2024年4月17日 星期三

森老伯的濕重救星...

在春夏之際這段期間,相信很多人都感到濕重,有時見電視廣告都在賣些所謂袪濕貼,把藥貼貼在腳底,就話可以抽體內濕...我就半信半疑,但未有買過來用~~反而覺得食落肚比較可靠,通常選擇最簡單的薏米,而森伯都好耐沒有講過有益食品,而薏米是我最多食用的食物,每樣食物都有屬性,是否適合自己,都好睇食物同人夾唔夾...所以就算幾有益的食材也好,也不敢亂推介給人吃,先試試吧,好的再繼續...

在我的日常裡,薏米不是用來煲水飲,而是用來溝飯吃(當雜糧飯),感覺對身體也不錯,據講是除體內濕氣,能日日食就最為理想...其實每次加在飯裡的份量不多,所以一包都可以吃個多月,要買相信也不難,超市都搵到...正所謂醫食同源,薏米都可算是這一種食物...

黃綠森醫師溫馨提示:薏米比較硬,食用前要預先浸泡一晚,否則難以消化吸收~~

21 則留言:

  1. 我唔識咩係濕氣重,從來無食袪濕嘢!係細蚊仔時阿媽會煲生熟薏米水畀成屋人飲,後尾仲係小學都無再煲。
    係工作會遇到濕滯,不過,薏仁就幫唔到袪濕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明一爺仲好後生,濕重呢個term係森伯果類老人家才用,當腳步重重,成日唔夠訓兼且烏sir sir,都可能同濕重有關,尤其在梅雨天時,不過森伯食薏米是有助筋骨,因為它也有這個輔助作用!!

      咁你冇飲薏米水都好耐,對上飲仲係幼稚園期間......

      刪除
    2. 我係唔識中醫學名詞,唔好忽悠我,同年紀無關。
      我有過嗰D癥狀都係其它原因造成,唔係濕重。
      森哥要助筋骨~ 即係要除痹止痛。都係森哥太肉麻咪骨痹囉!
      查醫典:「骨痹成因係氣血不足風寒濕邪侵骨髓。骨痹由淺至深依序為皮痹、肌痹、脈痹、筋痹及骨痹。風、寒、濕等外邪與人體外內相合會導致痹的產生,而逆其氣則病,從其氣則愈,不與風寒濕氣合,故不為痹,簡單來說,正氣不足為發病的基礎。」
      係話森哥無正氣,好邪!
      「治療上適合以溫通補益為主線,兼以活血化瘀通絡為治則。經典“薏仁湯”袪痹 包括薏米、生薑、炙甘草、桂枝、麻黄、獨活、蒼術、防風、薑活、當歸、川芎等」
      中醫藥方好多樣嘢照顧全面,類同均衡飲食,黃綠森太單一,無乜用,繼續骨痹啦!

      刪除
    3. 有時藥材越多,越容易溝亂,單一味仲更加好,有針對性的幫助……

      你講既藥材,有好幾樣森伯係唔食得!!食野要小心之外,食藥更加要小心!!

      刪除
    4. 唔食得~森哥毒藥。

      3X年前返大陸,罕有地叮囑厨房醃嘢唔准用花生油,清洗厨具,事關個鬼鬼係花生敏感,一滴油炒都引發腫脹窒息致命,食飯咁鬼緊張,仲諗十字車門口standby,唔敢亂黎,成周都係同一間食穩陣D。
      記得王菲首本名曲『容易受傷的男人』,直情唱出森哥逆天奇案,同森哥食飯使唔使咁大陣仗呀?
      咁森哥定必和善,如得罪人多,D仇人想向森哥報復,無罪落毒都好易。寃寃相報何時了,慨嘆漫天飛彈,中東、中美、俄烏……美航空公司投訴中方不公平競爭搶生意,因中飛俄領空航線更短,都係美府促成,鬧咩人!邊國在公平競爭下輸左就改遊戲規則,最不公平國家係自己。
      有無解毒丸傍身?如食錯酸嘢後多食鹼嘢中和吓!

      刪除
    5. 又唔會講到毒藥咁誇張,係呀,要戒口的人真的不想掂到少少忌口的食物,更何況有食物敏感...本身一爺有冇咩食物要忌口呢?!!

