2024年4月24日 星期三

赤貧森仲可以去邊鼠買平野?!!

近排最熱的話題,總離不開香港的市道,據講有很多店舖都要關門大吉,造成這樣的連鎖效應都歸咎太多港人北上消費,就算餘下的本地人都不寧願在本地店舖花費太多,是因物價太高認為唔值...

而近日有講,某間日式百貨裡的12蚊店都要陸續收檔,連12蚊都要執?!!諗番呢間店都逛過不少...每次去這間日式百貨,都會順道行行這間12元店,雖則話很多貨品都是$12元,但買到的又有多少呢?!!記得以前"日貨城"都以十蚊作招徠,老實講佢貨品有些唔錯,有些亦唔見得好,可是越賣越貴,同初時的十蚊價錢差很遠...

講返呢間$12蚊店,到現在才知佢唔係隸屬A字頭的日式百貨,是獨立店舖?!!知道的朋友可以告訴森伯...每次去睇都有很多有趣家品,並非有很多需要買,始終家裡空間有限,又未必真正需要,很多時都係睇過、行過、掂過就算...在現在的電商興盛年代,的確有很多這類店的貨品都可以在網上買到,一來價錢平些,二來又多選擇~~

早在個多月前才逛過,也估唔到今日就要結業?!!除了人生無常,仲有店舖也無常...

28 則留言:

  1. 現在店舖真係買少見少呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些舖位空置了多時,都未見有新租戶!!!

      刪除
  2. 森伯伯竟然話係「赤貧」,也許好多沒有收入的長者都是這一階層吧。如今有一句流行語叫做「性價比」,其實就是往日所說的「抵」或者「值」。最近有人推薦老牛讀某大報一篇文,談到深圳的「平靚正」背後是許多人低工資及長時間工作,似乎是痛恨資本的剝削。老牛立即反駁︰稍有常識的人都知道老板要剝削,但站在消費者的角度就期望平靚正;誰會願意接受又貴又差的服務?

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛兄真的了解赤貧森的境況,從現時的消費者角度來看,第一前題是最緊要平、靚、值,如果價錢一超過他們預算,寧願不買,若然收入不多,買樣東西也要左諗右諗~~

      相信也是,始終國內的人工薪酬較低,而且工時長,否則難以競爭...做老闆個個都想賺到盡,所謂的剝削總少不免,是好睇每個人的做法而已,今時今日不說國內,就算香港也是,自疫情過後減工時,減薪水...都是見慣不怪,導致很多人的消費力減弱,什麼淘多多,電子城的貨品越平越多人買,食就不如經經濟濟兩餸飯,好食得來又飽肚......

      刪除
  3. 你說「知道的朋友可以告訴森伯」,咁就比我扮吓"知道"啦,小弟未退休前同"A公司"(以前叫"J公司")有業務來往,相當熟識,他們的營業策略是走大眾化路線,相當成功,擴充業務的時候考慮到香港鋪租太費,所以發展出後來佔地較少又受歡迎的"A超市"和"A10蚊店",所以說,當時是"A公司"的成員,但現在我離開職場多年,有沒有變化就不得而知了。
    另外,他們的貨品有八成是來自大陸,試想,今時今日要買大陸貨途徑多的是,更平更靚更多選擇,周圍都買到,包括淘寶及街邊無數的"短期租約店",12蚊店執笠是可以理解的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 先謝peace兄的解答...我真的以為呢間12元店是"A"公司裡面的一部份,因為某間"A"公司的分店,裡面都有很多不同店舖,最主要係食肆...

      始終有很多生活上的貨品是來自國內生產,在12元店裡都見到有些貨是日本產的,不過多是食品(例如零食、咖喱等),至於用品都見過有日本貨,其實這店的銷售模式都有點似初期的日本城,都是以十元店模式,後來越買越貴~~

      原來連佢的超市都是分拆開?!!我又以為是公司的其中一部份...

