2020年3月18日 星期三

近來森聞一二事…


香港人可叻出國際
今周最大新聞都非新冠肺炎莫屬,是全世界的大事,當然搞到人心惶惶啦當感到香港疫情略受控制時,世界各地又有蔓延趨勢,身在外地的港人很多都想回來避疫,自己也有親屬留在外地,都會緊張她們的現況,雖然香港有緩和跡象,但不是可以放鬆防疫的時候,昨日看到新聞話外國可以學習香港的防疫模式,忽然間覺得早前港人的盲搶乜,盲搶物變得好有意義,但最少起碼個個都有戴口罩
呢個口罩在公司已經收藏多時,如非必要都唔會用佢,因為戴了等同戴了豬咀鴨咀



遺忘很久的街坊情
面對增多的確診人士,政府都徵用好多地方作這種臨時隔離居所,當然十八區有地方就會徵用,森伯住的區份都有些地方會用作隔離營,當然有些別有用心的人覺得這是個搞分化的好機會,叫區內的居民簽名反對,我當然沒有簽,一來又唔知街站擺響邊鼠,二來又會將心比己,現在疫情大流行,自己都可能隨時中招,若然要隔離的都想有個地方可暫住,所以我唔反對,結果審查後簽反對的人大部份都唔係本區的居民,令我覺得我們居民有昔日的街坊鄰里情如果個個太自私只獨善其身,齊心抗疫就只會得個「講」字



養生食材潤下個肺
有時車程上都有機會聽到廣播,有日無意間聽到介紹一堆中藥,對病毒肺炎有幫助,據主持及中醫師講,這個藥方是國內當年莎士期間,供給當時照顧莎士病人的醫護飲,說他們飲了藥加上有裝備就可以減到零感染,講到咁神級,森伯即刻竪起耳仔聽聽,聽到都冇用,藥方的藥材好偏門,一般人唔會識,不過就知道中藥在抗疫有一定的作用
森伯一向都有睇睇與食療有關的資訊,想幫個肺打下底就要多食白色的食材,杏仁、銀耳、梨、生蓮藕、蓮子、蜂蜜等其實在這個時候,最簡單飲些蜂蜜,多食個梨都幾好。

36 則留言:

  1. 鴨咀口罩不錯冇咁焗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時又唔駛帶到鴨咀咁誇張~~

      刪除
    2. 食鮮淮山聽說也潤肺

      刪除
    3. 新鮮淮山我都有時時食,蒸來拌飯吃……

      刪除
  2. 聽說白色的食物都有護肺作用。杏仁、銀耳、梨、生蓮藕、蓮子、蜂蜜等,都很容易買到。謝謝提醒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣,中醫理論人體分五行,肺部屬金,所以白色的食物可以護肺或呼吸道,其實在這段期間只要食得清清地,對免疫系統都有幫助…

      刪除
  3. 多謝你明白事理沒有簽名。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝...自己不算什麼,只是眾街坊都認為冇反對的必要…

      刪除
  4. 估唔到全球大爆發,要推遲恢復原狀嘅日子。好慘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到全球大爆發,要回復原狀都起碼搞掂個疫情才講!!!!

      刪除
    2. 離港避疫都回流,話香港仲安全。

      刪除
    3. 都唔會怪他們,比著自己都會咁做啦!!

      刪除
    4. 白入肺、黑入腎。 森哥咁腎虧係咪要食多啲黑芝麻。我有食雲耳補吓!

      刪除
    5. 咁咩色入腦…你應該補充返多啲😆😆
      你啲咩邏輯思維,唔一定要腎氣虧損先至食黑芝麻嘅…👎

      刪除
    6. 森哥要近X色索夠油,因大腦六成係脂肪。

      依家打緊第三次世界大戰,各國鎖關封國,歐美戰情告急,呢族非生物嘅隱形敵人好難對付。

      刪除
    7. 陣間索錯油,索左落肚腩咪大鑊…👎👎

      冇講錯,今次真係打緊仗,仲七國咁亂,我哋小小蟻民唯有做好防備,外出時戴番個口罩……😷😷

      刪除
    8. 恭喜晒! 有幸福肥。

      總之要『隔離』,㩒Lift掣同握門柄我都用張紙隔離。

      鬼佬文化唔戴罩累事,啲乜鬼醫生話冇用,實情係口罩產能達唔到需求。

      刪除
    9. 什麼前面加幸福兩個字,就變無敵……
      咁呢種大肚dump嘅幸福肥留番畀一爺慢慢感受!😏

      要隔絕接觸外物都唔易做到,唯有多洗手…好奇怪,好多望落先進的國家,佢哋的醫療用品,都係靠進口……所以佢哋嘅口罩都要慳住用!!

