2022年8月10日 星期三

斗室農夫...

相信有很多人都想一嘗做農夫的心願,種下菜,養下魚...來過些自給自足的生活,或是過些農耕生活,以前比較多聽什麼假日農夫,或租一塊小田地種吓菜,想想可能會幾好玩...我就沒有這個想法,森知要種到可以食的菜實在有排,不過可以試試做農夫的樂趣,但現在只要你想,就變得什麼事都有可能,就算在家中種菜都可以!!

留意了很久的培植箱,裡面一切的生長要素都有齊,種植物需要充足陽光,所以光源最重要,最明顯就是個培植箱有燈長期照著,遠睇好似金魚缸,相信自己種的水耕菜都應該比較衛生安全...森伯總結:而我認為這種培植箱的的空間實在有限,要日日種到足夠食的菜都唔易,就算用LED燈長期開,始終都耗電費,都係嗰句,買返來食好過!!!!

至於什麼人比較需要,就是需要種些小麥草來調理身體的人士,因為小麥草賣的少,自己種就最穩陣,或有嬰孩的家庭,餵些自種的有機菜給BB,點都好啲!!!!

水栽或土栽也有,不過土栽的培植土粒用完未必搵到買,培植箱的價錢大概數百元至成千元...如果種得靚都可以當家中的室內植物來觀賞!!!!

(圖片來自購物網)


14 則留言:

  1. 我屋邨平台花園撥咗一塊花圃畀人租黎耕種,大多三分鐘熱度,最後半途而廢。做農夫好辛苦,又要望天打掛(我新年種水仙花都好驚太多、太少陽光),美好幻想同實際差一大節距離,希望佢哋上咗一堂教訓。

    工厦耕種咪係咁樣囉!係種貴價免洗嘅沙律菜。

    室內種植最怕惹蚊蟲,夜晚冇得瞓好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又幾好!!!咁你有冇租來玩過?!!...其實都估到很多人都係三分鐘熱度,要日日淋水記得施肥等等的繁瑣事,不過相信都有好幾個仍堅持...

      就係家中的陽光唔穩定,到新年期間唔夠陽光,所以唔敢再種水仙花~~

      我昨日睇到一則外聞,正如你講一間工廈的天台改為水耕場,訪問一位高層轉職做農夫的女士,不過不是香港而是新架坡~~

      水栽冇咁多蚊蟲,可用辣椒粉驅蟲!!!!

      刪除
    2. 冇啦! 後生時想培養興趣,種過小盆栽,死嘅死、生蟲嘅掉咗、唔開花嘅掉咗,要長線打理好鬼煩,所以,年青時乜都試吓,早啲揾到真我個性。從而,覺得身外物愈少愈好,極簡主義最啱我。 兩老走咗後,唔使跟佢哋意願,省却傳統過年種水仙,可以從心出發係最開心啦!

      高層壓力大,揾到錢都冇命享,轉做農夫都好。

      因此,我反而喜歡屋企西斜多陽光比向南樓更好。

      辣椒粉得咩?網上資訊未必得,要親身驗證!

      刪除
    3. 興趣冇分老幼,有些人攝影,寫書法都是年長後才喜歡...不過都贊成一個人需要興趣,當生活裡遇到不如人意的時候,都有樣興趣來陪伴自己~~~

      對呀,漸漸發覺物質越少越好,簡單生活~~所以森伯現在買東西都會講求有幾樣用途才好,正如現在很多電器都標明多功能,啱晒很多人的窩居唔阻定~~

      可以無拘無束的生活方式都幾好,自主權多了~~不過最大的問題是當遇到有咩頭暈身售罄時,叫十字車都冇人幫........

      人各有志喇,總之生活想點過就點過最好~~以前常聽啲長輩講:做慣乞兒懶做官,都未嘗無道理!!

      森伯唔係肥人都怕熱,向南好好,家樓下是平台花園仔,夏天都涼風送爽,唔開風扇都得,甚舒服!!!

      有機種植的驅蟲法是用辣椒水,把辣椒浸水噴花或蒜頭水~~~

      刪除
    4. 依家最有興趣係養生,中美惡鬥,家居裝修、收納(日式)、維修護理,係喎!我喜歡嘅都係齋睇唔花錢唔打理,唔需要實物興趣都可滿足。

      老人難題:養兒防老唔可靠,孝順有財力嘅請工人,未來東盟發展起來會好難請人,窮嘅照顧唔到你。 我覺得都係靠自己,賣力保持健康,我咪嘗試奇怪嘅斷食囉!仲強迫每日做唔鍾意嘅運動,臨尾入老人院等死,生死有命,特發失救短痛好過長期病長期折磨終結。森哥理想點過?想幾多歲命?我有7~80夠啦!

