2022年8月24日 星期三

唔知點生存?!!......

近這些日子以來,確診新冠人數漸漸回升,每日都有幾千宗,事實聽落都覺得擔憂,十日累計就幾萬宗......初時大家可能對新政府在防疫上有所期盼,但結果卻是強差人意~~~

一方面來港人士的隔離期越縮越少,又不下禁令,而另一方面就叫人不斷打防疫針,呢種並不是積極做法……我都沒有留意打到第幾針,第四定第五?!!...有日聽人提起就話:而家唔打針,都唔知這些人點生存?!!通常講出這說話的人就一定打了,因為唔打針,連食都冇啖好食,而我諗佢只係想問因乜原因唔打針……其實打針與否都係個人取態,但事實因為很多處所都要疫苗通行証,尤其食肆

堂食對森伯來講影響唔大,自己可以簡單煮,亦可以外賣自取,唔明點解話冇啖好食若果話不能去理髮,就可以買定架生自己剪髮可能現在的人食慣,嘆慣,一落街很多事情都一應俱全,少一樣東西都唔識點生存……

總之到暫時為止,森伯完全冇諗過打什麼疫苗,所以都冇理會打到第幾針,身邊實在太多中招的人都已經打過針,所以對打針冇抱有任何期望,捧著一種心態就是:是福不是禍,是禍躲不過!!!!

現在每周都會做次快測,兼且低日期……每次都森驚驚,前一篇都講過風扇打孖上,現在口罩都要打孖戴,希望將感染的風險減到最低……

22 則留言:

  1. 我都打齊針,主要是保護自己保謢家人,其次是我媽媽常進出醫院睇醫生,如果我吾打針就吾可陪呀娘去睇醫生,不過講真除左打針,又有些甚麼防疫方法呢?吾通好似其它地方與病毒共存?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都有這個想法,打疫苗為了減低對自己對家人的感染風險,你好孝順!!聽過有些人打針係為左可以堂食~~~~

      打左針都係一種心理作用起碼自覺安全,都冇咩有效防疫方法,戴口罩,盡量遠離多人聚集的地方~~~而家香港都行緊與病毒共存啦~~~~

      刪除
  2. 大多數世界各國政府抗疫策略係咩?
    現今清零政策只有中國同澳門。
    香港要同大多數國家接軌還是中澳兩地?
    咁港府策略會係偏向邊方?

    6、8月我都要強檢,明顯地,政府加強咗檢查。

    港府想打針主要防重症,唔係防感染。

    回覆刪除
    回覆
    1. 各國都係束手無策,最緊要係有番經濟活動......
      諗諗吓澳門都幾好野,講得出就好有決心做得到,大家都有目共睹!!!

      香港都唔知想行乜方向,講就話係想清零,但又冇實質的行動畀人見得到~~好明顯係偏向病毒共存!!日日幾千宗確診,昨日仲離譜!!!!!

      有時見日日都有強檢,為何不能一次過做晒全民檢測,可能香港人多不似澳門,其實澳門的全民檢測都做了好多次...財力唔夠未必做到~~~~

      又畀一爺的說話激到森老伯嘔雪,一個人冇感染又何來重症呢?!!!!!有冇聽過未病先防的重要~~~

      刪除
    2. 應該係森哥眼仔碌碌睇得快,誤會咗我意思,血氣方剛後生仔捐咗就唔會咁易嘔喇!幫人助己,救得人多自有神庇佑。

      打咗針係依然會感染,只係病情會輕咗,仲會輕到好似無症狀感染,如常人一樣。而且,依照數據,打針後死亡率遠遠低過冇打針嘅(約28倍)。汽車安全帶/氣袋係減輕撞車時對司機和乘客嘅傷害,冲激力太猛都會致命,同打針一樣係預防意外,減低傷害。

      刪除
    3. 通常每位博友的留言,森伯都會好仔細睇兼且用心回覆,唔會睇得快好世界,草草納過就算~~~

      就好似雞同雞蛋的道理,有雞先定有蛋先?!!...其實會否變重症都要睇睇個人的體質,不能一概而論!!

      刪除
    4. 森哥好認真,反而我常講笑。

      雞同雞蛋我都常食,道理我就唔明,只知某國追索源頭把戲已冇玩,轉戰寶島 。

      又話一般疫情會三年變弱並消失,呢次都唔知幾時至會收科?等!唉!

      刪除
    5. 可能一爺的講笑方式太過高深,曲高和寡的森伯伯唔識笑~~~~~某國很多花招玩!!!

