2018年12月26日 星期三

年尾溜溜講森事...

聖誕過後就代表差唔多一年就將要過去,新聞都有回顧的節目,一年時間說長唔長,說短亦都唔短…都有很多事情做過,會記得的又有幾多樣呢?!!
呢個時候出街感受一下市面氣氛都幾唔錯,不過出街就會預左人多,見到都有些食肆有人排隊,若然在旺區相信度度見人龍~~~反而在室內搞下私人派對會好些,食物都可以很簡單,試過似到會形式,不過食物就要自取,問題就係食剩的東西很難食清…最理想當然係每人帶些輕食來啦!!不過人少少就唔需要搞咁多,大薄餅加炒飯為主打,已經夠晒飽…
題外話:每次見到呢隻曲奇餅,就會諗起聖誕兼且有人從外地返來,都會買呢隻曲奇當為手信,已經好一段時間冇買,初時以為冇做,但原來仲有…味道依然唔錯!!!

新一年又將開始,自己都唔會定咩計劃,老土講句:既來之;則安之…咁就唔駛諗太多!森伯都輕鬆晒…哈哈

23 則留言:

  1. 以前好興整菠蘿腸仔串架,依家應該末落咗。

    外地係指邊度?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家又好少見菠蘿腸仔…啲人講衛生又怕穿腸仔嘅人手唔乾淨,有都未必有人想食……
      外地咪即係外國…

      刪除
    2. 我係想知邊個國家興咁樣?

      祝森心深度快樂!

      刪除
    3. 祝你新年新展望…

      從澳洲回來,人家係青春小艾,森伯送曲奇餅給她就最適合啦…

      刪除
  2. 回覆
    1. X罐…?!你指藍色嗰款罐?…
      呢種佢稱係手做曲奇……

      刪除
  3. 祝森源佳節過後繼續愉快!並賀新年進步、安康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Stella…我都祝你佳節快樂,身體健康,新一年日日開心笑…

      刪除
  4. 說開曲奇,農曆新年又是另一個「曲奇」節。

    回覆刪除
    回覆
    1. 時下的人不想收到太多糖果朱古力,曲奇餅變成唔錯的送禮選擇~~

      刪除
    2. 2019,身體健康,學習順利^_^

      刪除
    3. 謝謝……
      我都祝Small U新年新景象,事事順利,愉快安康!!

      刪除
  5. 祝森源新年快樂!萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Stella…我都祝你新年事事稱心滿意……

      刪除
  6. 祝:新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝…
      我都祝Man Man新年進步,遨遊萬里,身體安康…

      刪除
  7. 聖誕派對即時諗住中學時臨放聖誕新年長假前果日XXXD
    HK市區人多,商場太逼無行的意欲了:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗起聖誕派對反而諗起小學放假前,通常有交換禮物...
      香港可能會太逼,邊及gael兄去到澳洲的藍天碧海丫~~

      刪除
  8. 這款曲奇,我覺得油份太多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就覺得OK…佢話明係牛油曲奇都好難用少油做~勝在唔太甜…

      刪除
  9. 回覆
    1. 睇嚟大夫對長短都有一番見解喎!!

      刪除