2024年9月17日 星期二

樂在中秋...

在眾多的節日當中,中秋節也是我喜歡的節日,而且到秋天,天氣漸漸秋涼也沒有夏季的暑熱...小時候會玩燈籠,但人大了反而喜歡了吃月餅...

講到月餅,雖則有人話今年的市道麻麻地,但見今年的月餅價格又唔似市道麻麻,間間月餅都漲價不少...最離譜是奇X餅家,閒閒地都四百幾蚊盒~~與其益餅家,倒不如用經經濟濟買月餅!!!正所謂豐儉由人,所以森老伯都要慳慳地過中秋!!!有平又有貴,買散裝不要鐵盒都會慳返些少~~

若然話一般老餅家的月餅貴了,相信酒店月餅也平不了多少...

其實今年早些時候已經應過節食過月餅,九龍酒店的奶黃月餅,一個字"正"!!!

月餅不論是雙黃還是五仁,始終是糖油高的食品,年紀大的森伯伯都要適可而止~~


後話:

有次聽到一個視頻,話中秋是紀念嫦蛾升天奔月...又有人話中秋是拜月光的...其實大家又知唔知中秋節是慶祝什麼呢?!!

我好耐前都曾經寫過一篇blog是講中秋的意思,其實古時的中國是以農立國,一到中秋時份就是整年的收成期,慶祝中秋亦寓意有個好的豐收,大家圍在一起吃暖暖的團圓飯,因為秋天之後就是嚴寒的冬天,不可再耕種...

簡單來講中秋節是慶祝豐收!!!......順道祝大家有個愉快的中秋佳節!!!


19 則留言:

  1. 慳森可拎保皇黨老人月餅,另外,紅十字月餅只要捐血都得,今年闊佬咗送一雙,免費架!
    疑問:秋收後收爐等春後播種,咪有五個月長假?農夫唔係工時長好辛苦咩?筍工呀!
    森哥要摷床底摺得埋紙燈籠。仲有預訂500萬部3摺華為2萬元手機,嘩!成萬億元,賺到笑。摺機仿傚走馬燈轉出好運來。
    我們的驕傲:有嫦娥號太空船同月兔號探月車,中國仲計劃建月球太空站,唔知係咪叫全身搽油嘅“吳剛"師傅呢?
    中秋快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年中秋班保皇黨唔見有月餅派,可能要慳「筆直」,不如你攞完畀森伯仲好喇!!!

      人地農夫邊有一爺咁懶,冬天諗住唔駛做,仲要餵豬餵雞,仲有趕住種年花……一爺呢啲富豪唔明,一有鬆動時間即刻諗住嘆!!

      森伯邊會咁有商業頭腦,用部廉價的華為機就心滿意足!!
      講起三摺機睇過影片,又幾好玩,將手機,平板,電腦螢幕集於一身,不過唔知重唔重,相信耗電量都多啲……

      上還上太空,最驚上左去飛唔返落黎就大吉……哈哈哈
      補返句先,對國家的航天科技有極大信心!!😁👍

      刪除
    2. 我仲未夠資格,森哥老過我就得啫!
      過節開心大食後,斷食咁耐係咪發炎無咁嚴重?等我推介都有底。
      係人都想嘆世界啦!森哥係工蜂咁慘?
      小米後我想用回耐用華為機。
      唔好笑人哋啦!高貴太空人都名譽掃地!
      佢慷慨地免費送贈100億元軍援台,都係發霉避彈衣、83年過期彈藥、受潮武器…全部垃圾。哈哈!窮又要顧面子,應有人貪汙填數,腐敗國家必然末落。
      國家隊不可同日而語。
      西方曾批評非洲係爛泥永遠落後、發展唔到。國家隊感恩非洲54國幫助恢復聯合國席位,站喺中方,呢份深厚交情,拷貝中方發展經驗盡力扶起非洲經濟,現在成績唔錯。
      西方都眼紅、焦慮,點知愈遏制,中方愈強大。

      刪除
    3. 冇所謂啦,森老伯雖然喜歡吃月餅,但都唔可以放縱,自己出錢買少少幾個啦!免費月餅留返畀真正有需要的人,分享節日的一份歡樂和滋味!!

      168斷食不是實行太久,身體都要慢慢適應,不能言之過早!!乜你班鮮肉友人冇人斷食咩?!問吓佢哋有咩心得,個個咁fit!!

