2018年3月28日 星期三

懷舊習作──森伯張換衫公仔紙…


大家又唔駛咁驚慄放森!當然唔係真正森伯的換衫公仔啦~~
只不過係Q版森伯啫!相信大家都唔會抗拒哈哈哈

時下興懷舊,舊有的一事一物都變為有價值!價值在於新不如舊?!!舊的比新的好?!!又或者只是緬懷昔日情而已

有日無意看到一個討論區,見有人發題問:現在還有換衫公仔紙賣嗎?!其後就見有人回答有些地方仍見到我諗可能在一些舊屋邨的舊式文具舖仲有,其實呢款紙版換衫公仔大家又有冇見過記得以前仲有種紙飛機,用個長方形的紙袋包裝,裡面是紙飛機的紙組件,很簡單容易就砌到隻飛機,相信都係幾經典

兩樣紙玩意都是用紙來做,但對當時的小朋友來講也是個好玩的玩意,直到現在更變成經典的回憶,森伯記得不知睇什麼懷舊展覽亦有見過


睇下呢款Q版森伯的換衫公仔,又唔知會否鈎起大家不少回憶呢?如果你話冇,就可能係少年你實在太細個喇

背心+孖煙囪麻甩版的換衫公仔好少見,算是懷舊得來又有少少創新~~哈哈哈

26 則留言:

  1. 森兄,俾你一講我就諗起好多好多童年嘅玩意,真係講都講唔曬,當然也包括這種穿衣服公仔,但我記得卻以女版的多,男的就好似冇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實每逢講開細時的玩意,真係可以有排講,而且又易令大家鈎起好多童年回憶...
      所以我咪話Q版森伯係創新的男裝版囉...

      刪除
  2. 我玩過啦!森源設計的男裝巧靚靚!但冇鞋嘅?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你讚賞森伯,都係以懷舊款設計,平時Q版森伯唔著鞋~哈哈

      刪除
  3. 玩具都有分男女架。

    換衫紙公仔係畀女仔玩扮靚靚,梗係得女裝啦!男仔都冇乜興趣玩呢啲,就算肯玩都會畀人笑到面都黃,男裝市場唔大。

    紙飛機我又冇乜印象, 咁我一定後生過森伯,哈哈!上載張相片畀我睇下,等我恢復吓記憶。

    記得係用發泡膠砌機,用條橡筋上鍊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實以前的玩具,啲小朋友想玩就叫父母買來玩,都冇話分咩男女玩具...只係分貴與平啫~

      笑到面黃咁慘...唔係女仔玩女裝版,男仔玩男裝版咩?!!從小訓練佢哋衣著的品味,服裝的配搭嘛...哈哈哈

      我幾時都話一爺兄起碼細過森伯三四十年架啦...

      呢款就係我講的紙飛機,如果有機會見到以上兩樣我都會買...
      http://mypaper.pchome.com.tw/ktv122634804/post/1325078843

      刪除
    2. 唔係紙飛機係用更輕身嘅發泡膠薄片造架,仲想認細都唔得。

      細過森伯三 四十年,應該未出世。

      幻想中 背心+孖煙通 嘅森伯 會 好似 彭于晏 咁Sexy。

      刪除
    3. 可能太耐了,我都記得又好似薄發泡膠質地,或者一些舊屋村的文具店仲搵到~~~

      咁咪好囉,阿一爺兄仲咁後生...真係羡慕!!!!

      你真係幻想力豐富,森伯邊有彭于晏咁有型高大靚仔丫...我夠諗一爺兄似羅仲謙嗰類咁陽光feel啦~~~~~

      刪除
  4. 背心+孖煙囪…麻甩版~~不是呀,是街坊裝。我細個時好喜歡玩這個玩意,同好靚的女仔換不同的衫,同朋友仔一齊玩扮去街,真係好開心。反而而家的細佬就少左這點樂趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 背心加孖煙囪唔算街坊裝,因為好少人會咁著出街買麵包,通常麻甩先會在家附近咁著...
      對呀, 現在的小朋友對手機, 電玩多~~可能時代改變了~~

      刪除
  5. 換衫紙公仔有玩過.
    近代一啲我買過Simpsons嘅磁石換衫公仔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁經典的玩意相信好多人都玩過…
      用磁石黐仲好啦,卡通人物都好似見過…

      刪除
  6. 我反而幾鍾意你喱個背心+孖煙囪造型喎.....^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一到夏天好多麻甩都咁著架啦,乜gael兄未試過咩?!...哈哈

      刪除
    2. 喱幾日成廿七八度,都可以咁著啦XXD

      刪除
    3. 聽聞話今午會去到廿九度...周末又會涼返~~暫時唔敢著住...

      刪除
  7. 換衫紙公仔有玩過,仲畫過一、兩件衫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種咁經典的換衫公仔,相信好多人都玩過...
      如果夠創意仲可以畫一些公仔衫~~

      刪除
  8. 款式可以隨意配搭,玩嘅時候好有時裝設計師嘅感覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時玩具都可以啟發小朋友的創意或潛能...
      至少玩之餘仲可以動吓腦筋~~~

      刪除
  9. 呢排經常睇蠟筆小新,成日覺得森伯個Q版公仔有少少似小新個爸爸野原廣志。😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊能夠跟動漫大師的畫作相提並論...
      每個畫畫者都希望有自己的特色或風格…

      刪除
  10. 有小小建議, 森兄可否加上手提電話等新元素, 如iphone, ipad, 而電話又可加上, 各式各樣電話套等等. 乎合現代社會!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最主要換衫公仔都以服裝為主,邊有咁多其他物品…況且Q版森伯都冇咁多科技東西隨身啦…本身就係脫節架啦~~哈哈

      刪除