2022年7月13日 星期三

支持裸......買!!

自從有次在街頭簽個電子名後,就不時收到綠色和平的電郵活動介紹...好笑就係已經唔記得當時為什麼而簽名,只記得怱怱行過就被截停要求做問卷......

其實都冇咩所謂,有關環保議題森伯都會支持!!

當然講環保唔係就咁簽個名就可以,真係要身體力行...而且覺得環保不能只做少少,真的要完全豁出去...這樣才有用~~森伯自問要做到徹底環保,都未必可以...因為好多時買東西都會去超市,見到超市的貨品全是包裝物,有部份超市話都會響應減少塑料包裝,但減少得幾多呢!!

買水果蔬菜的濕貨,收銀更加畀多一兩個保鮮袋,好離譜!!!只係減少唔畀客人自己攞~~~~~~所以森伯去買東西時除了一個大的購物袋仲要帶多一兩個保鮮袋..........時下興裸乜裸物,森伯最贊成裸買,即是貨品唔要包裝,倒返去以前買米、買鹽、買粥的年代,拿個壼買完就拎返屋企!!

圖:來自緣色和平的宣傳活動


30 則留言:

  1. 有個B字頭水係自備水樽,但唔見有人用喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又未見過,咁佢點收錢??只係聽佢講膠樽可以回收再造.........

      刪除
    2. 水機收八達通同電子貨幣。

      包裝有重要價值。

      儲存價值,防穀牛、曱甴、螞蟻、防潮。零售商同消費者唔使煩惱儲存問題。可以安心大量入貨,降低售價,受惠大衆窮民。

      建立品牌質量保証,奸商會混搭其他牌子,其他雜質,過期食物。森哥唔會諗吓散裝會買到假嘢。 減少好多欺詐與猜疑。

      街市買菜農民會混雜好多泥沙,菜檔會淋水,呃秤詭計。

      廠商自動化快速秤好,減少零售商秤嘢時間,慳番消費者等秤時間,窮民唔夠時間用咖。

      麻包袋運米,要時不時檢查有冇破損要更換,浪費人力物力。

      袋上Barcode可自動化計錢,用電子貨幣收錢,消費者、零售商都有得益。

      有食用日期,方便消費者。

      有營養標籤。

      有成份標籤。

      可產品追蹤,回收某批次有問題貨品。

      …………仲有好多我諗唔到嘅好處。

      令整個儲存物流銷售鏈 更有效能。

      一大堆好處呀!裸買倒行逆施,唔好用『環保』搶佔道德高地,利用呢個光環操弄人心,我唔食呢一套,而且,佢嘅方法衹從單一方面出發,唔理會全面大局,如同美國單極化,最終注定失敗,所以,我係反對裸買嘅。

      呢個NGO做事唔和平,要用個名粉色自己,有問題,質疑背後有金主控制某目的?我只信小小部份。

      國家走錯方向就好大件事,從前走錯方向有幾慘、幾屈辱、幾卑微,只用短短半個世紀走啱方向,飛快崛起得令人震驚,証明中國人好優越。

      刪除
    3. 你個一爺...今次用萬字文回敬我~~~~~~
      你講既水機,我真係未見識過,都好!!可以自備水壼去買水飲...

      其實包裝都有需要,可以為食物保質,唔會因潮濕而變質,不過有時見到超市樣樣都係包裝,就算一支洗頭水都要裝入一個硬樽裡,若有人發明一樣可代替膠的環保物料,相信都可以改變世界,造福環境...但係真係冇人發明到?!!!...好耐前在博裡都介紹過我有支筆是在保護動物協會買,用穀物殼製成,到今時今日都可以用...

      包裝雖然有很多好處,但最終過量的膠微粒又走到海洋裡,結果人吃魚都吃了膠粒,唔止海洋,泥土都有,眾多膠用品結果人類都自食其膠.......

      現在超市都有少少野做到,就係買蔬果時唔需要包裝,拎啲生果,菜蔬去計錢,對我們消費者都冇咩所謂,洗乾淨就可以,有時被包裝紙包實冇空氣,啲生果菜蔬都好易爛...

      唔好話國家咁大件事啦,人都唔好走錯路,白白浪費人生最寶貴的時間~~~~~~~

      刪除
    4. 我好長架!嚇襯森哥!

      我一嚿皂全洗。仲好多喎!減:解決到咩?

