2019年1月23日 星期三

森話家常…唉~~



越來越發覺自己有鋪勞碌癮,點都要忙來忙去先覺得耆英生活充實不過人窮就要忙所謂的窮忙族嘛~~唉~~

霎吓眼又快到農曆新年,似是仲有排其實已經迫在眉睫(忽然覺得目不識丁的森伯好識運用四字詞)因為收到舊博友的一張新年賀卡,真的很有心!!節日裡都不忘祝福森老伯~

祝福詞幾時都啱聽,由其是當你唔舒服的時候近排唔知做咩?!!好似畀人落咗毒打降咁,周身好似畀人打完咁有人話係虛火原因,都有可能架!忙極都要休息,乜都做唔到又恐怕耽遲了各樣各樣迫不得都要因為臂背痛而見見醫生~~

呢排忽冷忽熱又加上潮潮濕濕,都有人中了招咳及感冒自己平時食得清啲健康啲都冇咁易中招,偏方就冇乜,不過有同事話用啲青檸仔切片浸熱水飲會幾舒服,所以每人贈一粒青檸,森伯伯怕酸唔敢飲,變咗粒搓手香薰,就好似有些過年甘桔咁,搓下搓下就有香味,夠晒天然幾醒神!!
我都唔知家陣年廿幾,冇睇個月曆,都係時候去執執個丐幫look,眼見個個都話要剪髮,近排臂背痛搞到人唔似人,或者都要靠剪髮沖喜下~今個過年靚唔靚仔就真係靠呢鋪唉~~

39 則留言:

  1. 森兄,如果我見周身骨痛,我諗多數都係感親,年尾流流,當然係要睇醫生,千祈唔好帶過年呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我應該唔係感親,係筋骨炎啫…老人家風濕嗰類~~
      有時冇得預計,當然唔想有病痛過年喇…

      刪除
    2. 聽一爺話剪髮可以自剪,其實這真是個好方法,就好似古人一樣,丈夫幫妻子畫眉,而妻子又幫丈夫蓄髮。那就好了,買個修髮器返來,你們便可互剪不需候太長時間去理髮!

      刪除
    3. 人地一爺兄的自剪技術高超,森伯學唔到!!!
      你們互剪...?!!你唔好講到我地好似好熟,好似住響隔籬...其實我地係素未謀面嗰隻...哈哈哈
      而家世代要剪個髮都好容易,過年前早少少剪就唔會咁多人~~

      刪除
    4. 上文紅字暗藏緣機,病痛要剪髮冲喜,咪整靚D行桃花運,一索紅線得髮妻,快快辦紅事,揾個人番黎照顧吓少啲病痛,拜年時親戚都唔使問長問短。一爺解籤

      森伯已經有晒全盤新年紅事計劃,唔使人哋粗心,事情要分先後,互剪前都要先打扮吓,偷步唔係咁好。

      我『技術高超』都可以當義工去老人中心幫森伯剪,但點都唔及森伯髮妻咁溫馨,嫌棄我老拒絕接受我都諒解。

      刪除
    5. 又暗藏玄機…又得髮妻…又話辦紅事…需唔需要三書六禮準備定大紅花轎咁呢???哈哈哈~~~親戚唔會問長問短,只有一爺兄特別掛心森伯啲感情事…

      而家幾恩愛的情侶都唔會互相剪頭髮啦…真正愛一個人都唔想佢在人家面前失禮,都係去髮型屋剪啦!!靚靚仔仔過年嘛…新年樣樣講意頭,個頭都開得唔靚,都唔駛旨望今年有好兆頭…

      如果一爺兄肯充當義工來幫長者森伯剪頭髮,我無任歡迎呀!慳番幾廿蚊買支驅風油都好啦…

      刪除
  2. 窮忙 - 因為唔想『年少健康換金錢,年老金錢換健康』,我學會國畫嘅精髓 一『留白』一適當地放空自己,唔會攪到自己好忙,反正揾唔到幾多,計過條數唔值得咁搏命,呢啲唔係懶惰係聰明,勸森伯唔好去到太盡。

    收卡 - 證明森伯人見人愛。

    骨痛 - 1980年有套電視劇一『執到寶』,話瞓醒咗就周身骨痛,原來,畀鬼懲罰 ,晚晚鬼上身狂做家務,唔通………………。森伯都未出世,應該冇睇過啦!

    剪髮 - 自從去年二月睇到YKK兄同森伯深情對話自己剪髮,啱我嘅好嘢一定學,立即去買個價值一張紅底嘅剪髮器,唔使浪費時間等餐死,唔使理會過年加價,真好,因為有自知之明,點剪都唔係靚仔,清爽易打理嘅寸頭,呢樣唔啱靚仔森伯,你仲有機會剪靚D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯唔會去到好盡,懂得避重就輕,無論係你地年青人一或是森伯伯果類長者,都唔應該忙得太緊要,適當時候都要休息抖抖...

      個舊博友好人!!

      你想講畀鬼鬼擇,擇完周身骨痛都唔出奇...哈哈哈!!一爺兄好似好了解咁喎~~~

      你講起KK兄好耐都冇見過佢出現在森blog...你話好似一爺咁型仔就話買個理髮器自已操刀剪啫,點剪都型架啦~~~
      可惜森伯唔係,剪得唔好就核突架?!!!

