2024年8月1日 星期四

2024奧運雜講...


說那時就那時快,轉眼間...奧運開幕了好幾日,不知大家對奧運又會否熱衷呢?!!對森伯來講,話晒四年一次,就算平時對運動只是一般而已,到奧運期間也會留意,始終奧運有多種運動,都總有些項目會啱睇...

˙到現在寫博的時候,香港的獎牌是兩金一銅,好威威!!! 希望港牌陸續有來有人提議香港日  後可以成為培訓劍擊的地方,都贊成,同一年劍王劍后都齊晒

˙因為政府買了奧運播影權,所以今屆也多了選擇,差唔多很多免費電視台都可以看到,這台的運動項目不想看可以轉台,都可算是皆大歡喜!!!

˙好多人對今屆的開幕式話唔多掂,我都冇睇全部,個理念、構思我OK…開幕式有否美感有時真是一線之隔!!!但我覺得唔靚,不過由我去評論唔公道,因為冇乜睇過~~哈哈

˙睇奧運節目,我有留意主持的說話,大台好著重政治正確,好多時都會講中國香港,如果本地台講,聽起來有點怪怪,有時都唔需要太過政治正確,講番香港就可以了,比較似平時講說話!!!個情況就等如,同人講香港有好多好野食,唔會無啦啦講中國香港有好多好野食~~~

˙今屆奧運原來有幾多會場內的設施,用品是中國製造,過往中國製造的產品予人次一級,但現在巴黎奧運的國際級地方也見到中國製造的身影,都可算是上了一層樓,當然喇,見到的中國製造都好睇哪家廠商,哪些質料,仍有參差的地方,日後希望能夠趕上日本製造,每每見到日本製造,無論是上價品或下價品都予人信心保証!!!

˙講到奧運項目,除了過往喜歡的體操、跳水之外發覺今屆的單電公路賽和小輪單車的花式賽都幾好睇,相信約這兩星期大家的生活裡,都有奧運陪伴著至於森伯會否挨眼瞓睇奧運,相信唔會,老人家唔瞓好傷身~~~~

30 則留言:

  1. 今年奧運因為時差,我通常只睇錄播,開幕太長普通無乜特別吸引﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲以為羊羊會直接飛去巴黎睇奧運……
      前幾屆的開幕禮都有些國家好畀心機做!!

      刪除
  2. 全城奧運,以前都係捧國家隊場,近兩屆港隊飊左幾個項目有睇頭,好佩服班運動員,我就無運動細胞。
    香港獎牌會係曇花兩現? 14億人中國人係香港嘅200倍,喺奧運攞200塊獎牌,統計上,香港有一塊已經好好,呢兩屆真係超水平,不過,獎金都好豐厚。
    劍神1.93劍后1.78,劍擊都係手長腳長有著數。上屆男女子團體都有入奧,今屆無即係港隊其他人不達標退步左?佢倆退休後會後繼無人?
    以前西人畀我印像係好真誠,技不如人會認低威。西人都係扮好人,游得快過佢就話食藥,打劍贏左就賴皮亞洲裁判,搞到IG出菠蘿pizza對付意大利佬。為左排第一,美國傳媒用獎牌總數而唔係金牌總數嚟排序,好鬼肉酸。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近呢幾屆,港隊的運動員嶄見成績,令市民大為驚喜……

      會否曇花一現,真的沒人知,培養一個獎牌運動員不容易,
      手長腳長係天生,冇得講,不過都不應忽視訓練的重要……

      一講到個人利益,西人都要掹面,禮儀去晒邊?!風度去晒邊?!……冇情講!!

      刪除
    2. 呢個世界大戰,在利益掛帥下,體育精神已蕩然無存,攻擊詆毀、互撕謾罵去傷害他國運動員好唔啱~台灣和阿爾及利亞女拳擊手被質疑係男性
      十年磨一劍,每一位在賽場揮灑汗水的運動員的付出,甚至於如森哥獻上傷患痛楚,每位竭盡全力拼搏進取,在最大舞台上發光發熱嘅健兒也都值得我們的尊重。
      啱啱我仲講無以為繼,到30歲嘅旻憓已算係老將,要喺短暫職業運動員生涯急流勇退,因衛冕戰都係輸多,香港下屆好大機會回復正常得翻個吉,無人才創造奇蹟。
      各國政府花大錢培育運動員嘅目的?

