2024年6月5日 星期三

袋邊物...

不知大家有否留意,現在無論男男女女,大大小小,老老幼幼都會揹個袋出街,現今人真的要帶太多東西,基本上手機不能少,也見過人帶兩部手機,平板,還有錢包,環保購物袋等等...總之垃垃雜雜乜都有,唔要袋都唔得啦!!!

除了有個袋外,還有否留意,有些人總喜歡袋旁邊掛個小掛飾,記得咸豐年前,學生們會掛在書包,多數是女生會掛,但時至今日,發覺掛飾都有很多男士會掛,而且他們掛的不是什麼型格匙扣,例如什麼十字架、劍仔、髏髗頭等,而是得意可愛的毛公仔...

至於森伯基本上外出都有個袋隨身,不過就沒有掛飾,頂多掛個隨意鈎,需要時可以把東西鈎起,好駛好用...但從來都絕少掛公仔之類~~有時候亦會想想,一個公仔掛飾,總會令人輕鬆點,給予自己放輕鬆,沒有什麼要拘謹吧!!!

相中的袋主不是森伯,而是個認識已久的人,是個仔大女大的中年男士,他的背包也要掛個"藍色史諾比"公仔,夠晒有趣!!!想問藍色史諾比是否特別版,未見過有呢隻色...哈哈

17 則留言:

  1. 隨意鈎一絕,我都有。
    老人家仲要帶老花鏡、藥油和小食。睇唔到價錢牌,揀食物唔戴翻到屋企才見到有爛嘅!老人唔餓得,會暈架!把遮除左擋雨仲可擋太陽。
    森哥仲有餐具呢!有人會帶膠盒裝豆腐。
    毛公仔係女性至親送,或許半迫半就掛上袋,寓意係隨時隨地掛住佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah!!!!難得同一爺有共同做法,隨意鈎真係幾好用,多野買就可以鈎起,方便兩手做其他事...

      食品有爛有壞要戴上老花鏡才看到,冇咁誇呀!!!!餓親就暈?!!會否屬血糖低呢?!!有次森伯伯拿起賣老花鏡的眼鏡試睇睇,都矇到睇唔到,點會戴了會清楚呢!!
      不過食品標籤上的細字已經看不清,如要睇就用放大卡片來看,好好用,唔阻位置可放落銀包,有需要時就拿出來睇~~~相信我係太長時間接觸藍光產品的職業病...

      自備餐具只帶一支匙羮,食乜都靠佢!!!

      聽你咁講,外出袋都會掛個公仔,感覺上如果男士袋上掛公仔,為人玩得好好笑...相信一爺都會係咁!!!夠cute!!!

      刪除
    2. 為森活創小小舒適,多發掘,堆成大大快活圈。
      未熟森唔識老。網搜老花更詳盡。
      手機鏡頭放大睇字。
      講人哋!累贅¤行我簡約風。

      刪除
    3. 做人幾時都要為自己生活裡作些創意,製造新鮮感~~
      不是不識老,可能只是這些老花鏡的度數唔啱啫!!!基本上去到超市百貨等,可能光線不集中,要睇標籤細字就要放大~~
      人越老越想行簡約風!!!!哈哈

      刪除
    4. 想講題外話。
      哀聞一,5:2斷食之父67歲英國醫生周日渡假中發現希臘山洞內斃命,原因無可疑。我師傅先遊左,醫生喎!又咁注重健康,應80起跳,唉!劫數!多謝佢醫好我個肥肝、肥腩。默哀 1分鐘。
      怒聞二,『西客』日本遊大便浴室內,酒店無即時清理,臭足兩日,仲要付天價清潔費,唔守規和不講衛生到處扔廢物就咁嬲,咁日本倒核污水落海咁嚴重,不準外國派員現場監督抽取樣本,就要受罰,拒絕入口日水產係無錯。
      笨聞三,環保團體「綠領行動」叫人重用糉葉,但係,烚過會變脆用唔翻。要帶腦識人,人哋走火入魔,環保唔代表道德高地,班蠢蛋講乜你就跟足,佢哋諗嘢唔實際!

      刪除
    5. 第一單,醫生都係人,人的壽命冇得估計,他斃命亦都唔等於他套理論係錯,如果跟他做認為效果好,都可以繼續keep住維持,最緊要係冇左個肥腩仔!!!

