2022年9月28日 星期三

遲來的滋味...

一年一度的中秋,本應都係開心節日,因為現在的節日,很多都大不如前,又加上疫情還未退,所以有個節日都應該盡慶一下......

可是在中秋的時日裡就偏偏中疫,所以都十分掃興...而且有一年一會的月餅,要留待到好些後再慢慢品嚐~~今年都用老餅家的月餅過節,話時話咁大個人都係第一次親自買整盒月餅來過節,本應都諗住散買,結果沒有了!!

雖然現在新出了很多不同口味的月餅,真的隨人所喜愛,但我個人始終都是買些傳統口味就可以,而且眾多口味中,始終蛋黃蓮蓉最好味~~~

今年自己就買雙黃及五仁月餅,兩樣也不錯,覺得好吃的話出年也會這樣買都唔定!!!!現在食月餅除了怕太油,怕甜外,也怕吃得多會上火,所以少量的就OK!!!

26 則留言:

  1. 月餅最好熱熱哋食,我會用微波爐叮30秒,出來蛋黃少少流油,蓮容又熱熱地好好食,每次只可食四份一,你有兩合真係有排食呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 有焗爐或微波爐就可以試試,但家中沒有!!!都試過蒸月餅(好古怪翻熱法...哈哈)但蒸完蓮蓉太軟了,唔好吃~~~
      係呀,每次食四分一就夠了,今次蛋黃蓮蓉整盒買,伍仁月餅就散買兩個.......

      刪除
  2. 以前我不吃五仁月餅,現在喜歡了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為覺得五仁月餅冇咁甜,適合大眾流行的健康原則......

      刪除
  3. 疫情令世界變得停擺,森哥仿佛凝結喺中秋(配合森哥性格一向好穩陣睇定啲才做),但係,好多商家就要停業、倒閉,拖垮人好慘呀!想快啲寫入歷史舊一頁,讓世界重新恢復正常。

    五仁月兒時食過,一試難忘,屋企拾多人得老媽子一個鍾意,一人獨食一盒,後來就消失咗,少數服從多數,民主精神。

    等同節後買平月餅品嚐,如果係健康食品,我會咁做。係反時差啫,美國遲香港十幾個鐘頭過節,我心目中可以撥後呢個時鐘好多日,保持心態,日日都過節咁開心。

    聽某個DJ講,佢會喺新年後用利是錢買鞋,因為從前 新正頭 『鞋』『鞋』聲唔吉利,鞋舖都想特價早發市才『老嚟』,做人只要突破心理關口,有時,同主流逆向咁做 (森哥都係逆向族),你就會得益。

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯可能仲停留在咸豐年代,好似一個時空旅行者來到2022!!!XXD..........咁買盒月餅又唔駛睇定啲嘅!!!!

      其實經營業務唔容易,當旺季來臨時盡量把握搵錢機遇,但到經濟寒冬期都要想法子怎樣捱下去~~呢個covid冇左,可能又有另一樣~~~~~

      我仲以為一爺會比較喜歡五仁月餅,堅果做材料比較有益,但人大了反而五仁月餅都覺好吃,邊鼠有平月餅?!!...等我搵搵先!!!不過節日完後又唔會好神心買月餅食...但如果見不是在中秋都有月餅買都會買一個來食,好似某間乜乜門的棋子餅!!(好QQ果種)

      乜一爺又知森伯係逆向族,邊方面逆向先?!!!其實人生在世,都係想做番自己,在香港都算可以做自己想做的事,當然唔係犯法事,基本上都算自由~~~~

      刪除
    2. 時光旅客森哥最喜歡能返去自己邊個時段?幼稚園?小學?中學?大學?工作十年?現在?

      後生唔食,茼蒿菜/芥菜我老咗就食得落。但係,苦瓜/五仁月係一生不變。

      巡吓有賣月餅嘅店舖,賣剩庶嘅節後會用成本價出售。

      唔追潮流、新科技 (智能手機、電子貨幣……)同新出健康食品,森哥係非主流。

      係呀!我都覺得香港有足夠自由。不過,有好多人移民咗,令小學要縮班。

      刪除
    3. 你真係睇得起森伯,森伯讀到小學,所以到現在都目不識丁~~~~一爺可能比我讀書多很多!!!

      若然真的有日可以時空旅行,都冇話想返去那個年代......就算有得去都係去幾日,森伯要活在當今!!!

      苦瓜同五仁月係一生不變......係指由始至終都唔會食,定係一路都鍾意食呀?!!我諗我的月餅可能仲有排食,執唔到平貨!!!!

