2022年8月17日 星期三

打孖上...

其實立秋都係剛剛過去,並不要以為天氣開始漸漸涼,一般來講七、八月是全年最熱...覺得香港起碼熱到九月,唔知大家喜歡天熱還是天冷,在現今環境森伯較喜歡天冷,暑熱天時大汗淋漓,黐立立都幾難頂架!!雖則森伯唔係肥人,但都好怕熱~~~

至於消暑品都唔會食得多,雪糕雖然相當吸引,但過多的糖份又會引發炎症,所以都要忍下口~~~~改為食些淡貿貿的涼粉都一樣消暑降溫!!

其實大熱天時嘆冷氣真係很舒服,尤其訓覺的時候,不過森伯始終年事已高,冷氣太凍都唔係太好,中醫話什麼邪風入骨,就係指天時熱有凍風吹入身體,會好易有病痛...所以用風扇比較好,房間原本有一把風扇,可是擺放的位置唔適合睡覺開,於是後來再添多一把放在櫃上,所以房間就有兩把扇,不覺間已經年多...

森伯可能燥底,一年四季都會用風扇,就算冬季都唔會收...

22 則留言:

  1. 夏天必備。

    早前電纜橋火災,西北停電兼停水,真係瞓唔到,儲電式風扇大派用場。上一代無電唔知點過活?

    細路時會晚飯後托張尼龍床去公園或冷巷乘涼,做 part time 露宿者。徙置區間屋好翳焗,等夜啲凉啲才瞓。有時,暑假中午風扇吹埋黎係熱風。

    不過,去過落雪地方,都係香港有小小冬天啱我。

    假如核爆後地球只剩赤道同北極適宜居住,森哥會點揀?

    我忍受唔倒唔甜豆沙(自煮)。淡涼粉森哥好嘢!

    少食糖和醣,咪行生酮飲食避炎兼消脂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜早前的電纜橋對你有影響...聽聞後來電力公司派返優惠券畀受影響居民,事實熱天冇電用都幾慘!!!樣樣講習慣,上一代慳電,如非必要之電器都盡量少用,而且天氣亦冇咁熱,今年可以熱到三十四度以上...

      記得細個在家中用席打地鋪訓晏覺,打開窗都有陣陣涼風......以前啲人就當冇問題,而家都冇乜可能有細路做part time 露宿者,寧願在家中訓地板!!!!

      有些地方的冬季很寒凍,熱帶人未必能適應...下雪時凍,溶雪時更凍,而且又要鏟雪.......對年事已高的森伯來講都要迫住揀赤道附近住~~~

      淡涼粉好嘢?!!有幾好嘢,個個都可以食~~唔會生酮飲食,現在已經開始學習適應斷食,覺得OK就用16:8的斷食法,到時再請教一爺!!!!

      刪除
    2. 幸好。借例實情貼地啲。

      當代流行事。依家野餐、游水曬太陽、草地上賞月差唔多啦!

      上年消費券使用期太短,我都急住買咗把風扇。今年嘅長啲,我大都買日常食物。

      原始動機想減中年發福,成功後再挖深啲,發現多多好處:可抗癌、增強免疫力、降發炎……,我全要。

      有問必答,使命必達。

      刪除
    3. 現今人使慣用慣,生活冇水冇電都唔得,仲有馬桶水都不可或缺...

      你這樣講,比較容易明白當時的人會畀細露訓街,記得森媽講過以前有位街坊的細佬夜晚訓街,一不為意被貨車碾過...諗吓都驚!!!!

      今次的消費券逐次逐次分發,襟用很多...我未用過消券買過大件電器,要用的東西不會等到消費券才買,通常一早買了~~~

      咁一爺有冇一些斷食過後,改善了的地方呢?!!

      刪除
    4. 都係大人嚇細路嘅話。唔好自己亂出街玩,鴉烏婆會拐走你。要食清碗內每粒飯,唔係未來會娶個豆皮婆……

      肚腩脂肪消失、輕盈咗,不過,胸圍都減咗1吋,係實淨咗,應該係胸部脂肪清除,連頸圍都瘦咗1吋。抵抗力強咗,自從七年前斷食後都未睇個醫生,冇喉嚨痕、冇咳嗽、冇發燒、冇整日疲倦軟趴趴…… 等傷風感冒發炎病徵。傷口好快癒合。增強腦力、思考敏銳。以為會軟弱無力,剛好相反,精神更飽滿。胃口佳。血壓低咗20~30。

      刪除
    5. 呢個世界咁多鴉烏婆,豆皮婆?!!...係真實發生過,那個年代細路在街訓都唔出奇,因為事發在住家的地舖前,不為意訓了在馬路邊,天黑有車駛過都唔知...不要將現在的街燈數目跟以前比較~~

      咁一爺個胸未細咗?!!我認為取之平衡...得個瘦字又唔好,最好係肥少少睇落順眼些,消化都要用很多身體的酵素分解食物,而且又要用能量去轉化身體所需或排走廢物,
      斷食減少一餐,可以讓身體有時間恢復,都可以試下...森伯老人家做左成日都會疲累,過左十一點就要覺覺豬~~~撐唔到!!!!
      胃口徍就唔奇,斷食都算饑饉,一有野食當然胃口佳啦!!!!!!!
      你點斷食法?!!...唔食早餐?!!...一周一兩日唔食?!!

