2018年3月8日 星期四

映相…晒相…睇相…



自從電子產品的普及,要影相真係隨時隨地乜都映得一餐,回想以前映菲林相真係會隆重少少一幢菲林數目有限,每一張相都會諗真先去映,通常有咩特別事情才會拎部相機出來影,而映出來的影象都要等到沖曬完才知道映得好唔好,所以每次映完相都會有種期待感

映 相
森伯伯從未擁有過菲林相機,首次買的相機都係數碼相機,正確來講都未感受過每張相都要諗過度過先映的時候,不過菲林相對於好多人來講都係一個集體回憶,菲林相機現在都可以買到,但又未必多人會買,而買的多數係攝影發燒友,至於一般普羅大眾(森伯都係)用數碼產品會較為方便
擁有的菲林相底已經成為一種有紀念價值的珍藏


晒 相
映相方便了,所以有一些值得保存的相都會拿去沖曬,或者已經有人覺得放在電腦手機看看就算仲邊會去曬相咁麻煩呢~而我要沖曬的相唔多,以前好多地方都有沖曬店,家中附近都有間小型曬相檔,但維持不久就關門大吉所以而家曬相都係幫襯呢間連鎖曬相店 
據聞佢有保証,唔滿意的可免費重曬,唔知是否屬實,但我未試過,又有冇人試過?!...


睇 相
可能森伯個人喜歡實實在在,點都要有些相片拿在手上慢慢睇先得用螢幕去睇雖然畫面靚少少,但唔會睇得好仔細,通常納納就算,除非要執相
老人家喜歡懷緬過去閒時拿些相片睇睇都可能係一種樂趣 因為有好多相過了去就冇可能再映過,就好似2017年的森伯同2018年的森伯都差啲啲哈哈哈

57 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊似得kaka啲後生女咁好記性…唔記得嘢都係其次…
      最主要係心裡面嗰十幾廿條皺紋又多咗啫……

      刪除
    2. 相睇…睇相face…映相…晒相…睇相photo…

      刪除
    3. 大夫去郊遊時, 有冇影吓啲靚相呀?!!

      刪除
    4. 下次搵埋KaKa幫你渣機嘛…佢啲相有番咁上下~~~

      刪除
    5. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    6. 龍友邊及KaKa咁了解大夫最靚嗰一面呢?!!...哈哈哈

      刪除
    7. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    8. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    9. 心裡面定臉上有皺紋對森伯伯來講都冇乜所謂啦…
      只係KaKa嗰啲後生兼靚女先介意啫~~

      就算光著頭都可以一樣好型…
      「佢個頭應該係最靚嘅一面……」有知音人識欣賞就更加好喇~~哈哈

      刪除
    10. 有ka ka欣賞就更加好喇~~哈哈

      刪除
    11. 大夫都講到出面,都係想KaKa會意到~~~~哈哈哈

      刪除
  2. 我有用過olympus的菲林相機,識得拆開菲林好小心攝入去佢個扣,要扣得緊卷菲林先可以捲得郁!
    2018年的森兄同1998年的森兄應該分別不太大,因為keep得好^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Gael兄有部名廠的菲林相機,相信十分有收藏價值…如果叫我入菲林相信都唔係太識,以前影完相要好小心攞卷菲林出來,原因怕走光…相對現在數碼相就冇呢啲問題…
      邊有Gael兄講到分別不大咁誇呀…Keep唔到都冇辦法,都盡晒人事…

      刪除
    2. 果架相機在十幾年前去馬德里旅行時畀人偷咗,自始就無再用過菲林機了!
      數碼相機方便,但菲林相機正如你所說,有種神秘的期待...XXXD
      森兄懂養生之道,我諗應該比同齡人士keep得好

      刪除
    3. 咁咪好可惜…?!!唔見相機兼且裡面的旅遊珍貴相片…相對現今數碼相機真係方便好多…就算未曾曬出來都可以略知幅相的模樣~~

      咁我又唔知是否同Gael兄都屬於同齡人士,但估計都係同年代卦~哈哈

      刪除
    4. 係啊那次旅程大部份的照片都無晒啦,因為馬德里差不多時尾站了
      wakakaka....咁森兄一定keep得好過我好多吧

      刪除
    5. 下次再去馬德里影過囉…
      唔可以咁講Keep得好唔好,見過真人先可以作準嘛~~~

      刪除
  3. 係以前影完相等攞相嘅心情係未好心急呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實又唔可以話心急,不過都會期待影得好唔好…哈哈

      刪除
  4. 眼矇矇睇到森兄寫『相睇』。
    17、18差啲啲……森兄靜雞雞年假去 咗 韓國微整形……拉面皮。
    以前參加旅行團,會約團友出黎飲茶睇相,借啲意識女仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇相…變咗相睇~~~對眼唔係矇成咁呀?!!...

