2019年1月2日 星期三

Warm Warm早餐…


先祝願自己和眾Blog2019年,諸事順暢,森想事成!!

相信好多人最怕就係放假後的第一個返工日!假期時訓到日上三竿自然醒昨晚都係訓到自然醒,不過係自然早醒啫~呢排真係幾寒凍,要離開個暖暖被竇真係唔容易,而且清晨時份仲好似晚黑,少點意志力都好難起床
呢排咁凍都好想食番多點暖東西,所以都會沖一杯熱的朱古力飲品為早餐,簡單而又不費時,而且飲完真係好暖架!!早餐為一日的開始,呢個已經算係個唔錯的早餐

題外話
今早一返到公司,即刻見到個位有支花突出黎既…??!!唔通森伯伯老花加深!!!...哈哈哈~原來係擺在公司棵水種白掌開花,奇特一:種左大約四五年未見過佢開花,奇特二:據講泥種白掌才開花,水種唔會我目的水種植物打理容易,所以冇理開花定唔開花奇特三:平時花冧都唔見個,忽然元旦時份有花開?!!...即時諗起元旦B…XXXD…或者遲下影張相再同大家分享下!!

其實都唔錯,有個暖暖的早餐迎接新一天,個人都特別醒神兼且夠晒溫暖,即刻諗起四隻字好「暖意窩森」不過要醒神都係飲杯熱咖啡先啱數

35 則留言:

  1. 新春白掌開花,好兆頭,恭喜!恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,好難得見到自已水種的植物會突然開花~~~~

      刪除
    2. 置家…亦是很多港人的夢想~~

      刪除
  2. 要google先知乜嘢係白掌. 咁我屋企都有一盆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...自已有種的花唔知叫咩?!!要搜先知...用泥種會常常有花睇~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 即係 森伯 係善良小天使 會 幫我 『如意』,我想森少豬年畫隻『吉祥』蝙蝠豬畀我,有對少翼仔等我一飛冲天。

      刪除
    2. 森伯邊似小天使,小魔鬼就啱!做人唔需要咩一飛沖天,飛得高跌得痛…一步步慢慢來細味當中的人生過程…新一年森伯思維都成熟咗…

      刪除
    3. 咁你咪有魔鬼身材囉!👿💪

      森伯都唔令我『如意』,你啲祝福都超流,好肺話,收番唔好亂噏。

      中六合彩咪係一飛沖天囉!森少都唔想我中,阻我發達,你真係魔鬼黎。

      刪除
    4. 哈哈…阻你發達真係豈敢…豈敢…我都希望一爺中六合彩啦~~
      唔係森伯邊有鮑魚花膠食呢?!!

      我哋鄉下興…人哋祝福好的說話要全收,唔可以嫌棄架!
      否則就要成年等運到…><

      刪除
    5. 講到好似係唔要就行衰運,恐嚇喎!驚驚!唔要都唔得。

      呢啲手法畀我記起以前過年時,啲黑社會擺盆吉喺你門口(舖頭),屈你畀錢。

      刪除
    6. 黑社會收保護費…?!有冇咁誇…頂多似啲阿媽嚇細露,你再喊!!警察叔叔嚟拉你~~通常啲細路會話:驚驚……

      祝福語,冇人嫌多,尤其是過年時…

      刪除
    7. 角色突然轉換,你係森媽媽,我係搞BB,又好得意喎,肚餓烏烏……(喊緊),我要食森媽媽奶奶。

      都唔如意,咁啲祝福咪係假話,人本性都係鍾意聽甜言蜜語。

      係呀!新年流流唔準講唔吉利嘢,細路時成日畀人話,因為會唔覺意講『死啦!』………………

      刪除
    8. 又BB,又媽媽,又飲奶奶…你真係恨生仔恨到上晒腦喎…XXD,我只係比喻作小兒科啫……

      甜言蜜語多數講給情人聽,其他人等唔會啦~~

      好多人新年都儘量避免講不吉利嘢,森伯就無乜所謂啦,百無禁忌架喎……

      刪除
  4. 假期時訓到日上三竿自然醒---->所以,那天我結果到了M記食全日早餐,OR早午餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食全日早餐?!!...M記會全日供應早餐?!
      我通常買定麵包當明朝早餐...

      刪除
    2. M記會全日供應早餐--->只限1月1日。

      刪除
    3. 原來元旦日有全日供應…都好耐冇幫襯過…

      刪除
  5. 我每天都會被自然醒,想自然瞓晏些也不可,是年紀大的關係,而家我終於明白老人家瞓得少的原因了……
    所以森兄仍是森兄,還未到稱伯的時候!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕兄見笑...睡眠習慣每個人都有不同,跟年紀又冇咩直接關係,更何況恕兄還後生嘛!!!
      或者有些年長人士多嘢諗...難再入睡!!!

      刪除
  6. 花開富貴.我也愛喝熱朱古力.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如意吉詳...嚴格來講,那杯應該是熱的阿華田~~

      刪除
  7. 回覆
    1. 又比較少惹昆蟲呢…

      刪除
    2. 但可惜不是樣樣植物都適合水種呢

      刪除
    3. 水種如果加點開花的水肥料可能都會有助開花

      刪除
    4. 雖然不是樣樣植可以水栽, 但係能夠水種的植物都有很多選擇…

      我施的水溶葉肥, 直情當佢觀葉植物看待…
      我種的觀葉植物多, 開花肥怕其他用不著呀……

      刪除
  8. 有花開好意頭有花運行呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. Good!!!!乜會行花運咩?!!...我剩係諗到花開富貴,如意吉祥咋……

      刪除
  9. 花開富貴,一年好的開始。
    上班的日子,我一定吃早餐,不然的話,總覺得沒氣力工作。
    冷冷的早晨,真叫人難離開暖暖的被窩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 承Amour的貴言, 但願如此…
      聽講早餐對人都好重要,或者算係一天之始的能量所在…
      所以要夠意志力先得,不過人大了冇細路時咁貪睡…

      刪除
  10. 祝森少新年大吉,花開富貴有運行! 桃花運到美女如雲,又有大爺眅實。人緣繼續好到極,日日有食神。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉的新年祝願:我都祝你新年新喜氣,家人開心又健康,運氣時時有,桃花人緣不間斷…

      刪除