2024年8月22日 星期四

要壞就壞…

基本上,森伯買用的東西最緊要係用,若然要常常去換都幾煩,尤其是電子產品,當中都會包括埋手機,原因老人家森伯有選擇困難症,買什麼都要考慮好一段時間,尤其是貴價或大型物品,買之前都總會看很多資料,最主要怕買錯……所以如非必要都好少常換電子產品

可惜電子產品不能用,久不久就會壞或過時,若壞了更不易維修而家中這部電腦都用了好一段時日,有日突然停了運作,本身這機是為了與外地的親友保持視像聯繫,或有時都會處理一些簡單的電腦工作(完全唔會操勞佢…)雖然都有點不捨得,感覺也不是用了太久,而且對這個品牌也不錯,可是原廠也沒得維修,唯有交給大廈的電子棄物的收集點

若然在自己份至煩購物榜裡,電腦、手機都相信有三甲之內不過幸好,這部腦不需要再補買,現有部平板可以替代!!!!!

27 則留言:

  1. 不需要再補買當然好啦 !
    我也很怕這樣壞,那樣壊 ! 要換過又要費一留功夫,實在嫌麻煩。不過電腦和手機是常用之物,不弄好是不行的。

    回覆刪除
  2. 更正:應是 “一番功夫” ,不是一留。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽說~正確為手機充電很重要,不要等手機完全沒有電才去充,在6、70度時就要拿去充電了,也不要充太滿,頂多80度就好了。否則手機很易損壞 ! 如果半年就壞,c得啦。
      又建議:要完全關掉手機才好充電。

      刪除
    2. 對呀,不需要補買就唔駛頭痕~~~~
      基本上,無論是電子產品,或家用電器壞了都幾煩,除了要買過新之外,仲要睇佢襟用程度,就算新都未必好用~~~

      刪除
    3. 謝謝你的資料補充,這個訊息我也聽過,所以我部手機大致上都是七、八十度電就拔去叉電線,否則正如你講唔襟用…
      當然最好先關妥手機才叉電,但自己有時聽開也會一路開著一路叉,都好怕手機的內置電好快消耗掉~~~~~~~~~

      刪除
    4. 最近我先至知道,原來手機充得太滿是會損耗的。不過,一時事忙就忘記走去觀察,現在免不了都會充到100度。

      刪除
    5. 盡量唔會充足100%,小心些用手機才會耐用,我現在用開的手機尚算幾好,都不想太快就換……

      刪除
  3. 現在的電子產品吾耐用,由其是手機,兩,三年就壞>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在的電器或電子產品基本上都不預你有排用,大概都是用兩、三年貨仔就要換,過了保養期兼且舊舊地,一般都寧願你買過新……

      刪除
  4. 森哥失踪一排,仲以為同坐波音豆泥火箭要滯留太空8個月咁可笑,睇完奧運閉幕就滯留喺巴黎異度空間。人總會有迷失。
    我買嘢都思前想後慢百拍,唔想後悔,帶翻屋企一用就成垃圾真係唔好啦!想像永遠同實際有一段距離。
    我覺得廠商會植入自殺程式,使用幾年後就去扮充電差、頻死機、慢運作…等你要買新嘅。所以,手機電腦用5年就要換新。不要忽視對手陰謀詭計。
    現代手機同呼吸一樣咁重要,冧機搞到人癱咗,必須同時擁有2部以作後備,否則,森哥要揾健碩救生員嘴對嘴人工呼吸急救。敢於面對自己弱項,不恥下問,衝破難關生活才愈走愈順。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲以為你會登報尋回老人家,得個講字!!😄

      滯留太空都幾驚驚,不過航天工作要灑大量金錢,唔夠錢可能要等下先!!

      你講起帶返屋企成垃圾,即諗起好幾年前買部平板,仲去「風習」買,結果用唔夠幾下就九唔搭八,一路用又一肚氣……

      陰謀論來諗,都可能廠商set 好壞機程式,到時到候就壞……不過我有部筆記簿電腦用左十年有多……

      刪除
    2. 其實,身邊都好多『要壞就壞』例子。

      何伯臨老入花叢,一日五次,都要畀足森哥空間和時間,我識做人嘅,森哥 『要壞就壞』,不便打擾…上報格調低…架勢森哥上東張啦!

      雖先進美國早就上太空,但停左一排啲技術已失傳。因重心行業已轉移,辛苦嘅制造業已未落,所以,叻人都跑晒去易賺大錢嘅金融及服務業。

      某國自認世界警察,不過佢係六十年代呂樂 總探長,建立一套有利少撮富豪貪婪機制。 美阿20年戰爭花2萬億美元,筆錢無為大衆蟻民建設國家或扶貧,反而落入小數軍工複合體富豪袋中,合法貪汙,真係『要壞就壞』。大國崛起,行大同、和平,咪威脅既定規則,激發好戰國巨大反抗力。

      戥你慘…我都感同身受,手機剛過保養就啞咗…壞喇叭,咁唔聽話要打死佢,都係華為好啲!

      同人一樣長唔長命講運數,就算你生活健康都會罹患癌症!

      刪除
    3. 你都幾關心何伯的消息,人地一日幾次都知...我冇留意,而事實好應該畀人哋自由發展,眾人諸事八卦,當事人可能亦享受知名後受到眾人注意...
      上得東張都唔慌好野,留返畀一爺上到夠!!!

