2020年1月29日 星期三

五穀豐收賀鼠年...

家陣仲係新正頭,多點正能量,思維正面,運氣都會好一點!!!!

時時覺得吃得健康幾時都係有著數,過年期間吃了不少糕點,很多人認為傳統糕點好肥膩或者好甜,對健康麻麻地...既然新春好意頭,就整番個好意頭的五穀豐收糕啦~~~聽個名都感覺到相當健康!!!!

因為現在間中會整些饅頭作為早餐,街外饅頭多的是,為什麼仲要自已整,因為自己整可以配搭其他有益食材去整些養生饅頭...

其實正確的五穀係有米、豆、麥、粟、小米等的穀物類,但森伯臨時都沒有預備太多,總之有益的食材都放在內...
當中包括麵粉(小麥)、扁豆、蕎麥、芝麻粉、黃豆粉...呢五穀養生食材!!

當然冷冷的天氣要預早發酵,搓好麵粉後,可以把所有材料加在一起搓搓搓~~~最後就蒸佢幾個字就完成!!!!
蒸出來的糕賣相都相當靚仔,奢望奢求今年可以靚靚仔仔...當然最緊要係正如養生糕咁健健康康!!!!

31 則留言:

  1. 森哥已經係超級大靚仔,太靚仔自然多煩惱,所以,奢望奢求今年可以降至靚仔級別,咁就祝森哥今年心想事成啦!

    點解叫糕而唔係包呢?



    回覆刪除
    回覆
    1. 超級大靚仔形容一爺兄就啱,對森伯來講只是奢望,奢求,奢想咋~~~~

      呢個糕用饅頭方法整,整出來大大個就切成四份變咗類似馬拉糕!!!

      刪除
    2. 會喺邊餐食?呢餐仲有咩一齊食呢?
      剩食糕太Dry我唔得,我要夾罐頭茄汁沙甸魚或蕃茄芝士烚蛋食。
      森哥食糕:步步高陞。五榖:五福臨門。 叫森福糕。

      刪除
    3. 內容都有講,會早餐食,多數配件麵包,飲杯飲品,呢個糕作為早餐點綴,都可以飽肚,你哋後生好胃口,早餐又要食魚又要食芝士烚蛋,老人家消化力弱呀XXD

      我祝你日日有食神,食幾多都咁fit…

      刪除
    4. 森福糕個名有啲懷舊,改過…改過…

      直接改…森情小糕…😋

      刪除
    5. 文中話饅頭做早餐,呢個係叫糕唔同嘛,有變喎!我估可能其它餐會食。

      魚翅鮑魚都係難消化,森哥個胃唔好就食少啲喇!

      糕點都用『情』,仲要係深『情』,森哥好多情,成日唔覺意周圍留低。食件糕啫,使唔使要用深情咁賣力,我就做唔到。😁

      刪除
    6. 其實都冇分,你喜歡什麼時候食都得喇,半夜都可以食,好似一般饅頭,放在雪櫃內,到食時蒸一蒸就得,只要保存得好,在雪櫃裡一周十日都冇問題…

      如果一爺請食鮑魚魚翅,個胃消化唔嚟都奉陪嘅……😙

      目的係易記啫,用一份心,一份情整的糕唔會唔記得……

      刪除
    7. 襟擺係優點,所以,近年來中式包點連鎖店開得成行成市,好似7-11咁梗有一間喺咗近。

      見森哥咁樣摧殘自己身體,真令人心痛。 身體髮膚,受諸父母,不孝有三,無後為大。以健康行先嘅原則失守,我唔準森哥咁做。倘若消失一排休養,我咪少咗一個人同我聊天,千萬個唔得。

      古惑仔有江湖大佬罩住,香港呢?零晨三點冒寒排隊幾粒鐘, 排足幾日隊,見電視買到罩真係會開心到跳起。 呢趟喺核森大外圍仲慘過上次『沙士』核森中,呢個係咩嘢世界。不過,唔夠罩用唯有自我家居隔離,係宅男最愛,學生哥放長假冇得出外有借口可以日日打機。

      我師奶數口習慣新年前買定一堆餸食到初十一、二,怕農曆年後餸菜貴成倍,今年情況咁特殊,唔知使唔使捱貴菜呢!唉呀!

