2018年4月4日 星期三

認真…



對於一個想:活到老;學到老的老人家來講,業餘進修都真係幾吃力,尤其森伯果類成日左痛右痛的人,仲諗去業餘進修,真係好似一場大挑戰~

其實呢個課程本身係喜歡,因為喜歡先會容易讀,起碼讀書壓力都少一半啦!亦有感呢個課程對工作對興趣有實際作用,所以就算吃力都想去試試

直到返學前,都辦了很多很多的事情詳細就唔細講嘞!!總之唔易
馬不停蹄的節奏對森伯來講,都未必係一件易事,所以呢個時候,可以爭取到時間抖抖就要休息,因為勞累都可能會誘發痛症,就因為這樣無形的壓力都唔少!!一個星期唔係返工就係返學,唔係放工就係放學,唔係做工作就係做功課,所以都幾充實,呢種情況仲要維持以後好一大段日子諗下都唔知能否捱到讀完

嗱!我唔敢話多,相信都總有一個半個博友會錫住森伯伯,所以唔常常巡博都要請大家見諒,有留言者就去巡啦!!因為少了活動,都怕冇乜東西可以寫,能夠維持一周一博已經好好

有時進修要考慮的時間金錢都是其次,最主要是否有一顆認真的心去讀書,現在不去讀,到將來老了更加沒有動力去讀,所以進修都要講Timing,就好似現在上堂,眼見個個同學仔都係0靚仔0靚妹~因為我初時都以為有些中年人士會讀不過無論如何都希望可以順利完成呢個課程

每次返到學校都好似玩迷宮咁,成日要搵唔同的課室一來老人家冇記性,二來可能仲未適應

36 則留言:

  1. 森兄加油,又要返工又要返學真不容易,但既然話係啱你興趣又對工作有幫助,咁都好值得投資多點時間,希望森兄學有所成,有時間先去巡blog^^
    p.s.森兄多啲同鮮肉同學仔相處,或許人也會更年輕wakakaka.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝gael兄...攞工餘時間進修真係幾辛苦架,但公司體諒...至於值唔值呢!!!都會不時問下自己...當為為興趣就讀得自在一點~~
      其實睇人的Blog時間唔太多,反而要諗寫咩回應就用點時間...你知森伯唔會交寒貨...
      森伯呢類講心境,覺得自己係細路仔咪年輕啲囉...

      刪除
    2. 成日左痛右痛的森伯,
      工餘去業餘進修,
      真係認真

      刪除
    3. 大夫幾句珍言…說出我整篇Blog的主旨,
      咁大壓力下都為求順利完成學業…

      刪除
  2. 做到老學到老^_^森伯加油﹗

    回覆刪除
  3. 『認真』男人最有型。催旺桃花,發展校園情緣。


    回覆刪除
    回覆
    1. 唓!!!!型就型啦,邊有分認唔認真架...哈哈
      你估森伯仲係十六,七歲咩, 校園情緣...你煲得劇太多嘞~~~

      刪除
    2. 我係話:森伯平時都好型,『認真』專注時就更加型啦!😁

      所以,嫩口教師畀成熟幽默嘅森伯吸引著,期待襄王有夢。

      刪除
    3. 森伯有自知之明…個人唔型唯有靠認真做事搭夠~~哈哈哈
      我講啲同學仔嫰口啫!平時森伯好含蓄唔乜講嘢架~
      而家係認真返學唔係玩玩下!!

      刪除
  4. 開頭見到個標題寫著[認真]兩個字,我就諗唔知森兄想講乜?
    不過我有聽過香港一句話,叫做[你認真就輸了],其實係乜意思呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜恕兄平時覺得森伯寫嘢好唔認真?!!...哈哈
      係呀!!其實(認真便輸了~~)大概話一個人如果對某件事太執著,又得唔到預期效果, 咪咁意思囉...

      刪除
  5. 相信你一定可以應付工作與功課!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我應該可以,但我驚我副老骨頭唔可以啫…

      刪除
  6. 森少噉勤力學習,相信點都會學有所成嘅。成日左痛右痛,都幾濕滯吓!
    如果長期單肩揹很重的大袋物件,日久就會弄傷筋骨。要幫趁跌打,或自擦、敷治老牌的藥酒。如果拖得太久未好,就要吃中、或西式的消炎藥了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝秋葉的溫馨提點…
      其實呢類年老風濕已經伴隨森伯伯多年,都有很多方法去處理,但問題在於壓力太大都會發作,休息放鬆心情先係最根本的良方…如非必要就唔會食西藥~

