2018年11月21日 星期三

森伯兩頭騰...



雖則森伯伯已經一把年紀,在古時可能已經養尊處優,退隱歸田,弄室為樂的時候...XXXD(曾孫,正確寫法是什麼?請指教...)
但時至今日森伯伯仍然營營役役,忙忙碌碌...有史以來都未咁勞役過~~~

返工時候要進修真係幾吃力,唔止去上堂聽書咁簡單,仲要顧下要做的功課,以及唔影響份工作為大前題...森理壓力都幾大架~~

所讀的課程都要用到電腦授課,而電腦室又要去到另一處返學,所以呢排真係課室兩邊走...

事實我都幾怕成日要留意個日程表,雖然係隔條街,但上錯課室就麻煩...至於課堂中心那邊是遊客旺區,都冇咩時間周圍逛感受一下夜晚的地道街景,總是來去怱怱...

其實上電腦課最好,感覺玩下電腦好容易又一堂,但如果有D導師長氣少少,就會遲落堂,哪晚就收得夜,落堂時候課堂中心都已經熄燈搞到好夜~~

返到家中都拿拿聲食少少野,之後二話不說即刻沖個涼覺覺豬喇!第二朝晨咁早又要返工...所以成日唔夠訓,我諗若然讀完呢個課程可能會老左廿幾倍~~~

完全感受到一個麻甩有兩頭住家的確幾辛苦!!成日兩邊走~雖則個比喻牽強左少少,但這一刻真係好貼切XXD

62 則留言:

  1. 回覆
    1. 今個課程樣樣有關美術的東西都掂吓…

      刪除
  2. 森伯,我在網上看到的.....
    「香港中文大學粵語詞庫中亦同時收錄“息”和“塞”兩詞,均解作“曾孫”之意,而且“息”在粵語中是可以讀成近“塞”(Sak7)音的;故本人懷疑其實現在人們寫的“塞”字,其本字應為“息”,及後音變使人忘了本字,套用了近音的“塞”字。」

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝stella的資料補充…呢個字聽就聽得多,但好少留意佢真正的寫法,不過現在網上好,遇有唔清楚的字或資料,都可以去網上搵搵…原來息字都可以解作曾孫,看落冇咩關連的字原來都可有另一意思……

      刪除
    2. 鳳凰姐真係好有心,幫我們查到這個“息”字。也讓我知多了一點。
      想起來,前人常有說:“希望子息繁衍,開枝散葉。”
      原來這個“息”字,就是這個意思。

      刪除
    3. 呢個字我們都是常常聽到,但又不是太多人知道真正的寫法,現在認識了到有機會用到時都識寫吧~~
      在網上大家有唔識的都可以交談一下,所謂的集思廣益嘛...

      刪除
    4. 「集思廣益」,森少說得很不錯!

      刪除
    5. 秋葉見笑喇~~森伯只係拋書包...

      刪除
    6. 不敢,不敢!~~~客氣,客氣!

      刪除
    7. 如無記錯,秋葉也曾經是刊物編輯,中英文水平都應該有番咁上下…
      森伯有時博文文筆錯漏百出,有錯不妨指正…

      刪除
    8. 森少真好記性,不過,我編過的是會刊吧了,寫的也是會刊。但早年在各報也有發表過文章。但我的英文都生疏了,很多長長的生字,竟然識讀唔識解! 哈哈!

      刪除
    9. 有時我都會執筆忘字。點敢指正人吖。
      有時也發覺自己寫錯同音字。在這裡自選的留言欄目上,都冇得改gar啦。

      刪除
    10. 秋葉謙啫!編輯一份會刊也不容易,有時都唔可以有太多錯字問題,若然就歸咎編輯,所以編輯的工作一點也不簡單…

      有時我都會執筆忘字,尤其在網上打文,打錯字的形況都時有發生,後來睇番才知…

      刪除
    11. 我所編過的會刊很簡單嘅啫。甚至一手包辦了撰文、拍照、美術、編輯。當然要再三審視文字結構,更不能出錯字! 一手包辦是為了替委託人慳錢吧。
      結果出來反映也不錯。

      刪除
    12. 就算一本極簡單的會刊,都總會有讀者看的,所以都唔一定可以馬虎~如果讀者發現有問題,都一樣會指正…所以身為編輯的工作,一點都唔能鬆懈~
      有秋葉包辦的刊物,必定受歡迎啦…

      刪除
    13. 這本會刊不是公開發售的,是某校校友的會刊。這些老校友很多都是德高望重。
      委託人家道中落,想中興聲望,輾轉找到我幫忙。發出後,聽說很多人不相信這刊物是由一個女子一手包辦的。我知道收到的人或機構都已經好好收藏了。
      很想知道:森少從哪裡得知這件事情的?

      刪除
    14. 搵得秋葉幫手,肯定委託人對本刊物有一定的期望…希望做到好,做到出色…
      不知你有否存起當時的刊物呢?可以post出來給我們看看?!!