      刪除
    3. 奧運賣其名就話體壇盛事,當中又會關乎國家與國家的爭戰,看誰的獎牌較多,個人榮辱,勝者為王,人人都敬重,敗者為寇,無人理會,根本就這樣現實...

      拳擊手這事件都略有所聞,不過詳情冇考究,好似話要驗DNA或什麼XY染色體之類...

      運動員生涯好短暫,今屆有獎牌,可能下屆食白果都唔奇...所以就要不斷去培訓出色的運動員,為求保持著攞牌的機會!!!各國政府花大量資源給運動員,就希望他們有獎牌,一來唔想埋沒了真正有潛質的運動員,二來亦可為個國家爭獎牌,聽人講過,獎牌越多的國家,代表富有,有好的資源(閒錢)培訓運動員,亦代表國力都唔差...

      刪除
    4. 登上榜首,形象工程 ,優質民族 ,上帝揀選 ,神化做王者。蘇美之爭,互相杯葛,因主辦國金牌會增多,輸硬一定唔去參加。舊時都成功感染左年幼無知嘅我,覺得西人係高一等人,現在我咁醒當然唔上當啦!,明白卑鄙西人喺體育方面都要唱衰中國啦!相信中國隊係清白。
      睇見中國隊喺男子4x100m混合泳打破美國壟斷40年,剝佢牙骹,開心到跳起,呢個就係奧運好睇嘅原因。
      美國隊及菲比斯話自己哮喘要食帶興奮劑藥公然出貓,方力生細過都因哮喘而去游水,細細過已好翻,邊會咁大都仲有哮喘架。

      刪除
    5. 你講開上帝"揀選"的民族,就火都嚟!!!!今屆奧運要杯葛俄國,以色國就"光明正大"去參加奧運,黑暗之處可見一斑,俄國運動員得獎,國歌唔可以播,國旗不能升起..,
      反而對法國唔反感,定要跟西方國家聯盟,但馬總統來到中國都十分友善......你唔好話你覺得西人高人一等,好多人都係啦!!!包括森伯伯,但我認識的西人個個都好好,過往仲成日有禮物往來...哈哈~~問題只在於政客方面!!!

      乜有過咁既事,某國隊的獎牌運動員食完興奮劑又報稱食哮喘藥......簡直人神共憤!!!!

      刪除
    6. 我都火滾。
      佢哋面皮幾尺厚,以為自己高高在上,有權判決誰對誰錯,任意向人指指點點,其實,佢哋一啲都唔公正嚴明。
      謀國發導彈去伊朗酒店刺殺係合法!睇到眼凸凸,法理何在?

      刪除
    7. 難得同一爺都有感到火滾……

      一向白人至上,世界警察佢講實冇錯,現在就要過濾一下!

      刺殺係合法……都唔係一次半次的事!!假設!!某國話一爺有罪就有罪,滅左口仲要畀世界話佢抵C!!😢😢

      刪除
    8. 所以要合力全面打低佢,全球一國獨大不再,霸主退位,不得橫行霸道,長臂管轄。
      導彈值幾千萬美元,我係賤民唔配。

      刪除
    9. 現在沒有一國獨大,這刻一國獨大反而衍生出更多問題,更多不公平的事件!
      我講假設啫!

      刪除
  3. 奧運會比賽項目多 , 總會有些啱睇 , 係呀 !
    我鍾意睇劍擊和游泳 , 今年增設滑板和街舞 , 我超期待看看 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都不是任何運動項目都啱睇,揀想看才看……

      乜今屆有新增比賽項目,滑板同街舞,又幾想睇下!!

