2019年7月10日 星期三

越邪惡;越吸引...

呢排天氣真係幾熱,幸好較早前買多一把風扇在房間降降暑,否則真係唔知點頂...炎炎夏日最好有些消暑的應季食品就更加好,最大路的消暑品都離唔開雪糕、雪條之類...其實太過霜凍的食物都一律唔可以食太多,不過天時暑熱就冇咩所謂,始終逃唔過雪糕的魔掌,以前可能會吃的較多少少,但人越年紀大就要適可而止,始終雪糕又甜又凍...若然將雪糕當成奬賞食,偶爾間食就會變得大條道理...
這個牌子的雪糕見得多,都未買過來試試,要食就要揀未食過的新口味,佢稱之為芝士蛋糕味...真係唔知乜味?!!只知幾甜,至於所謂的芝士蛋糕味就唔覺...都冇咩所謂就算極普通的雲呢拿雪糕都已經森足...

其實夏日的消暑品何其多,水果都有不少,人就係認為越邪惡﹝無益﹞就越吸引﹝想食﹞,同越快樂;越墮落Feel差唔多...哈哈哈!所以呢個悶熱的夏季都係要豁出去...

26 則留言:

  1. 自從腰圍曾經增大至新高點36,之後,冇食好耐,除咗有次送來盒冰皮月餅。

    打大赤膊,將風扇放到好近,直吹身體降溫,冇開冷氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你嗰次又話有個大肚腩…真係要忍吓口,幸好我唔食冰皮…

      咁吹法…你哋啲後生就話得,畀著森伯可能吹到傷風…

      刪除
    2. 係7、8年前嘅事啦!施行咗輕斷食法則後消腫喇!食咗冰皮月餅後都冇反彈喎,不過,我依家都冇乜癮食雪糕。

      唔食雪糕嘅我,依家係森哥哥畀我眼睛吃冰淇淋,要多謝晒!

      吹吓就流晒嘢咁弱雞,快啲拎你條嘢出黎,我指健身彈力帶呀!操翻fit個Body。

      我都好舉一反三,對森哥紅字有另一翻見解,愈邪惡森伯就愈吸引我留言,越快樂留言越多,我咪好墮落。即係邪惡森伯、墮落一爺。哈哈!因果循環。

      刪除
    3. 唔會呀,食幾個冰皮就反彈?!!...本身好少因食某樣食物而致肥,唔需要瘦削感反而少少肥都冇咩所謂,當係老年發福…有時唔食開雪糕,慢慢冇咁大癮,都係好事…

      唓!!…眼睛食冰淇淋有乜用…有得睇某得食~~~不過森伯都習慣window shopping睇咗當買咗…難得一爺弟弟仲記得森伯條健身彈力帶,呢種帶唔耐用隔一段時間唔用就會脆化…

      你又想乘機抹黑森伯,話我邪惡…你有冇睇前兩篇Blog森伯個天使造型呀XXD所以一爺的墮落同森伯伯冇咩關…….不過好想聽一爺墮落的故仔~~肯定帶少少情色兼多多笑聲嗰種…

      刪除
    4. 森伯得天獨厚唔易肥, 恨死隔離。

      天使造型係扮出黎啦,即係假天使,披住天使外表嘅邪惡魔鬼。

      好肥算唔算墮落呀?我人生都好平穩,冇乜特別大上大落,唔覺有乜墮落喎!

      刪除
    5. 邊有咁叻,得天獨厚?!...隨時老年發福都唔定~~~

      哈哈...係friend就唔好話森伯係披住天使皮的惡魔啦...破壞晒大家對森伯個老實兼純情長者形象...XXD
      墮落係你自己講,而家又唔認!!!

