2024年7月10日 星期三

一餸飯...

據講現在的市道大家都認為做什麼生意都唔容易,我認為看看你做的生意是什麼,而事實上很多人每日仍要生活,相信食是其中之一...

既然口口聲聲話市道差,最受惠應該是逆市奇葩的兩餸飯,一到午飯時間,就會見人排晒長龍去買兩餸飯...其實有點似自助餐,不過就揀兩樣自己喜歡的餸菜,而且比起餐廳叫個碟頭飯也來得經濟些...

一向走在貧窮線下的森伯,當然兩餸飯也吃不起,只能吃一餸飯...> < 是日靚餸就是咖哩飯,雖然是一餸但都已經覺得好好味,如果真的有一見鍾情的話,呢種東瀛咖哩可算為食物中的一試鍾情,也吃了好一段日子,之前在某日式超市買了,但放了很久都未有煮過,終於都要煮來吃吃,間中也會煮呢個餸...每次都覺得好香好惹味!!其實有多喜歡也好,森伯不能吃過量含薑的食材,每次只能煮一兩餐便夠,要再隔些時間才會煮...

真實的兩餸飯我未幫襯過,只是偶然機會試到兩餸飯的菜色,老實講也不差,價錢平而且質素又好,難怪兩餸飯可以在這個環境下創出奇蹟...至於森伯呢個自家煮的一餸飯也不差,唔講咁多,咖哩要趁熱食才好味...下次再同大家傾過!!!!

31 則留言:

  1. 加埋椰汁無得輸。
    我一煲過蒸烚無乜味,只用鹽醃肉,必須混個『免煮』汁,一係油奶鹽醬,或是醋油糖汁。
    食得多元化才達到均衡,類似中藥、老火湯、新年齋…都用上多種料嘅傳統智慧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未試過加椰漿……
      椰漿可以整其他食物
      我都係蒸同煮,比較簡單方便!你有冇簡單的蒸餸介紹吓?!
      我都係支持簡便的烹煮方法……多元化的飲食雖好,但都未必適合每個人……

      刪除
    2. 乜嘢加椰醬我都愛。
      咁簡單都要人介紹?奇怪?玩我吖!蒸 枱腳 腳皮 皮鞋…
      3/27素雞飯有6種料,呢個?種。 好貧乏…懶出貧窮(健康係$)。
      料多備時長,為健康值得。一次煮3日,有2日得閒呀!

      刪除
    3. 椰漿加很多食品都未必好食,例如加即食麵,加炒蛋……
      本身喜歡椰子食品,森記紅豆椰汁糕隨時整來食!!正👍
      唔敢玩一爺,未C過咩!!以為你有什麼隱世蒸餸食譜可以介紹下!!
      呢個飯有4種料,薯仔,雞肉,胡蘿蔔,仲有主角咖哩磚!
      用些襟留的食材,煮多一點留來吃,可以慳功夫……

      刪除
    4. 有椰汁鮮奶燉蛋和鮮奶炒蛋,椰汁炒蛋都會好食。 有緬甸椰汁雞球麵、馬拉椰漿飯,椰汁即食麵應該可以呀!係百搭。
      我未整過糕,糖水就有。
      舊時認為一菜一肉一飯已夠,中年發福,睇資訊後便萌新諗法,另一階段須另一套手法。
      係正宗日式咖喱飯用料,不過,套餐仲有生嘅雜菜沙律,2片黃蘿蔔,麵豉湯,加埋你仲欠8樣嘢!欠債會畀收數佬上門找麻煩,欠上一身營養債…可憐身體默默拼命維持正常運作…有日總要還?
      整饅頭就肯花時間,全程好開心,如果煮三餐有呢個森態就好。

      刪除
    5. 通常蛋和豆腐一齊蒸,好味易送飯!!至於未試過的配搭唔會試,整椰汁糕超簡單……整唔甜的糖水都試過,整椰漿糊送麵包,都好正!!

      話明要均衡營養,咩食物都會食,寫blog唔等如全部,有時營養太過豐富,好易營養過剩,都市病就係吃得太多,營養過剩,以前的農村人吃的只有粗茶淡飯,又加上體力勞動多,身體好健壯…

      話明森記咖哩飯,有自己特色風味,唔需要跟任何人,鍾意點整就點整!!

      仲好講,現在沒太多時間可花,饅頭都冇整——

      刪除
    6. 邊個搞到森哥咁忙?係好事啦!

      刪除
    7. 但對一個年事已高的老人家來講,忙都未必是好事,辛苦命😄😄

      刪除
    8. 老人不愁寂寞係好事,畫家才俊大忙人,為賺更多$和經驗值加油!

