2022年5月25日 星期三

Show me your love...

現在的餐具真係幾多花樣,有次經過一間大型的連鎖百貨,裡面有隻碟分成幾格,其實都幾好一來可以限制食量,二來餸還餸,飯還飯,食完洗碗都方便啲,有種碟頭飯的感覺!!

外出食碟頭飯,通常都冇咩特別飯菜想揀,都係以粟米肉粒飯為大多數,貪佢簡簡單單沒有太多調味...外出食得多,而在家裡都可以嘗試整呢個飯!!

我今次用紙包的忌廉粟米(因有味道)再加隻蛋及少量雞肉,煮的時間不用太長,所以都算是個懶人餸,幾好撈飯...發覺呢個餸唔單止配飯,配意粉都好好味!!!自己整的顏色賣相好似差少少,因為第一次整!吸收多些經驗可能會較好...

雖然到現在仍未能解釋到,火腩支竹飯何謂男人的浪漫,但呢個茶記熱選的show me your love,原來就正正是粟米肉粒飯的諧音,真係唔知去到茶餐廳有冇人會咁叫!!如果真係show me your love,整個懶人餐,真的不夠誠意~~~哈哈

不過自家整的show me your love味道就非常好,每逢多醬汁的飯菜,都是趁熱食最好,唔講咁多開飯lu~~  

33 則留言:

  1. 粟米肉粒,清清地又健康喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,唔需要太多調味,清清地幾好!!

      刪除
  2. “粟米肉粒飯、粟米魚塊飯、豆腐火腩飯”,都是以往我在外會叫的碟頭飯,除了“粟米肉粒飯”的質量比較穩定,其餘兩款也不是個個廚房都做得好。如果魚塊和豆腐炸得過火,中間不夠嫰滑,
    尤其是一般都沒有為豆腐上鹽入味,真是吃之無味,棄之可惜。
    *
    一般所謂“粟米斑塊”,其實只是其他魚塊,但要把魚塊炸得恰當,裡面要嫰滑才好吃。舍區附近也有一間食店做到這個效果,不錯。 可是因疫情關係,這食店曾經轉手,現在做得如何就不知道了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你提到的菜式,都會是茶餐廳必有的菜式,可能這樣才夠地道...外出食都唔會太在意吃些什麼,對胃口就可以,一般都會揀些輕食又易填肚就最好,因為出到街好少感到肚餓...

      外邊吃魚塊有時都會落幾多炸漿,好易搞到魚塊成舊粉,有些店舖慳成本,可以成舊都係粉漿,而且又諗到炸魚塊都會用百日油,所以好少叫~~~~炸豆腐就好好吃,通常都係羅漢齋伊麵...看來,秋葉對茶餐廳的食物要求都幾高...

      係呀,根本茶記所謂的粟米斑塊,根本就係其他魚塊,這是個公開的秘密,不過大家都叫慣叫熟斑塊,所以都冇人再追究,幾廿蚊的一個飯有斑塊食,都冇咩可能......

      疫情期間都有很多食店關門大吉,可能疫情過後就會重開,所謂的止住血先喇!!

      刪除
    2. 「出到街好少感到肚餓...」係咁閣下時常去街,真係會慳番唔少銀両。你都講中晒個要點:「有些店舖慳成本,可以成舊都係粉漿,」魚塊像是隱形的,一的魚嘅感覺都冇,我都估係做咗手腳來騙d食客。
      *
      不過我又想知道在外這家食店是否騙人,所以都會叫這樣的碟頭飯來試吃。 都是舍區附近的一家小廚兼茶餐廳好,
      他不會低估食客的口味,更為愛吃魚的食客,設有即蒸的
      鯇魚小菜,與泰式煎封黃花魚,這樣做的黃花魚很好吃,可惜是將近吃畢,就會覺得是鹹了一些。
      森少你不喜歡吃魚,看來與你說魚是多餘的。粟米肉粒飯確是很多人的首選,你也不愁寂寞了。

