2023年4月19日 星期三

巨嬰年代...

很多人都認為現今是個巨嬰年代,盡管體格、年紀都已經成年或熟年,但思想行為都仿似一個小嬰孩...

社會幼稚化...
*有日見到一個小巴廣告,有半輛小巴都是漫畫卡通,可能你會認為以漫畫做為廣告有什麼出奇...再睇真些,原來是一個徵聘警察的廣告,何解徵聘警務人員會用卡通,感覺非常唔莊重,好小朋友...初時以為與什麼學生補習有關,甚騎呢!!!

*另外有個政府廣告也是常常在電視睇到,口號角色都有---「防塵減塵我有計,健康第一沙塵仔!」...個主角沙塵仔是用來哄細路?!!而且授眾是班建築工作人員並非細路仔,
所帶出的訊息也是同生命安全有關,正經成熟少少就合理,超唔配合!!!

*仲有大家有冇發覺,時下無論便利店、超市等店舖換取的物品,或用品也十分幼稚化,驟看之下又是感覺哄BB仔玩意,我指是有卡通頭像的玩具或用品...很少看見較成熟,較實用的換領品!!


思想幼稚化...
過去的週日,就是今年新一輪的電子消費券派發的時間,不知大家怎樣看?!!有些人認為好過冇、也有人認為OK、看新聞也有不少人嫌少...真的十分唔明白嫌少的人是些什麼人,每次派發消費券,政府庫房都以億億聲埋單,相信此舉亦不是現時個個國家做到,在今時今日的境況,仲有人會有這個諗法和講法,真係完完全全印證了什麼是思想幼稚化的表現...



26 則留言:

  1. 森少評論社會現象真是眼光獨到 ! 這應是做過童工的上一代家長所造成吧 ? 他/她自小家窮要出外當童工,失去了愉快的童年,當有了下一代,很多會在子女的身上填補自已的遺憾,把子女呵護備至,放任縱容 ! 目光裡只有自己。
    往日常常看到大學生在行畢業禮的當日,除了拿著一束花與親友拍照之外,大多數都總是拿著一個毛毛玩具在手,才覺安心 !
    一個兒童由幼稚園讀至小學、中學,甚至讀完大學,應該日漸成熟。可是竟然仍以玩具為中心,可見得學生們讀書不是求學問,不是學做人,沒有國家觀念,不講求仁義道德;讀書只是求分數,求財就是唯一的理想。百多年來的殖民地就是這樣,洋人要我們跟在他們尾巴走,能不做漢奸的,已經屬於萬幸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉的讚賞,只是一些生活事再觀察多少少而已...新一代的子女被家長呵護備至,所以產生幾歲小孩不懂綁鞋帶的佳話...輕則思想小孩化,重則抗壓能力低...說得對,他們眼裡自己為上,他們認為做任何壞事都可以得到世界的包容,饒恕...所以從不顧及後果~~~

      亦有聽過有人講,現今社會低智化,當然講的人多多少少也跟政治問題扯上關係,就好似19年事件,一班所謂年青人出來衝衝衝,若然思想成熟少少,也不會有此輕舉妄動的行為發生...

      不要講大學畢業生要拎公仔影畢業相,結婚也踏入人生的另一階段,也要車頭擺著得意熊啤啤啦~~~~

      歷史以來,能做到漢奸的層次會是高一點,被人煽動的那一群人卻只是低一點的爛頭卒~~~

      刪除
  2. 這十多年來看見大學生畢業禮,大部份都捧住毛公仔影相,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 試問,新一代人生沒有大風浪,難使他們心智上有成長,就算大學畢業都仍似小孩...

      刪除
  3. 我覺得我有童真又天真,算係幼稚架!

    我識個插畫師,佢一落筆就卡通化咗個人像,算唔算個腦值入咗巨嬰式呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你定啦...森伯完全唔覺你又童真又天真,你用天真無邪來形容森伯就啱!!!!XXD

      果位插畫師係夠專業啫,唔關巨嬰化問題事!

      刪除
    2. 精明如小甜甜喺振聰面前都變得天真稚氣。
      所以,我覺得人係多面體,每個人喺安全區內會 拋開一切 釋放自己,展露幼稚呢一面,跟平常機關算盡、爭權奪利、爾虞我詐,鬥到你死我活嘅生活 係 截然不同,可能係被現實社會壓迫到心身疲憊,找個出口放鬆自己。
      幼年窮困,無錢買玩具,長大成人賺到錢就收集玩具,填補兒時缺失呢一塊拼圖。
      俱成人味卡通片如IQ博士 蠟筆小新我都睇架!雄赳赳警察卡通片廣告我接受到喎!

      刪除
    3. 天真稚氣換來是什麼呢?!正所謂:害人之心不可有,但防人之心不可無!!扮天真,扮稚氣對自己冇咩著數……

      自己匿埋做幼稚嘢唔緊要,但對其他人可能有影響就唔太好!

      每個人在成長階段都總有些遺憾事,大個能補償就補償,只要對人冇影響,相信都冇人理……

      招聘加入警隊用漫畫賣廣告,森伯勉強都接受到,不過整個構思好似怪怪地啫!!

      刪除
    4. 公事公辦 、公私分明,工作時工作、遊戲時遊戲。工作時要認真、成熟、嚴謹,私人時咪可天真。

      森哥話:『你用天真無邪來形容森伯就啱』又話:『扮天真,扮稚氣對自己冇咩著數』係我要學吓森哥揾人哋著數時就收埋天真,其中包括工作時。咁森哥為何扮天真?何時扮天真會有著數呢?老司機森哥教吓我等我收放自如唔使蝕底又可以放鬆一下。謝謝!哈哈!

