2018年11月28日 星期三

手仔痕痕…


對於時下的都市人來講,上班的時候真係少郁動,好多時都係坐多過行但對於森伯來講坐得太耐又會好唔舒服,點都要行一行蛇王下,好早之前有同事贈過我一套鬆弛操,大意都係一些可在辦工空間郁動下的運動,目的都係伸展筋骨

不過整套操都係step by step,你知長者森隨時都有可能腦退化發作,所以都懶記!早前買過一條拉力帶(介紹過),都係畀人室內可以做些簡單運動,但公司做未免太似馬騮戲

所以近年來都買了些手部健康石來把玩,佢原意目的都唔錯,因為人的手和腳板都有很多穴位區,據講常常刺激當中的穴位,就可收到健體功效當然信不信由你,但試下都無妨,尤其現在用滑鼠又多,掃電話又多隻手好易電腦手(之前我都患過,手腕很酸痛)資料講呢種手部按摩球對電腦手都有幫助,所以買來試試返工時用都OK!!
相片中的按摩球是用天然五彩石來做,據講含有微量的礦物元素對人有益不過對我來講天然便好了,可能石比較硬實唔係太適合我,日後會買些純木做比較好
呢種按摩球無什麼限制,什麼時候有需要都可以拿來按按呢個森伯推介!

40 則留言:

  1. 我記得以前屋企都有一對鐵膽,都幾重
    想睇下森兄示範拉力帶,應該對伸展頭肩頸有幫助

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為輕的按摩球較好,鐵膽真係好重…
      都話我示範似馬騮戲,費事畀gael兄笑喇~~哈哈

      刪除
    2. 工作成日要用電話,會有滑鼠手危機,有適當紓緩也很重要,尤其是森兄隻手傷初癒

      刪除
    3. 對呀~差不多每日都用手機電腦,手部時時也是做同樣動作,作些簡單的手部按壓都幾好…
      好多謝gael兄常常關注到森伯的傷患,有時按吓手球當做物理治療……

      刪除
  2. 一石激出千層浪,三木發過拾幢樓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一爺兄明知森伯目不識丁,就唔好吟詩作對……唔明喎~~

      刪除
    2. 一來唔想回覆水蛇春咁長,二來我作得咁工整,仲諗住森兄會讚下我添。

      首句係話:扔塊石頭到水中掀起千層浪花。比喻一句话或某一细小行動,會引起强烈的反響。

      尾句係話:三木即係森兄,財富比10幢樓還多。身份地位都受人敬仰,少少一句話或少行動都 舉足輕重, 影響大時代。

      刪除
    3. 無所謂啦…你回覆幾多就答幾多,水蛇春咪當傾下偈囉~~

      真係唔該晒你個解簽達人幫森伯解開呢段簽文之謎,睇黎森伯抽到支上上簽……哈哈哈

      原來你副簽文有寓意,生活都有些事只要做多少少,都可能有個重大改變,鍛煉都一樣…每日練習下,都會見成效,只在乎你肯唔肯去做啫…

      刪除
    4. 同事肯分享咁好人。
      有精(音貞)操同事不理其他人目光照做?
      你哋整合個精操二人組,有伴裝膽咪唔驚尷尬囉!
      人哋大媽跳廣場面舞都係咁啦!乜森伯咁大年紀都怕羞架。

      刪除
    5. 乜嘢分享…又貞操…又乜嘢其他目光…又尷尬……哈哈哈。完全唔知講緊咩…

      你唔好睇森伯幾廿歲人仔,個人好純情,含蓄同怕羞嗰類……XXD

      刪除
    6. 純情學生哥、怕羞仔…… kawaii(日文)

      刪除
    7. Kawaii…真定假先?!!...就算冇100%純情,都有99.99我估…哈哈哈

      刪除
    8. 關你森事,假裝純情咪係假嘅Kawaii,唔知森伯果99.99係裝出來定係貨真價實。

      刪除
    9. Ka唔Kawaii都冇咩所謂啦…都長者啦!!!
      平時你同森伯傾談,在言詞間都知森伯為人單純稚嫰…仲有假咩?!!...