      最新消息可能滯留的太空人要到下年2月才有望返地球,畀著蛇龜的森伯嚇死,不過睇下同邊個一齊滯留...可能都係好事既~~
      世界警察?!...到現在仲有冇人咁講呢?!!可能仲有一班"真心膠"的人會咁講!!!

      我冇記錯,你現在果部係samsung嗎?!!咁快壞?!!手機的品牌看似好多,但來來去去都係蘋果,三星,仲有國貨機小米,華為...講真三星機都唔錯!!!最近有部三星摺機可以考慮吓,遲吓可以在博講講~~

      生活健康都會罹患癌症...你好似講緊你咁既,見你又斷食又識揀識食,咁都有癌症就可能係你平時太放縱~~~~~~~哈哈哈哈

      刪除
    4. 八卦嘢一瞬即逝,邊及森哥咁堅挺吖!
      領導力中勝美,各方面都壓唔住中國。中國係悟空不畏美國天宮強權,要大鬧。8月20日中國公司出左套3A級遊戲叫『黑神話·悟空』,好火熱,制作用左6年4億元,每套賣230,首日已回本,3日已售出1000萬套,即23億,仲帶動3條悟空帶你遊山西線路,難得輸出中國文化,終於悟空回歸中國,唔使外國人以為係來自日本、韓國。插畫師會做遊戲工作?
      係小米呀!
      摺機…由幾時開始森哥走到最前端?
      睇人哋健健康康都出事。到我時運低時,『要壞就壞』,警醒自己唔可以意志消沉。

      刪除
    5. 你又知森伯堅挺?!!近來老人家腰骨赤赤(講真),唔堅挺都唔得........><
      現在人不斷翻炒中國的不是,人家在國際上就不斷改進努力,他們只識唱衰又冇咩為國家貢獻過,顯得格外無知...
      森伯一向都好少玩電遊,聽講佢好勁,一開賣就億億聲~~~~
      依?!!...小米,認識的人中都有用,佢話小米好好,仲成日推介人去用...乜咁快就壞?!!!我到而家都係用緊華為機~~尖乜端!!!唔係我用摺機係見過啫!!!一向怕智能機的size大,摺機相對細一半...若然將來普及左可能會買來玩玩~~
      唔好諗住『要壞就壞』,放縱少啲就OK喇!!!!哈哈哈

      刪除
    6. 森哥駁我時都又堅又硬,詞峰銳利。
      佢只悉控制媒體講大話,跟實幹嘅實力距離愈拉愈大。現在都搶人才,佢就踢走華裔科學家,不準華人讀高科技課程,必輸。
      講彩數囉!華為係高質過小米,手機點跌營幕都無裂。
      科技遲緩森哥應該十年八年後才摺埋。
      嚴謹都發病,就係緊得滯會有壓力,心理壓力引致癌病。生活要有趣,森哥唔好咁傻,需要縱然有度,管控在安全線內。腰圍、體重、血壓就係條線。

      刪除
    7. 仲以為你話森伯說話字字誅譏,言中有物,聰慧過人……詞鋒有幾銳利呢!!

      咁你下次再用華為,我認為佢影相幾好,醜樣森伯都影到俊朗……😁😁摺機暫時未諗買,森伯唔趕潮流,有需要時就更換,森伯一部智能機,一部「落機呀」長者機易攜帶有些時候方便外出聯繫!!

      咁你就放開心扉 ,太大壓力易生病!!

      森伯真係幾傻,搏傻人有傻福!!

      刪除
  5. 電子產品固然不耐用,就算家庭電器都係咁話。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買家庭電器真係好講撞手神,買得好就耐用,買唔好就激氣……

      刪除
  6. 有同感,最怕更換電子產品,包括電腦及手機,好多嘢要重新安裝,尤其是電腦。更有甚者,有啲舊版應用軟件在新機用不到,例如我用開的photoshop 及Video製作軟件,要花錢買新版本,但係又唔捨得花錢,最後決定不再用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗,如果唔係貪新款貪潮流尖端,基本上都係認真用的那一群人,都會怕麻煩,用唔到仲要去整……相信現在壞機的情況唔太多,頂多唔好用!!

      有時都怕新電腦裝不上舊軟件,現在很多軟件都是網上買,不過對我來講家用又唔係商業用,裝軟件會好得多……

      刪除
  7. 甚有同感。商家為了「貨如輪轉」,都不會考慮耐用,所以若干年就壞,沒有得修就要換。這兩三年,雪櫃、洗衣機都換過了,好在電腦仍可用,手機用了差不多兩年,尚健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 商家就是這樣,樣樣都以自己利益為主,產品是否耐用,不是他們考慮的前題,反而有些消費者追新追潮,用兩用就要換,做到耐用都沒有意思……
      諗下換大型電器都驚驚!!

      刪除
  8. 絕對同感 , 電腦和手機不能一天不用 , 兩種要換都係好頭痕 , 用新機要攪一段時間才能適應好煩 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,又真係幾煩架!!新機又要慢慢摸熟……
      對我來說,買之前都要慢慢考慮……

      刪除
  9. 電器或電子產品壞咗真係好煩,因為多數係日日都要用,所以要修理好或買新的回來。

    回覆刪除