2018年3月1日 星期四

小小森意;唔成敬意…


相信送禮大家在過年時候都送唔少,其實而家去一趟超市或者便利店都有很多選擇,送禮畀親朋戚友都唔算難,送禮都不外乎朱古力曲奇餅等小食送食物基本上都冇錯,人人都鍾意食啦我覺得反而送用品,未必人人合用,所以送些大路的食品基本上都冇咩唔啱

平時都收人唔少小食利是(你話森伯幾細個仲逗人利是…XXD)之類,趁新年呢個時候都係還禮的好時機,既然一場去到超市買禮盒朱古力,都唔爭在買少少食品還禮,一向有選擇困難症的森伯,左諗右諗,左度右度送咩最好其實送畀親戚友人好易,通常可以買些大方得體的禮盒包裝,但送畀同事唔通買一罐二罐餅乾朱古力太勞民傷財~本來想送些健康果仁類,但當日見就唔係咁新鮮嘞最後又畀森伯發現到一樣唔錯的選擇,輕巧得來又唔貴,少少地又唔失禮,又可以當為健康飲品又唔駛食滯人簡直perfect


 之唔係顆粒沖劑,是關小食有好多人都怕食多會肥,而沖杯野飲大家都好接受,而且花款多多唔同人送唔同口味都得,對森伯來講算係幾good的選擇!!

26 則留言:

  1. 森兄,在我剛剛回紐西蘭的時候 過節以為買樽紅酒或白酒就一定係人都啱,誰知就有一個朋友話我都唔飲酒嘅! 另外,又試過好似你話買啲曲奇士呀餅乾之類送畀人,誰知左轉右轉後我又收番之前我送出嘅禮物,你話係咪好搞笑?( 因為我住呢個小鎮,唔係好多家中國人㗎咋!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能文化唔同,又好少諗送酒畀人…尤其親戚!通常可以送酒的多數老闆,或有生意來往人士…其實有時港人送禮送來送去都係嗰幾樣,撈亂晒再收番自己份禮品都唔奇,有啲人換過張花紙又送畀第二個,心意就完全欠奉,雖然搞笑,但真有其事...

      其實恕兄整嘢食咁叻,過年時炸少少角仔,笑口棗用來送禮都唔錯,起碼唔會轉來轉去又收回來…

      刪除
    2. 送斤元肉
      四兩菜葉
      送禮自用
      仲平靚正

      刪除
    3. 呢類送畀大夫就話可以啫,但一般人未必會喜歡...

      刪除
  2. 原來你有回禮嘅習慣㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 收得人的東西多,唔畀番人會唔好意思……

      刪除
  3. 懂回禮 好有教飬。

    唔怕人家好似你咁,收咗好多唔啱嘅禮物都係放喺公司櫃桶底直至過期,喺過年前大掃除,一次過扔曬佢,諗起送禮就頭痛。

    我係同父母同住,所以啲阿哥阿姐都返屋企拜年,以前都係買傳統嘅 賀年禮品黎,明畀商家斬到一頸血好唔抵架,啲禮盒整到好大盒又精美好好充撐場面,其實裏面得好少嘢,個紙盒或鐵罐又好唔環保,啲嘢又唔啱父母食,得我一個人食晒又或者轉送畀人,我咪 好唔禮貌 咁 喺家庭群組 裏寫明要 乜新年願望,話想年初一真係會心想事成,自己人嘛當然好真誠 坦白唔轉彎抹角,唔想屋企人 嘥錢, 果啲都係冇乜牙老人家平日食開嘅,適當用錢買到最適當嘅嘢食,滿足佢嘅真實需要,係同賀年禮品沾唔上邊好似怪怪咁,而且,我又唔使食啲咁唔健康又搞到我大肚嘅食物,一舉多得,何樂而不為。

    回覆刪除
    回覆
    1. 回禮都係傳統習慣啫…所謂禮尚往來嘛~~

      其實收唔收落櫃桶底真係好睇是什麼禮品,少少哋幾粒糖當然唔食住,如果係一盒糖果多數驚過期,冇幾耐就打開食咗去…所以一爺兄如果送禮畀森伯你都識做喇…XXD

      過時過節係商家搵銀機會,實會貴啦~過年前買定或去一些小商舖買可能經濟少少,聽你咁講其實大家親人可以三口六面話要乜,都唔算冇禮貌,因為你送禮畀人都係想人食得用得開心啫,到時唔駛送到一大堆禮品又食埋太多唔健康的東西嘛…我都有留意呢點,今年買畀長輩親戚都係送些大盒又精美,但裡面應該又係少少嗰類,大盒較為大體,裡面少少就係唔想年長親戚食得多,少少哋大家食都冇咩問題…

      我完全贊同你的睇法,送禮都係講心意,最緊要就係啱唔啱對方,至於送給同事,友人等就隨意得多,多數送健康小食或健康沖劑…

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝May May的到訪, 這些該是不錯的選擇…

      刪除
    2. 森伯其實我係OLD YAHOO BLOG 友, 睇怕森伯已忘了我了 :)

      刪除
    3. 你咁講又有少少印象, 你是舊博友May嘛?!!......
      真係好耐冇見, 有時間常來update吓近況~~~

      刪除
  5. 「回禮」......我都逗左好多年利士,今年都開始有想過這個念頭,不過都覺得唔知買咩好﹗有想過買彊茶,又怕有些人唔飲﹔有想過買排裝的糖,又怕有些人笑我派糖(哈哈),最後暫取消這念頭。你的禮物都係一個好提示,出年會考慮。多謝﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀…其實諗送咩禮有時都幾傷腦筋,又唔想太行貨…如果唔係親戚好友,其他人就可以隨意少少,薑茶都唔錯,不過就未必個個人都適合…最好送一些平和的茶都幾好,有些花果茶茶包,基本上人人都適合,而且一包都有排沖…哈哈

      唔駛客氣,覺得唔錯所以同大家講吓…

      刪除
    2. 係喎,花茶更好﹗

      刪除
    3. 花茶都未必個個啱…果茶應該會好啲!!!!

      刪除
  6. 相信在同事們心目中,森兄的健康飲食形象已經好深入民心了吧^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我在公司又好少講有關健康飲食嘅嘢,係blog先講得多...

      刪除
  7. 回覆
    1. 好耐冇見...有時間就多啲來探森伯囉~~~
      行過超市見到買來試吓~~

      刪除
  8. 送茶包都幾好。不過沒得充飢。有一年有個親戚明示叫我送某個名牌子的朱咕叻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人食零食都唔敢食太多,飲茶好啲~~
      親朋好友大家講明要乜最好,唔會送錯禮...

      刪除
  9. 呢的比較實惠,不過自己飲,買龍眼肉紅棗自焗好的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢類沖劑好少買來自己飲,多數送禮...
      如果自己飲自己整好啲~~~

      刪除
  10. 森兄做人有情有義, 新年大送健康森茶. 親朋飲過, 藥膏藥油都唔洗搽!

    回覆刪除
    回覆
    1. KK真係好誇…哈哈哈
      只係送少少嘢畀人都唔係咩有情有義…
      呢類沖劑未必講得上好健康,不過比朱古力,糖果好~~~

      刪除