      森伯一定唔係走在最時尚尖端嗰個,雖然未必係最醒目,但起碼唔係最憨居嗰個(因為新出的產品通常係價錢最貴,但遲幾年買佢就跌價而且功能多啲...)哈哈哈~~

      真實的移民數字就唔知,但身邊又唔係真係好多人走咗去喎!!!!

      刪除
    4. 哈哈!又推我上天,踩自己落地底泥。冇新招呢?不如,一齊貼地,係呀!我讀好多……漫畫書。

      香港實施9年免費強迫教育(中三) 。森哥如果係香港人,咁就犯法,森哥逃學威龍,令家長坐監,報仇。細細個就出黎社會打滾,勁喎!

      佩服森哥讀書少,但學識博大(尤其是中醫藥常識比我多)。Bill Gate 放棄完成大學就出來做嘢!靠自學呢方面森哥就同佢一樣,唔使人教自學更聰明。

      老人家好興『想當年』,原來現在就係森哥人生中最美滿時段,真係好喇!

      除跌價,新出科技產品好多Bugs,清除晒才買。追買貴貴新款波鞋唔值吖!

      刪除
    5. 你疑心太重,森伯老實人唔講假話……你一向睇開森blog,都知森伯好貼地,好草根,絕無花巧,邊似一爺高在天,豈敢叫一爺一齊貼地……

      森伯一向都才疏學淺,目不識丁點字,雞腸都唔識多個………總之很多事都一言難盡,好難幾句回應就講晒,你講嘅中草藥只是平時有留意開,牢記在腦,到有需要時便可以拿出來用……平時網誌都有講很多食療養生方面,只不過對一爺來講只係廢話或笑話一則…………😀

      活在當下好重要,畢竟過去都已過去,將來的事又未發生 ,現在這刻最實在!!

      森伯嗰類貧困人士,邊有閒錢追潮流,求其用到又唔駛買二手嘢,已經好森足!!

      刪除
    6. 堅離地係貶詞,貼地才煲獎,森哥係彈我抬舉自己。

      一個連初中都未畢業嘅潮州人能喺中大做教授,仲兼職教過廿所大學遍佈中港日美法星澳。

      精通中、英、法、拉丁、梵文、巴利文等多種語言,工擅詩、書、畫、琴等多種藝術,集學問、藝術、才情於一身,學術視野涵蓋上古史、甲骨文、簡帛學、經學、禮樂學、宗教學、楚辭學、史學、中外關係史、敦煌學、古典文學及中外藝術史等諸多領域。

      呢位學富五車嘅大師感覺學校的教育並不適合自己,總感覺學校教的「太膚淺」,他寧願獨自一人躲進天嘯樓里自學,讀大學唔好因為只專修某科目反而狹窄咗學識範疇。

      佢就係有『南饒北季』稱呼嘅一代文學宗師 - 饒宗頤。咁咪即係森哥啦!從呢個角度睇,小學畢業自學成才嘅森哥應該係私下嘲笑我 「太膚淺」 呢!哈哈!

      刪除
    7. 一爺唔需要扮離地,扮錯別字,褒獎都冇乜可能係煲湯個煲,我諗一爺都係諗緊今晚煲乜湯先扮晒錯別字……😁

      你唔駛攞名人來做例子,森伯冇咩野,一向做草根唔需要太多包袱……多謝你分享饒宗頤的事蹟故事,時時搭車都經過佢間博物館,唔算太遠 ,不過唔知內裡有什麼看,未有打算去參觀!

      生活上的一事一物除了靠自己親身體驗之外,也靠自己去學習,碰個釘,就當一個教訓,將來就會學醒……你唔需要安慰森老伯,每個人都有一套屬於自己的生存方法!!

      刪除
    8. 揾到對方錯處,相方距離會拉近,如果失誤得益更大,為何唔策略性出錯呢!

      每個人嘅強項都唔同,大家分工合作。讀中學時要做project,我會同個 哨牙 肥妹拍擋,佢嘅封面及包裝設計勁正,創意令人眼前一亮。我就識打字,果個年代係無電腦,啲人打字都係2隻手指篤篤吓,暑假無聊我自學打字,係快人哋十倍,交咗功課佢哋仲篤篤吓。

      英文科要我哋戴卡帶機去機場訪問鬼佬,將我哋對話用卡帶錄低,再寫翻出黎。肥妹用紙盒藏卡帶黐喺封面上,個盒畫咗部立體卡帶機,平面畫咗連線聯上咪高峰。老師都讚賞封面精美貼題,仲讚我識用keyword,用 S ,T和……代表 Student ,Tourist 和 Unknown。其實,係我聰明想打少幾隻字。隊中靠個女同學聽晒鬼佬嗡乜,不過,佢轉咗重讀文科。