      始終今時今日,買的生活用品,很多人(包括自己)都會選擇淘X,平平地而且又可以有其他款選擇,家附近的物流中心,貨件真的可以說是推積如山來形容...除了食,用品市場也被佔領~~~~~~

      刪除
  4. 我好喜歡到這間12蚊店逛,店內有小部份日本制的物品及食物,品質幾好,其中有些大型12蚊店,有亞加力透明架,我在裝修時在淘寶買了,真是平靚正,後來12蚊店引入同樣產品,如果是需要小量都可以幫襯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,雖然未必會買很多,但內裡都有些幾有趣的家品賣,而且不貴,如果有需要都會買,不過森伯不會隨便買,不想家裡太多雜物...除了家品,一些冷門的美術用品,裝修用品都可以試下找找,如有合用的,正如你講買少許也可,都算不錯!!!!

      刪除
  5. 12蚊店可能因為平價,容易過度消費,多買了不需要的物品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 分一個個人,森伯有定力,在裡面很少瘋狂購買,通常都只是一兩樣而已~~

      刪除
  6. 仲諗住靠森哥嘅着數報料!
    有D小物幹大事~省時慳力,有D實際同想像有出入~廢掉。自古成功在嘗試,平平地我續買才持續變好。
    望競爭有進步,不變死場!
    那電商執平?開心“些牙”。量少比喺港買貴因蝕運費?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,除非住附近成日去,就有咩著數野同各位博友分享吓...我間中才會去一次,通常買其他東西,又很少發現有物品,小小地又可以幫到手...咁你有咩家品好使又好用,介紹畀老人森,下次去搵吓~~~
      通常森伯大都是下午時份去,個場都係唔多人,班售貨是可以打牙較的,好他條!!!!!!!

      所謂電商咪係淘X,現在有智能手機的,都習慣在淘X買野,最恐怖係一件單買都照送貨,完全不似港網,要限定購買幾多錢,才送......運費都係以重量作計算...

      刪除
    2. 膠盒樣似文件夾將碟企直放易拎好多,舊時一叠瓦碟好鬼C重,抽出中間一隻唔輕鬆。清空枱面唔放嘢,方便清潔和騰出空位整餸,用格仔網、網架和掛鉤放晒調味料和常用濕星小厨具,每次睇住自己聰明傑作有幾開心滿意,樣樣順手入厨樂翻天,永無止境改善,去家務化,所以,我上面咪話會繼續試,失敗當交智商稅。
      我未淘過架!如果買一件好細,輕如10g嘅運費係咪有最低額?
      森哥終於享受和讚賞對機器購物好過對人,打破舊思想。

      刪除
    3. 常常感覺一爺家中好多人,只是碟都幾十隻,要買個碟架來裝先夠,太多人晚晚開party😁,野食都唔少……

      搵到自己啱用物品幾開心,在生活中幫到手最重要,的確有些不起眼的用品,原來諗吓計都可以好好用!!

      當在淘佬買完一樣東西,無論咩重量,都由佢幫你計,結完單後便可以畀錢,佢軟件自動幫你計晒,之後便等收貨!
      無論對人或對電子都無所謂,始終淘佬多野買!!

      刪除
    4. 擠迫戶好焗促,磨擦機會大,過節多嘢食就開心。對阿媽最高領導人來講,持家人多功夫多,人力資源都多,我哋識性時領導人就每個人都指派幾項家務,仲會有家務升級由易到難,讀飽書出去打工後就家務全免。
      雙親上天堂後,積存多餘家品我要斷舍離。
      咁森哥有咩得意傑作可分享?
      講到我心郁郁想尋寶!森哥有咩心得?避開黑店?咩集運更平?
      森哥有冇誘惑到失控買上癮? 購物天堂變地獄。

      刪除
    5. 以前的家庭,雖然未必個個住大房,因為以前人人都是住得細,迫埋又覺得溫溫馨馨,蠻感到有親情味,現在實在太多比較,住細房人就容易發脾氣,常常都埋怨居住環境細,但想起以前的人又捱得到喎!!!