      哈哈,又係你自己講結果個反應唔錯…都估到又有口碑又有好的回響啦…

      刪除
    15. 森少你誤會了我問的意思。我是想知道:“你從哪裡(哪篇)知道我曾經做過編輯呢 ? ”編輯是要對轄下公開的文篇負有責任,內容要真確,文字要通順,不能出錯字,甚至標點符號也要準確,威信才能成立。如果寫手寫得不好,要提出更正,甚至會出手改好。
      我當然有存起一些,不過,這不是公開出售的刊物,我不想公開招搖。

      刪除
    16. 我都係記得你之前的回應講過…其實現我們寫blog同出一本刊物形式一樣,無論文章內容,少少的設計都係自己一手包辦,blog友就是讀者,都同樣睇到大家的反應…

      這樣你有否其他個人作品可post出來看看呢?

      刪除
    17. 寫博文拍照都是很個人的東西,相信都是各施各法,沒有人要求要絕對不出錯字。都是很率性的作品。
      *
      我也有其他的作品,如果找得到這張照片,也可以po上的。

      刪除
    18. 當然做本出版物跟寫blog不同,前者要認真做,後者就可以輕鬆啲…

      好喎…期待欣賞你有份參與的作品…

      刪除
    19. 說是個人作品當然都是獨立製作。負責審稿、選紙與製作。

      刪除
    20. 能夠一腳踢做本刊物真係唔簡單,有機會真的要見識吓……

      刪除
    21. 做一本夠份量的刊物很不簡單,至於獨力去做的,只能是較為少紙的刊物。
      後來我所做的是幫人出一本詩集。曾經拍下的照片,已經是幾年前的了,都幾難搵吓。但我會盡力而為。

      刪除
    22. 我一路以來的工作都是跟出版物有關的,都有份參予美編的部份,每次畫完的插畫都好期待能夠見到印好的出版物,自己有份做的一定會保存返一份…

      刪除
    23. 當然啦! 出版的刊物原本都是分工合作的作品,各有職責和崗位。當看到一份刊物面世了,大家都會很關注合作的成果。

      刪除
    24. 對呀,所以每次都好期待份製成品...現在有很多都縮減印紙量,改為網上版,感覺少一種實在感,不過也是大勢所趨~~

      刪除
    25. 看電腦雖然方便與環保,不過,沒有了實在感與質感。
      事實上看實體書比較有利於眼睛,免受光度的的侵擾。

      刪除
    26. 絕對認同,有時望得電腦多眼睛容易疲勞,都好難想像要在電腦看整本書的文字…

      刪除
  3. 我係跟日程做嘅人, 減少錯漏, 易於計劃, 時間分配得宜。
    可半工讀係要好強嘅時間管理,腦筋轉數快,才能完成工作,即係話你有能力包二奶囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日程表唔係自己寫,係學校畀學生留意邊日有導師請假,上課地點在邊樹…你大忙人有份日程表編配吓時間梗需要啦…我就懶得去寫,基本上日日都係差唔多啫…讀今趟書可以睇到自己能力去到邊…

      刪除
    2. 我讀夜學時,啲同事話我係『書生』,因為我工餘時間都放晒落學業,冇乜參加佢哋聚會。

      五點半放工就趕返六點半學,九點半放學返屋企食晚晚晚飯,好彩住得近學校,九點九就可開飯。最慘有semister係每周上四晚,真係讀到嘔,長達四年,過來人都明白森伯苦況。

      好學森伯不忘初衷,從4月初到依家都過了七個月,捱落去啦,因為課程好快就完結,到時又可輕鬆。加油!

      刪除
    3. 難得一爺咁正正經經叫森伯加油...呢個實會啦!!正如你講都要捱落去...

      聽你咁講又真係幾書生,儘管返工又要返學,少D毅力都未必做到,你叻我好多,你個課程要讀四年,而且一周要返四晚,
      相信是個學位課程喇,讀完對個事業有實質幫助都好好...起碼捱得有價值~~畀我已經唔會讀,因為個時間太長,我萬一有痛症個壓力仲大喇~~~~

      刪除
    4. 森伯見多識廣,估嘢都好準下。

      上一代人捱得鹹苦,森伯都係,絕對能完成,除非係內置計時炸彈爆發,痛不欲生。touch wood 今年爆咗幾次?

      刪除
    5. 森伯有名井底之森,大鄉里一個咋...

      你真係識講嘢,森伯應該係上一代再上兩代的人,正確嚟講係滿清漢族人嗰類~~~哈哈哈
      好難講喎,只能講個痛度係輕微定嚴重!!!

