2020年2月5日 星期三

鼠年畫鼠…

平時過年的利是封一般都係普普通通,不過今年又收到個利是封幾唔錯,一向都喜歡獅子頭,老虎頭的圖騰,這些設計款式好有農曆年氣氛…

古時的人認為獅子老虎這些猛獸有一種鎮壓和威嚇的力量,可以有驅趕一些穢氣,瘴氣的作用,記得有次順道睇一個展覽,當中的嬰兒小孩的古代服飾,就出現很多老虎頭的圖騰,寓意驅走小嬰孩的疾病瘟疫之類,使小嬰孩可以平安長大...當聽到瘟疫就覺得古時才有,不過時至今日的我們,也同樣要面對瘟疫問題~~

過年舞獅的大鑼大鼓除了有氣氛之外,還有消除災害的寓意!!而且顯現醒獅的生命與活力...

今年過年都要畫一畫幅生肖插畫,其實眾多生肖裡,老鼠都唔太易畫,以漫畫插畫形式就比較好畫!!命名都唔易架?!!...一於名為「孖鼠齊賀森事成」,忽然間森伯的文學水準又提升少少...

26 則留言:

  1. 祝:人人健康!大家心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗現時人人都希望…身心健康,百毒不侵……

      刪除
  2. 回覆
    1. 大夫誇獎…我出名文盲果類……

      刪除
  3. 畫到面紅紅,佢哋啱啱做咗咩見得光嘅事呀?😍

    如果真係『森想事成』,森哥唔好胡思亂想,發夢諗歪咗,後果堪虞。😨

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩隻小孖鼠當然見得光啦,恭賀森伯伯嘛…哈哈,兩個面珠dump仔紅卜卜先至QQ…

      森伯個人好正經,唔會諗歪……

      刪除
    2. 小孖鼠脫光光、見得光。

      咁我要將我 面珠dump仔 搽到紅卜卜扮QQ,去拜賀森哥喎!但係,化妝後似『老殭屍』。咁要食字啦!祝森哥 『春秋不老 疆土擴展 施工順利』。

      刪除
    3. 你乜嘢都諗到脫光光,小孖鼠身上有毛毛…

      我反而驚你搽到好似紙娃娃咁樣😑…唔需要搞咁多喇,真誠買盒嘉X餅乾啦!!既經濟又襟食…

      一爺兄真係好文采!!😤

      刪除
    4. 計算吓童年陰影面積有幾大!!!被象棋剝光豬所累嘅聰明人。

      海豚公園七月十四精采嚇人傳統文化遺產節目呀!奴僕好高雅架!唔識寶。

      森哥佢打咗入十大,唔係隱形咗嘅一月份十大金曲頒獎典禮,而係十大致癌含高丙烯酰胺,係信得過消委會測試結果。森哥食唔少,中毒深入五臟六腑,唔知情底下我都係一樣,嚇到我鼻哥窿都冇肉,癌朋友通常五十幾揾上門,呢幾年冇食曲奇、餅乾、薯片,多食五色蔬果含抗氧化物防禦,知識改變飲食習慣🔚 改運🔚 趨吉避凶,穩陣過命理大師麥OO。

      好多年前有個大陸同事都讚過我好文采,心知國內中文高水平定必高過香港啦!現在,又幸得有文學修維嘅森哥認同,呢排我會好開心,宅喺屋企個人都好踏實。

      刪除
    5. 唔會喇,除非一爺兄請食就會叫你買嘉X餅,平時甚少會買,因為森伯買包裝食品前會look一look營養標簽...
      如果驚癌朋友搵著你,你真係要小心D,隔夜送唔好食咁多餐~~~~不過有時都唔驚得太多,一場瘟疫來到,都唔敢包你一定冇事!!總之想食就食,想玩就玩,如果驚太多可能會損失很多東西……

      你年年七月份都有去海豚公園扮紙娃娃架?!!睇唔出你又玩得幾癲,欣賞你在七月時節扮有中華特色的紙娃娃,因為好多人都喜歡扮有西洋特色的僵C……

      唔好咁客氣喇,你係有文采,多D寫文章,等森伯學下野~~~~~

      雖然現在多咗人留在家中,但都要去公園做吓深呼吸運動,對抵抗力有幫助…

      刪除
    6. 我細路哥時最愛嘅朱古力手指餅都入榜。

      老花眼森伯仲睇到呢啲細字?

      我係叮返熱係佢黎食,研究話綠色有葉菜返熱會有致癌物質釋放出黎,肉類、根類冇問題。知道有問題嘅就避開。 正如知道有瘟疫就要戴口罩、洗手、消毒鞋底和清潔消毒家居,唔知道遇到咪係意外,因為冇意識去避開風險。

      咁講森哥捐失咗乜好重要嘅嘢呀?後生時我就咩嘢都想試,親身感受一吓,依家老咗欲望冇咁大,想安穩健康無憂慮過埋呢世就好開心,想做到知足常樂。

      一次都冇扮過,順住話題發揮想像空間。

      我會多啲黎留言展現吓我嘅文采,不過,咁樣做我唔覺得有開心到喎!

      我天天都喺家居做運動強身健體。 好彩我住喺密度唔高嘅郊區,唔使去公園都吸到新鮮空氣。附近公園都好多人,睇見政府發放嘅隔離大厦真係區區都有,病毒到處橫行,中招機會大,高危時期都係盡量留喺屋企好過,反正我好宅架,唔係果啲唔出街就身痕嘅人。





      刪除
    7. 一向對朱古力手指都係麻麻地,所以都唔會食得多,印象中朱古力手指都係買過一次半次咋~~~
      你講的餅乾零食營養資料都有人send過畀森伯~當中的內容都有睇過!!!

