2022年5月11日 星期三

鹹虫森...

一般來講,大家會喜歡吃鹹味的東西?!!或是甜味的東西呢?!!其實都不需要花太多時間比較,一諗起肚餓時,就知道鹹食或甜食你會比較喜歡...我諗我肚餓的時候會選擇鹹食,鹹食會令我諗起湯麵或鹹包之類,夠飽肚...

早前聽人講話有種岩鹽較為健康,粉紅色的顏色是蘊含礦物質,於是就買細細樽來試,就算不好也不浪費,而這隻岩鹽幾好樽頂白色部份有個磨,可以把粗糙的岩鹽磨細,直接灑在食物上,呢種鹽不是精製鹽所以唔係太鹹,比我預期淡得多....一小樽都有排食!!!

另一個想介紹就是呢隻鹹朱古力,未食過之前覺得好難想像味道,食落又真係幾好味,可能不是甜你就不會有強烈的食後罪惡感...本身是買來給不能吃甜的長輩們,後來自己食又頗喜歡,它好吃過濃度高的黑朱古力,鹹味又剛剛恰當,平時對朱古力麻麻地,若要揀我會首選呢隻......

以前飲湯都喜歡加多些少鹽,屋企人就會講食得鹽多就會變鹹蟲...需知是講笑,但湯若然太淡就冇味,反而加多些少鹽就會吊出湯的鮮甜味,所以到現在我飲湯都一定要加鹽......

26 則留言:

  1. 我有用即磨岩鹽習慣,貪新意而已。我去大馬旅遊參觀朱古力場,咸辣味都有,我都是喜歡甜。

    回覆刪除
    回覆

    1. 岩鹽據講比較好些,有礦物營養...
      對我來講,鹹味朱古力已經是新奇味道,辣味聽過不過唔會買來試覺得怪味道,一般都喜歡甜朱古力,普通的吉X利榛子朱古力...

      刪除
  2. 我呢邊剛好相反,平時多數食岩鹽,所以西人認為海鹽會健康啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 海鹽健康啲...咁港人食開的粗鹽就係純正未加工的海鹽,咁就真係價廉物美!!!!

      刪除
    2. 其實係物以罕為貴。少有就話好啲。

      刪除
    3. 如果咁講,王子可以代理粗鹽,香港入貨,咪賺到笑.....

      刪除
  3. 我血壓得10x,唔使就住就住食鹽。無鹽湯我唔飲架。

    鹹朱古力又未食過喎!試下無妨,貴就食過就算囉!我都係食平民價7X%黑朱古力。不過,我對零食會失控,一係唔食,一食就要清晒,一口氣食200g,真係瘋零食症,病入膏肓,絕症無得救。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你血壓好正常喎!!我血壓應該高過你十幾廿度......我都係冇鹽的湯唔覺好飲~~~~~

      黑朱古力會比較健康,但較為硬味道麻麻,你可以試下鹹味朱古力,森伯頗推介,食朱古力本身唔係太喜歡,所以定力夠唔會失控...森伯諗諗都好少有樣食物會食到清晒倉,咁瘋狂!!!!

      刪除
    2. 我血壓好靚仔都係斷食嘅好處之一,改善腸道菌叢,令血壓降低。好處多籮籮,所以,我見人就推薦。

      普通有害朱古力好味好多,有益黑朱古力味道真係唔係咁討好,我騙自己係食梗朱古力填滿空虛嘅零食心靈。

      刪除
    3. 相信一爺的腸道好年輕,分分鐘好似一個十多歲的青少年一樣~~~~暫時都係試下減少一餐afternoon tea...

      其實朱古力真係唔需要太多花款味道,普通的牛奶朱古力已經好好,不過我食朱古力好易痰上頸,森伯又冇零食心靈呢家野!!!

      刪除
    4. 暗戀森哥一定要送朱古力,明顯想你起痰,佢得米囉!

      刪除
    5. 送朱古力嚴格來講,唔係暗戀,係靠害......哈哈哈

      刪除
    6. 因害得福,等人打蛇隨棍上,送上暖意關懷同問候,打開森哥密實心胸,快啲迎『春』接福,脫單。

      刪除
    7. 諗得好完美,打蛇隨棍上,迎春接福……怕係福頭個福,以為有人暗戀,連自己都呃埋!

      刪除
    8. 然後,投森所好,買咩鹹嘢逗森森歡心。

      刪除
    9. 真係唔知你想講乜?!……

      刪除
  4. 肥餓時又冇乜特別諗起鹹食或甜食,總之想食。年紀大咗,無論是鹹或甜,都習慣咗少鹽少糖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知你有否發覺,市面售的食品,不是鹹就是甜,想買些健康的消費者都幾難選擇......外食或買現成食品無法控制鹽糖,但自己整多數落極少量來調味.......

      刪除
    2. 外面吃東西就冇得計較,就算標榜健康食品都不一定健康,而且一定較貴,好在我一向盡量減少在街外吃,粥粉麵飯,麵包蛋糕,都以自己製作為樂趣。

      刪除
    3. 外面吃的或買包裝的食品,落鹽落糖都可能係小問題,化學添加物才是最大的影響...當然好似peace兄自己製作更好,起碼新鮮整新鮮食,唔需要落咩穩定劑,防腐劑之類........

      刪除
  5. 少鹽吊出湯的鮮甜味
    飲湯一定要加鹽......

    回覆刪除
    回覆
    1. 適量的鹽,太多鹽放湯又鹹過頭!!!!

      刪除
  6. 我沒有吃零食的習慣,平時很少會想吃甜的食品。 但有時也會想吃甜食,所以方便的時候,會去X華買定一些紅菱、白菱,皮蛋酥、糯米糍等,以備不時之需。
    如果在煮食時肚子很餓,會吃些果仁來頂住先。近日買了一瓶Smucker's 甜橙果醬,塗在方麥包上吃,感覺很好,比塗芝士來得吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也很少買零食,一包包放在購物車的情況,都冇乜可能出現在自己身上,頂多買一兩包……

      你提起x華的中式餅,細時麻麻地鍾意食,反而人大了頗喜歡,附近的餅店都有中式餅,當然質素冇x 華咁好喇,不過純粹過口癮都唔錯,塗麵包什麼都沒所謂,想食的就用來塗,若然最喜歡,都非花生醬莫屬!!

      刪除
  7. 比較鍾意鹹嘅食物多D,粉麪同粥都係喜好的食品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,肚餓時首選鹹食,尤其來一碗湯麵或鹵味飯!

      刪除