      刪除
    3. 請問邊度茶餐廳,重有幾廿蚊的一個碟頭飯咁抵 ? 是否回到八十年代尾 ? 舍區這家小廚兼茶餐廳,燒味飯還有30多元一碟,由廚房出來的,起碼要4、5 、60元了。
      不論平貴,至緊要好味,肉不辣不太油,兼有蔬菜伴碟。
      如果d菜式油淋淋,或者辣到飛起,幾貴送來我都不吃。

      刪除
    4. 又唔會慳好多,出到街都會預外出吃東西,出街前一早講定,唔會臨時諗!!!外出食都預了食物貨不對辦,通常幫襯些知名食肆,就算搵笨都唔會太大失望~~~不過都唔一定,講好彩指數...

      原來有餐廳專食魚的,對愛魚客來講唔錯!!秋葉真好記性,眾多飯菜中真係唔會選擇食魚,外出食更加唔會!!!
      都係一時時啦,餐牌仲有其他餸菜可以挑選!!!!

      我講的幾廿蚊係指,幾個廿蚊...差唔多啦!!!基本上至少都四五十元,不似秋葉叫過碟頭飯閒閒地都要上百元!!!

      家中附近的街坊茶餐廳都有些飯是六七十元,睇睇有什麼食材,只是茄子南瓜之類,沒有什麼貴價材料,所以證明外出食飯都漲價了!!!

      不過對現在為食的港人來講,價錢不是第一考慮,正如你講好味才重要!!!!

      刪除
    5. 原來是我看錯,把你寫的 “幾廿蚊”當做“廿幾蚊”;與你說我「叫過碟頭飯閒閒地都要上百元 ! 」都是一場誤會吧了 !
      其實,本區的外賣飯餸盒,真係收廿幾蚊一盒咋。粟米魚塊飯的魚塊做得幾好,但是那天的粟米甚少。我是基層窮人,有時都會食廿幾蚊一個飯盒gar。

      刪除
    6. 可能早六、七年前都有廿幾蚊個飯,不過物價一年比一年高,近年多有政府的消費券,物價更加貴...而且自己多數自家煮食,好簡單又可以一餐,所以外邊飯盒什麼價都沒有理會...偶爾才外出吃飯......

      秋葉謙虛,吃廿多元的飯都唔一定是基層人士,簡單一餐飯覺得OK,又唔錯喎!!最緊要可以慳時間唔需要大費周章自己煮嘛!!

      刪除
    7. 廿幾蚊一個飯盒,算係平㗎啦!但係我都係自己煮的多,為求合口味,花些工夫時間都要㗎啦。

      刪除
    8. 當周圍賣六七十蚊一個飯,自然就覺得廿令蚊好抵食,正如你講價錢其次,口味才是首選...
      自己整起碼衛生和調味料可控制!!!

      刪除
  3. 一格格諗起平價飯堂。都係普通碟好,易洗易收納。

    森哥呢句係感嘆號還是問號。

    整畀未確定對象食求愛表白。

    中釋 『大叔的愛』。

    除咗呢味,粟米魚肚羹、忌廉粟米湯我都鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲以為你話諗起監倉...呢種碟畀細路仔或要按份量食的成年人,提你要幾多澱粉質,幾多菜幾多肉的比例,都想買返隻不鏽鋼用成世...哈哈

      邊個整畀邊個食都冇咩所謂,呢個餸咁簡單又易食,好多人都唔介意整,唔介意食!!!

      真係見過有間食店譯為「大粟的愛」很多飯款都同粟米有關...粟米加任何東西整都喜歡,但齋食碌粟米就麻麻.........

      刪除
    2. 我講親身經歷…監倉…唔通咁森哥曾經滄海?唔怪得話自己係粗人,森哥真係好粗呀!我甘敗下風!