      刪除
    5. 今篇我想講的巨嬰心態,唔係指嚴肅時嚴肅,天真時天真……
      森伯講嘅天真無邪你又信?!巨嬰心態係指,大人的思想及處事似個BB……

      Sorry喎,扮天真冇野分享,私下森伯好正經架!!

      刪除
    6. 我相信森哥咁講,我都話自己天真(笨)啦!
      咁就嘔血。
      舊時啲人早緍,有家庭重擔兼窮困,迫住早熟。
      巨嬰點形成?養不教、父之過?一掉低奶樽就要安排讀書事宜,咁長遠計劃都有錯?過份照顧保護?溺愛?有痛苦經歷才能成長。富翁都用窮養法,畀限量錢去留學,靠自己過活。

      刪除
    7. 你咁後生,唔可以太天真,好易被人呃去賣落"火坑"!!!哈哈哈

      嘔血咁嘥,你有定期捐血嗎??你要食鐵丸,會否唔夠血呀?!!

      你呢個觀點都啱,以前的人家庭重擔大,人都比較成熟,要在社會謀生嘛...照你的理論推敲,社會"巨嬰"越多,代表個地方越富貴,人就越矜貴......

      對呀,子女太過嬌生慣養,人生又無太大經歷,不知不覺他們都仲當自己係小孩子~~當然並不是個個也是如此,好睇個人的品格,或成長經歷!!!!!!!

      刪除
    8. 要樣無樣,要身材無身材,老到巢皮,我呢類貨色塞唔落『火坑』,我好放心,入火爐化灰近啲。
      舊年尾衰過一次,係連續幾次隔75日捐血太密,生唔切血,血色素係一次低過一次,後來,隔開啲就過關。森哥斷食後瘦咗?都去免費驗吓,睇下得8hr食嘢有冇下降到吸收力?
      出嚟做嘢畀人鬧下鬧下就醒 架喇!畀人話廢柴會反省,除非家底厚唔憂做。森哥仲有咩良方?

      刪除
    9. 你唔好諗到太過灰,人生路漫長,無人能估計前面的路會遇見什麼...咁快就諗火爐化灰!!!

      其實都唔知成年人能隔多少日才可再捐血,不過你自己身體要緊,紅豆粥,葡萄乾,據講仲有青口(青口有鐵質,但我唔敢包係咪重金屬或水銀之類...哈哈哈),都係幾好的補血食療!!!早前在佳佳超市有青口肉賣,質素唔錯兼價錢OK,但現在又好少見~~~~~
      既然每日我可8小時內吃東西,就食多啲增肥食物!!!

      話明家底雄厚,都費事出來打工受人氣!!!

      刪除
    10. 漫長?年,世事難料?(健康/夠銀)老人盼長,不要頭未灰身先灰。
      森哥識條(調)鐵喎!叻呀!我有補都測驗肥佬,驚有暗病如腸癌失血,直至過骨才鬆口氣,捐血可定期知道健康狀況救人助己兩得益。
      有人變瘦後就醫好膝關節炎,某磅數下係佢嘅健康平衡點,肥翻又病發。可能,森哥體脂率偏低才無發炎,平衡點比人低。有啲電子磅可量體脂率,唔使盲估估,揾到你嘅健康法門。
      本來我好多事想再叫森哥唔好食翻肥,不過,都係阿賓叫狗愈叫愈走,因為森哥覺得我在擺佈你,我慳啲好喇!哈哈!

      刪除
    11. 唔緊要啦,一爺一定夠銀兩過豪華生活...反觀赤貧的森伯才要擔心~~~~

      腸癌檢查政府都有支助,其實現在做什麼疾病化驗所應該好好搵,多人疾病意識強了,又怕有事,都會自費先去檢驗...我幾年前都是搵地方去check血糖,地點要就腳,但感覺有點求其,不過當時冇事就算...間中都有些驗身套餐,check晒咁多就要幾錢幾錢,但有醫生講過唔係樣樣都要check,除非幾高危...腸癌成日食肥膩食物,又煙又酒,加上常常便秘,咁就要去check check~~

      唔係架,如果博友講得有意思都會聽從,不過對森伯來講,肥少少都大隻少少啦,太過瘦就好似營養不良!!!!

      刪除
  4. 現今社會就係傾向思想幼稚化,有些人似乎不會用腦去想一想在我們身邊發生的事,最悲哀的是他們並不覺得自己的不足,反而覺得甚麼事都不懂、不管、不關心就是灑脫,好像生活在童年的"童真"。

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確身邊有很多這樣的人,每天發生的事就只會看表面,沒有用心去深究箇中因由,或是不聞不問,都懶得去想得更深入,漸漸人的思維也易變得幼稚化...
      不過,活在童真的人也有好處,煩惱都比較少些~~~

      刪除
    2. 同意兩位的說法,不過成年人都有社會責任,對事物太過幼稚就會令到社會難以進步或缺乏動力。

      刪除
    3. 我都好同意你所講,你能講出這樣情況到最後,對社會的影響……但對現在人們都唔會諗得太多,正所謂:事不關己,己不勞心,幼稚化都沒什麼大問題!

      刪除
  5. 害怕跟「巨嬰」一起工作!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸好,一同工作的人思想都比較成熟!

      刪除
  6. 哈哈,有童真有時都幾好丫! (^▽^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,間唔中有童真係幾好,但時時都有童真feel,就大吉……😀

      刪除
  7. 現今社會真係多左好多「巨嬰」呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能是社會風氣造成,成人外表,嬰孩思想...哈哈

      刪除