      刪除
    9. 冇你講到咁好,畫畫搵錢...不過呢排比較多野做,空閒的時間唔多...

      刪除
    10. 森伯畫嘢要靠人工智能,好貶低森伯……😭

      刪除
  2. 其實話經濟差都話咗幾十年,我年青時候又夠話「人浮於事」啦,後來仲有乜乜風暴物物風暴,咪又係咁生活落去,難得而家超低失業率,唔憂冇工做,我聽「經濟差」呢句已經聽到麻木哂,唔理咁多,有得玩就玩,有得玩食就食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全認同……
      無論什麼時候,都有人話市道差,但我都明白點解有人會這樣認為,當去到旺區,例如油尖旺,很多舖位都拉晒閘,深水埗的電子城,兩餸飯舖生意旺,證明消費者以慳荷包為主,而事實消費模式的確有改變,市道經濟都要接受現實,做生意唯有各出奇謀去經營……

      刪除
  3. 其實,兩、三餸飯不是新鮮的東西,那些年在工廠區,到中午時間就有麵包車,在車尾展開多款餸菜任選。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,麵包車賣飯餸,可能就係現行兩餸飯的雛形……始終打工仔食晏,唔想時時食快餐,都想吃些有飯有餸,兩餸飯咩年代的人都受歡迎,忽然諗起車仔麵,可以揀餸……

      其實真失禮,森伯未幫襯過呢類揀餸飯餐……😓

      刪除
  4. 咁熱嘅天氣,買兩餸飯好過自己煮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大熱天時,人都唔想郁,買來什麼都好,起碼唔駛煮!!👍

      刪除
  5. 老牛身無分文,但有女兒俾生活費,所以也未至於「在貧窮線下」,懶得煮,就買「兩餸飯」。真係講得啱,今時今日「兩餸飯」條條街都有,仲好多人幫趁,真不似是「經濟不景」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,牛兄真謙虛,牛兄都起碼食到兩餸飯,最弊森伯吃不起,只能吃一餸飯頂肚餓……

      現時兩餸飯好切合大家的需要,講求經濟實恵,而且有得揀,反而食茶餐廳,來來去去都只幾味,食得多又話厭!!

      刪除
  6. 話說羊羊好少出夜街,今天有要事到大圍,晚上八點多大圍間間食市都滿座,如沒有滿座都有7,8成客,街上又多行人,不知是街坊或遊客?又話香港飲食業經濟吾好?兩餸飯我都未幫襯過,森伯好多超市有買的日式咖喱磚,用來煮疏菜都好好味又便宜。放多點水煮就變成北海道湯咖哩呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗好睇哪個地區,不過自從防疫措施放鬆後,我都覺得市面多了人,有時假日出街人更多,講起大圍,傍晚放工時間,大圍街市地舖附近好旺,可能啲人收工買餸回家煮……

      附近的佳佳超市都有食開的咖哩磚賣,不過細盒裝我都有排食,因為間中才食,係呀,有人整咖哩比較多咖哩汁,但我食飯唔喜歡太過濕立立,做餸喜歡食較乾身……

      原來那種煮法就是北海道咖哩,又長知識了!!

      刪除
  7. 兩餸飯大行其道,菜式多元化,住君選擇,最緊要係價錢平。我住的地方較偏僻,唔方便成日出街,好在有個會所,一個兩餸飯也要百二三蚊,一碗飯,有湯有糖水,同老妻共享,夠晒,唔駛煮,都幾化算,

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,兩餸飯的餸菜可以任君選擇,基本上港人的飲食習慣都係有飯有餸為之一餐...
      一個兩餸飯都要百多元...?!!可算是豐儉由人,吃得飽足就好啦!!最好係唔駛煮,食完就行得,好方便~~
      不過自己少食呢類餐,反而自家簡單煮較為啱我!!!

      刪除
  8. 有時候返工真係冇辦法唔幫襯兩餸飯,日日食快餐真係人都癲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁又係,兩餸飯都幫到很多打工仔解決午晚餐,而且都叫做有得揀吓!!!

      刪除
  9. 我諗唔到煮咩餸都鍾意買兩餸飯再加碟灼菜簡單快捷 , 日式咖哩甜甜地唔太辣 ( 正 )

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時都幾好,諗唔到有咩餸食,附近又有間兩餸飯店,走落去外賣餸,灼少少菜又一餐...
      日式咖喱仲好香...成日感覺好似食薯片的味道~~~哈哈哈

      刪除
  10. 我日常兩餐都是吃一餸飯,但是自己煮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己煮最好,不論是食材,份量都可由自己控制......

      刪除