2022年6月1日 星期三

農曆五月節...

除了我們常常講:一年容易又中秋...之外,發覺一年容易又端午,對港人來講端午節是否一個大節,記得端午又好少吃做節飯...所以理應端午節又未必是個大節日,通常大家圍埋一起吃粽,睇龍舟,已經是應節活動...

講起吃粽,一向有糯米做的應節食品都甚少吃,不過今年就破晒戒,但是自己冇買粽,最主要都係"靠黐",不會吃太多,少少地就可以...

記得幾年前,差不多近端午都會見到城門河有人練習龍舟,呢幾年都沒有見,可能關疫情事,相信不設有觀眾席免得群眾聚集...年年都會看電視直播划龍舟,事實也很少專注看,只不過有些塾底聲音又夠晒氣氛,端午過後就踏入悶熱的天氣,夏季都來到了,一年又走到一半了...

香港地中英文化融合,所以特別多有特色的節日,問過新移居外地的人士,外地的唐人圈子都沒有特別慶祝端午節,只是大家夾份做些簡單粽過節,所以今時今日仍身處香港這地方,都要好好珍惜每個節日所帶來的歡樂!!

29 則留言:

  1. 緊接端午節係【行船爭解纜,月餅我賣先】呢個廣告。
    以前阿媽會包好多糭(40~50隻)紅豆、綠豆、鹼水都有,我最愛傳統綠豆糭,喜歡跟家傳食法落砂糖,好奇怪鹹嘅配甜調味,反而見人加豉油我好唔習慣,剩底好多鹹蛋白就蒸水蛋、滾冬瓜瘦肉湯、醃肉…
    個個月都有人練習,因為世界各地都會邀請香港隊去參加比賽,我對住城門河咪知道囉!
    唔係日日都要好開心生活咩?得節日咋!
    今日見甘筍減咗$2咪去買,入口有平咗$18燕麥片加燕麥飯組合賣,啱啱有2個阿婆企我隔離,我好好心(阿婆讚我)講畀阿婆聽,見星期三長者卡有9折我打蛇隨棍上問佢借用,所以,我都享用咗長者卡優惠,真係好心有好報。

    回覆刪除
    回覆
    1. 月餅廣告冇咁快,到新曆八月就有廣告,隨著每個節日的來臨,就感到一年好快過~~

      通常糯米食品或多或少都配搭甜食,年糕甜,糯米飯都要配甜甜地的食材,而粽也是糯米都會點砂糖,可能這樣一鹹一甜才有味道!!

      整粽要功夫時間,屋企人唔會在家整,通常買現成,好耐以前有些類似小販檔,一到時節就會街上擺檔,佢地的手勢都唔差,她們也是靠自己一門手藝在時節裡找些外快,都算雙贏!!

      乜你住沙田城門河附近?!!博友都幾多住沙田,我只是車程會經過...通常節日有氣氛,家人之間也藉此聚聚,時代不同了,可能有些人只顧假期自己找節目~~~

      你冇講到詳情,做咩好心事情幫兩位阿婆呢??仲讚你?!!連阿婆都唔放過,借倚濕一濕腳!!!!!!!

      刪除
    2. 仲諗住森哥咁注重衛生 唔會吼街邊檔添?

      我細個半夜會有人响街叫賣: 裹~~~(拉長)蒸糭,會當宵夜食,森哥未出世吖!

      私隱呀!森哥唔知冇損失啦!

      9折咗呢啲超市品牌都仲有賺啦!價X棧失驚無神夠期貨殺價都買平過佢$1,阿婆又冇蝕咩嘢。

      機會難逢我買咗4個組合,阿婆問我點解買咁多,份量夠我4個月每日早餐食。撞啱集齊五個條件(特價+周三+阿婆長者卡+幫忙+我嘅厚面皮),今日已經取消特價,唔把握下次冇機會啦!有時我都會貪小便宜,等有禮送才去捐血。哈哈!

      平日我都冇欲望買鹹肉糭食,即係我唔算喜歡食糭啦!當然唔會趁熱鬧買唔值咁貴嘅端午糭食!保持頭腦清醒,活出真我個性。

      刪除
    3. 以前好少食粽,是否街檔買都無什麼關係!叫賣粽冇乜印象,細時見賣裹蒸粽多數走鬼檔……

      又好少周圍格過價才會買,通常價錢覺得OK就買……你常講的價x棧,真係冇行過,知道荃灣有間……你多唔多去A字頭的百貨超市?!同樣周三都有優惠,有些東西都好抵,有去…不過多數不是周三,而且買嘢唔多,所以有冇折都某乜所謂,去多數買衣服用品居多,咁森伯冇你咁識攞優惠,簡直算到盡!捐血都可以貪小便宜,你先諗到!

      其實唔係節日都少食粽,相對會選糯米雞和珍珠雞,有荷葉香味仲好食,不過一向糯米都係戒物,所以都甚少食!應節食品要在節日食才有意思,因為貴咗唔抵買就唔食……好似被錢控制了節日的盡慶!!

      刪除
    4. 沙田區冇A喇!本區已滿足晒生活需要,無須跨區買嘢啦!