      刪除
    2. 如果筋骨肌肉痛,應是體內積存了瘀患,日久不作處理就會發炎。
      如果是風濕痛,根據“浙江中醫學院”所列的治風濕藥有14種:
      「木瓜、蒼耳子、虎杖、穿山龍、南五加皮、香加皮、威靈仙、獨活、秦艽、臭梧桐、寄生(如桑寄生)、鹿銜草、豨薟草。」
      *
      醫風濕的藥,大多都是辛溫,或有3種是有小毒的藥。
      有些藥性平和的會浸酒,或加當歸同煮,或加其他藥材,都是驅風去濕為主。
      一些風濕膏布,藥味十分濃烈。 亦有一些強效止痛的成藥。

      刪除
    3. 漏了第14味治風濕的藥,就是~蘄蛇,即是響尾蛇,亦名大白花蛇。

      刪除
    4. 先多謝秋葉的藥方,森伯對陌生的中藥都唔敢試,好怕有反效果!好似有句俗語話:是藥三分毒,未清楚藥物的屬性之前真係不能亂試,有時中藥要因應返人本身體質,不是每樣藥物都適合用在每一個人的身上…現在食療都以簡單自然為主,但是現在的問題在於心理影響都唔定…搵可以放鬆的療方最重要~~

      你提到的中藥好多都未聽過,好似武俠名中的名稱…哈哈
      有人在日本帶來一些治痛的膏布,用落都唔錯…當然係痛先用啦~~

      刪除
    5. 甭客氣! 所提供的14味風濕藥,都是“浙江中醫學院”交由北京中醫藥究院所出版的一書所列出,僅供參考吧了,我並沒有列出藥方。
      *
      這本書我奉為至寶,多年來我都有抄書上的方劑買來煮喝,個人沒問題。
      小時亦聽過“威靈仙酒”和某種蛇酒是一種治風濕痛的酒;以前敝鄉一向有售賣桑枝和桑寄生治風濕的茶包,首次回鄉時亦買了多盒回來,多年後沒有用過,後來就扔了。我都知道有種日本風濕膏布是患風濕的人士常用的貼藥。在這裡祝你心情常好,痛楚遠離啦!

      刪除
    6. 食中藥都好睇個人夾唔夾,能夠有本藥書可以看門口就最好喇~~有咩頭暈身熱都可以自救...
      當一個人病得耐就有很多方法去醫治,所以有句說話講:病久變成醫...或多或少都叫有經驗嘛~~
      你講的桑寄生都好似聽過,試試留意吓...
      嗰隻日本膏布應該出名,啲人逢去日本旅行都會買~~

      謝謝祝願~~

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 過來人真係過來人,都明白我所指的苦況…我都希望將來有日睇番轉頭都好佩服自己!有時唔係話要考取什麼高成績,反而睇自己用幾大的恆心加毅力去完成才是值得驕傲的地方…森伯做事都幾專注,應該其他誘惑就唔會阻到,只係怕個人捱唔住~畢竟都年事已高仲去進修啫XXD所以現在著重放輕鬆兼多休息囉…

      會記住KaKa呢番說話!大家加油呀~~

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 其實進修最重要都係睇有冇心啫…
      唔知你是否講早排新聞有提到的老婆婆呢?!她真係好有毅力,好似話要寫本書,她就親身去搜集書中的資料……後來大學都給予老婆婆畢業……

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 你所講的老人大學真係未聽過,其實政府開辦更多呢類課程都唔錯,可以讓長者多點腦筋活動,生活也有所寄託~~

      你講得對呀...正所謂學海無涯認為想學就去學吧~學習無止境,只是人把個框,框著自己而已...

      刪除
  8. 正是學無止境,努力上進,聰森佩服。 ykk認真地,祝森兄早日學業有成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝KK!學習對我來說並不是太大問題,反而怕身體唔聽駛…個學期都幾長架…><

      刪除
  9. 森伯加油啊﹗我都十分明白。我做左呢份工後都冇停過進修......﹗無計啦~~唔讀怕考績交零份,讀左都的確自己有益,唯有讀......一直讀。你試下上課之餘,觀察下啲年輕人學習的情況頗有趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝愚老師,相信你都會明白我的森聲…係呀!!好多時進修最主要都係為工作需要,有了目的再困難都容易捱過!!願彼此努力…加油呀~
      其實對於長者森來講,上堂都要聚精會神咁聽書啦…又冇記性~仲邊敢四維觀察人家丫…哈哈哈

      刪除