2023年4月12日 星期三

"中伏"食品~~~

上篇網誌有提到零食,都知零食這個市場以香港來講,都十分龐大,只要一出街,處處都有零食、小食等在左近...

雖然人大了,特登去買一包二包零食回家已經很少,但每次經過某間日式超市,也會被佢當中的食品所吸引想買來試!!!森伯買零食並非一時三刻的衝動,都已經見過多次,於是買來試下,原來少買都可以"中伏"...

相片是當中兩款食品,而中伏的食品是左手邊那支抹醬,初時諗住用來搽麵包也不錯,應該也不會太甜,結果也不是甜的,但那些微鹹的油脂超怪,只要塗些少已經感到油淋淋...更何況用來搽整片麵包...只要手沾到些少,整隻手都感到油油立立的...只能形容為"好得人驚"!!好難食晒成支,古怪東西少食為妙,唯有丟掉!!(未試過一買食品回來就掉!!)

而另一穀物棒就冇問題,算唔錯!!始終東瀛食品,未必個個受落,好睇個人口味~~森伯都唔會用自己作準則,可能有人認為唔錯會接受,但我應該唔會再買!!!!

原來在生活中,有很多東西--真實比想像是兩回事!!!!哈哈

22 則留言:

  1. 昅吓有人買就走埋搭訕兩句才買,我好多失敗嘅第一次經驗(用品/食物),得唔得靠撞彩啫!有時係要交學費架。

    我都係用油/奶/鹽打到濃稠膏狀,當沙律醬/醬汁加入我蒸熟嘅飯菜瓜食架,鹹鹹地、油淋淋又有奶香味,都幾似你支嘢喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,買支嘢要等人埋嚟問人...就算有人去睇都未必係買,又未必食過~~~~好食就留番招紙或影低再買,唔好食就算...

      我諗呢支嘢可能啱你,似你形容的味道...不過佢齋食都好難哽,因為實在太油淋,有啲似機油嗰種油法,早知畀你試下唔好嘥!!

      刪除
    2. 好多年前大鄉里出城,上餐無牛油提供,我醒目扮淡定唔喐手先,參考個土生台山佬同事點行動,原來,餐枱上放咗 橄欖油/黑胡椒/鹽畀你自己混合蘸麵包食,當時仲係崇美覺得正過牛油,依家真心話係牛油香啲。好在,早在初出茅廬時學咗英式餐桌禮儀係用手搣夠一口咁細塊嘅麵包,無揸住成個包咬咁失禮。

      刪除
    3. 畀著森伯呢類粗魯人一定成個包咬,動物油脂易產生太多膽固醇,食橄欖油,胡椒等都唔錯,你有冇間中整來食?但黑胡椒好少用來搽麵包!

      刪除
    4. 又有新見解,草飼牛油係健康。

      人體理想奧米加3(抗發炎)/奧米加6(導致發炎)油脂比例係1:1.3,而草飼牛油係1:1.5,穀飼牛油係1:7.9。草飼牛放牧有運動同食草(蔬菜類),榖飼困養同食粟米(高澱粉質類)、大豆(高蛋白質類)…等榖物,(無機)榖物種植含有殺虫劑同除草劑,工業化榖飼快大多奶更高生產力,人殺人,天然飼養低產能高質營養牛肉/牛奶/牛油品質。據測試報告,草飼牛油係優質油,減低壞蛋固醇,可防治心血管病,唔會塞血管。

      奧米加3/奧米加6油比例
      花生油係0:36% (無奧米加3油)
      芝麻油係1:40
      阿麻籽油係3.3:1
      芥花籽油係1:2.2
      所以,花生/芝麻會引致發炎、上火。可食亞麻籽(3.5:1)、奇亞籽(3:1)平衡吓。

      最初有咁食。我無食麵包幾年。

      刪除
    5. 啲商家話咩就係金句,啲消費者就深信不疑,其實我每日餐食的油不多,平時食開粟米油,暫時都OK,反而覺得食橄欖油麻麻地!所以油對森伯來講唔會講究……多謝你的資料補充!