      係啦,華為機都算實際手機,森伯都冇資格講邊隻好用,因不是用過多種品牌,好唔好都係聽人講……

      只要話個領導人係親美,都實要畀錢某國駛,買軍備是其一,挖走自己庫房的銀兩……當係交保護費……

      世界最實際,窮國就容易被人睇低,所以自己國家點都要富強,連帶人民的地位也被提升,就係森伯太貧窮,招到一爺看不起,不是寸就係窒!😔

      刪除
    4. 冇所謂啦…有人情味
      168…隱藏實力嘅森哥擁有無窮吸引力嘅神秘感,想挖森D。
      冇資格…謙厚森
      挖走銀兩…聰慧森
      世界最實際… 難得少少年紀就能參透人生定律。
      寸森、窒森…被欺負時硬撐最可愛。
      古舊森哥小心小時用嘅BB機,會爆炸呀!‘以’ 恐攻 ‘黎’, 涉台製,美撐腰。

      刪除
    5. 做人都應該有人情味,人非草木嘛!!!

      謙厚森...聰慧森...難得少少年紀就能參透人生定律...被欺負時硬撐最可愛...................
      呢啲說話係屬於"窒"定"寸"?!!...

      恕森老伯孤陋寡聞,咩係BB機?!!...一爺真係參透世情,時事大事瞭如指掌!!講多啲畀大家聽...

      刪除
    6. 屬讚。不過,你覺得窒寸都好可愛。

      香港傳呼業自1970年代開始發展,呼叫器(香港人俗稱為「Call機」)曾經成為普及的通訊工具之一。1990年代中期,香港手提電話盛行,傳呼業開始沒落,但至今香港仍有一間公司提供傳呼服務,呼叫器尚未被完全淘汰。截至2024年5月,香港共有1,957位使用者。

      刪除
    7. 搜尋 “傳呼機” 就有詳細新聞。

      刪除
  2. 首先祝福森兄中秋節快樂!
    我雖然喜歡中秋節,但對於月餅呢家嘢就認真麻麻。以前只係因為怕甜、怕膩、怕滯,而家就要再加上怕貴、怕三高,不過既然是自己喜愛的節日,點都要應吓節,一般每年食四份一個吧,不過只是有人送的話我才食,我自己一定唔會買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝和平兄的祝願!!
      每樣食物都未必個個人都喜歡,我認識的人當中,都有對傳統月餅麻麻地,由其是現代人講求食得健康,一般對月餅都係有限制,食一嚿半嚿就算……
      和平兄自己唔買月餅,咁個中秋就可以慳返筆!!👍👍

      刪除
  3. 祝森伯:中秋節快樂!人月兩圓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Man Man的祝願!!
      我都祝你追月夜快樂,人月倆團圓!!

      刪除
  4. 祝森伯伯中秋節快樂!很同意,應節而已,平靚正就得,何需買幾百銀一盒的貴價月餅?而且年紀大了不宜太甜和油膩,一次食一角就好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝牛兄的祝願!!
      我也祝牛兄追月夜快樂,認同你所講,數百元一盒月餅,實在太離譜,它本身不是用什麼稀有的材料,跟普通一樣吧……
      俗語講:少吃多滋味,是有道理的……

      刪除
  5. 祝中秋節快樂 ! 與家人和佳人共聚兩團圓。
    這幾天我吃了三個柿子,兩個月餅,和幾個芋頭仔。這些都是我喜歡吃的中秋節食物。
    賣月餅的利潤很深,很貴,我只買了兩個散裝的,也只肯收受人家給予的兩個。可是有人送我三個,有人送我兩個,也有人送我一個。唏...都可以放在雪櫃裡,慢慢才蒸來吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉的祝願!!
      我也祝秋葉追月夜快樂,人月倆團圓!!

      你講的過節食品,我今年都有吃過,總算充滿節日滋味!!

      看來秋葉很受歡迎,處處有人餽贈月餅,寓意大豐收,起碼可以不用買!!對呀,放落雪櫃真係有排食,到食時翻一翻熱就可以了……

      刪除
    2. 月在天,我在地,對影成三人,相期邈雲漢。
      我早已買定兩個月餅,不會坐著等人送。說人家送,其實主要都是兩個女兒吧。今年真是食品大豐收。

      刪除
    3. 聽說今年中秋有超級月亮,可惜密雲遮蓋暫時未有看到...
      過往是有親友送來月餅做禮,今年他們都不在港了,唯有食自己...所買的!!

      刪除
    4. 有兩位囡囡送來月餅,相信秋葉未吃都已感到溫馨...

      刪除