2023年3月15日 星期三

稱呼...



其實一直以來,都好想問問大家,對一些中年或上了年紀的女士,你會怎樣稱呼她們呢??

在社會上,你去稱呼男士就相當簡單,一句先生就可以,不論多少年紀...相對女士就可能要考究一下,現在大家都醒目,不論個女士什麼年齡層都一律叫乜乜小姐,森諗:唔係呀!!!都幾廿歲仲已經結了婚都可以稱呼為小姐,若然正確而論,所稱的小姐是指未婚女士,都有一定年齡界定,若果是後生女生,當然會稱呼為小姐,但如果是中年女性,我會認為叫女士就最好,因為不會分她的年齡層!!而且聽起來也沒有太大問題...

而另一稱呼上,就有年齡層劃分,例如男性由細到大的稱呼就有:先是弟弟>跟住哥哥>阿生>阿叔>阿伯~~女性就有:先是妹妹>姐姐>阿姐>阿姨>阿婆~~

這些都是港式稱呼!!不知外國人有沒有那麼多年齡階段的稱呼!!


23 則留言:

  1. 我好隨和,你想點就點啦!最緊要佢開心。好似森哥年齡係細過我,我都好開心叫你阿哥啦!
    一般口頭叫英文名,書信用先生/女士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,有時明明見佢一把年紀都會叫後生佢,畀人感覺好啲!
      叫阿哥,現在都有很多人咁叫,都冇所謂……我自己都稱為阿伯啦~~

      刪除
    2. 叫「亞哥」最穩陣。至於女性,除非真係老態龍鍾,否則都是叫「亞姐組」。

      刪除
  2. 哈哈,香港連稱呼都真係一個百花齊放的地方。

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單的稱呼都可以有好多種叫法...幾有趣!!!!

      刪除
  3. 小販對人的稱呼是看心情的,都在乎客人買與不買之間。
    也有身份投射,年青男女多稱呼別人是:先生、小姐。(或阿姨)

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,看看他是怎樣心情,我覺得佢都係睇吓個客人什麼年紀才敢稱呼...
      一般都係前面加個靚字,搏個客人聽到都開心啲即刻來幫襯!!!!

      刪除
    2. 以前行過女人街,見到有女檔主因為個客人睇完唔買,等那個女客人行咗去不久,立刻細聲罵道:「八婆」 !
      後來,有一個女檔主見兩個女客人看完拿下,無聲走了不遠,那個女檔主大大聲呼叫道:「阿婆,你哋來混吉呀 ? 」
      我見嗰兩個女人不過係40多歲吧了,已經升格做阿婆啦。

      刪除
    3. 更正:「看完 “放” 下。」
      什麼稱呼也好,無須介懷。認真就輸了。香港不同大陸,一直是跟從西方法律,小姐是尊稱未婚女性,及已離婚、或單身的女性。不論未婚已婚,都可以稱為女士。
      國內的大都會,「小姐」只是舞小姐的代名詞,其他的職業女性,都叫「小王」「小張」...吧。

      刪除
    4. 哈哈,八公八婆都係稱呼,檔主冇品,有時未必個個檔主都賣口乖……很多人唔順佢意的時候,叫阿婆已經好,有啲連問候娘親的說話也會講!

      你講得啱,幾時心態都要放下,怎樣稱呼其實都唔需要太過介懷!!

      刪除
    5. 原來小姐在國內的稱呼又是另一種意思……唔同地方對人的稱呼都要注意!

      發覺國內無論是男或是女,一般都喜歡稱小乜小物,例如小黃,小陳……減少很多在稱呼上的麻煩!!

      刪除
  4. 已有孫子孫女,我就是一個典型的阿婆啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多時都係在乎心態上的年紀,就算有孫仔孫女,都可以畀人感覺很年輕...

      刪除
    2. 花花世界真好看。多年前在輕鐵車廂上,有班男女學生在互相取笑,女學生叫班男生做「公公」;男生紛紛叫幾個女生做「慈禧太后」、「阿婆」。 哈哈 ! 真精彩。

      刪除
    3. 有時看人家鬥咀都幾好笑,尤其是學生哥們,兒時無忌……
      當人漸漸成熟,講話也會小心謹慎得多,尤其在公眾場合!

      刪除
  5. 哈,現在老嫩多數叫靚女!😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 費事厚此薄彼,一律叫靚女,只是一聲又唔會有咩損失......

      刪除
  6. 我留意到而家好少人叫女性為"小姐",因為會引起某些人不滿,"小姐"有舞小姐的含意。而家如果係普羅階層,多數叫靚女,高檔啲或者斯文啲會叫Miss

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時對些不太熟而且又要有禮貌都會稱女士為乜小姐,現在多了,無論什麼年紀...
      叫靚女多數是不太熟,比較草根的稱呼方法...再睇睇果位女士係唔係靚女呢,有時都未必~~~哈哈哈

      刪除
  7. 我最討厭係亂叫人「靚仔」、「靚女」!

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常講的人以為個個都鍾意聽,而且稱呼一句對佢又冇咩損失...哈哈

      刪除