      去完韓國整過仲差啲啲…起碼都成條街啦~~醜男變俊男嘛~~~哈哈

      係呀…以前啲人好多時都話約埋出嚟睇相,曬完相睇翻又講吓都幾開心…不過我未試過喎…

      刪除
    2. 整過籠咪唔同護照幅相,當你用假証偷渡、監禁嚴查,都好大鑊。

      太多實體相片要保存都煩惱

      刪除
    3. 整過籠要好大工程…唔會卦~到時要影過晒啲証件相仲麻煩,可能就嚟換新的身份証,呢筆可慳番…哈哈

      現在曬的相片有限,保存都唔會佔太多空間…

      刪除
  5. 拍菲林的年代好得意,拎菲林相底去曬的心情又祈待睇相又心急,當看到曬好的相片時候,失望多過開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈…我都覺得係失望多過開心!!!!
      因為以前要到曬完相先睇到張相的效果,唔似而家數碼相可以睇完先揀去曬…呢樣都係一種科技帶來的好處…

      刪除
  6. 玩菲林相機,我諗我在十歲左右已經玩過了。
    因那時我有個表哥是做地盤工頭搵到錢,他擁有很多貴重的東西,比如雙鏡反光相機就是,聽說雙鏡還比單鏡專業,是關菲林都不同,是120菲林而不是135菲林,120的尺寸大很多,所以影出來的相片效果也會很好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常玩菲林相機的朋友都玩得好專業,又會講究相機的質素,又可以換吓啲專業鏡頭,所以有好多高級鏡頭都好貴…菲林相機以前老豆都用,唔係有咩節慶都好少機會見到,更加唔會拿來玩…到而家買部DC仔畀佢用,部菲林機先唔用咋,不過以舊式DC仔來講都算好襟…始終老爸唔會時時用…

      多謝恕兄的資料補充,我完全唔知菲林都有尺寸之分…

      刪除
  7. 森伯冇用過菲林相機,咁我用過咪叫人瑞?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我絕對唔係咁嘅意思…而家仲有一班擁躉鍾意玩菲林機,話佢拍出來的相片有感覺喎…

      刪除
  8. ykk中學時(60s)已經有影相了,因同學仔有部海鷗牌boxer相機,時時同我們拍照, 他那時家住大圉, 而大圉當時是鄉村,只有木屋和農田. 每當放假時我們便去探訪他, 當去旅行也 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信講起菲林相機都會鈎起大家唔少回憶,我哋細個有咩旅行,去公園都係靠部菲林相機拍低好多童年回憶,每次人影相時都會講影好啲啦,唔好浪費菲林呀…反而對每一次影相都會著重了,現今就可以幾秒映幾十張快拍,真係今時唔同往日…

      刪除
  9. 雖然現時唔多興曬相,但有時印十張八張回味一番,也是樂事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架~~映相唔多, 但將最好的才會去曬, 將來睇番都係一種樂趣~~~

      刪除
  10. 我自己就好耐好耐冇晒相﹗但係學校會繼續為學生影相及晒相比佢地留為紀念,雖然係收番佢地錢(超平一張),我就覺得好有意義,第日佢地大個睇番都會好開心。正如你所講攞住睇感覺是不同的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,我諗而家真正曬相的人不多,通常有什麼活動節慶,旅行才會影些相來作留念!!呢個當然啦,用部電腦或手機睇都唔同有一張張相片的感覺,而且要親筆在相後寫返個拍攝日期,令到張相都充滿人性化…

      刪除
  11. 照片真是會留給我們很多珍貴而難忘的回憶。我讀書的小時候,姐姐已經出來工作了,她有一同事是拍照的發燒友,最平那部相機都要成千元,很慷慨的借給我們去拍照。後來我為姐姐周圍去拍了很多照片回來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同,有相機就能保存很多寶貴的回憶…當時的相機有些都十分貴重,你姐姐的同事的確很慷慨,有時借給人的東西,都怕會有些不能意料的事情發生…
      若果現在還用菲林相機,相信大家的網誌都冇咁多相片…

      刪除
    2. 聽說以前喜歡拍照發燒友,都有一句老話:“相機如老婆,概不外借!”
      就是恐怕有所損毀。 都是很信得過,才會借給姐姐。我們當然都會很小心的使用,不會有失。 如果現時用的是菲林機,當然不會見到什麼都去映一餐啦。不過以前確是儲埋好多膠菲林,恐怕今天已經成為垃圾了。