      早已入咗我哋食物鏈啦!拾年前已揾到體內有微塑膠,特別係明星好多膠面啦!

      早年陸拒收洋垃圾起大風波,接著東南亞幾個國家跟進,揭露虛偽西方冇做環保處理啦!得把囗講自己有幾高尚,正一大隻講,仲不知廉恥大罵拒收國唔啱,咁樣想領導全世界點得架!佢條路行錯曬,衰落中,好在有另一綫生機,多個中嘅去制衡奸嘅,令世界變得更好。

      中國治沙成功變綠林,竟然有個西方學者跳出黎話中國破壞沙漠原始生態,收咗銀就乜都做得出。

      刪除
    5. 不視乎長短,最緊要係內容是否精彩啫......你平時的留言都言之有理!!!!

      香皂過水好麻煩,香皂同梘液兩種都有用,用一般的番梘最環保!!!!

      都市人都吔左唔少膠,遲早變塑膠人~~~明星為左延長自己的演藝事業,不惜要變膠面,但有幾多個膠左面都仲靚?!!...

      通常一些肯收垃圾的國家都會係些第三世界國家,她們的人民生活已經困難,仲要面對衛生環境的問題...

      收咗銀乜都做得出,一爺有冇收人銀乜都做呢?!!哈哈哈........俗語都有講:有錢使得鬼推磨嘛!!!!現在七月份都唔敢亂講野~~~XXD

      刪除
    6. 唔係老板畀錢我點做我就點做,我會反對老板架!

      工程問題有時要打樣辦做測試去驗證幾個唔同方法,才知邊個有用、邊個最好。有次老板無啦啦叉隻腳落嚟,仲要方向完全唔同,已經時間同人手緊絀,十萬火急,咁我唯有照佢意思做辦同測試,做咗一個數據已知老板諗法唔掂,好在佢知錯,立即放棄唔使我團隊繼續做測試攞齊數據,但係,攪到我哋要通宵先至唔使甩期,險過剃頭, 好在,知道我有料到後,就冇再煩過我喇!類似 中國崛起,西方統治近尾聲。

      工作上我培養獨立思想同分析能力去解決形形色色、大大小小嘅問題,所以, 森哥發覺我意見多多,仲成日同你爭辯。

      刪除
    7. 你係打工皇帝梗係啦,現在時勢唔係好多人敢反抗老板命令.........

      係呀,做野最怕係時間緊絀,正所謂慢工出細貨,趕工就總有甩漏,得出來的效果都唔好...

      既然你幫公司慳番時間,唔需要剃頭...老闆的諗法又畀你reject左,好應該成團隊人請你吔餐才對!!!

      解決問題還解決問題,同一爺爭辯的事,就好明顯真理站在森伯果邊~~~~~~XXXXD

      刪除
    8. 老板都係要畀你一份人工,要做三個人嘅嘢,點會有得慢工咁嘆架!受人錢財,替人消災。

      一開波就諗定有咩問題同高危(FMEA),想好爆鑊時嘅對策,打定預防針,執生易啲。已有工作流程防甩漏,我好 professional。

      真理係利益:(1)老大都話中人企錯鵝邊,跟尾才啱。(2)老大話沙地王係殺人犯,都要屈膝抱腿求加油降9.1%通漲…………

      刪除
    9. 在某個時候你要當份工係興趣,就會自在一點,一向的慣例,可能佢都係唔急唔叫下屬做~~~

      其實同你認識咁耐,你的工作範疇係咩?!!起碼可以對多一行職業知多啲~~~~

      做咩事都要森伯同政治老尾扯上關係,你滿腦字都要仇恨某個國家?!!......好似現在的人乜都政治化,非黑即白,睇事情都要多面睇......

      刪除
    10. 我辦事速度係3½倍喎!高過老板要求小小就夠啦!一直推高自己能力,摸索極限。

      我會原諒老人森記性衰退中,隔幾年又問吖!係小型家庭電器產品開發嘅跨國公司,由設計到生產及退貨品質問題一條龍服務,包生仔,仲要有咩頭暈身㷫都要醫。

      太虛偽、卑鄙令人髮指,無間道嘅劉德華,不吐不快。打理十幾億人口,九千幾平方公里,唔輕易,仲要全方位壓迫抹黑下依然超音高速崛起,無間道嘅梁朝偉,你咪話唔犀利,好似比賽由落後急起直追上前,仲唔開心到彈起身握緊拳頭大嗌。

      好多發展中落後國家爭相仿效,伸張正義,挺直腰板向黑社會大佬說『不』,展開新局面。

      刪除
    11. 即係未盡全力囉!!!!今時今日咁既工作態度唔得!!!!!!