      我聽你講過,你細時畀人收養是嗎?!!後來又可搬番屋企同自己親家人住?!!

      最近我發覺啲四爪夾好好用,夾咩都穩陣,又少會爛耐用...算唔算得意分享?!!

      你唔好講到森伯好似集運達人,用佢官方集運咋,可能未必係最平,但方便些吧!!!有些人真係專家...之前我係靠人幫我買~~~

      森伯咁易上癮咩?!!買啲孤寒野~~如果有咩唔滿意都唔需要太肉痛...哈哈哈

      刪除
    6. 已經係房屋處嘅大房都唔夠住,後來,連住間屋分多兩間細房,因鄰居又係人多就搬去第二座咪空左出嚟,所以,我個年代出生率係最高。
      劏房會喺厠所煮飯,我以前係公共厠所和浴室,走廊就係厨房,係好過現在劏房,仲唔使交水費。
      我諗我應該畀李嘉誠收養過,哈哈!有空講吓笑都好。森哥最近食左咩嘢?有幻覺!我講我自己有幻覺。
      森哥用得開心就係得意分享。
      就係太平,唔使㩒住荷包咪買多左,買到上癮。

      刪除
    7. 每個人對住屋需求唔同,可能對有些人來講,有瓦遮頭已經好理想,有些人就要有個獨立洗手間梳洗等等...

      好老實講人越年紀大,住得細細地反而仲好,有時家裡整理,維修,執拾都方便啲,屋越大越多野搞~~

      你不如話比拜登收養過,記得你好似講過咋...明白嘅!!!!

      唔會啦,真係有需要才會買,家裡始終空間有限...森伯為人長情,唔希望冇用過幾多次就揼!!

      刪除
    8. 星洲能為蟻民安居勝港府。我未出生時係住木屋,落雨漏水,打風會吹走屋頂,去好遠打水…所以,徙置區石屎樓有近距離厠所、浴室、水房方便好多。
      係斷舍離精神,夠用唔多餘,我喜愛細就係森哥講嘅原因。後生乜都想試,愛虛榮,愛同人比較,係要經歷過方知乜嘢才最啱。
      我嫌棄佢,敗登係無恥涼血政客,靠屍骨墊底上位,川話敗係咁多屆最差總統,同樣,民意調查都係佢最不受歡迎,森哥想黑我!
      睇戲都想有意想不到新橋段,養子係唔錯,有趣喎!
      我有時眼高手低,實會買到唔合適,都要處理掉。

      刪除
    9. 人生就是有種種的經歷,時代進步,人的居住環境都要同步...如果是現在的人,都有可能嫌三嫌四,但以前叫板間房的屋,現在就稱為劏房,但又好少聽以前的人埋怨板間房,正所謂人望高處,也希望自己與家人住得好些吧!!!

      我都唔會怪責拜登,邊位總統上任都一樣啫,之前的當奴侵咪又係一樣...

      越來越發覺一爺唔知邊句真,邊句假...仲要蝦老人家森伯伯老人癡呆~~~

      買錯野一定有,尤其是網購,但亦有很滿意的...都係碰手神!!!!

      刪除
  7. 好可惜啊!呢啲舖頭好好行㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的到訪...
      不需要太可惜,因為外面這些類型的店舖其實都唔少!!!
      可能有些分店仍有存在...

      刪除
  8. 有趣的商店。
    感謝您的光臨。

    Obrigada pela visita.
    janicce.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的到訪,有些家品都幾有趣...

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,如果唔多人時,真係幾好行又有野睇!!

      刪除
  10. 偶然會入去行下,不過都係齋睇嘅多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有合用的,我都會買...為免買了不等使的東西,買之前都會諗清楚~~~~

      刪除