      反而想知你冇食麵包幾年係乜原因,近排我想增肥,反而食多咗麵粉類……

      森伯唔食得奧米加3呢種營養素……所以食物有幾豐富的奧米加3都冇用……

      刪除
    6. 我有堅實原因:
      1)精緻澱粉係甜蜜陷阱
      2)奉行健康原形食材,取締(致癌)加工食品
      3)傷(商)人一定美味行先,咪有三大隱藏危機:高脂(仲有反式脂肪) 高鈉 高糖
      4)食咗一陣風,唔飽肚呃我食多啲,搶錢呀!
      5)早上糖分最吸收,因為早上人體會分泌皮質醇和腎上腺素比其他時段高。
      6)澱粉激發胰島素,立刻將血糖轉為脂肪儲存,致肥,血糖降低咗,一陣間個腦就發訊號 更渴望食碳水化合物,惡性循環,形成毒癮。你知我對零食忍耐力有幾高啦!
      7)多種不知名添加劑(毒品)
      8)無標籤睇成份,唔知食咗咩落肚。
      9)有燕麥(原形)加蛋替代食物,低廉 高纖又有營,醒目選擇。

      反省 覺悟 改觀 修正。

      唔打針得唔得,唔食麵包得唔得!

      刪除
    7. 我相信麵包不是這個年代才有,你可以說以前的麵包跟現在不一樣,亦可說得通...所以現在選擇麵包都以簡單為主,太多味道或配料的包很少選擇,我現在自己做蒸包(因為冇焗爐...)等同蒸饅頭,不過加了很多什麼芝麻粉,甚至首烏粉,南瓜、蕃薯,當作養生饅頭來吃,自己整實的的,唔會一陣風...

      自選擇168斷食法後,好一陣子冇吃早餐,改為下午茶吃,同樣是一日三餐,因為對森伯來講食下午茶較好~~
      你聽得太多,將澱粉變成洪水猛獸,只要乜都適量食,就唔會缺乏某些營養素~~

      唔食麵包太難避免只有吃少些吧!!亦冇咩必要禁絕不吃...記得之前老年發育期,下午一餐可以吃半磅麥方包...個人都肥啲,精神啲~~現在都減少很多,改為吔個蕃薯或烚熟薯仔...

      刪除
    8. 草飼/有機/放牧改變食物營養,舊日造麵包材料唔同,舊時過節才勁食,多數好清淡,飲食習慣唔同, 工作多勞動力,又無交通工具要行路,擔挑搬運好出力架,大運動量就乜到消耗晒, 係人都瘦蜢蜢啦!多多(平價)碳水化合物都補唔夠。

      我後生都食極唔肥,中年化見腰圍爆表,誓死改革,人漸老、乜都變,才能活得舒適。只要森哥條腰仲喺度,証明依家飲食/運動組合係好正確啦!

      白蘿蔔生食保留最多營養,我聽阿媽講話阿公會喺田中拔出生食,我咪照做囉!當藥咁難食都照啃,點知隔一陣就反胃,連黃膽水都嘔埋出黎!哈哈哈!呢次教訓咩好都假,最緊要享受食物。森哥享受自制饅頭,令自己開心都好重要架。

      斷食都要食翻咁多嘢,唔係會營養不良。以前唔餓都三餐定時食,依家餓透才勁食大餐,飽到上心口更滿足、更開心。仲可減去下午茶/零食/宵夜呢啲多餘餐。

      刪除
    9. 所有呢類草飼,穀飼,走地牧養,可能是商家利用消費者的想健康心態來營造出來的生意來源……當人被潛移默化,簡稱洗腦,就會深信不移,結果成就了班商家們,貨真價實都還好,最怕是存心呃人錢的,就好似話係來自天然的高山泉水,原來係後巷的水喉水,一爺仲以為自己已經飲得好健康,貴一貴都捨得買來飲!

      咁森伯條……腰,又冇成日度,個人多嘢諗,所以唔生肉,人哋斷食最主要係想減肥,但我只想減低炎症的出現!

      你講起白蘿蔔,就諗起早前買到一個紫蘿蔔,唔識煮,都係生食,味道有趣,爽爽甜甜,忽然又感到少許辣,下次都要諗清楚才買!!

