2022年7月27日 星期三

又戴...又除...

除了時事新聞以外,一些花生新聞都有留意,現在網絡世界,想短短時間成名都唔難,最緊要有冇一個talking point畀大眾炒作,就可以成為大眾茶餘飯後的熱話,就好似近排的網絡紅人“豬肉佬威威”想講的並不是呢位威威有什麼魅力能夠吸引咁多人(粉絲大多數係主婦和中女群),反而係想講講呢位威威未成名時,都跟大家一樣防疫,口罩不離面,但成名後要顯示真面目,個壓力都很大...當初因為一副靚樣型樣才受到大家關注,除低口罩大家又咩反應呢!!呢個才是重點...令我諗起某位女星,是公認的大美人,就算演戲訓病床都要化行個妝,就係驚有一絲的醜態會出現...靚仔靚女的壓力真的相當大!!好在森伯完全冇呢方面的壓力!!!!

在這個疫情間,都認識了很多新面孔,最初個個都戴住口罩示人,但出奇的是他們就算除下口罩樣貎都好自然,暫時都未有一個人除了口罩後樣貌差別很大~~~~正所謂冇期望就冇失望!!哈哈哈

題外話:現在口罩越出越多款式,咩款都有戴過,就算早前咩袁專家的鴨嘴口罩款都有,當然唔敢戴出街啦!!!!始終最襯森伯都係普通的外科口罩(有摺痕的)戴得最好睇,會朝著呢個方向入貨...

14 則留言:

  1. 疫情下我都是外科口罩,如果疫情平穩我會使用布口罩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,布口罩一般用都OK,但近排都要用些正規的外科口罩較好!!!

      刪除
  2. 我個人好實際,口罩同衣服都係一樣,最緊要係功效,美觀其次,我由始至終都只戴外科口罩,仲係最普通藍色嗰種,其實靚唔靚係一種自我感覺,我覺得呢種口罩係最靚就得啦,其他人點睇就唔關我事嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本身我對口罩都冇咩特別講究,但基於自己心理上有時需要換下其他款,費事人家以為老人家森伯冇換過口罩,日日戴同一個...哈哈哈
      而且換換款式又不會過於單調,最緊要是不同的口罩來應對不同的場合,人多的地方或高危地方就用豬咀口罩,一般返工落街就普通外科口罩~~~

      刪除
  3. 早前第六波我都是外科口罩加布口罩,現在改為KN95,有時都好焗架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企都有呢類防疫較強的口罩,類似豬咀口罩而且內裡有點抖氣位,不致於太個侷促...

      刪除
  4. 哈哈!我唔想畀人話我 “醜人多8怪” ,都係用傳統嘅!用剩喺未來出入醫院都用得著。人已經醜啦!再裝扮吓都要畀人話,一沉100踩,世界真係唔公平喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔好乜都驚定先,別人心裡未必諗你醜!!醜有醜的打扮方式,最緊要打扮簡單踏實不浮誇就OK!!自從沙士那年很多港人的家中都備有些口罩...
      老實講現在的口罩真的不知仲要戴幾耐,屋企都有些僅餘存貨...我一個口罩都會戴上兩三次,唔知一爺又會否天天換呢?!!

      刪除
    2. 多謝暖男森安慰醜一爺,你真係好人喇!我好踏實架!人生教育科係認清自己長短處,亦要了解普羅大衆諗法,仲有現實世界係存在不公平,知己知彼才百戰百勝,能接受自己短處即係戰勝自己,醜住黎開心向前走喎!我呢個態度好正確呀!

      做人治國都類同,可惜,衰落中歐美就係唔積極解決自己問題,懶惰政客只轉嫁畀中國係最易做。反而中國迎難而上,被美國禁止加入國際太空站就自己搞個太空站,被美國禁制半導體就自己研發,荷蘭光刻機公司都驚中國能力太高,過多幾年就自己搞到光刻機。

      中國領導人係工科出身,而美國領導人嘅係律師,務實同靠吹嘅結果高低立見。好多識時務嘅中小國都睇到東昇西沉呢個趨勢,紛紛選東站,為美滿未來而舖路。

      同森哥一樣咁用法。

      刪除
    3. 唔駛咁客氣,寫博是向外,不是收埋自己睇,所以要扮好人!!哈哈...上人生課是終生學習,所謂經一事長一智,現實世界很多不公平的事,若然要斤斤計較就苦了自己...

      醜人冇咁大負擔,生活也自在一點~~呢樣我自己最明白......><

      無論生活遇到的一切事物,包括新聞或國際大事都可以令到自己得到一些啟發,去使人生過得好一點,待人處事會周全一些吧!!

      中國現在就好似一個人,過去正默默做事,時機一到就能盡展所長,也是一個值得學習的故事!!

      刪除
  5. 威威豬一下子出哂名,我都有留意,口罩除下,原形畢露,凡人一個,街市佬而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗呢位威威豬的爆紅,都算有史以來第一位切豬肉,切到有晒粉絲...不知人氣能否再延續下去?!!......

      刪除
  6. 現在口罩都成為時尚系列。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲花款顏色仲好多,有種時尚的感覺唔使太乏味~~~

      刪除