      刪除
    8. 其實我真係向大家推介食饅頭幾好,因為饅頭的材料好簡單,所以襟擺,如果懶懶地一份幾個饅頭可以食好耐~~~的確中式包健康過西式包,起碼唔駛食太多酥油之類……

      你個一爺兄唔請森伯食鮑魚魚翅就唔請啦,講咁多"肺"腑之言做乜呢?!!哈哈哈

      話時話,現在部份港人我都唔知點形容佢地,冇口罩買好似即C咁,買到一兩盒好似中了六合彩或一爺兄請食鮑魚魚翅咁款,開心都彈起,有些人捱眼訓排隊,變相削弱身體的低抗力,仲要在眾多的人群中排長龍,變相增加患流感機會~~~

      現在有菜買都不妨買多少少儲存,可以夠幾日食~~~

      刪除
    9. 我咁懶,唔想花太多時間自制健康饅頭糕,反而食原味碾壓過燕麥片做早餐,加熱水後攪2攪就食得,方便快捷,唔係廠商混合好即冲唔健康果種加工食物。師奶情報:1.3kg/$14好抵食。每個人都有個人喜好和不同嘅健康飲食習慣,唔係倒模式完全相同,不過,我都好想知道其他人同我有乜唔同嘅生活方式。

      還記得打暑期工時,有個都係打暑期工嘅女仔,話佢好憎某個細叔伯係假善心,唔會喺街邊買旗同慈善獎券,原因係好多都係假嘅,如果係真嘅就捐$500都冇問題,個女仔話佢好想賣旗去強迫佢捐錢。依家諗到每個人都想自己係高富帥,不過,只佔世界嘅0.001%,唔係人人都好有錢,好多老人家都係慳住慳咁過埋餘生,窮人都想活得有尊嚴,可是,都會遇到唔識世界艱難嘅後生仔,硬要撕破別人大話背面嘅悽酸生活,做人要有厚度唔好凉薄,要留下幾分薄面畀人哋,唔好迫人埋牆角啦!你見我去街市買嘢$1幾毫都計咁婆仔數啦!

      愛健康飲食嘅人都知道,從營養學角度,昂貴嘅鮑魚魚翅嘅營養價值不高,有好多性價比更高嘅食物。

      疫情中,喺人群中唔戴口罩會畀人眼啤啤,歧視你唔注重個人衞生, 劏房戶4人家庭真係要再次縮食,餐餐只食蛋蛋, 慳返啲錢嚟買貴貴口罩,買到合理價錢嘅口罩真係好似中咗安慰獎。

      刪除
    10. 咁又係,一爺兄平時貴人事忙,又點會花時間整太多東西吃……不過為吃得有營麻煩少少都冇咩所謂,你講饅頭糕個名又幾好,既是饅頭又是糕,取名為森記饅頭糕又唔錯!!!

      你小心燕麥片含鈉高喎,因為早前有報告講過話有些燕麥產品的含鹽量高……其實我吃東西又唔會貪平,最重要睇佢好唔好食,多唔多人工添加~~

      你講好多老人家慳住捱過餘生,你講得好啱,森伯伯就正正是慳住慳住咁捱過餘生,新年流流都唔想講到咁慘情……><
      有時說話並非涼薄,只係將一些正面,積極的思想帶給人而已,如果將每件事都講到世界末日做人都唔會有希望喇……

      如果太驚,又怕唔夠口罩用,就唯有唔好太多外出或人多的地方,減低感染的機會嘛……

      刪除
    11. 我係一煲過煮飯兼蒸餸,仲要係一次過煮4餐份量,其餘3餐入盒,用微波爐叮返熱黎食。每餐都食到豆腐、雞肉、豬肉或魚肉、紅蘿蔔、紫洋蔥、椰菜、金菇或蟹味菇、雲耳、蕃茄。飯後食自制嘅海帶蕃薯糖水,多樣性和唔同顏色以達到均衡營養嘅,烹煮要簡單、方便又快捷,花功夫唔做。

      包嘢成份只有一種,就係燕麥片,冇鈉架。

      我哋真係 同是天涯淪落人,慳住過活。

      聽到森哥傳遞正面、積極訊息,就『好似太陽咁温暖』,正一暖男森,我就好開心。

      傳染力勁過沙士梗係驚啦!我都盡量避開人群。咁上網同森哥傾偈就唔會感染到啦!

