2022年8月3日 星期三

忽然豪一豪......

若要上班的日子,森伯的午飯大多數會帶自家飯,一來方便,二來衛生健康,三來就是不需要傷腦筋去諗食乜,平時一般都係帶些蕃薯,素雞、素鵝之類...強迫自己一日有餐素食~~

但今次都要豪一豪,個午飯盒都絕少機會有帶子,一向唔會帶些海產類,因為隔了好幾個鐘的飯,好易會變腥味,尤其是魚肉一定唔會!!不過晚上做餸的帶子吃不完,就索性留起來帶飯...

煮炒過的帶子,腥味都減了一點,所以就算常溫下吃起來也不錯!!

今餐帶子是主角,計埋都有好幾粒,不過都好過外出點的西蘭花炒帶子,搵粒完整少少都冇...

現在多了機會揀食材,帶子青口做餸都唔錯,總算多個選擇!!!!!

20 則留言:

  1. 森伯真富有,帶子多到食唔哂....哈哈!😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 要食隔夜餸都話富有?!...本身包帶子唔大分兩次食啱啱好~~~

      刪除
  2. 每周我有幾餐食海產:罐頭沙甸魚、蠔豉、急凍蜆肉、淡菜。早幾年,間盞X特價貨好抵買,蠔豉$50~60/磅,冬菇$50/斤,今年特價得燕窩蟲草,呢啲豪華嘢唔啱我。

    蠔豉有鋅,壯陽呀!哈哈!

    海味咪唔腥囉! 仲馥郁芳香添!

    你呢個係咪慳水慳力用電飯煲整燉飯?一煲過搞掂晒好方便呀!

    因人而異,你個飯五衡欠纖,我要加埋菇類、甘筍、矮瓜、洋蔥、牛蒡……多多纖維才夠順暢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蜆肉同淡菜都喜歡...淡菜滾湯好鮮味,蜆肉你點整?!!
      其實森伯對海產類麻麻地,不過近排多了食青口肉,發覺唔錯...而且間中要吸取海產類的營養!!聽講蟲草可以增強抵抗力,對傷風感冒好好...勸你趁有特價不妨買多些,你唔啱食,可以轉贈畀森伯...XXXXXD

      壯陽呢家野係老人家先講,後生仔唔會諗到,一爺想扮後生唔好成日提!!!哈哈

      五穀飯係新鮮蒸,趁飯即將熟就加些隔夜帶子一起蒸,咁就OK...裡面仲有蛋,否則營養唔夠,本來要加甘筍絲,不過冇時間搞太多......求其一餐就算!!!!

      晚餐食好多菜,帶飯就不能帶菜,否則霉霉黃黃........

      刪除
    2. 蠔油 砂糖 豆辦醬(小) 粟粉(多) 麻油 醃完同雲耳金菇一拼蒸熟。我買嘅係淨蜆肉(無殼)唔使吐沙好方便架。

      重點係青口消炎啱晒森哥,預防或減輕老人家關節炎病情!普通食嘢就可以治病,你話幾好呢!

      我都係第一次聽人講食蟲草咁昂貴去防治感冒,有錢仔森哥係唔同啲嘅!

      窮人增強抵抗力有兩大絕招:曬十分鐘太陽吸收維他命D,同 斷食(唔食嘢齋飲水) 18小時 激發自身免疫力機制,免費嘅。

      用人唯才,我未買過,唔識會畀人呃,病從口入,買咗唔靚嘅或者假草害人就唔好啦!森哥 『有手有腳』 都係你自己買穩陣啲!有錢仔指慣工人做嘢,以前我住公屋阿媽會幫啲行動唔方便嘅買餸。

      森哥唔好喺乞衣兜度拿飯食啦!!!可用自己政府消費券買蟲草嘛! 所以,啲人話有錢佬用自己錢好孤寒,使人哋錢好疏爽,有呢啲特質嘅森哥,唔認孤寒貪人便宜嘅有錢仔都唔得啦!有錢尾國就係咁樣揾它國著數。

      仲乜要扮後生咁膚淺虛偽,醜老人健康重要過外表,我通過養生過住有質素美好人生。

      雞蛋係我嘅superfood,專業健康人士建議每日食5隻,我每日都食1~2隻架。

      刪除
    3. 我完全冇諗過蜆肉同雲耳菇會咁樣整...蜆肉係海產,一般都會帶少少腥,蒸的時候要加薑僻腥味,我只諗到蜆肉炒芹菜...

      一爺果然對相關的飲食有留意,聽聞青口對關節是不錯的,所以當保健或者對病痛有助益都有好處,咁啱見有青口肉就買,呢類海產如果包埋個殼賣就好搵笨,拎到懵...

      一個人的抵抗力好,自然冇乜傷風感冒,蟲草買得貴,可能真的有它的藥用價值,當然要配合戶外運動同陽光喇...

      哈哈,講吓笑!!!同你一樣,買貴價東西很怕被人騙,如果去些有商譽的店舖買,又怕會買貴很多...所以食一般價錢的東西冇咁大壓力~~

      咁當時一爺媽又真係好好人,幫到人就去幫人,相信當時的街坊都會銘記在心......

      唔好講到乞衣兜度拿飯食咁難聽...就算一爺的家財有幾多也好,最緊要係心中富有,滿足現狀就是一切吧...正所謂人到無求品自高(有冇寫錯字?!!)

      既然講得醜老人,壯唔壯陽都唔緊要啦,講heart架嘛!!!