      好享受此刻獨居自由生活,森哥理想生活係點?兒孫滿堂好熱鬧

      多功能係多餘,因我奉行簡約生活,應該係老人更了解自己,唔要花巧,需求縮窄,來來去去我只用到一項功能,基本型號啱我。後生森哥才啱多功能。

      森哥冇開冷氣/風扇瞓?老咗,天口熱我淨係吹住風扇瞓就得。

      係森哥實際試咗有效?

      刪除
    5. 現在對森伯來說都冇話什麼特別有興趣,能夠沒太大的病痛已經叫好好,這個時勢都好怕會被感染(call fit)冇打針針更加驚驚,人老了可以使錢時就使錢,太慳住慳住又冇意義!!

      你好灰,臨尾入老人院等死,老人院質素太參差,遇到唔好的盞快啲送你一程咋!!!!壽命冇得預算,總之能過活的時候就好好過活才是!!!唔通你到81歲時即刻自盡咩?!!哈哈哈

      森伯既老土又傳統又含蓄,都想百子千孫,擺壽宴時都想子子孫孫坐滿幾十圍枱......XXXD

      反而多功能的物品仲簡約,家中放一件物品便可替代好幾件...譬如:衣櫃有一件衫,又可以返工,又可以粗著,又可以著去飲宴...不是更簡約咩!!!

      唔得!!!!訓之前一定要開開冷氣,室內溫度降低後就開風扇就OK...

      森伯現在的植物以水種為主,少些蚊蟲,好偶爾才噴噴些少殺蟲劑,減低產生蚊螆仔~~~~~~~~

      刪除
    6. 估咗好耐 call fit 係 covid? 你呢啲後生仔真係創意又鬼馬!

      我為未知嘅未來(醫藥費……)兼幾拾年後(未知幾時夠期)通漲做儲備,退休後冇收入,先洗未來錢態度唔正確。

      灰?生老病死係必然,坦然面對才正確,為乜要逃避,早啲策劃每個階段點過,居安思危,到時就唔使太驚青。我睇森哥仲係好後生,太遙遠暫時唔使諗定。發覺年紀差距產生嘅代溝令我哋時常意見不合。哈哈!

      有啲咁嘅萬能場合衫咩?(人老了可以使錢時就使錢,太慳住慳住又冇意義!!)😜

      二合一烤焗/微波爐:我只用微波。
      電磁爐:8個煮食模式中,我祗其1
      風扇:只用風速檔,未用過預設 sleep 和natural mode。
      多出黎功能對我來講都係廢嘅!係我實際生活體驗,唔係為咗反森而反架!

      仲乜要慳住用冷氣呀!(人老了可以使錢時就使錢,太慳住慳住又冇意義!!)😜

      刪除
    7. 森伯唔係後生又夠創意,只不過係唔識雞腸,邊及一爺英文勒勒聲,我求其拼個讀音出嚟應該有人睇得明,現在身邊總有人中招都怕有天被感染!!!!

      如果相信食幾多,著幾多係整定的話,就很多事情都預計唔到...你平時有顧好身體,都希望保障唔需要未來用太多醫療費~~反正人到年老手鬆啲,使吓錢都唔需要太介懷,適當時候金錢要用在當下!!

      冇人知自己個時限去到幾時,計劃將來都應該,但目前這刻都要過得好些......

      就算真係有咁嘅萬能場合衫,你都唔好買啦...費事畀人講時時都著住同一件衫咁寒酸,唔合一爺的富貴身份~~

      我都係咁,就算件物件有幾多功能都好,都係用得一兩樣......森伯唔係慳住用冷氣,係人年紀老,開耐了冷氣就顫寒顫凍,怕懾親~~~~~~><

      刪除
  2. 水培養比較難買而且都貴,所以很少機會吃到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能地方關係種得唔多,又要專人打理,貴都唔出奇!!!

      刪除
  3. 有時在傳媒看到一些人的講法,要求政府留番啲地比人做假日農夫,我對此嗤之以鼻,住的地方都未夠,何來地方給有閒者浪費?事實上我曾在八鄉居住,附近有農場業主將農地畫細出租給城市人假日來種菜,那些人都是三分鐘熱度,頭兩三個星期來播種翻土打卡,之後就鬼影都唔見,到頭來還是要農場主執手尾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都明白你的想法,始終香港地方有限,有理想的地方都會諗諗先建樓,所以現在香港很多屏風樓,或插針樓......相對農地,郊區就越來越少,以前都會有些小販會帶些自種的農作物出來賣,話是新界種,吃起來真是菜有菜味,瓜有瓜味~~現在真的越來越少見!!!都十分可惜~~

      你講中他們的心態,初頭都有點恆心玩耕種,其後又嫌麻煩,相信大部份人也是~~若然沒有真正恆心就應該一早不要試!!!!

      刪除
  4. 所需設備太於收成很多很多,不值得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,而且所付出的時間和打理的心機,不如買來吃好過……

      刪除