      刪除
    12. 我自己又好少食隔幾夜的餸菜,整鹵水食物就比較好,可以食少少又送到餐飯,現在每餐都好簡單,都唔會太過花巧~~~我唔知,因為我唔會食燕麥片,不過早前有報導講過,所以提提你!!

      大家都是天涯淪落人……唔同喇!!你慳得一百得一百,森伯果類係慳得一毫得一毫……真係反映出低下階層長者的艱苦~~~~
      森伯就未必做到太陽咁溫暖,但都唔想太過Cool啦……

      你都盡量避開人群……咁你班鮮肉情人咪炸晒型XXXXD~~~~
      唔好話同森伯網上傾偈唔會感染你呀,陣間感染晒D老氣,又話近墨者黑~~~~都畀一爺兄屈唔少喇!!!!

      刪除
    13. 以前過年過節都一家人喺屋企食飯,舊思想係要有餘有剩,必定煮好多,節後災難就係食舊餸,要食二、三日至清晒!我嘅4餐係分二日嘅午、晚餐,我覺得OK喎!獨居長者特徵。

      乜森哥都食鹵水咁濃味嘅食物咩?鹵乜嘢?我呢會雞腳、雞腎 、雞髀、雞翼 、豬腳、牛𦟌、牛脷,不過,最近冇食,都係一煲過,蒸餸健康咗。

      街市、藥房買嘢唔用毫子,你係去大型超市買貴嘢慳毫子,買嘢唔 check 價咁疏爽,森哥環境好好喎!

      原來森哥思想係開群P咁濫交架!睇唔出咁Open。

      我都想感染到型格森、暖男森呢啲優點,因我係走平民同cool路線,醜男播暖會畀人話係騷擾架。

      刪除
    14. 食剩送都係過年的一個習俗,相信現在都未必多人去做,年卅晚外出食多……

      鹵水食品是香料植物所做,都唔會抗拒,喜歡鹵水雞肉,雞翅等,都好~可以鹵一煲有排食~~

      森伯喜歡幫街坊舖頭仔,佢地都有收毫子或者找毫子等,有就把它儲起,希望積少成多,買一個雞尾包仔都好,可以當一餐……

      一爺兄的感情生活真係特別精彩,群P都諗得到!!一爺兄又型又靚仔,相信有大把情人喇,我諗既係正正經經果類!!哈哈~~~

      你又真係講得幾啱,靚仔的關心就話暖男,醜仔的關心就話騷擾………唉~~

      刪除
  2. 五穀豐收糕整得咁靚,森伯今年一定變左靚仔森喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 承Man Man貴言,我都祝你天天都咁開心快樂,多些分享你的遊記...

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢類糕森伯做得好熟手,當然唔差~~

      刪除
  4. (小麥)、扁豆、蕎麥、芝麻粉、黃豆粉...呢五穀養生糕

    回覆刪除
  5. 靚仔做糕點都靚仔過人喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年流流有美人Stella讚實開心喇!!
      啲糕靚唔靚都冇所謂,都係食落肚啫!!

      刪除
  6. 糕靚,人靚……
    祝願心想事成

    回覆刪除
    回覆
    1. 我祝阿摩今年事事順境,事事如意…
      點解個個都針對靚仔呢句,只是過年搞吓氣氛…

      刪除
  7. 用來送粥送麥皮都啱食喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 先祝Gael兄今年事事順利,身體健康~~
      這個糕送粥一流,不時都這樣食!!

      刪除
  8. 新年快樂森伯,的確係做得似模似樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝TIC讚賞,我都祝你鼠年事事順利,生活快樂安康!!

      刪除
  9. 原來森少出咗好幾篇新blog,見到你咁乖整到啲糕點,在此祝你~
    步步高升,龍馬精神,四季平安 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞,這些糕點平時都會整~~
      我都祝秋葉新一年事事順利,生活愉快!!

      刪除