2024年7月17日 星期三

蟲鳴...

有些時候,最為讓人感到舒服的聲音,都可能來自大自然,記得以前CD舖盛行的時候,總會找到些大自然之聲,流水聲、風聲、海浪聲等...

在眾多大自然的聲音當中,不知大家又喜歡哪一種...森伯反而幾喜歡下雨聲,若不是在戶外變落湯雞的話,下雨時都特別感到睡得好...

這陣子很有趣,每當晚飯後,窗外總聽到有蟲鳴聲,相信是蟋蟀叫聲,在寂靜的晚上蟋蟀的叫聲顯得特別清楚,這叫聲有如電話鈴聲裡的蟋蟀叫,這叫聲足以打破悶熱的夏夜,忽然有陣清涼感...對比之下,我認為晚上的蟋蟀叫聲比起白晝的蟬叫聲來得舒服!!!

這幾晚的蟲鳴真令我這都市人,仿佛跟大自然靠近了...

隨Blog附上一幅蟋蟀畫作

註:畫昆蟲不容易,尤其昆蟲的足部不易掌握,大部份的昆蟲都類似,蟋蟀跟草蜢、蚱蜢類也差不多,若不掌握到蟲體的特徵,好易畫咗小強...




24 則留言:

  1. 大自然之聲,流水聲、風聲、海浪聲等...可以在youtube大把有得聽,我都聽過真不錯。現在又是蟬鳴荔熟的時候了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在有youtube,很多大自然的聲音也可以聽到,可能有些人會開著手機播著聲音,伴著入眠...

      刪除
  2. 很同意大自然之聲好聽,特別是夜晚睡覺時聽到雨聲,特別覺得舒服,雨聲淅瀝特別好瞓。當然,要返工時在馬路淋個落湯雞,就極狼狽。炎炎夏日,荔熟蟬鳴,倒是有一番田園氣息。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,有些大自然的聲音是不錯,例如小瀑布的流水聲,山林中的鳥鳴聲,不過雨聲就特別顯得在室內有種溫暖感,有助睡眠...
      每人對聲音的感受也不同,蟬鳴的叫聲正值炎夏,聽到都感到十分酷熱...哈哈

      刪除
  3. 你問起我才發現唔覺有咩自然聲好聽。
    我係開住電視有聲有光閃吓會更易入睡,可能係從小習慣咁嘅環境。
    畫得好Q。D腳咁粗一定常練 GYM。哈哈!
    小強對腳有毛刺,其它好光滑。
    諗起關嘉敏扮譚輝智好鬼神似都係捉到佢特徵,包括化粧師,咁啱同你畫公仔一樣道理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能你沒有在意大自然的聲音...或者可能有,在這刻一時又想不起...!
      一爺間豪華套房裡實有個大電視,一路開住一路訓覺,梗係可以咁做,森伯床頭邊只有部收音機,頂多都係開著收音機來聽住入睡~~~~
      昆蟲一定要畫得Q一點,若然畫得太真實,怕有啲博友唔想入來睇...唔知一爺有冇見過蟋蟀,蟋蟀類似蚱蜢類,有對粗粗的後腿,畫之前都要上網睇睇圖片~~
      足上都有毛,不過Q版可以省略,樣樣都要畫埋真係似小強...
      你講起真係扮得好好笑,扮野好有天份,女人扮男人都神似,犀利...

      刪除
    2. 無啦!壞心情時聽到更壞。流行曲有節奏旋律令我動心。
      豪華、大電視…証明幻想和現實總有一段距離,我腳踏實地,月頭喺澳洲皇金海岸無敵海景尊貴避暑山莊,月尾飛去加辣肶海頤和園。森哥唔可9眼看人低,貧窮限制想像。哈哈!
      昆蟲外貌係無貓狗咁得人鍾意,人人想抱抱,我最懂無罪昆蟲容顏嘅歧視性冷待遇。哈哈!

      刪除
    3. 基本上壞心情,聽乜都冇用,不過例如當壞心情聽下風聲,或者風鈴聲,又會對洗滌心靈有少許作用……

      當森伯心情唔多靚的時候,很少聽流行曲,越聽越煩……所以好睇個人!

