2020年3月25日 星期三

好在有佢…

近排真係半夜扎醒都諗起新冠肺炎幾隻字,生活就仿似乜都同個疫症有關,不過又好難講,事實生活就離不開這個話題嘛,因為疫情關係,自從農曆年後就有一段時間home office,但見到現在情況加劇,怕有越來越多感染個案,就唯有再度home office…

所以今篇都轉一轉話題,講下做功課,呢個話題仲悶~~~XXD!

講起功課,如果只係用電子檔交就相當方便,但係有些功課就需要現兜兜一個作品呈現出來,其實對於學生來講真係幾麻煩,有時不是用畫紙顏色筆就可以,要印刷作品出來,就一定要靠印刷公司幫忙,市面印刷公司就有好多,不過可以少量印刷兼有些要求就唔係太多,其實有些細舖都可能接呢類生意,但始終未有搵到兼且有些功課真係趕住完成,所以都幾頭痕,幸好都有些舖頭會接,用來交功課又邊會一印就幾百幾千,寒寒地幾本仔就得嘞,對印刷公司來講可能印量少冇乜肉食,要印大量…不過現在這個時勢,印刷公司都唔會太揀大客定細客,有生意就做~~


所以今次好在有這舖頭,否則要OutPut功課都唔係咁易,若然日後自己有少量書要印,都會選擇他們幫手...應該仲有一份習作要完成,不過家陣呢個時勢,學都某得返,仲話交功課…

22 則留言:

  1. 有冇啲功課我哋可以睇吓㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 試搵搵,有可以的就會post出來…

      刪除
  2. 回覆
    1. out put 功課跟 home office是兩回事…

      刪除
  3. 我都守在家裏寫畫習字、上網和煲劇抗疫渡日,祈望早日回復人人安康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都好充實,現在所有活動都會盡量安排可在家裡做到為主!!

      刪除
  4. 打印相片舖頭都唔達森哥標準?

    幾時畢業呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 打印相片公司的價錢比較貴,質量較好不過在沒有其他選擇下都會用……兼且可以印幾張仔,又OK喎……

      畢業要問下疫情先…

      刪除
  5. 好彩有這種打印公司幫手
    係咪普通家用printer未必打印到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 家用printer打印出來的品質,有分別,用來交功課就唔得,最重要打印出來要有專業feel,所以呢D錢冇得慳…

      刪除
  6. 都會有店肯幫手,不過可能要搵,未必係左近!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個當然,可能都有些店舖會做這些少量嘢,不過唔知質素如何,又要方便取件!!

      刪除
  7. 學生放假放得多都未必係好事架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀~這個時候大家差不多都要迫在家,學生的學習進度都受影響…

      刪除
  8. 近著荃灣地鐵站,以往一向有好幾間的打印店,不過好似不是印書的。
    上圖這間不知是近著在哪裡呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,荃灣那邊真有幾間,不過我冇問,是因唔係太就腳,最主未印過,唔知他們的質素如何…

      上圖是這間的新浦崗分店…

      刪除
  9. 政府剛剛宣佈戲院要暫停14日,我都摷晒啲cd出嚟諗住慢慢聽……

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在多人聚集的地方,必定要限制人流,費是增加感染機會…
      你可以好好趁呢段時間,拾回一些珍貴的人與物的回憶……

      刪除
    2. 我未到四月尾就已經寫咗五篇文章,簡直係破晒近年紀錄!😆

      刪除
    3. 你又好嘢喎,寫五篇…有咁多嘢寫!你知你每篇都十分充實…
      反而我呢排都迫住停寫……

      刪除