      刪除
    6. 嘩!上幾代人咁長命。你唔係……係……係……啊!森伯係來自星星的你嘅金秀賢,擁有𣎴死之身同特異功能,因為地球某啲嘢影響身體而會不定期出現大大小小嘅痛症,所以,要禁食某啲地球食物。XXXD

      刪除
    7. 你估真係寫懸疑小說咩…我仲以為你話森伯思想係古老石山嗰類~

      森伯的確有幾多嘢戒口禁食,但鮑魚,燕窩,草蟲,花膠都食得,你嚟老人院探森伯識做啦…XXXXXXD

      刪除
    8. 我以為森伯係古老『金』山, 犀飛利呀!

      我同你相反喎!我戒食你講果啲,佢哋會令我缺乏Vitamin M,臨老過唔到世。丿 金山森伯食幾多都得。

      刪除
    9. 你以為即係唔係啦~冇金嘅金山阿伯伯就有份…

      有森伯缺乏都冇你缺乏維他命M喇…

      金山森伯食幾多都得>>>…你講西北風呀?!!…XXXD

      刪除
  4. 需要毅力與無窮精力,加油💪🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 有阿摩幫老人家打氣…當堂振作番~~

      刪除
  5. 之前上水彩畫課,明是上1.5小時,導師要人完成作品,都拖到2.5小時甚至3小時,攪到自己都有點壓力,自己也不敢同導師講已過鐘,想走人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果個畫畫班在假日的早午時間都可有鬆動時間,若果好似我們在晚上時間就要準時放學,只要遲個令鐘頭,同學就自動早走…因為大部份都要明天返工…

      刪除
  6. 弄室為樂<===初頭仲以為森兄講咩?...XXD
    只要係有所得益又是自己興趣所在,其實都忙得幾開心嘅係咪
    話唔定第時上晒堂你又可能會有少少失落感唔習慣添啦!索性好好享受現在的幸福忙

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿gael gael 兄好似講到好隱晦…唔知誤咗弄咩為樂呢?哈哈哈
      忙得開心,呢個詞用在這裡就不對喇…不知幾想快啲讀完~~~~
      至於你話失落感,可能暫時仲未清楚,真係要留到讀完才知道…現在這刻讀書森態都係見步行步,有堂就上,有功課就做咁囉…

      刪除
    2. 弄 息/ 曾孫 為樂
      弄 室/ 妻妾 為樂
      怱怱 / 屁股 匆匆

      刪除
    3. 乜大夫去完東瀛返來?!!...睇嚟大夫叉完電,思維都唔同咗...

      刪除
    4. 邊有大夫咁輕鬆慢活遊東瀛丫...

      刪除
    5. 來去怱怱...
      是否坐來坐去

      刪除
  7. 諗若然讀完呢個課程可能會老左廿幾倍--->餘下多少個上課天(OR「上課夜」)?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未有咁快,應該仲有好幾個月的時間…

      刪除
    2. 咁有冇前後對照睇下先XXD

      刪除
    3. 嚇得森伯伯丫...哦!你講既前後對照指老咗廿倍的相?!
      緊係冇啦~後生咗廿倍就話啫XXXXD

      刪除
  8. 森伯,加油!堅持下去,勝利在望呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Man Man誠心為森伯打氣,我會堅持下去……

      刪除
  9. 一邊工作,一邊又要上夜校,確是很辛苦的。
    以前因為家窮,女校名校要收我也不能去,因為學費和書簿費都很貴! 只能讀夜校。
    當時見到有兩位日間要上班的同學,都趕得很辛苦。
    有一位有時要加班都要缺課,常向我借筆記抄。後來他開了一間小廠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,唔好話放完工仲要去花精神去學習,平時放工後都想躺著什麼都不做...學習的確要些堅定的意志~~

      因為環境問題你放棄讀名校,真有點可惜...不過很多事都係事在人為,只要能在自已崗位發揮自己所長,都搵到屬於自已的一片天...正如你口中所講的同學一樣...

      刪除
    2. 那些年小時我住在旺角區,行路由阿皆老街去九龍塘瑪莉諾女校很方便,也投考這一間。後來知道這學校不但學費貴,而且常有向家長募捐籌款的活動。便打消了去入學的念頭。一封催我入學的信也沒保留了。

      那位創業的男同學,有一次在同學的婚宴上同席,他也有邀我去工作。不過他的工廠在荃灣,地點較遠,便沒再聯絡了。

      刪除
    3. 現在的名校大眾家長都趨之若鶩,為爭到一個席位,什麼方法都會試…反而以前的人生活迫人,必須的生活問題未能解決的時候,讀書已經是奢侈的事…不過以前的社會,就算未有受過好好的教育,只要人有奮發心,一樣有很多機會(我覺得比現在多)同樣可以實踐自己的理想…

      刪除
    4. 你說得很對! 現在的社會環境和以前大大不同了。以前入學是各取所需;學校也有權錄取或不錄取學生。
      可是現今既有教肓署聯合派位,也容許各校自取一部份學生入讀。情況好像變了天。

      刪除
    5. 唔好話教育,民生問題都有很多跟以前大有不同,或者社會不斷在變,只能講自己能否適應,能否轉變而已…

      刪除