      先要謝謝你原諒老人森,幾老人痴呆都好似未聽你認真講過,係咪同你班新識的朋友仔講過,以為同我講?!!!
      咁唔怪得你時時都有用小型家電,現在小型家電真係有市場,好多人的居住環境狹窄,小型傢俬,小型家電都好流行......如果買一個小型電煲,咁點包生仔法?!!送多個煲仔比顧客...哈哈哈

      國家事,點到我哋小小蟻民去參與,多數食吓花生...不過近這幾年才關心了時事政治事,有時同人理論都可以有理據,知道多啲是好事,個腦可以多啲思考,但看的只有一面就唔夠全面,聽到的消化後再分析!!!!

      刪除
    12. 要老板盡力揾多啲客仔架,咪可以塞多啲工作畀我,同時要塞多啲銀畀我喎!

      你都知我畀人嫌棄過,我脾性唔好,唔係咁多人受得,再者,我時日唔多,只撥少少時間留言輕鬆吓,係貴精不貴多嘅策略,我認識中都係得森哥一個對我呢個閒人嘅職業有興趣。

      送咩係銷售商決定,無法干預。香港買嘅電磁爐係會送個煲仔呀!

      刪除
    13. 睇完你講十分同意...老板能唔能幹,好睇佢搵得多唔多客,無論什麼時候多野做幾時都好,可能到將來有心做都未必做到...

      我都知你畀人嫌棄過?!!........幾時呀?!!是我老癡呆定進入了平衡時空?!!現在打博的人越來越少,留到現在都仲寫博就真正喜歡寫多些生活事或鬥下文字...放幾張圖又寫一兩行字唔啱森伯~~就係無人知自己的時日有幾多,否則都唔會常聽到活在當下,唔緊要,藉著博客這個平台,大家傾吓偈~~你見森伯覆得幾多就幾多喇!!!!

      買電磁爐送煲仔...送成set餐具都某用,森伯唔用電磁爐,不過話唔定有日需要...........

      刪除
    14. 好小事啫~~
      令人懷念的網站名字!!!

      刪除
    15. 錯!係無事。開心就傾多兩句,唔夾咪算囉!

      刪除
    16. 很多事情都過去,不用太介意~~~~

      刪除
  2. 早前疫情爆發時,小女勸諭不要多出外,堅持網購食物到家中。 店方為了分類和保存上的需要,那些包裝物料比超市的多出很多 ! 我一向支持環保,每回收貨後拆貨,總是拆下一大堆包裝物料,真是很無奈 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,有時網購反而仲唔環保,往往都要多幾倍的包裝物料去包貨品,有時看看只買小小東西,卻包到大大個,都幾無奈架!!
      可能都市人講環保,說來容易但卻很難做到~~~~~~~~

      刪除
  3. 環保原意是好的, 我當然會盡力而為, 但有些環保組織有時候會過火, 不切實際, 有些到最後目的還是想你捐錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 很多機構都會以「做善事」來叫人捐錢,但對想做善事的人來講,真的要看真一點才捐錢...就好似普通賣旗,有些慈善機構個名都未聽過......

      刪除
  4. 雖然呢度都有裸賣,但係我未試過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲人少啲包裝都怕唔衛生,都好少有裸賣...除非時光倒流~~~

      刪除
  5. 我自1990年開始已經自携購物袋,家人沒有此習慣所以仍有淨餘膠袋,我會儲起轉送給雜貨店。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然買東西前帶定購物袋好些,唔需要浪費太多膠袋...雜貨店會要人家裝過東西的膠袋嗎??我通常剩餘的膠袋會做埋垃圾袋~~~~

      刪除
  6. 有時候感到有些人借環保之名多賺些錢,政府是為他們開拓財路,一個塑料袋收兩蚊,超過政府宣傳金額,買件衣物,故意把包裹的膠紙拆走,再多收你兩蚊,還說政府規定。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為畀多個膠袋而收多點錢...相信這情況不會發生在森伯身上,佢一拿個膠袋立即會講我有購物袋,超市收銀就最離譜,見我大大個購物袋都可以畀多個膠袋裝,通常我即場放低...
      你都提醒我會有這情況,都算環保陷阱~~~~~~

      刪除