2022年7月6日 星期三

講下菜花...

講到菜花,希望大家唔好聯想到第二種東西......😆

見一排冇講過健康食材,今次又可以乘機講講菜花這種蔬菜~~

菜花是種自己蠻喜歡的蔬菜,可能有些人會嫌淡口,最主要睇你點煮,如果白烚就真係淡晒口,冇乜菜味...我認為菜花比青菜有味,煮的時候調味跟配搭才是重要~~通常會加普通的雪藏雞柳肉,貪佢方便易煮~~~~

大家又知唔知,椰菜花分兩種,一種如相中球型,另一種菜柄長少少散開,好似話外地種和本地種的分別...但我比較喜歡球型那種,菜味不會太濃!!

菜花屬十字花科的蔬菜,無論是西蘭花或是椰菜花,最難搞應該係農藥方面,又要浸又要摔兩摔!!聽人講話將菜花白烚,塗些麻醬都幾好食,至簡單的做法,都幾啱懶人森整!!

24 則留言:

  1. 我都喜歡食椰菜花, 但現在的椰菜花都唔平. 😂
    閣下提到"菜柄長少少散開"的那一種其實都是椰菜花的其中一個品種, 有人叫它做"散花", 或者"散花菜", "福建散花", 同產地無關.

    回覆刪除
    回覆
    1. 在某程度上素食一般都比較平宜實惠,而且又對身體較健康~~~
      原來個個都知呢種菜叫散花,我都係第一次聽,又學到野...呢種散花味道較濃不過就有菜甜味,食開會覺得好食!!

      刪除
  2. 鬆散啲叫褔花,係椰菜花同西蘭花混種。佢都唔平。

    十字花科抗癌,最啱老人家,不過,我常食抵啲嘅椰菜。

    有個日本健康節目推介叫『飯非飯』,用黎代替白飯去減肥,攪碎似白飯架!原理係澱粉質令血糖飈高,招喚胰島素,將糖份化成脂肪儲存。蔬菜類嘅椰菜花係低升糖指數,唔會起咗生理反應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔講唔知椰菜花都有同西蘭花混種...但個樣一啲都唔似西蘭花,係呀~~少見就自然貴,但若果食開都幾好食~~

      椰菜都係十字花科但我真係麻麻地,椰菜煮麵湯或者羅宋湯就幾好,唔會用佢送飯.......

      你講的「飯非飯」我整過,容易食不過唔飽肚,認為不能代替飯,只要唔好食過量的米飯,其實都係身體的熱量來源~~~~~

      一爺對生理反應好著重喎!!為左健康啲,我現在每餐都食多左烚菜,有時真係成碗飯都綠色!!!!!

      刪除
    2. 貴夾唔飽好啱森哥『磚』貴身份。難得有空,食多幾種菜盡吸日月精華。我好貪心架,盡可能每餐食夠8種(金菇/雲耳/椰菜/蕃茄/矮瓜/洋蔥/甘筍/綠葉時菜),佔據過半自煮飯盒。森哥每日通常食幾多種蔬瓜菇?

      冇生理反應就大鑊,叫胰島素抗阻,即係糖尿病。

      誤會滴油不沾最健康,全部白烚清蒸,其實肥胖元兇係食醣生脂,要還脂肪一個清白。

      刪除
    3. 平時都好少會食貴夾唔飽的東西,除非一爺請食就一定叫些貴夾唔飽的食物...哈哈

      每餐都要食8種,都唔會喇,頂多兩三樣,食物菜餚越簡單越好,菜就一定食,配多一兩樣其他,有時簡單到蕃薯飯咋!!!!

      唔只胰島素,身體有很多地方冇反應都大鑊架啦,神經冇反應,觸覺冇反應,味覺冇反應......等等

      滴油不沾唔會啦,油脂都好重要所以每道餸都會落油蒸或煮,不過好少量,太多油好難洗!!!!

      刪除
    4. 花花世界,臨老入花叢。

      咁我要做 『森哥情人』 送你九百九十九朵花……………………親自下㕑整韮菜花炒蛋,芝士焗西蘭花同椰汁椰菜花飯,對我黎講佢哋都係貴夾唔飽兼可打造健康森哥,我係咪有『情』有義嘅友情人呢。

      森哥有冇自己冲過玫瑰花之類嘅花茶黎飲?我又咁做喎!

      我食前才落油。

      家事佬話用紙張抹走大部份油污後才易洗,唔使落好多洗潔精。我用抹咀後張紙巾、廢紙、報紙。

      飯後會飲半杯水,我會倒落杯碟上冲洗吓,然後飲『洗碗水』。有時會用條脷舔乾淨隻碟。哈哈!呢兩樣咁失禮當然只喺屋企獨食時才會做。森哥會唔會係同路人。

      刪除
    5. 都唔算臨老,食菜花類的食物好早都有...

      你送的花係韮菜花...椰菜花...西蘭花...最怕係食到口花花,森伯在外要keep住沉默寡言既style...你都唔想森伯破壞個形像,雖然都冇乜~~~~

      其實除了菊花茶之外,都好少飲花茶,唔係好夾本身的體質...不過有飲香片的中國茶,佢既香味有時都幾醒神!!!!
      我落油唔會太多,個口太油膩...如果碗碟太多油份,會用熱水加洗潔精,立即見到啲油散開,再過一過水就搞掂!!!!!

      哈哈哈,都冇所謂失唔失禮,不過你的行為好細路仔...剩下在碟的汁醬森伯多數唔要,唔會舔埋去...

      刪除
  3. 我比較喜歡歡吃另一款鬆散的褔花,除了生勺、還可以加些菜寶煎蛋,又可以整椰菜花飯﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬆散的菜花食開都唔錯...椰菜花飯我都整過,但又未試過用菜寶煎蛋,乜椰菜花唔會出水咩?!!

      刪除
    2. 將椰菜花切成小粒出水,之後隔水和菜寶炒香再落雞蛋就可以

      刪除
    3. 原來這樣,有機會都要試試...
      通常炒菜類都好易出水搞到一pat不成型...

      刪除
  4. 現在蔬菜種類多不勝數,我們選擇也多,菜價分別也大,有機菜可以幾十天一斤,下價菜可$10三份,但我買菜都是走中間位,西蘭花和椰菜花我都經常選購。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好少刻意去買有機菜,如果生食當然選有機菜,不過都好少機會咁食!!!
      菜的選擇雖然多,但我食來食去都係幾種,白菜,菜心,生菜...一般青菜用來烚或灼,菜花類多數加些肉去炒熟或煮熟!!!

      刪除
  5. 我近年在家經常都會用呢兩隻花做正餐。😁🥦

    回覆刪除
    回覆
    1. 當諗唔到食咩的時候,我都會乾脆用菜花做餸~~哈哈

      刪除
  6. 回覆
    1. 聽人講可以撈麻醬食,我未試過,都要搵日試吓!!

      刪除
  7. 椰菜花和西蘭花蟲害較多,要用麵粉加入清洗,麵粉有吸附雜物作用。我都好鍾意食菜和瓜果類。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,所以現在食這些花菜類都浸好耐,要清農藥之餘仲有蟲害,照計現在的蔬菜都比較乾淨...夏季時節最好用多些瓜果類入饌!!!

      刪除
  8. 回覆
    1. 間中都會食這種福花,幾有菜味!!

      刪除
  9. 回覆
    1. 白烚菜花有點淡口,我比較喜歡落些調味來煮熟~~~

      刪除