      刪除
  3. 其實原地做吓甩手操,左右腳分別向前向後踢出踢入,都要簡單有效的運動,森伯不妨試試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝提議…甩手操都唔錯,但在公司做又唔適合…最簡單做法,合掌伸開都算係簡單運動,緩手部疲勞…

      刪除
  4. 當然信不信由你,但試下都無妨---->我信穴位這回事啊,中醫理論有談的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都相信穴位按壓對人有幫助,是自然療法的一種……

      刪除
    2. 大夫真醒目,只要簡單用兩個合桃就可以,不過市面好少見完整的合桃,所以會買啲木製合桃…

      刪除
  5. 秋葉真係唔好意思…本來要刪除你多出的回應,殊不知刪除了另一則回應……

    回答如下:

    足部的運動反而唔擔心,坐耐了,大家都會離位行行,但係工作耐了,按按手球也很好,可以舒緩手部筋腱,更可以減吓精神緊張…

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我所寫的重複了句子,不想留著,所以繼續另外再貼吧。
      不用介意,都是些消閒的閒談吧了。
      可以有機會起來行行,也很不錯了。藉著去茶水間走走,讓足部運動一下很重要。

      刪除
    2. 我都知秋葉大人有大量,實唔介意…
      通常在辦公室借啲倚蛇王行一行,都係出呢幾招…去茶水間…去吓洗手間…落街買吓早餐…哈哈哈

      刪除
    3. 原來森少蛇王都識得這幾招,哈哈...!

      刪除
    4. 森伯邊有秋葉咁埋頭苦幹做工作,我時時都要袋定幾招出去懶一懶……

      刪除
    5. 係呀!森少估得啱呀!以往我工作起來是不懂得偷懶架,真係屬於“埋頭苦幹”嗰類人。不過這樣真係好鬼蠢! 工作時應該識得忙裡偷閒,對健康都有裨益,有時應該要蛇吓王才襟玩。
      *
      今天剛好出了新網誌,介紹大陸一位女攝影師的作品,展示農村晒秋的風貌真係好靚!有機會蛇王的話,就來欣賞欣賞啦!

      刪除
    6. 其實都唔係好鬼蠢既…老闆見到咁勤力的員工,都肯定會加良好印象分~都敢講秋葉當年的勤工獎,年尾花紅都有唔少~不過工作還工作適當時候都要畀自己抖抖,所謂的充吓電嘛~

      就算秋葉唔講,我都會去睇睇…

      刪除
    7. 英雄不論當年勇。就因為我只是個閒人,所以都唔好講咁鬼多舊事了。要講都係留番去拜山至講吧。

      多謝到訪閱覽並留言!攝影大師拍的照片很美麗。

      刪除
    8. 總之活在當下,珍惜當下…趁親人還在的時候就多些溝通吧…

      刪除
    9. 「留番拜山至講。」這是一句俗語,不是我自創的。
      意思是:而家唔講唔多啦,有機會一起去拜山時才再說吧!
      至於有冇朋友~會相約去拜山時才再討論問題嘅呢?

      刪除
    10. 你當森伯好細個?!…呢句坊間的俗語我當然聽過…有說話要講,就唔好再等到什麼時候,真正到拜山時,講什麼都冇用……

      刪除
    11. 係呀,我真係當森少好細個架咋!就算你成日叫自己做老人家。不過看到森少處事好成熟,阿姨我又望塵不及,佩服!
      *
      原來森少都聽過呢句老陳皮的俗語,不過我哋嘅解讀,好像有些少不同喎。

      刪除
    12. 對我來認為秋葉都仲好年青,一個人心境年青好重要,感覺明天還有大把時間,人也可以放慢腳步慢慢欣賞身邊的事物~~~
      你真係當森伯講笑,森伯個老人家好多古言有云都可能聽過......

      刪除
    13. 時時懷舊想唔認老都唔得啦。不過我常常以一種小孩子的心態看世界,自得其樂。在冷暖的人間,都看到種種人生百態。
      感覺到世間上好人總是多過壞人,實在感恩!
      *
      以前母親常常隨口就說些廣東俗語,十分精警。還有以前的電影上,也常常加插一些一針見血的俗語,總記得一些。

      刪除
    14. 森少可否說一些“古語有云”的例子出來呢 ?

      刪除
    15. 提示:網上都有好多。

      刪除
    16. 秋葉這種心態好正面,看事物或做人處事用小孩子的眼光出發,可能有不一樣的體會,至於找一些古語有云的例子,要刻意去列出未必即時諗到…雖然是古話但用在今天仍很有道理或形容某些事情也十分貼切…

      我都相信每個成年人都總會有童真的一面,只在乎呈現這一面是多或少而已…

      刪除
  6. 活動活動,身體健康!

    回覆刪除