      刪除
  4. 有興趣睇跳水、游泳、乒乓球同田徑賽等等。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次播影乒乓賽事比較多,相信很合你的心水項目……

      刪除
  5. 全城奧運熱....除我以外,我只在看新聞時知道結果便算了,不單只奧運,過往的世界杯都唔會比面,總覺得自己去做的才是運動,在電視看的只是娛樂,尤其是今年巴黎有時差,更加冇打算捱眼瞓咁辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧運幾年一次,裡面又多種類的比賽項目,就算平時對運動比賽唔大興趣的人,也會被熱鬧氣氛所感染而去看……
      和平兄真的很難得,完全沒有太大興趣看……不過喜歡與否,都好睇個人!!
      至於自己對奧運都OK, 但世界盃都甚少留意,甚少看……

      刪除
  6. 縱使近日沒有為家事忙得一頭煙,也不會追看奧運的。但有看電視新聞,留意到打花劍的 張家朗 和游泳的 何詩蓓。
    雖然往日有被邀當學體會司令台的紀錄員,名義是「兼職幹事」,平時也不太熱衷於體育項目。
    但無可否認,運動事項能強身健體,多做是有益的。往日我也勤練「八段錦」。
    終於更新了網誌了,歡迎到訪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧運是體壇盛事,很多人都有留意,秋葉跟和平兄反而對這些節目興趣不大,很有己見……
      對呀,有時奧運感覺是體壇盛事,但內裡就充滿國家與國家,人與人的競爭對決,勝負得失看得重,名與利,出名與獎金……但失了原意,運動只是強身健體!!

      好的,秋葉有網誌更新,必會看看!

      刪除
    2. 其實我最喜歡看高台跳水表演,近日在YT下載了兩段視頻,如有興趣,可以移步到來敝博一看。

      刪除
    3. 高台跳水都幾好睇,喜歡看些節奏明快簡單的比賽項目……
      好的,稍後去睇睇!!

      刪除
    4. 終於見到森源得閒回應了。閣下有空閒時才來吧。

      刪除
    5. 多謝秋葉對森伯有所關注!!
      秋葉有新網誌,定會留意……

      刪除
  7. 森伯伯都好留意奧運。近日看到一個手機傳的視頻,話巴黎奧運在塞納河舉行開幕禮並非首創,十四年前廣州舉辦亞運已經在珠江遊船河搞開幕式,廣州才是首創。中國游泳運動員話,運動員接受藥檢是應該的,但對中國運動員檢的次數特多,以往美國游泳健將包辦金牌又沒有人質疑,顯然是玩針對。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝牛兄的資料補充,法國可能預算唔夠,求其抄回以前廣州亞運的構思……哈哈

      其實在任何國際埸合裡,都總有不公平的事發生,尤其種族歧視更甚,所以華人幾時都應該要團結爭氣……

      外國政客時常都想捉到華人的錯處,大造文章,甚至惡意抹黑,有時言行真的要小心……

      刪除
    2. 塞納河對巴黎來說相當重要,沿途記滿了巴黎的歷史,雖然我沒有正式看整個開幕式,只在看新聞時"管中窺豹",但我認為這樣的開幕式對巴黎來說都頗適合,因為可以令電視觀眾對巴黎歷史名勝增添認識。但,從另一角度想,對現場觀眾就相當不利,由於節目沿河進行,花錢安坐河畔一角只看到開幕式的一小部份,其他節目就要透過電視屏幕觀看,那同在家觀看電視有甚麼分別?

      刪除
    3. 我看到的開幕式只是新聞片段中的花絮報導,看的很少部份...通常主辦國搞呢類國際盛事,都會順便介紹一下當地的歷史文化,等人對此國有較深的認識...

      據講巴黎想搞個環保兼綠色奧運會,但有人認為在河上行船的開幕進場,要用的汽油更多,何來環保...

      一向都好似看演唱會這樣,電視觀眾可能比起現場觀眾看得更清楚...哈哈

      刪除
  8. 我非常喜歡今年的開幕典禮,富創意,多元,畫面悅目。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個人都有不同睇法或感受,手高就可以做得好看,手低反而變騎呢……純是個人認為!

      刪除