2019年7月31日 星期三

長又長…

今早又聽到世界新聞講,香港人又可以繼續保持世界之冠,皆因港人夠晒長...壽!好似話男的平均有82歲,女的就平均有87歲,如果有錯就請指正...

又完全估唔到香港人會跟長壽有關,香港住的地方狹窄,有時想做個伸展運動都唔易,而且生活緊張,時時都感到忙來忙去,講到食,都有很多人有三高問題,而且空氣都幾污濁下...所以話都好難想像香港人係最長壽的一群~~~

人一老了,最現實的問題就係要用幾多錢用來養老,相信呢個都係好多人的問題,有時為免將來要駛錢,而家真係要為未來籌劃一下,我又唔知大家有冇咩安排,總之森伯慳定個錢,又注意一下養生,而我覺得保持返個輕鬆心態好重要,雖然大家都知森伯幾廿歲,但都會有份稚嫩的純真...幼稚的思想…XXXXD

都總算為到年長階段而開始準備定,有時見到一些與長者有關的廣告,都會不其然想抄抵個電話問定先...唉~~~~

18 則留言:

  1. 無身體健康,幾長壽都無用,現在大家為自己身體保養,還要心境開朗,才可享受人生﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯廿幾歲純真幼嫩
      知慳健康養生
      保持輕鬆心態好重要

      刪除
    2. 羊羊:
      長壽同健康兩樣都好重要,最起碼自已的起居都搞得掂嘛!!!所以平時就要好好注意自已的健康~~~

      刪除
    3. 大夫:
      廿幾歲……我諗大夫要講多好幾十次先係森伯個年紀~~
      做大夫實有好多養生貼士,有機會就分享下……

      刪除
    4. 森伯長又長 羊羊好善良
      放下機關活 攝心是生養

      刪除
    5. 長又長同好善良有乜關聯……
      放下愁怨,自然活得自在……

      刪除
  2. 香港人長壽,但長壽得嚟要身體及心靈都健康,活得有尊嚴才是較佳的晚年生活。現時很多老人都長壽,但每天是為了「生存」掙札,而不是生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿su真係講中我們低下階層的長者生活,每天都要為求存而活……
      正確,長壽都要配合有健康的身心,一種樂觀豁達的人生觀,到晚年階段便能安然無恙……

      刪除
  3. 回覆
    1. 這個當然喇,長壽跟健康兩者都好重要~~

      刪除
  4. 森哥唔係已經好老咩!唔可以未雨綢繆,就要臨渴掘井。走捷徑,型仔森都可以淘古井。😁

    覺得舊年開始香港啲空氣乾淨咗,可能廣東省工業已經升級咗,污染工廠已搬去越南/非洲等地,另外,又拒絕接收洋垃圾,搞到啲洋鬼子嘈喧巴閉。

    老人才知健康就係財富,注重飲食運動。拉筋同耍太極都係佔用好少地方,但要有決心、恆心。

    最近,喺『樓下』買咗啲好平嘅蝦皮同海帶絲,前者補充蝦青素/鈣質,後者補充碘質,煲蕃薯海帶糖水消暑。另外,我每周有食開南瓜喺習慣,以前會掉咗啲南瓜子,依家會食番去補充鋅。

    回覆刪除
  5. 淘古井……呢D俗話真係好懷舊,不過出自一爺兄把口又OK喎!!!森伯年事已高,一早未雨綢繆,見到有關資料都想抄抵佢備日後用~~~~~

    有時要長壽要健康,生活環境都係相當之重要,你講的都與我們生活健康有關,空氣海水最好少些污染,要有改善~~

    反而我都想知你買的海帶絲是否我們常食的海帶?!!通常用來煮湯飲海帶會食埋,從關注飲食開始,就係養生第一步……

    回覆刪除
  6. 舖名係『樓下』相反呀! 專賣海味嗰間連鎖店呢,森哥成日買鮑蔘翅肚應該識啦!又扮純真無知嘅窮鬼。

    有販賣網頁可睇到相片同價錢,森哥買開幾銀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 樓下的相反嗰間我又好少去喎,如果(拿,我講話如果咋...)要去買鮑蔘翅肚多數去大窗嗰類凍肉舖買,感覺新鮮少少...海蔘會去超市嗰類凍櫃~~
      你買過梗係信你啦,睇網就唔太真正了解...

      刪除
    2. 呢2間我都有會員卡,不謀而合,初次去都係為咗買零食 磯燒元貝 同 筒裝薯片 畀屋企人食,因為,格價後係最抵嘅,反而賣零食嘅數字屋我並不是會員。

      貪平買海帶絲而唔係海帶結,食落冇乜分別。泡菜人話海帶絲係長壽菜,生日必食,回應森哥長又長🔚硬係要說森哥好長。

      森哥識唔識海帶同昆布係咪兩樣嘢?我上網睇完都係一嚿雲。

      我條脷比人遲頓,少差異係分析唔到,愈老愈退化,唔及森哥條嘢咁靈敏。

      刪除
    3. 條脷好靈敏,你當森老伯係飯鏟頭蛇咩!!我時時把海帶跟昆布混淆,平時好少海帶昆布做餸,好似話呢類食物有豐富的鹼性物質,多食對身體幾好……

      你成日買咁多東西畀家人食,你的屋企人真係好有食福...其實我好少做呢類店舖的會員,覺得只要佢的貨品靚就會多點幫襯~~~

      森老伯真係井底蛙,完全冇聽過海帶結,仲係長壽菜,完全不知~~~

      又畀你硬係講中,森老伯真係好長…………氣!!!!特別囉唆~~~

      刪除
  7. 注意養生真係好重要....

    回覆刪除