      刪除
    2. 套劇係鬼上身控制住你好似夢遊咁操勞。我未試過畀鬼砸,反而試過姿勢唔好砸住血管影響血液循環而麻痺。

      你都要接受現實,當你到咗老人階段,就點整都型唔到架啦!改變思想同行為迎合衰老期更合宜,如水流過石阻要繞道。

      你覺得有邊個冇整容嘅老人仲好型?

      刪除
    3. 其實都聽過好多人講,若果睡姿不正確好易擇到手痹痛,嚴重的話要去睇醫生入院...
      在臨睡前放鬆個人,睡床旁邊不要放太多東西或者換件鬆身睡衣~~

      森伯伯幾時都接受現實啦,唔係邊會篇篇日誌都出現森老伯呢?!!

      一個人型唔型都係講內心,所謂相由心生,或者到老時都未必會計較靚唔靚,型唔型了~~

      刪除
  3. 筋骨痛並不是長者專有,好多後生一輩都有包括我,痛真是好煩架,佢又痛你吾C,唯有看醫生及做多點拉筋運動,是有幫助的,但吾做就吾得>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實現在很多普遍的都市疾病都有年輕化趨勢...如果有過筋骨發炎之類就知當中的苦況,對呀!!有時做下適當的運動對痛症都有幫助~~

      刪除
  4. 筋骨痛建議糯米和菇少吃為佳,好番之後多做伸展運動,如果痛又發熱可以凍敷舒緩一下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一向糯米都誡口好耐,要食的東西都十分清淡,適當做些運動對筋骨有幫助,不過冷敷我麻麻得...

      刪除
  5. 靚唔靚仔要我哋過一過眼先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 過一過眼...而家把髮剪都未剪喎~~~

      刪除
  6. 我都想睇下森兄個new look....XXD
    肩頸好多時可能係用電腦工作過勞,在公司也要定時休息拉下筋可能有幫助
    互剪正呀,快啲搵個partner....wakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己都好想睇吓個new look 不過未剪……
      都有可能日久勞損唔出奇,我認為原因係拉傷的多…
      互剪正呀?!!…乜gael兄好喜歡咩?!…森伯又冇呢種癖好喎……哈哈哈


      嗰罐係韓版星牌咖啡……

      刪除
    2. 要早少少飛啦一陣又加價了

      刪除
    3. 對呀,遲些可能會加價...不過最怕係人多有排等~~

      刪除
  7. 我記得以前冬天係乾燥,點解而家變左潮濕???

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今年個冬天好似潮潮濕濕…聽過有人講屋企要開抽濕機~~

      刪除
  8. 臂背痛是不是舊患?以前剪髪,成日話要睇「尾芽」(係咪咁寫?)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做禡/牙,又稱牙祭、作牙、,是指傳統中,
      每月兩次的土地神祭祀活動,
      因民間認為土地神(土地公)是地方的財神,
      能夠保佑商家生意興隆,高朋滿座,客似雲來。
      而有別於舊曆初一、十五祭祀一般神祇,
      土地神的祭祀日為每月的初二、十六,
      稱為「做牙」,商家大多會作牙,
      主要以三牲(雞肉、豬肉、魚肉)等肉類祭品祭拜土地神。
      尾禡/牙是農曆十二月十六曰

      刪除
    2. Small U:
      都算舊患…有時冇得預計,要痛就隨時痛都唔奇…
      我冇留意個正確寫法…

      刪除
    3. 大夫:
      謝謝詳細解答~~

      刪除
    4. RE:大夫
      原來尾禡/牙是農曆十二月十六曰,謝謝告知。記得上一代說之後剪髪要加工錢。

      RE﹕森源
      希望醫生可以幫到你控制住,痛症始終或多或少影響日常生活。

      刪除
    5. 謝謝大夫的答案,給大家長知識...

      其實醫生(尤其西醫)都係治標唔治本,對我來講迫不得已才看醫生吧...

      刪除
  9. 痺痛有分別
    風寒濕是痺
    不通則痛
    現今很多病人有
    頸肩綜合症
    引致肩膊痛
    皆因俯首看手机
    此為外傷
    若有外感風寒
    內外交困
    令人痺痛
    需內服辛溫葯治外感風寒
    按摩外治以治外傷
    加適當運動
    痊癒可期

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁真係要請大夫把吓脈,開張方畀森伯~~

      刪除
  10. 呢排好多人病.保重身體.今日才廿十.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,呢排好多人流感…大家都要小心保重!!

      刪除
  11. 青檸熱飲,不會很酸……
    剪髮,人清爽些,會舒服點……

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時我都似為呢個青檸仔好酸,殊不知係甜甜地…所以你講得對呀~~
      剪髮都係想個人睇來精神些吧…

      刪除
  12. 關於周身骨痛的問題,可能你平時揹個背囊太重,所以就拉傷筋骨都唔知。
    要用跌打酒敷治,每日按摩推拿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時出街好少帶太多東西,儘量以清簡為主,可是有時在不知不覺間拉傷都唔知...跌打酒家中也有,多數用來搽瘀傷,呢類多數貼藥布~~~

      刪除
    2. 貼藥布是治標不治本。有些體內的淤傷沒有浮面,是永遠都會作怪~作痛。

      刪除
    3. 雖然這些藥貼治標不治本,但也起到鎮痛作用,作為應急都幾有效…
      長期不理好容易變舊患~~

      刪除