      你都幾聽從專家的話,話可以一日食五隻蛋,你就唔怕食...我就因應返自己需要食就食,唔過量為原則.......

      刪除
    4. 苦悶煮食工作中嘅一點清泉 :自由自在,任意發揮係最好玩嘅。

      我只覺得除咗某啲魚全部海產都唔腥,森哥好多嘢都嫌腥,所以,we are all different,各具特色。

      星星之火可以燎原,身體不斷累積小火引致發炎,要時時食好嘢撲熄火種。咁青口兵團有冇幫助到森哥呀?

      森哥同事送嘢食畀你都掉入櫃桶底,平時,森哥一開口就好高尚,我都想眼角高啲,自知手低,飛唔起。

      有好多其它好處唔寫,只因呢點能嘩眾嘛!

      食品報告!唉!專家可能由雞農贊助研究,啱聽就發表,唔啱聽就扔掉。唔好將全部雞蛋放入一個籃子裏,我奉行種類繁多嘅均衡飲食,覺得一餐中食好多種嘢係享受人生。

      刪除
    5. 乜你當煮食係玩玩下,森伯好認真...過得自己個口,又要過得人哋對眼和個口~~~~哈哈哈

      海產類一向都係麻麻地,因為唔啱自己食,不過間中都要食些取其營養平衡!!!!!

      都怕身體有炎症,現在知道了,所以都減少食糖份或奶類,可是近排食得太多乳製品......

      森伯幾時開口好高尚,開口埋口都係赤貧阿伯,慳得一毫得一毫,仲怕畀大家的印象好草根!!!!眼高手低好多人都會架啦~~~

      飲食都要適可而止,無論幾有益都好~~每次買食物不會日日去買,所以煮食都會用簡單食材,可能買多了就食多幾日......

      刪除
    6. 寓工作於娛樂,玩玩吓係放鬆想做好,夾硬做苦差事好難做得好啦!開心做才能長久持續。有同學會考讀到痴線,警惕我唔好咁緊張,睇得失過重。邊個(情?)人咁重要須過目/過口?你失去主權好慘啫!

      奶類唔係有益咩?醫生/營養師仲叫每日飲2杯補鈣,森哥話佢哋害人!咁咩人都信唔過!森哥對炎症都有好多心德,足夠寫篇博。

      係咪夏天食得雪糕多呢?

      食品商好犀利,令我對零食發狂失控,適可而止係知易行難架!

      海產每周三餐,唔使日日架!

      刪除
    7. 煮餐飯又唔駛要看重得失咁誇,唔好食就下次再煮過...有時以輕鬆心態去應對,個效率和結果都比預期好,只要放鬆就可能發揮全水準,在沖涼房唱歌可能好過真正上台唱......

      森伯假若要煮畀人食,都要先過得自己的眼和口,才敢顯廚藝~~~~~~

      現在的奶類製品,其實都唔係健康野,奶農用生奶激素去處理牛群,過多的激素又到奶中,人吃多了就會有影響......現在補鈣吃多了黑芝麻粉,植物鈣冇動物鈣咁好,都有吃些連骨的魚仔...

      夏天食得多雪糕?!!!唔會喇!!!雪糕太甜......最主要買多了芝士食,早餐搽在麵包上,差不多日日唔係茅屋芝士就片裝芝士~~~~~~~~

      好在森伯夠定力,現在好少食過多零食~~除左獎勵自己就會買來食......至於海產食品,都有經常食~~海帶紫菜湯,魚仔炒蛋等等!!!!!

      刪除
    8. 工作上拿揑鬆緊度唔易,須經歷無數次失敗。

      盡用茅招增產,唉!食嘢危機重重,人生奈。我只做齊運動、睡眠、均衡飲食、高纖低糖低碳、彩色蔬果、斷食、無脂肪肝、排毒正常、原形唔加工食物,唔諗囉!因壓力引致皮質醇都會發炎,得閑黎森哥呢度講吓笑、保持心境輕鬆。

      誰人話茅屋芝士有毒?咁森哥日日仲食毒品?哈哈!公然運毒、賣毒、吸毒!應該係英國人,鴉片戰爭割讓香港。

      好在我花錢時有定力,少買毀滅性零食傷害自己。

      刪除
    9. 老土講句:失敗是成功的老母嘛!!!!!哈哈

      對!!!現在大量生產的食物,好多時都係出茅招,但城市人避免唔到,豬肉,雞肉,魚肉,蔬果等等,都用激素令佢地快些長大供應市場,所以選擇素類較為好吧!!

      如自己種真係有排食得......可能遲下都要學慣斷食,現在唔食下午茶都可以習慣,最大原動力唔係健康係唔想咁快老!!!早前跟人講開,某人講到佢的歲數,大家都話好野喎,完全睇唔出!!!!原來畀人感覺後生都可以係生活的一種樂趣,真係戥佢高興......哈哈哈

      茅屋芝士邊位仁兄話有毒?!!未聽過,只知茅屋芝士低脂高蛋白,至於我甚少買古怪的零食,避免食大量添加物..........

      刪除
  3. 對呀!要間中食餐好氹吓自己架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯氹自己的食物通常都係唔健康...哈哈

      刪除
  4. 間唔中換下口味都唔錯,一於豪下喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些海產間中都有食,不過拎佢帶飯就唔多......

      刪除
  5. 回覆
    1. 對於你哋可能當家常便飯,但對森伯來講都幾豪吓~~~

      刪除
  6. 我喜歡吃海產,樣樣都啱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然海產不是我的首選,但都有好幾種,我會常吃的……

      刪除