      我係講實例並非安慰,世事萬物巧妙互補共生。

      英國新選個前法官做女首相,佢個名校高學歷財長係讀歷史科,上任7日搞垮經濟要撤回財策。首相競選對手係前財長,佢有厚實經濟經驗更適合,但因印裔而落敗,制度係由一班老白男最後決定邊個係首相。叻人唔會樣樣都強,利用你最強嘅,社會才得益。

      刪除
    9. 人生總有很多事情值得回憶回味,以前發生過的事都不以為已,到事後一諗又會發現當中有些趣事……

      睇一爺當年都運用自己的小聰明,大家一同做習作,你都唔駛做,畀晒個女同學做晒,自己就做啲輕can工作,打幾隻字仔,好醒!講開你揀文科定理科?你講時講英國的新任女首相都唔知做得長唔長……

      刪除
    10. 回味中趣事,係平常呱呱叫嘅歐洲,對邪惡某國炸毀管道都唔敢呼一聲,做縮頭烏龜,佩服中俄傲骨不畏強權。

      年青老森哥一定未用過打字機,唔知道最繁重工作係打字,代溝呀!舊時寫字樓必需聘用好多打字員架,書信合約唔準用塗改液。手指尾要用力打,字體顏色才不會深淺不一。因為我好勁(全隊都讚我呢個大功臣,精人出口,蠢人出手),我組聖誕前已交,其它要農曆年後才完成,我對摩打手相差2個月/2個長假,所以,老師喺課堂上展示同讚賞我哋A級傑作。

      森哥覺得我嘅邊方面唔似理科男? 我邏輯頭腦唔太感性喎!森哥忘記咗我職業!唉!失望。

      英美仲迫人採用佢套失敗嘅優秀民主選舉制度。以前覺得西方乜都好,幸好醒覺了。

      刪除
    11. 你講起炸管道,雖然同香港都冇乜關係,但聽到人評論呢件事,都感到某個國家,話炸就炸~~~~~好利害!!!!聽講話可以維修番,不過唔知等幾時,同邊個國家願付出個巨額維修費?!!!....

      記得好耐以前,教我們打字是森媽,打字的手勢跟現在的keyboard打法一樣,所以都能應用在現時的電腦,而中文倉頡打字的竅門,也是自己屋企人教的,而事實打字機並不是森伯年代,記得做工的初頭已經係PC電腦年代......

      >>>>>>>>精人出口,蠢人出手
      >>>>>>>>聖誕前已交,其它要農曆年後才完成...
      >>>>>>>>讚賞我哋A級傑作
      所以森伯幾時都話你叻,話你醒,話你勁囉!!!!森伯唔會隨便讚人,好先讚!!!!!!

      唔需要太失望,如果森伯推斷到,就唔駛問你讀邊科啦!!!!

      好多人都以為所謂的民主制度就是你想投邊個就邊個,而事實又未必,無論選邊個都總有人唔滿意個結果,認為唔公平等等........

      刪除
  4. 月餅是中秋必吃之物,還有時令水果:楊桃、柚子、紅柿,吃個不亦樂乎。五仁月是先父最喜歡吃的,這幾年我也特意去買來吃,懷念親人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實中秋節的傳統食物,除了月餅外還有很多,特色水果是其中之一,依稀記得還有芋頭仔與菱角,花生等...不過現在商業至上的社會只有用月餅來代表中秋節......

      可能這就叫每逢佳節倍思親!!!!

      刪除
    2. 芋頭仔同菱角,以往中秋前也屬於必買之物。這两年疫情反覆,我出大街市的次數減少了,應節的食物也不齊全。.

      刪除
    3. 這些中秋食品反而越來越少見,只因它們沒有市場,而月餅就不同了,市場大收入好,聽講有些餅家一年月餅的收入,足以可以應付一年的營運費用!!!!

      哦!!原來秋葉的中秋裡都會有齊備的應節食品,相當高興...現在好多人都得過且過就算!!!

      刪除
  5. 我都有食五仁月餅同蛋黃蓮蓉月餅,味道真係好好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,其實食月餅最傳統的款式最好味,奶黃月餅都唔錯,不過今年買不到……

      刪除
  6. 蛋黃蓮蓉最好味> 同意。

    回覆刪除
  7. 我都係散買一個最傳統的雙黃蓮容,少食多滋味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年一度的中秋食1個月餅,對森伯來講真係唔夠喉😅!
      如要散買,就會買多幾款味道……

      刪除