      咁你快啲買翻個用一世無憂嘅格仔餐盤,打不爛、撞唔崩, 所以,令我閃過鋼碗諗頭,啱晒我呢個就黎變得遴遴迍迍嘅老人家,不過,獨居習慣改變,都唔用碗食飯,自制盒飯一定要裝入玻璃盒、大瓷碟,喺雪櫃拎出黎叮8分鐘就食得。

      微波爐鋼盒超貴,等我再老啲笨手笨腳、又唔肯入老人院嘅頑固耆英才考慮。

      係喎!我唔應該將森比己,我就賣剩庶啫,搶手貨、有本事森哥係人哋倒追,失敬²。

      牛油鹽焗成轆粟米又啱我。不過,了解營養後老身要避開牛油。

      刪除
    3. 有時又唔一定要經歷過才知道,只是感覺似...森伯所指的粗人,係魯粗啫...都唔敢話粗豪,因為自己唔夠豪......

      人越大越覺得生活唔想太過花巧,做太多複雜的東西,簡簡單單最好,可以慳功夫之餘,個人都可以減少些生活上的壓力!!

      我自己認為,就算幾方便也好,也不贊成用太多微波爐去叮餸叮飯,家中的飯煲也可以用來蒸東西,時間也十分快捷,放些水就可以蒸,都方便...

      如果成日要用,貴些少又何妨!!

      人哋倒追?!!...你估拍緊電視劇咩?!~~個飯自己食,有時自己鍾意食乜就食乜唔駛顧慮太多,都唔錯!!

      本身好少咬粟米,所以冇諗到搽牛油在粟米上........

      刪除
    4. 我覺得森哥係粗豪,豪爽大方不小心眼、唔易嬲(我),豪唔係豪奢!

      青頭仔乜花巧都想嘗試,有見識歷練嘅森哥當然趨向簡單。我都花心思簡化事情,慳番啲時間放空。

      我都研究過微波爐加熱致癌,應該某類蔬菜如翠玉瓜、洋蔥等喺>120°C[高温*]煮會釋出致癌丙烯酰胺,[時間愈長*]愈多,舊餸嘅青菜類煮完又煮都會好多致癌物質[翻煮*],所以,我唔用高檔,只用次檔(低温),試咗唔同時間,以最短剛剛夠熱(短時間)。而高危如洋蔥、青菜、蕃茄都係生嘅,叮完都係半生熟(唔翻煮)。

      等爛咗才算。鋼材係比玻璃/瓷輕巧唔滑手,更啱老人用。

      冲涼後抹身我唔用超大浴巾,改用面巾,次次洗。

      刪除
    5. 人越年紀大,自己性格都有很大的改變,記得年紀越小的時候,好少器,人哋做錯講錯都會容易動怒,後來人越大越想得通,無論什麼人講錯或做錯都可以一笑置之,當你諗身邊大多數的人都是生命中的過客,你就會放低不再動怒...久而久之人都大方左!!!

      人老左,體力都差咗,仲搞咁多咩!!......梗係越簡單越好!!!!哈哈哈

      家中沒有微波爐,基本上很多都是用明火煮,用電就只有飯煲,不過有機會都想買多個小蒸鍋...方便蒸煮!!!

      隔夜菜不要過三餐呀~~肉類就唔緊要,不過自己整就多數一餐食晒,因為煮的份量唔多~~~

      知道森伯喜歡用不鏽鋼餐具是因為老人家手腳唔靈活,隨時驚打爛...一爺真聰穎,竟然爆響口!!!!!!!!

      用大毛巾,唔會喇,香港的潮濕天氣洗左有排晾乾!!!!

      刪除
    6. 燥底容易肝火盛,森哥由內而外,用心法調整,好識疏肝喎!
      我只用雙煲雙爐: 普通鋼煲+真空煲/電磁爐+微波爐,履行簡約生活。冇電飯煲又冇開煤氣爐 ,天時暑熱仲冲凍水涼 ,冇用一滴氣。
      幾層蒸盤叠高成個古塔咁嘅蒸煲?還係電蒸爐?
      森哥依然係花漾老男, 不要在乎真實數字,身體真實狀態保持青春,唔使人照顧才要緊 【註:森目中 “老” 嘅定義 比一般人低卅年】
      小時候都係用面巾,虛榮心作祟,見電視啲成功或有錢人士係要用嘅,影像話被包裹好舒服温暖,生活質素上一級係用大毛巾嘅。現實係唔會日日洗,感覺唔乾淨才洗,唔係最衞生。佔用洗衣機空間洗小好多其他衣物。晾乾花長時間。諗深一層面巾更好。

      刪除
    7. 用森法調整...?!!都冇咩森法,最緊要慳水又慳力~~~~
      唔用一滴氣,咁你唔駛炒餸煲豆粥?!...平時蒸東西會用電飯煲,都想買個小型的萬用鍋,襯返個窩居,你講的古塔蒸籠好專業,森伯都冇咁多野蒸喇...