      價xx路線未必夾到森哥需要。

      反過來講,啲人被節日 時間枷鎖 捆綁住,被商人套路,難道其它日子食就冇咁盡慶?所謂 有心唔怕遲,十月都係拜年時。平時祝人生日快樂,點解只睇到白板上一個小汙點而唔係一整大片白板,祝人唔生日都快樂,有364天咪仲著數,跳出框框思考啦!

      刪除
    5. 沙田真係乜都有,不過我覺得沙田區可能大,所以比較混亂唔集中……
      價xx與數字屋相似,而且佢地點唔就腳,所以少行!
      你果啲真係歪理當真理,你分分鐘可以在孟蘭節慶祝生日和農曆新年,你的邏輯思維話日日都可以慶祝……金錢用得其所最為重要,適當時候做適當事情最理想!!

      刪除
    6. 港人一年有三個生日,咁森哥全部都會慶祝?咪有三個願望。

      我真係喺某個中國節日出世架!但我都係唔用農曆生日去慶祝,阿媽會喺節日烚隻蛋畀我。阿媽話我家姐係舊曆7月14出世,查過萬年曆後知道係講笑。

      拜山日出世咪好唔大吉利是!唔通閏日出世要等4年才慶祝,無得許願中六合彩,蝕咗。

      心態比數字更重要!初老後,我會借啲意忘記幾多歲,哈哈!最緊要氣力、血管、心臟、肌肉、皮膚、頭髮……年輕過真實年齡我就開心喇!

      刪除
    7. 當然唔會三個生日都慶祝喇,基本上新曆那個會慶祝,因為好易記~~~如果願望能達成,一個都足夠......森老伯好知足!!!!

      其實踏正節日生日又會幾好,好似普天同慶你的生日,但要睇是什麼節日!!!!其實你都算大家庭,有阿哥有家姐,而且生日阿媽會烚隻蛋給你...我哋烚蛋就冇興食生日蛋糕...
      人越大或人越老...有好多人都寧願避生日正日唔大肆慶祝,費事又畀人計幾多歲...所以閏日出世有啲人會鍾意都唔奇...

      乜都假......至緊要就係樣貌年輕過真實年齡,當然身體質素保持年輕都好重要!!!

      刪除
    8. 哈哈!畀森哥點醒我,醜都有好處,只有好似森哥班靚仔才驚愈老愈醜,我唔怕因為人已經醜無可醜,唔使花好多時間、精神、金錢保持美貌。

      刪除
    9. 又啱啱相反...靚慣就唔怕醜,森伯果類就係醜慣,才想保持年青樣,起碼有一樣好......
      我發覺一個人保持精神奕奕,有年青的外貌,連帶身體機能都有活力啲~~~~

      刪除
  2. 城門河龍舟比賽是端午節其中一個大賽,我以前比較神心,帶備重重的單反及鏡頭,長途跋涉走去城門河影龍舟競渡,可以感受到節日的歡樂氣氛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好少機會端午節當日去城門河睇賽事,一來不是太熱衷,二來大熱天時人太迫,所以睇電視直播都差唔多,過節日都是看環境氣氛,歡樂的感覺也是由此而帶動~~

      刪除
  3. 借用享用咗長者卡優惠,真係好心有好報,哈哈,其實,方便吓冇問題,慳得一蚊得一蚊都好呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己又好少借用別人的優惠,你講起記得有次去某餅家買唐餅,有位長者主動將個優惠分給我,平了很多都多謝她!!

      刪除
    2. 我都試過呀!看見收銀機前面的女士結帳,我送給她一張唔啱我用的優惠券。

      刪除
    3. 優惠券不是人人都適合,通常有些限制和期限……不過買東西時遇到有著數,相信很多人都唔會抗拒!

      刪除
  4. 我呢邊扒龍舟係西人一種team building 活動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當為一種運動都唔錯,個個人都有份玩,齊齊嘩!

      刪除
  5. 在疫情回落之中,在電視看到今天健兒們能夠出海扒龍舟,真是高興得很 ! 有些市民也樂於出去走走,湊湊熱鬧。
    也很多年沒有包糉了,因隨時都可以吃到,就不想花功夫了。但也不是是任何人包的糉子都好吃,因餡料和味道都不同。
    還有糯米雞和珍珠雞,味道都不錯,但這些太多油,只能偶然吃吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 看到扒龍舟是5月3日的電視畫面。深夜追劇吃糉一樂也。

      刪除
    2. 今年仲有龍舟健兒划龍舟?!又冇留意,應該他們年年都有,唔會突然停了……

      現在香港地什麼食品也能買,都唔需要自己包,實在要太多功夫……

      原來秋葉自己識包粽,真係叻叻……的確買回來吃又簡單得多,食住粽睇龍舟相當應節!

      刪除
  6. 回覆
    1. 好耐冇見,火木,近況如何?……多點來聚舊!!

      刪除
    2. 我3年前開始沒有工作了,所以有更多時間來探你!

      刪除
    3. 無論怎樣也好,生活過得滿意就是一切,可享受下無拘束的生活......要常來!!!!!!!

      刪除
  7. 我都有應節食左五月糉,天氣真係越來越熱呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一踏入端午節,日子越來越熱了!今年我都有淺嘗五月粽!

      刪除
  8. 端午節,都會買些少糉應吓節嘅!(∩▽∩)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一到節日,都不少得應節食品,講到粽,相信好多人都選擇買來吃!

      刪除