的......

      刪除
  7. 遇到喜歡的節目,我是會追看的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我來講,真的要看套劇的內容是什麼才會看...

      刪除