      你又講中森伯的內森境界,因為貧窮都唔敢諗太多,剩係諗度縮,慳錢之類……毫無大志😅

      每種動物都有不同的特質,不同的生物又不能比較,正所謂各花入各眼,有些人喜歡昆蟲,飼養昆蟲,搜集昆蟲標本等,森伯曾幾何時都諗過養蠍子,覺得好型……雖然蠍子並不是昆蟲,但外表好似……

      刪除
    4. 森哥咪就係The Rock Johnson 巨石 強森 高大威猛爆肌蠍子王,你好紅架。
      蟬鳴荔熟港人慘叫?
      燥底森咪唔食得幾把火荔枝?點算
      近日上網自動推薦左台灣垃圾新聞。
      彰化垃圾分類大戰,清潔隊拿金屬探測器遂袋查。
      另則,破袋檢查不合格,全鄉40噸垃圾拒收,原車折返,並可能罰款6000元。
      都黐膠線嘅,洗唔洗做到咁極端,究竟減垃圾有幾重要,係咪要人每日唔瞓都必須撥空處理,森哥好忙架。
      源頭減廢,倒不如揾謀國暗殺槍手滅絕人類便可導絕源頭。
      都本未倒置,鑽牛角尖,本來8月上斷頭台,幸好香港仲有智者煞車,無發展到台灣咁陷入旋渦,港人唔使慘叫。
      原來笵徐麗泰都同我見解一樣認為垃圾徵費計劃不可行。

      刪除
    5. 攞蠍子王同老人家相比,你好似唔多啱數~~~
      都唔一定,森伯唔喜歡蟬鳴唔等如其他人也是,可能有些人認為蟬鳴代表夏季的氣息呢!!!!
      荔枝食兩三顆都ok,唔可以一次過吃多,長青春豆都開心,最怕係燥熱搞到渾身骨痛...俗稱骨火~~~
      森伯認為少生產垃圾便是了,自己又真係好少做什麼垃圾分類...40噸垃圾唔係少,富庶國家真係幾多垃圾,始終覺得最無謂的垃圾是包裝垃圾,尤其每次去完超市買野,總是大部份是包裝垃圾,仲有一樣是集運速遞的包裝垃圾,買樣小小貨品,包裝紙仲多過件貨物好幾倍...
      台灣文化唔係太清楚,可能佢地對垃圾處理好緊要...但香港都緊要,有時垃圾堆積真係隨處可見!!!
      咁你又唔需要太過極端,為左減少垃圾就要殺人滅口...只要大家肯去實行減廢實可以幫到少少!!!
      通常最驚上斷頭台的人,是死囚...但只要大家不是無謂垃圾製造者,應該唔需要怕咁多...
      都講左好耐,一爺真係有智者風範!!!!

      刪除
    6. 山竹係榴槤解藥。我仲諗住森哥同時食冰凍涼粉海帶臭草綠豆沙,用寒流擊退荔枝熱浪。森哥常玩冰火兩重天。
      唔知暗殺川普個後生仔嘅動機!上文我係想表達班環保人士同個𡃁仔一樣都係傻嘅!話佢地極端到會殺人,唔係講我。
      無冷氣巴黎奧運環保傑作,都神經病。
      個新聞主播同林超英個仔離婚,第一句反應就係終于可以開冷氣。
      某訪問拍到英哥汗流到件衫濕透,佢明明熱到跳舞都唔開機,環保係過晒火位,硬要將必須品說成多餘。
      歐美向中國電動車徵高關稅,說明唔係為環保而係政治利益目的。環保係道德高地嘅陰謀手段,同民主一樣,落入政客手中就不同,不要太天真。
      歐美推行能源碳中和政策,都唔係為環保,係已發展富貴國家想遏止未發展窮國經濟增長嘅目的。綠能貴,產品成本高咪賣唔到。因為以前綠能技術掌握喺歐美日,窮國一係要高價買佢技術,一係唔用清潔能源,政策推行嘅未來可藉口收你高額綠能稅。窮國為富國賺微利生產物品,窮就無研究費發展,亦無人才,永遠貧窮為富國奴隸。

      刪除
    7. 榴槤因為太燥熱,所以都唔敢食,今年你有冇食過榴槤?!!你唔好提涼粉,涼粉可能係搞到肚疴的元兇,相信要隔一排才再食!!!
      又好似話暗殺特離普的後生仔並非佢一個,年少沒經驗畀特種部隊即刻掃低...我以為話你極端到想殺人~~

      可能法國冇諗到歐洲天氣都咁熱,又或者借環保之名,慳錢為實,奧運駛唔少錢,慳得就慳...