      刪除
    10. 行斷食法前咪係囉!幸好,魔法令我唔再幸福。

      先進國家將低利潤產品趕走,留低高增值嘅。

      打仗可走難,全球疫災冇得你做難民,留低硬食。

      刪除
    11. 咁斷食法咪斷送咗你的幸福......

      國家的經濟都係想放在高收益方面,不過到有需要時就要外求~~

      因交通便利,某一處有事其他地方也不能置身事外,個個都要硬食!!!

      刪除
    12. 回得好好笑!

      如果我喺電視睇唔到呢一集、如果我唔夠膽嘗試…………恐怕人體災難自動囤積能量機制依然作弄我。人生要機緣巧合,多吸取知識,多多嘗試方可解決難題。

      歐美成百年都冇遇到,唔會放入國家戰略必需物資列。

      各國能力高下立見,政府反應速度,文化差異,西方醫療系統自以為優良,我覺得亞洲做得好好多,首領極為重要。

      刪除
    13. 森伯水蛇春的回應,都可以笑一笑……

      我以前有睇周兆祥的文章,佢都有介紹用斷食法去養生,尤其是在患病中的人做些適當斷食對病情都好……呢方面真係好睇個人的恆心同堅持~~

      通常在危急或者危難關頭,人性與國力都會盡現,真正要露出底牌的時候……

      刪除
    14. 行徑偏激欠缺科學邏輯同實驗數據支持,佢講嘅我又唔會跟喎!

      刪除
    15. 一周冇見如隔三秋,仲係森事重重,望早日完成繁忙工作有得 抖下。並祝森健康!

      刪除
    16. 又唔需要事事講科學,有時科學研究的東西,在新時間裡又可以把之前的推翻,記得細個啲人講飲茶冇乜益,茶同咖啡都唔應該飲,但時至今日飲茶可以有益健康,養生,養顏,兼且防癌,好處多多,咖啡又可以預防心臟病...這些都是科學研究出來的新結果~~

      刪除
    17. 一周不見直情如隔十幾廿秋,現在可以鬆吓~~~多謝關心!!

      刪除
  5. 如果個個太自私只獨善其身,齊心抗疫就只會得個「講」字!
    很認同這句話!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝認同,只不過是用將心比心的諗法去想,若然個個人都只顧自己,世界就會變得好冷漠……

      刪除
  6. 鴨咀口罩我見過有人戴>_<結果審查後簽反對的人大部份都唔係本區的居民,原來有審查真好,現在疫情嚴峻,大家都應該緊守自己崗位,保護自己戴口罩常洗手,其它事為反而反我就好反感﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…戴住個鴨咀出街真係要諗諗,咁當然為身體著想換個安心,必要用時都冇所謂!!
      最主要佢個街站擺在車站附近…是否本區居民都可以簽,這樣得出的結果公平嗎??
      都好認同羊羊的講法,做好個人的防疫措施,不要為反而反,就可以安然地渡過呢場疫境……

      刪除
  7. 回覆
    1. 大夫都話幾好,咁就可以放心食……

      刪除
  8. 做人係要將心比心,太自私會自己受番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又講得啱呀,人總不能樣樣事都只顧自己,否則他朝君體也相同...

      刪除
  9. 如果人人都唔比起隔離營,咁啲緊密接觸者住邊度好?到時候要在家居隔離咪仲近街坊....很多謝你明白事理,我就一定唔會簽呢啲反對乜反對物嘅嘢,其實發起呢啲簽名活動嘅來來去去都係嗰班攪C棍,唔係啲街坊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿peace真係好明白事理,不會盲從某些人...有時擺街站的簽名行動,當然會睇睇是關於什麼才簽啦,做人有時需要站在別人角度看看,在這個時期,冇人可以獨善其身,每個人都有機會中招...

      刪除