2022年9月23日 星期五

似醫不是醫;似藥不是藥...

看到些娛樂新聞又幾有創意,內裡講什麼二線藝人變一線藝人...初時真的以為二線躍升到一線,原來係講這些確診過的藝人,都明白做藝人可以豁免戴口罩拍攝,但相對感染的風險就較高,尤其現在一日裡都有好幾千宗確診個案~~~

在這個多星期,感到時間過得特別快,手環似是戴了不久,原來都已經有十多日,當可以拆下時,便感覺重獲自由了,其實呢個時候除了上班也不會周圍去~~

六合彩就話想中完又中啫,新冠呢家野真係咪搞,不過每日都有幾千個案,都難保唔會中完又中,暫時都係小心為上!!唯獨呢排做快速檢測都多了,撩到兩個鼻孔都大晒...哈哈哈

暫時檢測包仍有存貨,估唔到...早前去家品店買東西都有得送...

無論什麼藥,唔熟悉又唔知是否適合自己,所以都唔敢亂食,都係靠自己的三腳貓食療,杏仁糊...因為白色食物可補肺,就是吃這種似藥非藥的食物來渡過我的隔離日子...

查實杏仁糊對森伯並不陌生,一向有食開,尤其當早餐,呢排可以常整來吃,一碗杏仁紅米糊(不能加糖否則易咳起痰...),可以當作呢排的食療方~~

16 則留言:

  1. 中咗後有半年免疫期。

    森哥自已醫自己?點學?有睇過中醫書?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個我早就清楚,聽講可以當一針, 對我來講都係差唔多……
      其實平時睇開一些食療,或食物效用,對自己有用就牢記住,等到有需要時,可拿來用……其實呢段期間有一爺常來森blog傾吓閒偈,都係一種似藥非藥的方法!!😁

      刪除
    2. 我用大粒龍皇杏加有毒又好香杏味嘅北杏整糊。跟人用白米,森哥用紅米係我就諗唔到,咁有創意!叻

      古時用石磨,個磨好貴,靠人力攰死,應該有錢人才負擔得起。現代一個電動攪拌機又平又快又省力,在家乜糊都食到。

      磨蓉能充分吸收冇浪費,用口咬食果仁只消化部份就走翻出嚟,冇咁肥又可過口癮,點食各有優點。

      咁頂咀一爺草藥性, 燥熱,吞我時要加涼果一齊服用。

      刪除
    3. 哈哈,我又冇你整的杏仁糊如此講究,要整都要用功夫,對森伯來講求其就可以,加紅米有粗纖,而白米就綿滑,看你想要什麼樣的米糊……

      今時今日搵個石磨睇睇都未必容易,處處都有電動攪拌機買,要攪嘢食好容易……

      其實又不是磨成蓉易吸收咁簡單,最主要係熱食,中醫個理論是對,熱食有好處,食完能化痰,清一清喉嚨!

      係呀,在傾閒偈的當中實包括頂撞幾句,咁先可以多啲野傾嘛……😆

      刪除
    4. 跟C9學嘅!美食藝術博大高森。

      有店舖標榜石磨咩(豆漿、腸粉、糊仔)順滑細緻都係呃人,同機打無差别。

      中醫叫人唔好食生冷嘢,細路時初流入嘅鬼佬沙律同日本魚生,首試時都戰戰兢兢、驚肚仔痛,一試難忘。

      19年有一排我突然要飲暖水腸胃適服啲,後來夏天熱辣辣飲凍飲後又唔使喎!凍、辣刺激喉嚨唔啱初癒森哥。

      中藥/中式老火湯一劑都用上拾幾種材料,我學咗每餐多樣化,藥米糊都要用執藥模式咁用多幾種料加入芝麻、杞子、淮山、百合、蓮子、花生、腰果、合桃、圓肉、紅棗…叫饍全呀!一餐乜都補充。

      刪除
    5. 對自己範疇不太熟悉的,都可以請教身邊很多生活上的老師...

      現在很少機會食到真正石磨的食品,一般都是機攪,冇咩所謂都食唔出有咩分別...

      鬼佬沙律都可以接受,但魚生真係好少食,基本上森伯唔鍾意食生的肉類,記得有次去食自助餐生蠔,食完都肚仔痛~~~

      又好少會飲太冷藏的飲品,除非突然想飲!!!當然喇,病癒後最好飲熱東西!!!

      唔係叫饍全,係十全才對,諗起十全大補酒...其實什麼食療方越少材料越好,太多好複雜...睇你以上的材料都係補氣又補血的材料!!!要買齊都唔容易!!!

      刪除
  2. 終於都好番啦,不過之後樣樣都要小心,早前同媽媽去睇醫生,聽到有個病人同姑娘的對話,嗰位是年青人,中了後周身骨痛,痛到瞓吾到,要來睇醫生,重有無記性,森伯要留意有無冠後遺症﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一定會小心……好多人中完新冠後,反而好驚有所謂長新冠的後遺症,呢樣冇得驚,唯有多點做運動,增強抵抗力,好似話曬下太陽都幾好,作適合自己的調理,包括食療,將長新冠的影響減至最低,我認為只要癒後調理好,過一段日子就會回復正常!!

      刪除
  3. 保重啊,我班朋友成日話我體質異於常人,9個人打邊爐8個人中晒,得我完全冇事;早排我老豆中招,我又冇事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝TIC…都有聽過人咁講,話差不多成枱人中晒,只得佢無事,很多人都認為關抵抗力事,但我認為亦有可能佢地本身有些基因不怕這些病毒,所以就算入侵了也不會有任何影響……

      刪除
  4. 以前總以為自己都冇去人多的地方,冇咁易中招嘅,怎料唔知點解真係中咗,只好怨句何必偏偏選中我,中過招後,心態有了些改變,總是杯弓蛇影,少少唔妥都以為自己又中。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以話病毒入侵係冇得預計,有可能中了招都唔知什麼原因,不過我今次係能夠推斷出來,中了招後都會小心,唔想再中,正如你所講,人好易杯弓蛇影,就算有些少頭赤鼻水,都以為又再中招,不過防疫措施盡力做喇,萬事小心,減低再染的風險!

      刪除
  5. 恭喜你康復,建議你見中醫調理身體,我剛打完第四針,暫時未感染。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Stella...暫時都OK~~如果一路以來都未感染過就最好,要小心免受感染!!!

      刪除
  6. 森少好識得以飲食來調理身體,好像用白色食物來補肺,是附合中醫理論的方法,相信健康不會有大問題。不過出入政府的辦事處,必須要掃碼用安心出行,如果不打針,就辦不了事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉...一向都有關注飲食健康的資訊,中醫講五行,記得黑色食材屬水可補腎,而白色食材屬金可補肺,綠色食材屬木可補肝等等...這套理論都很有趣~~~

      在這段期間,都很少要出入政府機構,平時買野食亦不太需要這電子針卡,如果不能堂食我又冇所謂...所以對我來說影響不大,而且今次衛生署亦都冇留難沒有打針的人,唯獨要隔離日數多一個星期而已...

      刪除