2020年3月11日 星期三

森記「芝」味…

之前好似答應過博友要講下芝麻糊,差點又唔記得,呢個時候大家都係多在家中整下東西食,唔知今趟森伯呢類簡單食物,又適唔適合大家胃口……

正如上篇網誌提到,我會不時要買一些五穀類食材,常加在飯內一同吃,有機穀物最常見都係有機黑芝麻,可能比較普通會較容易買到,買一包都有排食,而近來改食現成的黑芝麻粉,要買都相當方便,漸漸取替了原粒黑芝麻,見樽黑芝麻都放落冷宮(雪櫃)好耐,所以都要認真處理佢,於是搵出部攪拌機攪攪佢


 撳個掣三兩下就磨出大半樽芝麻粉,可是有機芝麻粉都冇現成咁香,不過都有麻油成份基本上要食得黑芝麻的營養就一定要攪碎食比較好



忽然間又挑起森伯鋪老闆癮,即刻想臨時開間森記冰室!

分別兩個唔同的早餐,一樽芝麻粉可以分幾次整~~~

早餐A:黑芝麻豆漿
偶然都會飲下豆漿做早餐,在豆漿內放些黑芝麻粉,送個包,又係一份唔錯的早餐!!


早餐B:有機黑芝麻糊
加有機兩個字,碗野當堂買貴幾蚊雞,唔好話森伯冇生意頭腦
材料最主要係薯粉+黑芝麻粉,糖就隨你喜歡,當然甜些少會比較好吃!!


看落芝麻糊杰撻撻,而且又用有機芝麻粉,唔駛問梗好味啦!如果呢碗野真係攞去賣肯定蝕晒本~~~~

54 則留言:

  1. 芝麻糊做法可以咁簡單?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要有薯粉或者馬蹄粉做糊底,都可以容易做到...
      若果有黑芝麻醬,用兩三匙整仲簡單~~

      刪除
  2. 唔怪得森兄頭髮咁烏黑亮麗😜👍
    黑芝麻搞拌成粉可能会出油結成一舊舊
    如果同藜麥一齊搞索咁D油份擺耐咗也不怕

    回覆刪除
    回覆
    1. Gael兄著重外表,即刻諗到亮麗的頭髮...森伯老人家反而諗芝麻可以補鈣,適合森伯呢類骨頭疏鬆長者...哈哈哈

      基本上自己磨的芝麻粉冇乾燥劑,又加上油份,好易變質,我磨完都即刻放在雪櫃內...

      刪除
    2. 原來可以補鈣
      我仲以為係補腎!😁

      刪除
    3. 芝麻的鈣質比很多食物都要高...
      講補腎...費事畀啲博友亂揣測啦~~XD

      刪除
  3. 白鑊炒香,加白芝麻一齊除咗睇其變色知道火喉,啲糊仔會更香。
    知道破壁後才可吸取營養咁叻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯食個早餐邊有咁講究,求其清理存放好耐的黑芝麻咋~~
      你講得啱,炒香會好食好多,下次搵呀一爺兄幫手白鑊炒,炒完再整!!
      要食芝麻最好攪攪佢唔懶得...

      刪除
    2. 冇森情炒,所以,唔叫森情冰室。
      白淨森怕光要同時食曬過太陽嘅冬菇補維他命D。冬菇饅頭早餐最佳拍檔。
      仲有用腳Dump地2分鐘,電視日醫研究話振動才衝擊骨頭生長增加密度,舉鐵鍛鍊冇振動對骨質密度冇用架。

      刪除
    3. 早餐邊會用咁多時間去整...森記冰室比較貼地大眾化,好似賣街坊價...森情冰室、森情茶餐廳,個朵唔錯,好似專係吸引姐姐仔打卡咁喎...

      感覺現在要真正曬曬太陽唔易,呢排陽光唔多...未食過冬菇饅頭。

      日本有些醫學研究幾有趣,把簡單運動可以簡易融在生活中!!

      刪除
    4. 咁森靈啲黑色嘢又點清走呢!

      刪除
    5. 你想話森伯黑心?!!...

      刪除
    6. 你呢句屈我都算黑心。你冇心理陰影咩?

      刪除
    7. 你指嘅陰影係...童年陰影?!!...你估森伯好細個咩!!!

