2018年12月5日 星期三

換証…


今日有如昨日昨日有如今日當手上的智能身份証還感覺是頗新的時候,最新一張智能身份証又準備換了~還記得上次換証的情況,去那間辦理處換証等等都記憶猶新
至於要換新証本來都冇乜為意,森伯屬於長者果類,初時諗可能有排先輪到後來有人send些有關資料畀我,睇睇原來唔需要等太耐就可以換

聽講話新証又係多多功能集於一卡,不過對於森伯來講又係身份証一張,記得本身張智能証可以到圖書館借還書,唔需要圖書証,我未試過有時一張証放得太多資料雖然方便,但萬一遺失就好易畀人竊取很多個人資料當然最緊要係要小心看管自己個銀包!!講到換新証都不能不提身份証裡的相片,初時以為先進少少可以有彩色,原來都係黑白照,要映張滿意的相都要留意少少影相攻略,其實都冇咩攻略,仲好記得對上換証時候,話明要穿著深色衫有領就會映得好好


 至於今次的相片都有二揀一的機會咁帶兩件衫各影一張再揀又得唔得呢?!!哈哈 
為左以最佳相貌影張靚相,由而家開始真係唔大笑得,費事皺紋火車軌暴露晒出嚟~~~人老咗特別多顧慮

25 則留言:

  1. 咁帶兩件衫各影一張再揀又得唔得呢,森伯影完話比大家知^_^對上換張新份証時,我就是選了一張笑的相片作身份証,點之比家人及朋友話我做乜選張咁好笑,應該選張吾笑>_<話晒張身份証要見人,選張笑好啲呀^^_^點之又要換過張新。

    回覆刪除
    回覆
    1. Bonnie :
      講笑啫…除非識得魔術換衫法~~有咁多人要辦證個時間真係分秒必爭,仲邊得閒等你換衫影~~
      點都要揀張微笑啦…如果唔笑又加上黑白相,成個人會變了木口木面,不過影證件相或身份証都預咗唔滿意架啦…

      大夫 :
      大夫咁認真,影張相啫!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 珍珠都無咁真<===old schoolXXXD

      刪除
    2. 森伯嘅相影得好平平庸庸…
      邊有gael兄影得張張都有文青feel…

      刪除
    3. 睇唔出…但完全感受到……XXXD
      講笑啫…都睇到嗰陣氣息嘅~~

      刪除
  3. 呢幅…………算係偽造身份證喎,等我叫差人叔叔黎拉人。XXD


    今次有個 溫馨位係 可以 帶埋長者一同去領証,我要推阿媽去,唔駛分兩次辦理咁麻煩。令我諗起小學雞時阿媽帶我去換領成人身份證, 時移世易 ,依家身份換轉, 感嘆歲月變遷好大, 時光飛逝, 一轉眼數十載。

    長者森會帶長者一同前去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔驚啦...呢張身份証乜野內容都冇~~你估警方好有閒情咩XXXD

      都唔會帶長者同去,換証時間都唔同...你講起換兒童身份証可能太耐歷史,唔記得太清楚...不過換成人身份証仲有少少印象...

      畢竟時光飛逝,歲月霎下眼就過去,好好珍惜一下大家的相處時間...

      刪除
    2. 森伯事業/學業兩忙,無暇睇新聞細節。以下從網上拷貝

      『市民今年12月27日起,分批更換新一代智能身份證。入境處推出「貼心」兩招,助長者換證。明年65歲及以上長者(1954年或之前出生),按時間表要到2022年才有得換,不過入境處容許65歲以下市民,在指定時間換新證時,可帶同最多兩名長者一同換證,方便較年輕一軰為長者安排換證。』

      刪除
    3. 又唔係忙到咁悽慘,你篇拷貝都有睇過,長輩們唔會太急需要,慢慢去換都得…

      刪除
  4. 我呢啲長者幾時換呢???

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子唔介意的話說出出生年份, 等森伯幫你查...哈哈哈

      你亦可以在網上搜...新智能身份証的換証時間表就查到...

      刪除
  5. 我的身份證也頗新又換,好似有點浪費資源,我都有用黎借書,又幾方便!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...感覺又好似唔係太耐,但係唔經唔覺已經十多年前喇~~可能有些新功能加在內所以要換...
      我本身張證都甩皮甩骨,換過張都好...

      刪除
  6. 其實有時我在想,身份證是不是有需要滲入其他功能或什麼特別新技術?

    回覆刪除
    回覆
    1. 身份証所入的功能可否隨個人需要呢?…一張證件太多個人資料有時都未必太好……

      刪除
  7. 真係好怕影証件相,影得唔好又唔可以換。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實好多人影証件相都係麻麻地,尤其快相~~~

      刪除
  8. 上次換證時,我選了生日那天去換,身份証上有兩個同月同日唔同年嘅日子!
    希望今次都可以!HA....HA.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎...都可以咁做!!換証日同生日同一日相當有紀念性,話晒一張証都要用好幾年~~
      或者到換証睇吓又夾唔夾到...

      刪除
  9. 見張新身分證,同回鄉證好相似.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係唔係張新智能証有埋回鄉証的功能呢??!!

      刪除