2019年8月14日 星期三

拜會大公司...

雖然個人都唔會好崇尚牌子,之不過有牌子的東西又較有質素,就算要換零件都可以有地方可以更換~~

話說森伯伯都幾廿歲,但係D鬚都幾快長出,上晝剃完,到下晝又可以長出,至弊就係未去到濃密地步呢,所以電鬚刨都不能少...

對於小麻甩的森伯來講,鬚刨基本上日日都需要,除左假期...所以用得多刀網都快玩完,當然有得換一定換過,唔通成個鬚刨丟掉咩...

睇下個地址都唔算山長水遠,而且極近返學個地點~~
真係好少走到呢間公司的寫字樓,當郷里森參觀下囉...
一邊係辦公室,一邊係陳列室兼銷售部
基本上佢品牌的電器都可以有得買,我諗多數係小型家電,一場來到都要睇下D電鬚刨...
平時都可以上來買東西,不過除左怪怪地之外,而價錢都唔覺得比出面平~~
呢隻牌子一向感覺耐用,但近來就覺得D貨品越來越唔襟...塊刀網再爛可能換過個鬚刨~~
人老左真係又粗又鞋...D鬚,否則都唔駛次次都係爛鬚刨網,唉~~~~

24 則留言:

  1. 廿幾歲小麻甩森伯又粗又鞋
    上晝長完
    下晝又長
    至弊就係未去到濃密地步.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 大夫的回應真係慳水慳力……哈哈哈

      刪除
  2. 樂聲牌還有出產品嗎 ? 這個老牌子的品質很好,耐用是其特色。
    他們知道產品太過耐用對生產商不利,所以刻意製造一些壽命較短的新產品了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 樂聲牌一向都有出產品,不過名字就改了,以前覺得呢個老牌子品質有番咁上下,所以很多老顧客都會樂意用~~

      不過可能正如你話太過耐用對商家唔著數,就好似幾年前我買部CD機,用不到一兩年便壞,唔耐用~~買嘢都要碰彩數…

      刪除
  3. 上晝剃完,到下晝又可以長出...你荷爾蒙旺盛啫.

    回覆刪除
  4. 上晝剃完,到下晝又可以長出...邊係老呢!勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,大家都針對呢句~~
      我講嘅下晝又長出,唔係好似壽星公嘅鬚咁長……只係鬚根啫!!!

      刪除
  5. 呢塊網用一年就爛啦!最初我係用名牌,爛得多就唔信,改用平嘅雜嘜牌,塊網都係一年就爛。

    另外,充電池容量愈用愈短,用用吓每日都要充。

    回覆刪除
    回覆
    1. 刀網係鬚刨最易壞的地方,每次都係刀網損壞,不過有隻都係呢個牌子的旅行鬚刨幾耐用,細細個刀網厚,用好耐都得~~~

      係呀,充電鬚刨越充越快冇電……所以唔會揀充電鬚刨!!

      刪除
    2. 網片畀刀片刮爛,設計唔耐用。

      森哥下晝長得又粗又硬。 生殖能力驚人。

      刪除
    3. 輕便型鬚刨的刀片好薄唔算鋒利,靠轉動速度剃鬚,好用得嚟襟用……

      聽你形容,好似講緊山海經裡面的奇異生物…哈哈哈

      刪除
    4. 我最初買係冇充電架!果時充電嘅係好乸貴。

      我都忘記我嘅第一次係幾時,好似係19歲。 森哥第一次呢?

      刪除
    5. 記得第一個鬚刨(小型電鬚刨)係森爸買給我,大約十七八歲剃鬚卦...諗番好似昨日發生~~XXXXXD
      有年生日收到個充電鬚刨,自此後對充電鬚刨麻麻地...

      刪除
    6. 恍如昨日…………冇 半個世紀都有 1/4個世紀啦!咁好記憶力係因為呢個係成人禮。

      上畫皮光肉滑,下畫做 『渣』男。喺公司預備牙擦同鬚刨?

      幾耐至清洗一次呢?我好懶隔成 半個 ~ 一個月。唔知有冇研究最好要幾耐呢?

      刪除
    7. 始終有很多事,無論隔咗幾耐,都會記憶猶新,對森伯來講,直情有幾個世紀咁耐喇…😁

      又未去到咁誇張,隨身帶備鬚刨,每日剃一次都夠~~

      鬚刨邊有限定幾耐洗一次,覺得污糟就洗…

      刪除
    8. 呢塊網片幾多銀?
      等我計吓壞咗即棄平平雜嘜牌同有配件換嘅名牌會係邊個抵。

      刪除
    9. 呢啲咁嘅時勢,仲見到一爺常來搵森伯傾吓偈…
      因為唔係近排買,唔太記得正確價目,好似大概七八十蚊左右…
      即棄刀片又唔同,不過我兩樣都需要……

      刪除
    10. 咩嘢時勢都要呼吸食嘢拉屎瞓覺同傾偈。

      乜森哥試過成日粒聲都唔出咁勁揪?

      刪除
    11. 睇嚟一爺兄的退休生活又幾他條喎~~~惹人羡慕

      咁又唔會一粒聲都唔出,至少唱一兩個歌都有嘅...

      刪除
  6. 唔通你仲係青春期,哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯伯已經係更年期,莫見怪……哈哈哈

      刪除