      刪除
    8. 任何創傷造成嘅陰影,疫情 暴動 交友 性愛 工作 病痛…

      刪除
    9. 造成嘅陰影,疫情 暴動 交友 性愛 工作 病痛………加埋"一爺兄"得唔得架?!!……簡直綜合性創傷後遺症😆😆😆

      刪除
    10. 加啦!我為自己有殺傷力而感到驕傲。

      刪除
    11. 一早加咗啦……我畀你排最頂,疫情暴動的陰影都係僅次於一爺兄,好叻叻呀!!!!👍👍

      刪除
    12. 森中有我發惡夢,快出符咒封印一爺夢魘。

      『芝』味~喜歡芝士嗎?我早餐燕麥加片芝士,好味道。

      刪除
    13. 哈哈,你真係當森伯細路,老人家幾廿歲咩冇見過,單憑一爺個樣就發惡夢,未免太睇少森伯…何況又未見過一爺都冇咩可能出現在夢境之中……

      現在奶類製品都好少食,食芝麻粉多了……

      刪除
    14. 搗蛋破壞森夢好事。閃現嚇餐飽都好玩。

      代替補鈣兼加好油,最佳選擇,好叻喎!

      刪除
    15. 咪當自己係妖魔鬼怪先得架!!就算夢見一爺都唔代表要嚇餐飽...
      因為現成的芝麻粉有麻香,兼且方便用就常吃~~

      刪除
    16. 森伯要扮都扮老人家啦…XD

      刪除
    17. 慷慨聖誕老人森哥,施比受更有福,咁快啲派禮物畀我。

      刪除
    18. 想要小禮物都要寄到畀你先得架!!!!!!!!

      刪除
    19. 套料咁叻唔做記者、間諜就晒咗。
      晝幅畫、森哥小秘密、講笑話……非物質禮物啱我行簡約生活。

      刪除
    20. 做記者間諜套一爺兄啲料,會唔會多舊魚呢!!
      咁森伯跟你唔同,我很物質主義…去一個地方都要買點東西留為記念~唔係邊有咁多鎖匙扣收藏…

      刪除
  4. 我家的做法是黑芝麻加米磨成漿,再煮......

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前都會用米磨,但米的醣份較高,反而用薯比較清!!

      刪除
  5. 營養中式甜品,烏髮補鈣一流。
    除了第一張照片,其餘都看不到呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說的對!!黑芝麻係超級食物,是種常會食到的保健食物...
      我正想問問大家相的問題,現在再重新上載相片...

      刪除
  6. 昨日在手機見到博裡的相有幾張出不到...唔知點解~~
    今天再重新載入,大家可看到嗎??再看不到可告訴我!!唔該大家~~

    仲話開森記冰室,連啲招牌美食嘅相都睇唔到,間冰室摺埋都得!!XXD

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 大夫好耐冇見...
      新型肺炎肆虐,大夫有冇方法搞搞佢呀!!!

      刪除
    2. 庸人..............你話森伯伯!!

      刪除
  8. 過去經常自製豆漿,芝麻糊就未整過,搵日試吓。請問薯粉是否即係番薯粉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆漿自己整都唔太麻煩,又健康…
      這個芝麻糊做法好簡單,買現成芝麻粉整仲方便。對呀!薯粉即是蕃薯粉!!

      刪除
  9. 一向都知道芝麻很有益,但係唔知點解好少買來吃。
    睇嚟都要改變一下習慣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實現成的芝麻粉超市都有很多畀你選擇,不妨買來試試,食用都好方便!!

      A餐食法好簡單,把豆漿加熱再灑上芝麻粉便可,好飲又有益~~

      刪除
    2. 我買了一樽黑芝麻醬,聲明沒有添加防腐劑,沒有人造色素。可用來放上麵包上同吃。

      刪除
    3. 如果對甜不抗拒的話,買現成黑芝麻醬幾好食,尤其用來搽麵包或整麻蓉包...有隻黃色麻醬還可以拌麵吃,有麻香味!!

      刪除
    4. 不是時常都喜歡吃甜品,但總有喜歡吃甜的時候。
      有些醫生說:感覺喜歡吃什麼就吃什麼,那表示你的身體需要它。

      刪除
    5. 我都有聽過,例如突然好想吃鹹食物,就証明可能身體需要鈉,想飲水,身體就發出口渴的警號等,叫我們快喝水…

      刪除
  10. 我冇辦法,我個胃頂唔順黑芝麻……

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果是身體原因,可以選食其他有益食材~~

      刪除
  11. 芝麻糊加紅豆變成鴛鴦更好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好少這樣吃,不過想像中都唔錯,有些人喜歡芝麻糊裡加湯丸...

      刪除