      冇感染就唔會有重症啦!!!疫苗本身就是靠身體的免疫功能去記認病毒,萬一某種病毒入侵,就會產生抗體來對付,理應係唔會感染到的!!!

      因為病毒不停變種,所以冇咁易消失,除非當佢傷風流感~~~

      刪除
  3. 打針無法避免感染,但可以在感染後減輕病情、減低死亡,我估你打咗4針,因為到目前為止政府未容許打第5針。
    至於你提及可以堂食,對我冇乜著數,因為我一向很少幫襯街外食肆,更加不會外賣,都係食自己又好食又健康又慳錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 想大家打疫苗,多數會咁講......你估我打左四針?!!又何以見得呢?!!我暫時一針都未打,所以都冇理會打到第幾針~~~
      平時少幫襯食肆,少叫外賣!!對現代人來講真是很難得...對呀!!就算不是疫情自己動手煮又有幾難呢!!簡單煮又可以一餐~~~

      刪除
  4. 新任長官幸運呀,換著是前任,早被鬧爆,厚薄如此,夫復何言?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,直情行正運,畀著以前鬧到九彩...上任已經有好幾個月,防疫策略方面唔見起色.............

      刪除
  5. 呢個疫病不簡單,有後遺,我考慮年底打第四針,自己執生好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個疫病好似沒完沒了,不知那時才可結束......
      正常的流感針一年一次,但這種針可以短時間內打咁多咩?!

      刪除
  6. 疫情搞左咁耐都還未見到曙光,好多人心理上會感到困擾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,相信大家都感到有點灰,就算政府唔做就唯有做好自己的衛生..........

      刪除
  7. 經常上班的人士,出外的機會很多,都很佩服森少直到現在也沒有打疫苗的能耐 ! 相信你戴兩個口罩都很有效。
    原本我都唔想打針,因為聽到有些人打了之後,會搞到心肌炎等等毛病,而且聲明這些疫苗不可以預妨,只用作緩減病情之用。
    可是超市、冷氣大街市,都設了「安心出行」的QR code , 不掃是犯規會罰款。」 不出街也要去買日常用品和食物吧。
    手機持有「疫苗通行證」很重要。如果戴兩個口罩,我會抖唔到氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉的佩服,就因為自己沒有打疫苗,如非必要都唔會周圍去,工作也不能避免要外出乘車,所以口罩都要加多層......不打疫苗因為一來怕針藥帶來的副作用,二來針藥研發的時間不長,有很多後患是未知的,所以可以不打就不打...家附近的超市感覺都好隨意,而且佢沒太多人手盯住每位有冇掃,而顧客大多數都是附近街坊,所以都不會太緊張,都有人會掃過才進內,而某間大型的日式超市都冇問題,只要話不在內除口罩吃東西便可,的確方便顧客~~~~

      戴兩個口罩抖唔到氣都理解,有些人戴一個都好難頂,森伯個口罩只是加多層在內,把它釘在一起,外面睇都係戴一個,有冇實質作用唔知,心理覺得OK就算~~~~~~~

      刪除
    2. 我們這裡的商場超市和冷氣街市,一直都有人是直行直過,不會去掃碼的。但係停下來掃碼的人越來越多。可能是不想遇到來抽查的人。事實上很多商場都以生意為上,不會理會來客掃或不掃。 食店就會緊張一些。
      戴口罩很重要,遇著疫情嚴峻,我也會加一張濾紙在口罩內,更加不會在外間進食。頂多買些外賣回家。

      刪除
    3. 其實很多街市或超市人流不少,如要搵人手來作檢查都有排查,而且顧客若嫌麻煩就會索性不進內,當然會影響生意喇~~

      無論有否打過針,相信身邊都有很多人患了新冠,只查電子針卡作用不大...對呀,食肆比較嚴謹,萬一有人確診,分分鐘冇得開門做生意,而且食東西時都唔會戴口罩,所以要嚴厲一點,買回家吃仲好!!!!

      刪除
    4. 通常患了新冠疫病會發燒,很多店舖、中心都設置體溫探測器,只要不見響起發燒的聲音就ok. 這樣比查看手機更方便。 除非那是個無病徵的新冠症患者。
      近日來確診人數急速上升,情況堪憂。

      刪除
    5. 相信體溫探測器是比較方便簡捷,尤其入銀行,入商舖等...都要例行嘟嘟先~~不過久而久之店舖都冇乜見做..........

      手機有時都會顯示錯,打晒針,或康復完都可以係紅碼,又要搞一大輪才可進內...都幾煩擾!!!

      現在每日都有很多人確診,都係一句...真要保重!!!!!!!

      刪除