2019年8月7日 星期三

唔係葱油餅...應該係葱油包~~~

可能自己係老人家的關係,有時食下粥都係幾清腸胃,尤其夏季時候食碗白粥都幾唔錯...好多時食粥最好就簡簡單單買些包點、腸粉一齊食,附近有包點舖要買個包都唔難,但現世代乜食材都話有問題,所以自己整就最好不過...


最近不時都會整饅頭,整整下都有些少做包點的經驗,所以今趟都想整番件葱油餅佐粥...耐不耐食些少辛味食材幾好,例如薑、葱、蒜、辣椒等,其實辛辣料中我係比較可以食葱,多吃葱可以預防感冒傷風之類...


正常整葱油餅應該用煎的方式整,唔需要落酵母,搓完麵團後加葱花便可,將它壓成餅狀煎就可以~~但可能近排整得饅頭多,乜都整到好似個大包狀,而且蒸熟冇咁熱氣,大家都知森伯平時幾燥火架啦,所以蒸熟就可以...出來的樣子好似大包,切開有四件幾襟飽又0岩味道,用來佐粥又幾適合,日後有時間都會整!

不過用真材實料整,難免成口葱味,不過對我來講好過蒜味,如果怕呢類味就要注意!!

22 則留言:

  1. 葱油餅也好,葱油包也好,真係又愛又恨!因為我不吃葱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有聽好多人唔食葱,如果食雞粥唔落葱或薑絲就真係浪費晒……

      刪除
  2. 愛很簡單,唔需要好多材料就煮出一種食物。

    食物敏感嘅都係自己煮好啲。

    仲可以自由創作,我想做營仔,改用全麥粉同欖油,雖然粗糙啲又唔係白雪雪,襯我冇外表得內涵。 😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛好複雜先至驚嘛……有時食材簡簡單單先好~~而且啱晒懶人森伯~~

      本身就冇咩食物敏感,不過辛辣食物比較燥熱,唔適合我……

      用全麥粉做都可以做得靚靚,不過現在整饅頭都係初整階段,遲下試整全麥饅頭~~~

      刪除
    2. 有乜整饅頭失敗經驗同人分享吓?有乜要注意嘅地方?

      呢個頭要蒸幾耐架?

      刪除
    3. 應承你會出一篇整饅頭的網誌,好快會寫...
      其實整饅頭最緊要控制到發酵的時間,其他就好簡單~~

      每人整都唔同,我就蒸廿分鐘就OK~~

      刪除
    4. 森哥愛自由,我唔會對我嘅要求存在任何幻想。

      唔知呢篇要發酵幾耐至得呢!

      刪除
    5. 反而我覺得一爺兄個人都幾幻想派…

      呢個包大約分兩次發酵,佢叫這種為醒麵,要做一至兩次呢個步驟啲包點先發得好……你有興趣都試吓!!

      刪除
    6. 創作力量同幻想會嚇你一跳,小森同一爺好重要。

      真係唔明喎!放喺度等酵母菌食嘢咪得囉!只係控制發酵時間長短,點會二次架,咁要森哥點醒我啦!

      其實我係話會耐心等侍森哥篇饅頭文醞釀,台灣人會用發酵呢個詞,意思即係需要一段時間慢慢發展才能完成,事情係急都急唔黎。

      刪除
    7. 一爺兄的創作力量同幻想幾時都嚇森伯一大跳架啦~森伯本身就微不足道,唔重要喎……

      其實如果懶,發酵一次都得,因為發酵完粉糰重有很多細孔,再拿出來搓搓,將細孔空氣迫出,咁就蒸出來的包好似買咁靚,皮光肉滑…

      一爺兄仲有大把青春等待,急都唔駛急,總會等到你所期待的,但森老伯幾廿歲人,乜野都急一餐,包括埋人有森急……

      刪除
  3. 原來葱可以預防感冒傷風之類,咁我要食多啲啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果唔怕葱味,偶爾食食葱都幾好,增強返個抵抗力~~

      刪除
  4. 俗語有話:食包包食飽,新鮮的蔥油包應該更加好食!
    記得以前都有學習整過馬拉糕來吃,都幾好味。
    後來有整過蘿蔔糕,包過糉子,不過工夫未到家,有待改進。可惜現在都懶了,想吃糉子都不會自己整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯落的油唔會太多,所以都未必好食,不過就勝在真材實料,淡淡地幾自然~~

      因為好多時都聽到外邊的食物,製造時落很多食物添加劑,自己能夠做又唔怕麻煩就幾好!!
      包粽子十分多功夫,真係買好過~~~哈哈

      刪除
  5. 蔥油包好正,送粥或豆漿一流。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用來送粥送豆漿的確唔錯...你講起又未試過送豆漿,搵次試吓~~

      刪除