      哈哈哈...你唔講真係唔知呢單娛樂料,要我摷返網上新聞睇睇,冇冷氣都幾大件事,搞到離婚都得!!!
      有些無謂的堅持,真係無意義,綜觀生活裡遇到人和事,有些都可能只是無謂的堅持~~~

      美利堅現在都唔顧自己的面子,能夠有一分打擊就打擊,維護自己的霸權地位~~

      對呀,國家貧窮真係唔夠人講,唔夠人大聲,日常做窮人都係差唔多,果種感受森伯伯最清楚!!!!

      刪除
    8. 榴槤唔反感亦無好感,唔會買。
      一朝被蛇咬就怕成咁。涼粉來自街市?
      聰明森推理慳錢奧運又啱喎!
      令我愈黎愈憎(不信)環保。
      即係網絡認為我比森哥更加娛樂八卦。哈!
      明顯有老人痴呆病嘅 敗登 “堅持” 講大話無病、再選、命令烏不停戰…都好“無謂”。
      總統唔係揀叻人,唔係有病就係瘋癲(我不信民主了)。傳媒話拜登令美國大亂,川普令世界大亂,我認為每個美國總統都搞亂世界。係近來中國力量強大左才能抗衡美國,推動世界和平。
      森哥唔係有錢人亦唔係窮人,喺我面前就好大聲。

      刪除
    9. 個人越年長,反而唔食得榴槤,好耐前榴槤放雪櫃,凍凍地好似食雪糕……
      我懷疑涼粉,唔肯定!

      辦一個奧運會開支很大,收入都未必平衡,可以慳得就慳!

      太冷門的娛樂料,又很少機會注意!!

      某國的民主,大家都有目共睹,人生匆匆夢一場,唔駛太過認真,曾經為過呢類民主,而犯法,坐過監又冇錢落袋的就真係憨居居……

      森伯呢類小薯仔點敢在一爺面前大大聲……
      只不過森伯亦貧一面你唔知啫!!

      刪除
  4. 原來森伯都是大畫家,失敬!失敬!
    大自然聲音當然喜歡啦,但都要視乎情況,我遠足的時候經常聽到風聲、浪聲、鳥叫、蟲嗚、樹葉沙沙聲、潺潺流水聲,這一切都很喜歡。但如果半夜落雨,雨點打在冷氣機頂,實乃擾人清夢。另外我家樓下一棵大樹,有數百隻鳥兒聚居,清晨及黃昏聚集時比墟市更為嘈吵,住低層的多次投訴都不得要領。

    回覆刪除
    回覆
    1. 失敬!失敬!...其實一路以來寫blog兼畫插畫,不過不是每篇blog都需要畫,而版頭上banner畫的都是本人手筆...稱為"大畫家"實在抬舉,只是隨手畫畫而已!!!

      當然喇,peace兄多行山郊遊,很多大自然的聲音都會聽到,而且仲係立體聲...但一般都市人,室內活動的範圍又少接觸大自然聲音,也較少機會聽得到...

      係呀,雨點打落冷氣機位真係好嘈,幸好不是時時發生...過多的雀鳥在同一範圍內,除了嘈吵之外,還令環境不衛生,反而十分怕怕~~~~

      刪除
  5. 好讚同夜晚聽雨聲嘅感覺係好舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其天氣稍冷的時候,睡在被窩裡又加上雨聲,特別好訓!

      刪除
  6. 回覆
    1. 自己就唔太喜歡海浪聲,一起一伏有種忐忑感!!!

      刪除
  7. 愛聽細細的海浪聲 , 感覺好似正在洗滌心靈 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也認同,通常細細聲聆聽較好,太大聲變了嘈音……

      刪除
  8. 蟲鳴、鳥啼、浪濤……來自大自然的,我都愛聽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實比起音樂,大自然的聲音也會來得舒服...

      刪除