      平時我很少食隔好耐的送菜,除非一些鹵水食物,叮野食更加少,因冇微波爐返工帶飯用不鏽鋼餐盒,食室溫飯~~~~

      我應該唔係寫損失,係錯失……一見森伯伯咁老餅,就知錯失左好多青春歲月喇!!現在老花眼都可能睇到細字,遲下好難講……><

      你話來留言又唔感覺開心……即係話在森Blog留言只是用來攝下時間喇~~~好,記住一爺呢句XXXD

      你就好出入半山,的確空氣好一點!!呢排好多人都驚徨失措,失晒理智!!

      刪除
    8. 咁森哥唔鍾意食朱古力呀?

      細路時成日幻想零食當正餐,森哥有冇諗過?

      隔好耐即係幾多日呢?

      帶飯冇放入雪櫃,夏天唔怕壞?室溫喺冬天咪凍冰冰, 好難哽喎。唔買個迷你電飯煲仔喺公司蒸返熱食,咁唔愛惜自己,點做暖男呀!

      人哋就燃燒青春,森哥類似厭食症咁討厭青春同壯年期,一出世就直跳老年,正如森哥冇錢就冇得跌啦!冇青春就冇錯失啦!冇咗青春的煩惱。

      仲好講,我喺森博留言咗咁耐,展露過無數次文采,呢趟係頭一次讚我,咪對文采麻木無感,所以,我唔會刻意喺留言時表演我嘅文采,冇希望就冇失望。

      森哥好女人呀!成日猜妒人家愛唔愛自己,缺乏自信,令人生厭。 如果同我家人比較,森哥當然係攝時間啦!如果喺博客呢度,森哥就係首席,用把尺量吓留言厚度啦!我有幾厚待森哥啦!我反怕森哥嫌我太囉嗦會好 克制自己減短,話我『攝時間』就令我極之失望同生氣。坦白講,我得4個卜友會留言架,我崇尚簡約風,唔夠時間去應付咁多人,乜嘢都適量(包括錢)見好就收,專心一意過好日子。

      我非常好,唔使祈福黨同我求福,所以,我咪話好滿足,餘生安穩健康就夠了。唔係半山,係沿岸嘅開濶無敵大海景,恨C隔離,唔係豪宅,公屋/居屋都會有嘅。

      執輸行頭慘過敗家,係香港人特性,你見日本人喺地震+海嘯+核子輻射洩漏大災難,都咁鎮定同守望相助咁面對,大家分享物資,呢種優良民族性格嘅培養係好難。我冇搶米同厠紙,按我平時購物習慣。

      刪除
    9. 又冇聽書,之前有篇網誌話我不能吃太多朱古力,不過過年時節都犯咗禁......哈哈哈,朱古力麻麻地~~

      零食當正餐真係冇諗喎!!!

      隔好耐即係上午晚都食仲要好幾日~~~

      唔會喇,買個迷你電飯煲仔,當公司在屋企咩!!!新鮮飯煮完再放落餐盒~~
      想讚就讚喇,因為平時一爺兄真係冇咩值得讚嘛!!!!!!!!XXD

      你的想像空間真係好遼闊,講愛唔愛咁肉麻,我邊有在博講過~~~就算有都唔會對住博友講啦!!!!!!!XXD

      咁真係多謝晒你厚待森Blog!!

      喜歡的家,唔一定在半山,住得開心邊度都係半山區~~~森智名言

      對呀,唔好講人家飯香,日本人的質素好好,反觀部份香港人就......

      刪除
    10. 老花眼、 步履不穩、藥油味、記憶力衰退…………呢啲都退化過程出現嘅。老人家真係會同一個問題問你十次八次煩到爆,因為記憶差咗,近期嘅嘢唔記得,遠期呢就記得好清楚,森哥都係老人家,要多多包容吓我啦!

      其實,半山潮濕大霧,屋企濕笠笠唔好住,關窗長期開抽濕機又悶焗,大雨又會山泥傾瀉,要買日用品又唔方便,對我情況來講,邊好住架!係豪宅名氣大,我覺得做隱形富豪被人綁架嘅威脅冇咁大,輕鬆自由好多, 生意人要住豪宅畀客戶、銀行信心係必需嘅,為咗炫富而住就唔好。

      刪除
    11. 你講既老人家特質,森伯樣樣都有啲!!!!你哋後生人唔應該嫌老人家問十次百次就話煩爆,要對老人家尊重,尤其森伯嗰類老人家...

      森伯已經算用最寬宏的森量去包容一爺,否則都費事理你的水蛇春回應喇~~~~XXXD

      當然啦!!住邊度都唔係重點,最緊要係住得開唔開心而已~~~~

      刪除
  4. 回覆
    1. 有些寵物鼠都好得意,唔得人怕……

      刪除
  5. 怕鼠,從不覺鼠可愛!
    祝森兄,如畫中鼠兒,面兒紅粉緋緋,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老鼠好多人都驚,但有些寵物鼠仔很可愛……

      新一年開始,我都祝阿摩如鼠般活潑生動,身體健康!!

      刪除
  6. 森少畫的老鼠很有趣 !
    我都祝你森想事成,四季平安,龍馬精神 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝秋葉的讚賞,我都祝你生活愉快平安,身體安康……
      相信過年期間很多博友十分忙碌,所以沒有專程拜訪各位網站講些恭賀說話~~

      刪除
  7. 森兄今次這幅年畫又幾靚幾有創意呀!
    希望大家都像這雙可愛鼠咁笑口常開啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 又估唔你話幅插圖幾有創意,仲驚畀阿Gael兄話老土...
      有冇小孖鼠咁可愛都係其次,最重要係如揮春上所寫祝願各人:心想事成~~~

      刪除