      第二單,日本好少咁唔講衛生,做顧客可以換房或投訴,若然太臭好似訓公廁,唔鍾意可以西面走人...唔似倒核水咁,影響到海洋生態,再影響到全世界的人,到今時今日嘈的聲音越來越少,果啲憨堆港人仲話要去玩去食野添...問你又點吹得佢脹!!!!!

      第三單,真有其事,包過的粽葉就算丟掉了,葉都可以分解唔會造成環境破壞...呢班人用錯腦,或者直情冇腦~~~~~~~

      刪除
  2. 我幾十年前已經背囊隨身,因為喜歡行山,乜都丟落背囊,慢慢就變成去邊都揹住佢,到如今如是。不過我冇掛飾物,我後生嗰個年代,掛呢啲飾物實比人笑到面黃啦....及後年紀大咗,我曾經有一段時間掛個隨意鈎,都係貪佢幾方便,到咗而家,我掛的是酒精搓手液,是疫情期間到現在都冇改變。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,事事都係講習慣,一旦習慣了就變成生活少不了的東西,基本上森伯外出都會揹個袋,就算以簡約外出,都會掛個腰包...你說的對,年代不同了,以前若是大人大者,掛一個公仔掛飾,真係畀人笑到面黃,當然都會睇睇邊個,如果係學生仔或少女掛書包都冇所謂,不過那個年代都幾多年輕人都好喜歡在袋上掛公仔或徽章...

      嚴重疫情期間,細細的搓手液多數放褲袋,但好多時都忘記帶......哈哈

      刪除
  3. 現化人的衣著打扮,或者佩負的飾物,都很隨意和主觀,不似幾十年前的保守了。
    衣著飾物很能代表一個人的性格,尤以女性的衣物多樣,其人選擇衣物的眼光,是高手抑或低手,一目便瞭然。遇到好看的 會多看幾眼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺時光飛逝,所謂的幾十年前,都不是很久而已...我認為現在人只要自己喜歡的,都未必會諗太多,要著要掛都不用顧慮旁人怎樣睇,而旁人也較開明,只要干犯不到自己,別人有別人的自由...

      其實除了衣飾,有很多東西都可以反映一個人的個性,不過衣著比較搶眼球,一看便能看出...

      相信秋葉也是個穿著高手,選衣也能大方得體,配搭得宜...

      刪除
    2. 穿衣是要看場合,或心情。赴喜宴時不能穿得太隨便,以示尊重主人家。 衣服有潮流時興,有些會跟從,有些會放棄。懂得分配顏色,懂得配搭也很重要。
      我平時穿戴是以簡約為主。如買到喜歡和有特色的衣物,就永遠都不會過時。

      刪除
    3. 對呀,現在大多數的人選衣服都會以簡約風格為主,尤其是夏季的時候,簡便的輕裝最為舒服...去赴飲宴也不會像上一輩,過份悉心打扮,總之讓人感到舒適而隆重便可...

      潮流講環保,套裝衣服可能並不好,用搭配方法可以襯出多款的衣裝,看起來也較為有個性!!!

      刪除

  4. 我都沒有掛飾物,因為基本上我是個不喜歡帶東西的人,揹個袋,都是愈細愈好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也沒有什麼掛飾之類,只是掛個實用隨意鈎...我基本上出街越遠,帶的東西會比較多點...

      刪除
  5. 老牛出街總要背個背囊(袋),連外孫們都問「點解公公個袋咁大」,我答因為幾十歲人,總要帶遮、水、眼鏡、外套(入到冷氣間會凍),還有一些雜物。不過沒有掛飾物那麼新潮和輕鬆,只加一個隨意鈎,可以掛雨傘或塑膠袋。可見都是以實用為主。

    回覆刪除
    回覆
    1. 若然不怕麻煩的話,其實帶多個袋外出對很多人來講,都十分方便,尤其是現在人帶的東西多了,反而有個袋看起來也輕鬆些...
      聽牛兄所講,一個背囊真的裝了很多有用物品,起碼帶件外套真要個背囊!!對呀,一個所謂的隨意鈎有需要時很方便,到現在森伯外出需要戴口罩時,若然要吃東西,都會把口罩掛在隨意鈎上,吃完東西再戴上不用周圍搵...

      刪除