      我試斷食前,都搜過幾多資訊,佢話16個鐘唔食任何嘢,每日有8個鐘食乜都可以,咁未照番一日三餐,不過濃縮在8小時內……

      刪除
    10. 我唔信架!普遍食材已令我健康,我呢啲平民唔花無謂錢!
      商業機構會收買研究員,份報告唔啱聽就掉咗佢,或摘錄有利部份公開,斷章取意,花言巧語,玩弄數字誇大好處…
      你講嘅斷食法完全正確。行168/204首年會度腰磅重吓睇成效。宜媽紙尺好啱用。依家心血來潮就度下,監控住健康,出軌要修理。
      祝森哥愈斷愈健康。

      刪除
    11. 我仲以為一爺平時就食開穀飼牛、羊、豬...大鄉里的森伯見都未見過邊度有得賣~~~

      唔會喇,以前都話乜都信,就好似呢排周兆祥都有出視頻片,話飯後果唔好食,又話平時唔飲水靠飲蔬菜汁...聽都唔可靠,所謂的專家憑己見說話...

      相信我只會實行168斷食法...204絕對唔會,自己都已經瘦很多,係人哋見到講的...要食肥番!!!!

      宜媽紙尺...咁好!!第日去搵搵先,不過現在的軟尺都好方便,我用輕巧伸縮果款!!
      講到越吔越健康,大家咁話!!!!!

      刪除
    12. 佢係文科人,對理科理解 邏輯 完全唔掂,諗錯好多嘢,我唔信佢。

      肉眼主觀形容不可靠,腰圍/體重實質數字才可信。

      脂肪會釋放發炎物質,呢個係 唔發炎 嘅其中一個關鍵因素,係你想要嘅,難得搣甩咗, 千祈千祈千祈唔好食翻肥呀!

      同樣重量,脂肪 體積 係肌肉嘅3倍,你係肌肉多咗,脂肪少咗,睇落瘦咗。

      如果無乜唔妥,保持一年,睇吓有冇改善發炎才打算食肥啦!到時BMI依然<18.5才食肥啦!

      點解要食肥?瘦咗唔靚仔?靚仔重要過健康?

      我最瘦係28吋腰,乜都無變,後來身體自動調節慢慢又升到29吋,我想減回28吋都唔得。唔好驚,睇定啲啦!

      刪除
    13. 咁你都算唔係講乜都信,有時的確要思考一下...例如佢話多吃生,我都會信,因為生的食物有酵素,對人體好些,近排多去超市,買得多左水果吃,基本上現今食物只有水果會生吃~~~

      肌肉多咗,脂肪少咗,睇落瘦咗......邊有咁神幻!!!人越老肌肉量會自然減少,對森伯來講食瘦咗唔等如靚仔咗,塊面凹左會醜樣咗!!!由細到大都未畀人話肥仔過~~

      你一食就肥,可能有兩個原因,第一代謝出了問題、第二腸胃吸收能力強,現今很多較胖的人,好多原因都係代謝問題,體內的脂肪積存在身體排不走!!!

      刪除
  2. 哈哈!如你的情況我都試過,現在新時代食品,我都少買,怕自己口味接不上。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,零食市場大,時時都有新食品,當然未必人人都認為好食啱食,唔需要時時試新嘢......

      刪除
  3. 我比較保守,不太願意買不認識的食物,好處是穩陣,唔好處係少機會品嚐新口味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時保守有保守的好處,我平時都係購買食開的食物好少試新,始終零食唔係樣樣都健康好味~~~~~

      刪除
  4. 我好少買零食,尤其是零食的醬料。基本上搽醬料都是以花生醬、沙律醬、番茄醬為主。假如吃了新購入不合口味的醬料,實在很掃興 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 純粹想試新東西,通常想像中的美味,結果大多數有落差!
      本身都喜歡花生醬,好好味……可惜多吃幾次就易上火!

      現在自己整抹醬,份量自己調配,好味又不影響健康!

      刪除
  5. 多謝分享,右手邊的穀物棒我也有食過,同牌子有另一種草莓味,十分好吃,糖份稍低。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,這種穀物棒有多種口味,很難買晒來試,只買了兩種...原來草莓味很好吃,有機會再買來試試!!

      刪除