      叫得花漾都唔會係老男,通常花漾多數指後生,戲名都有:花漾年華...一爺拋錯書包!!!!森伯完全接受老,而且都唔到你控制,或者一爺實在太年輕,未感覺到........哈哈哈

      電視上的有錢人家多數用浴袍,但時下有幾多個人會咁著?!什麼都從簡單就算,都唔想搞太多~~~~

      刪除
    8. 電磁爐無火,夏天煮食都唔熱呀!
      森哥逆齡生長,外表還年青,美魔仔。
      去酒店有浴袍提供會穿著。

      刪除
    9. 唔熱又點會熟?!!電磁爐好多電磁波...暫時唔諗買,唯一好處過熱會自動關閉~~
      阿伯...用美魔仔形容,我反而buy比較得意!!!!
      酒店的浴袍都未必重用再洗,畀客人作紀念品...

      刪除
    10. 磁力變動令鐵鍋自己發熱係物理現象,類似冬天時森哥做運動自己發熱,周圍空氣依然好凍。明火類似暖爐傳熱,森哥周圍空氣變熱,再傳熱畀森哥感受暖意。電磁爐唔會似煤氣爐令厨房好熱,好多舊嘅職業厨房都花錢改用電磁爐,係好嘢。

      我都贊同森哥唔好咁快用新嘢(智能電話/電磁爐/新冠病毒針…),等你心安理得啦!一貫你講你嘅,我做我嘅,我講我嘅,你做你嘅。世界只有一大國自認係自由民主 去強迫 他國聽晒佢話 完全 奪走你嘅豉油,極為可恥

      刪除
    11. 據講電磁爐的電磁波很多,通常一般家用的電器產品,都有電磁波,若然你睡覺的地方充滿著各種電器,就好有機會吸收到電磁波,輕則有機會影響睡眠質素,重則影響身體,但有時好難避免,始終現代化的都市人都會用上各種電器...不過煮食上都唔好懶或怕清潔廚房,用明火煮食較好,用火自然整熟,因為古時人都會鑽木取火來用...商家就貪方便,都唔會理得太多,話時話,食肆用電磁爐的確比較清潔衛生但無鑊氣...這個我也不反對,但家中就會用明火煮食!!!

      你有你講,我有我做...唔怪得成日有交嗌啦!!!!哈哈哈哈......有時真理越辨越明啫!!!!

      其實好早已經有人講過,手機有電磁波,多接觸就會對頭部有影響~~雖然唔知對定錯,自己都好少用手機煲電話粥,微波爐相信唔會買,但電磁爐第日老痴呆可能要迫住買,驚有火警~~~~~><,新冠病毒針唔敢打,據講啲後遺遲下會發出來...厚驚驚!!!!

      刪除
  4. 呢個飯當有本地粟米賣嘅時候我就會整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用忌廉粟米較好味,聽過人講...當中加些鮮粟米增加口感~~~~

      刪除
  5. 去到茶記對阿姐講 "Show me your love",也許會有意想不到的收穫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁和平兄會唔會吼正阿姐過來,專登叫呢個飯呢?!!哈哈...
      森伯多數去集團式的茶記,去到櫃位叫個餐畀錢就可以...冇咁浪漫~~~~

      刪除
    2. 我當然唔敢咁放肆啦,我怕面上多了個五指印架.... :p

      刪除
    3. 哈哈,有家室係要檢點啲............

      刪除
  6. 簡簡單單又一餐都好正架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,對森伯來講,極簡單都可以一餐,慳功夫!!!

      刪除