2019年7月24日 星期三

出門招風雨…


踏入大暑時節都應該是雨季的來臨本身對雨季又不會抗拒反而幾喜歡但是當外出時遇到雨天又會有另一番感受不過近排都幾有趣連續好幾個星期的上課日也是下大雨而且天聞台報導仲有雷雨心諗一落雨都會幾濕滯隨時變落湯阿伯都唔出奇,唯有帶備定雨具輕便雨衣總比把遮慳位收了都唔覺啦而有趣的是出門前已見大雨但一出到門後雨都停了最多都係雨粉粉起碼都自在點吧~~


一落雨交通一定會塞塞地所以都會預早少少出門 ~~

講開返工返學呢一兩日真係要講講近日的白衫幫事件見到、聽到都人人自危昨日就聽人講住某D地區的職員可以早放工D商舖亦一早落閘本身就唔太驚但環境側跟的人們就搞到你都好似要驚埋一份而且諗都冇諗過唔駛返學事原有D同學收到誤傳訊息搞到個個同學仔都唔想出夜街紛紛都話唔上堂森諗唔係呀尖東同那些可疑有事發生的地區差成一大截因為自己已作好準備返學而校方有職員打來問我會上課嗎?查問之下似是得我一個返不過導師亦很負責就算得一個學生佢都會去教~~不過冇咩同學上堂時間會縮短森諗返去上少少時間堂都冇咩作為最終都要屈服唔返真係估唔到咁都有假放最後總結就係成班大懶蟲除左森伯之外!!!!不過我都明白人身安全都好重要!!!

近日的新聞其實對森伯的感受或者影響唔太大只因我唔會全心放上去的確仲有很多自己事要等住做總相信風雨過後便會有平靜

30 則留言:

  1. 咁避免對腳濕咗噏住有乜好橋?

    最弊係佢哋連無辜小市民都丙到流蚊飯, 咪話唔驚,森哥真大膽。

    阿媽唔畀出夜街咪要逃學。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以著水鞋,不過我冇…遇有太大雨都會停一停先再行~~

      咁一爺兄平時行街就唔好咁招搖喇…

      你梗係睇得周星星的逃學威龍多,我哋個個都唔係小學雞…

      刪除
    2. 我唔識喎!點樣做才叫招搖呢?😵 像森哥扮型格算唔算招搖😰

      樣醜引人唔算架嘛!👹

      刪除
    3. 森伯份人好低調,點會招搖,始終都係老人家…
      樣醜都可以招搖!!

      刪除
    4. 即係森哥唔係老人家時就好招搖,可以同我呢個醜八怪鬥一番。

      刪除
    5. 鬥一番…你指咩?!!鬥招搖我實輸畀你喇,鬥醜樣,我實贏你十萬條街喎…哈哈……

      你搵日影返張相畀森伯過目吓,睇吓咩樣!!

      刪除
    6. 森伯樣樣都叻過我,你話第二,我唔敢話第九啦。

      點敢待慢森哥, 等我用畢生嘅積蓄去準備幅相睇用嘅。

      刪除
    7. 都冇咩可能叻過你…森伯唔包尾都偷笑~
      乜影張相要畢生積蓄咁誇?!…如果係相睇用更加要森伯畀啲意見,關乎一爺兄嘅終身幸福……哈哈

      刪除
    8. 謝謝森哥墊我底給我自信,呢種包尾壓力只有森哥能夠抵抗。勁!勁!勁!

      整完都只係順眼,有緣無份,未必白髮齊眉,倒不如留翻黎獨自終老穩陣啲。

      刪除
    9. 有時壓力都係自已畀自已,有些事可以放輕鬆就放輕鬆喇~~
      你叫得森伯做森哥哥,我實會撐個細佬佬嘅...

      聽你講又話有緣無份,又話獨自終老...唔需要太過慘情!
      世事冇得預計…

      刪除
  2. 太熱天氣下雨降温都不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大熱天時偶爾落落雨真係冇咁悶熱~~~~

      刪除
  3. 白色恐怖攪到人心惶惶>_<下兩天好煩﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確有些人會感到恐懼,但又唔怕得太多…

      刪除
  4. 回覆
    1. 都唔需要補課,延至下星期再上課…

      刪除
  5. 出門招風雨,多數都係貴人^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 內容都有提到,出門反而少咗雨...冇咩貴人格~~~哈哈哈

      刪除
  6. 現時都係雨季,所以好多時都會有雨,帶雨具就冇有怕喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時落雨都好唔方便,不過有帶備雨具就穩陣啲……

      刪除
  7. 近來忽晴忽雨,一時超曬,一時又下著大雨!帶定把傘就穩陣啲。
    今日我有事外出,冒著斜風狂雨,手上要拿傘擕物,車廂很擠擁,來回都好狼狽 !
    回程已經掛上8號風球。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀…現在時晴時雨,很多地區都常有密雲驟雨,只要帶備雨具就不用怕~~
      每逢打風前夕在街上都相當刺激,一邊又要趕回家,一邊又要買定食糧,而家的人就好少在市場掃食物,不過乾糧麵包都會買多一點…

      打風外出,你都要小心喎……

      刪除
    2. 回程時上超市,蔬菜被掃蕩一空! 莫非要用來打邊爐 ?
      謝謝關心! 打風我都唔會出街啦 ! 我怕狂風無眼,將我吹走 !
      莫非森少喜歡在打風時,擕友去海邊睇浪 ?

      刪除
    3. 我諗蔬菜多數打風前一定會有很多人買,因為打風後菜價會上漲...
      對呀!!!打風時候都唔會周圍走,橫風橫雨好易出意外!!
      打風攜友去海邊睇浪?!...森伯D粗人邊有咁浪漫呀...哈哈哈

      刪除
    4. 有時謹慎的人都會行吓浪漫gar,所以有此一問。至於話森少自稱粗人,都係謙虛啫! 喜歡寫畫的人,一定都好細心。

      刪除
    5. 我諗森伯就算幾浪漫都好,都唔會打風時候去海邊睇浪...真係幾危險,老人家都可以好愛惜生命~~
      畫畫的人都可以係魯粗...

      刪除
  8. 回覆
    1. 要視乎那個時候涼不涼,因為颱風靠熱空氣才能形成……

      刪除