      刪除
    6. 本身已經唔順眼,都唔差得去邊啦!人哋眼光點會比我健康更重要呀!我唔係瘦到條柴,係結實。

      唔使一下子就跟足,按照自己生活節奏和適應能力去實行。先認識5:2斷食(有2日只食600卡),當初都只係每周一日食少啲,慢慢調到一餐過食600卡,再行每周兩日 。近年才知道有168呢樣,覺得有好處咪試下啦!我用午、晚兩餐8小時內食晒全日份量,食少咗怕唔夠營養。依家5:2同每日168兩樣一齊進行。斷食期間肚餓可灌水(或無糖綠茶或齋啡)撐過去。

      刪除
    7. 我不是說要在乎別人目光,只是自己看自己都唔順眼,最緊要係過到自己那關嘛...

      先聽下你的做法先,冇話會跟足一爺的方法,每個人不同...斷食最驚不是要捱肚餓,而是怕忽略了營養,只顧以為斷食就好~~~~我不會越食越少,瘦唔代表一定fit,森伯唔會以變條籐為目的,肥番少少較好...要實行16:8,八小時內食三餐,早餐改為下午茶,只是畀自己腸胃有16小時休息...橫掂一向早餐唔係最開胃的時候,反而下午茶餐可以乜都食......

      聽長輩講齋啡好削胃,唔食野都唔應該飲太多!!!!

      刪除
    8. 我係睇英文同國語網上短片參考,鬼佬冇削胃架! 有啲係醫生個人斷食經歷,仲哋睇咗好多醫學研究和文獻支持,覺得好正,全都由168進化到一日一餐,每年有一、二次加長時間斷食(>48小時),話更好喎!用斷食幫助病人調理好身子唔使長期食藥,同中醫慨念類同。

      重新 審視 咩飲食時間(when to eat )對身體帶來最大好處,改變錯咗好耐嘅時間觀念,反問自己跟住上一輩嘅三餐時間真係最好?

      老人家吸收力點都差過後生仔,餓透後有胃口當然要食多啲啦!

      其實,斷食有過千年歷史,中國古代(即長輩,森哥最聽長輩講)叫辟穀,回教徒齋戒月(晚黑食一餐)。

      斷食可激活細胞自噬 (autophagy) 係2016年諾貝爾獎,可長壽啲、睇落更年青,篇幅太長,森哥上網睇吓啦!

      刪除
    9. 中國人有中國人的體質,不過都係講習慣...飲慣齋啡應該冇問題,是森伯份人蛇龜啫!!!!!哈哈哈

      森伯唔會覺得越食越少才好,斷食只是畀腸胃有適當的休養生息,都係試下試下的實行,唔對路就適當調整~~~~唔會跟足一爺咁做,老人家邊及一爺啲後生人咁易適應~~~~
      上一輩的人唔會早午晚餐都大魚大肉,以前的環境比較節儉,早餐可能食個蕃薯,下午炒碟青菜加碗飯,晚餐就食條魚或肉片炒菜心...每餐定時定量食少少,正正是少食多餐!!!

      我諗一爺都算係森伯伯的長輩,雖然時時頂嘴,你唔妥我,我唔妥你...但有時啱聽都會聽,不過就唔多!!XXD

      刪除
    10. 近親繁殖有遺傳病,唔同嘅基因才有健康BB仔,所以,唔妥森哥係健康嘅,會激發出創新好意見。

      刪除
    11. 咁既比喻,你估犬隻配種咩??!!哈哈...生活上總會遇到夾與唔夾的人,森伯不能要求個個人都可以夾得來!!!!!!

      刪除
  2. 我比較怕凍,因為穿著厚衣服做家務不方便。熱都不喜歡,最愛秋天。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在沒有那麼怕凍,反而怕太熱...相信很多人都會揀秋天,涼涼爽爽較舒服~~~~

      刪除
  3. 我皮膚不能長期吹冷氣,所以一年365日裏面大多數日子都只會開風扇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冷氣風一般都較乾燥,就算不是敏感性皮膚都未必受得住,用風扇就較為自然~~~

      刪除
  4. 你問我喜歡冬季定夏季,今日我嘅答案一定係冬季,不過,到咗冬天,我可能會答你係夏季架。😎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,當然喇,無論夏季還是冬季都有好與不好方面,天熱著衫可以輕鬆點,但一出街就成身汗,所以咁多人寧願舒舒服服行商場......

      刪除
  5. 喜歡冬天,好怕成身汗,痴笠笠!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同樣都好怕太高溫,而且外出一定成身痴笠笠,室內都還好~~~~

      刪除
  6. 以前冬天好凍嘅時候我就鍾意夏天,現在天氣實在太熱,所以會喜歡冬天多D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,現在的冬天跟以前的冬天爭好遠,現在整個冬季的寒冷警告只係幾日,其他的日子好似秋天咁咋~~~~~~

      刪除