      刪除
    3. 當然信得你們才會借給你們用,起碼不是粗心大意的人嘛...以前菲林相底都會用一個鐵盒妥善保存,會諗總有日可能會重曬,不過好多相都唔再曬多一次...幸好我的菲林相底不是太多,所以收藏也不用太多空間...
      你可以睇睇你的膠菲林,有珍藏價值就留低,閒雜相就棄掉,以便收藏~~

      刪除
    4. 90年代還有很多的菲林相底,但同時把很多照片放在電腦的檔案裡,要看也上電腦看了。當然這些又怎及得拿一張相片來得親切哩!
      現在用手機拍照太方便了,幾乎忘記了菲林曾經帶給我們熱切期待的心情。現在我偶然也有把手機裡的照片,走去店舖選制成相片的習慣。

      刪除
    5. 就算家陣想影啲菲林相,菲林都唔係容易買,可能要到些專門買攝影器材的地方才搵到…
      現在能攝影的電子器材多了,我每隔一段時間就要睇返有咩相要曬,加埋一些團體相,曬完相仲要分派各人等…

      刪除
    6. 選曬好照片之後,分發給各人留紀念,無論是私人聚會或是公司的團體照,都很具有紀念性,相信人人收到都會歡喜吧。

      刪除
    7. 通常都係家庭聚會的相片多,至於團體相就多數將相片電郵到我們每一位,喜歡的就自行曬…如果一大班人影的相要逐張曬來派,仲得掂咩…哈哈哈

      刪除
    8. 森少說得對,揀相和分派照片的事,確係幾煩。以往看大量相底、揀相和分相都慣了,現在沒有這個必要,好多了。呵呵...

      刪除
    9. 現在要曬相,通常最低消費都要十張八張,所以要揍夠數先有得曬,只要團體相再加多幾張才會走去曬…基本上都唔係太煩~~~

      刪除
    10. 現在有電腦幫忙,揀相都容易得多了,邊樹有照光看菲林相底咁麻煩吖!
      現在晒手機相,係不能只晒三兩張0架。

      刪除
    11. 係呀~有電腦幫手處理相片真係好好多,若然熟悉軟件的運用仲可以執一執張相…
      通常都會儲夠先攞去曬~

      刪除
    12. 我拍照絕少用到閃光燈,也不會去學執相,連最簡單的加花邊框也沒有做。可以說是懶,也可以說是崇尚自然。我覺得天然就夠了。

      刪除
    13. 我又係唔用閃光燈,可能唔識調校,影出來幅相爆晒光…
      相信秋葉都唔駛學執相,幅幅相都影得清麗可人,想執都冇得執…所以秋葉絕對懶得起…

      刪除
    14. 十分感謝讚賞! 個人拍的照片都算過得去啦。不過講到話:「想執都冇得執...」噉又誇一啲! 人家用單反調較焦點與光圈,真係好專業架!仲識得做埋後期執相,真係靚好多架!
      都係自己懶,自己看得過去就算了。難得森少都話影得好,我老懷安慰啦。

      刪除
    15. 講得對呀!!人大了對很多事物都唔會太執著…過得去便算!起碼人會舒服點…影相似好簡單,其實都係一門學問,要專業要有水準,都要下些功夫才可…

      哈哈,唔駛講到老懷安慰…明天又係新一天,人生仲有很多東西未學仲係小朋友階段~~

      刪除
    16. 哈哈! 咁我唔學咁多東西了,一於返老還童,越來越年青。
      拍攝的技巧,不是單靠一部長短火大機便可以,還得要學上很多技巧的。
      自從有了自動對焦,自動測光的所謂傻瓜機,對於只為拍攝紀錄的人來說,是來得輕鬆與自然! 大機的重量實在是個不輕的負擔,我甚至連小型的數碼相機也沒帶了。手機太方便了。

      刪除
    17. 唔得!一定要學,只擁有細路的心態才想繼續學習…
      我現在都係用數碼傻瓜機,易用易掌握,按個掣就可以映相~不過自從手機的影相功能高了,好多人都已經用手機拍…

      刪除
    18. 係喎,係小朋友先至咁有好奇心,樣樣都想去學。咁我想唔認老都唔得啦。 我的數碼相機拍過了,要另外回去過落電腦儲存。
      手機就可以一路拍,一路飛去家中的電腦,好方便。所以連數碼小相機也懶得拿了。

      刪除
    19. 而家好多人都懶得帶多部相機仔,通常手機已經可以拍出高質素的相片…

      刪除