      刪除
    6. 依森伯平時飲食習慣,睇怕都一直係咁苗條。

      喺我心目中係敦厚樸靜,點砌森哥生猪肉都好難做到奸人堅、西官娘娘琴姐。

      刪除
    7. 都唔一定,有人飲水都肥,所以都冇話絕對,外表並不是重點,只是為防都市病,Keep 好身體…

      砌森伯生豬肉…唔錯喎,家陣D豬肉咁貴…奸人堅,西宮娘娘?!!…你咩年代架!!…哈哈

      刪除
    8. 我諗後生時我會較注重外面,驚畀人哋嘲笑唔靚,受群眾壓力而改變,活喺人哋思想下,反而,自知老咗個樣一定變醜,接受呢個現實就冇咁理會人哋諗法,活出真我,真係自覺地為健康而減肥。

      為方便打理同慳錢而自己剪個清爽『吋頭』,年青時必定去髮型屋飛髮,都係好普通嘅短髮,回想起來,都係驚人哋笑我個頭好老土,真係唔值呢個價,心態因老而變。

      如果係堆砌肉類,對森哥而言,一係會砌雞肉,一係會砌熊貓肉。前者係因為(雞)嘅國語發音同(肌)相同,等森哥成為肌肉型男。後者就係講每斤肉價,森森身嬌肉貴,堪稱為國寶級嘅身價,點可以同豬比架,真係 蚊比同牛比。

      我都認老,唔怕你笑,係唔同年代嘅象徵,黑膠碟都有佢嘅味道。咁森哥年代又係有乜奸人代表呀?


      刪除
    9. 聽你咁講,你都好在意人地對你的睇法…我認為基本整理儀表係對自己的一種尊重,但係刻意的打扮就會辛苦自己,太過活在人家的目光就會很辛苦,或者做自己就最自然最舒服…

      你識為自己剪髮就最好,幾時都係自己最知道邊種髮型最適合自己,但一般人即係森伯伯果類就要去搵人剪,因為頭髮後面剪唔到,而且工具又冇咁多呢!!!

      你呢堆…………………如果係堆砌肉類,對森哥而言,一係會砌雞肉,一係會砌熊貓肉。前者係因為(雞)嘅國語發音同(肌)相同………簡直係笑話,笑吓就算XXXD

      無論人靚或醜都唔係自己話事,天生出來,除非你去後天整容啫…最緊要就係自己會否接受自己,覺得OK就冇問題啦…

      你講奸人的代表真係好難答你,以前的電影電視,做奸人的角色,就會做到好奸好惹人憎,近年來很多奸角都係亦正亦邪,比較切合人性化,石堅琴姐…我都知邊位!!!始終舊時的藝人較易有種性格特徵畀觀眾留有深印象~~~

      刪除
  2. 越邪惡;越吸引...幾時都係啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔一定…好似Stella影的相都好吸引,但唔邪惡…哈哈

      刪除
  3. 真係,以前細個鍾意食嘅可以一次過食好多.依家適可而止。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常細路時期,完全唔會諗有冇益,當人漸大就會小心飲食方面…

      刪除
  4. 係咪寧願索性食個tiramisu仲好味??

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩種食法唔同…
      tiramisu甜品平時應該唔會叫嚟食,用眼睇都已經甜到漏…哈哈

      刪除
    2. tiramisu其實相對來說不算太甜,可能因為夠咖啡味中和返甜度...
      有時有些donut或者朱古力類甜品,仲甜到離譜:P

      刪除
    3. 近來認真甜的食物都好少食,除非買左又唔知,就好似呢杯雪糕…
      話回來,偶爾食食又冇咩問題…

      刪除
    4. 森兄咁fit應該仲有大把quota....^^

      刪除
    5. 見gael兄相中人感覺好瘦吓,你反而可以食多少少東西…

      刪除
  5. 暑假仲有排熱,兩、三個星期試一款新口味都仲有幾款可以試^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 老人家一把年紀大真係唔食得太多甜東西,偶爾食吓才覺得吸引…

      刪除
    2. 大夫見笑...
      只是未試過,十年唔逢一潤買來吃~~

      刪除
  6. 大熱天時,汽水同雪糕真係人見人愛囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. Man Man真係講得啱,雪糕汽水真係大熱天時的聖品...

      刪除