      鬼鬼既然有食物不能食,外邊食肆都信唔過,自己帶飯仲好,畀著森伯一定會咁做,好過成部十字車停在門口外,真係嚇C其他同事~~~

      你講野特別浮誇,有很多人都需要戒口,戒口並不是森老伯的專利,既然你若想同森伯食飯,鮑魚、遼蔘、花膠湯就一定冇影響!!!

      唔會喇,咁多仇人咩,基本上好多都食得,有啲食材食完驚唔舒服而已...你又想抹黑森老伯,係個食野奄尖又麻Q煩的人~~~

      其實這幾年,某國所做的一切大家都有目共睹,若果還是執迷不悟,認為外國只是想幫香港,想香港好,這些可能只是一廂情願!!!

      你個一爺梗係睇得古裝片太多,所有中毒都袋定一兩粒(麥提莎)當解藥就OK~~~

      刪除
    6. 便秘時蟶子係我特效藥。
      潮流興誇,網上大多數係誇張標題引你入去睇。
      美鬼來中工作仲帶飯?了不起森哥就得啫!
      森哥食嗰D我覺得真係大陣仗,森哥當然濕濕碎啦!
      所以,你將同事請你食嘅嘢掉入櫃桶底,果然怕復仇。
      崇洋係盲目嘅。另一類係收受利益嘅賣國賊。
      邊關事。耆英都袋定支藥油,森老仲年少無呢招?

      刪除
    7. 一爺果然有米,便秘都有海上鮮食,蟶子森伯都未食過!

      網上收視睇點擊率,唔做標題黨都唔得,其實一爺咁浮誇幾適合做標題黨去呃like……

      事在人為啫,帶飯點都好過食錯野,就咁帶份三文治都得,不過要應酬就冇得講!!

      哈哈哈,只係唔啱自己食,無謂勉強吃吧!!

      森老伯真係帶過藥油傍身,但藥油味太驚人,自己又少用,之後冇帶!!🙄

      刪除
    8. 咁寫過癮D,就算便秘都唔食。
      假如森博無人睇會做標題黨!露點引人!
      無衣食,贈予如看更…係美德,佢個孫食都開心,多做好事無損。掛曆和印花我都問人啱唔啱。
      合理要求餐廳會做嘅!
      另一次喺大陸,酒店開會中個快退休老鬼病況漸壞令人擔心,追問幾次去睇醫後才講耳膜發炎要食抗生素,人地生疏,唯有問人區中信心大藥房,揀最貴港產進口貨,大陸成藥無信心,全部第一次,忐忑不安,幸好食完首服有好轉,所以,佢叫我做醫生。估佢常病發,咁老遠行都唔識備藥。
      藥油畀人笑婆仔破壞森哥型男形象。
      除左森哥食開薏米 胡蘿蔔 黃豆制品 糙米飯4樣可消除關節炎,薑黃/肉桂粉 蒜頭 洋葱 藥效更高,香料夾到森哥?

      刪除
    9. 有幾過癮呀?!!......話時話蟶子好似未食過,太靭老人家又難消化!!!!

      冇人睇就自己睇,唔一定要個個都睇,標題黨有時都會諗諗有咩得意題目......

      你真的會把舊的、不要的轉贈給人?!!通常我真的需要才攞人的贈禮,很少再將物品轉送別人~~

      人在外地病起來都其實幾慘,不過有當地同事陪伴都差唔晒,起碼知去邊度睇醫生或住院...如果得自己一個就麻煩~~

      正所謂有頭髮邊個想做瘌痢,有型男做...邊個想做病壞!!!差起來,要搽藥油就要搽架啦!!!!!

      你以上講的香料,其中三樣森伯唔食得!!!!

      刪除
  2. 濕重有乜嘢感覺呢?呢樣嘢真係唔識,或者我濕咗好耐自己都唔知道!😥

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信好多後生仔女都未必知濕重是什麼,基本上在潮濕天氣下,人常常沒有精神感到疲累,就可能跟所謂濕重有關,可能你們都冇這些問題,其實也是好事!!!!

      刪除
  3. 我都有煲去濕水習慣,因為亞女喜歡飲。我習慣煑三色米,不用浸米。

    回覆刪除
    回覆
    1. 三色米不用浸?!! 三色米不是有糙米,紫米,紅米嗎?!!這些都很硬,起碼都要浸成晚.........

      刪除
  4. 春夏之間的天氣都比較反覆同埋濕氣較重,煲D湯水或涼茶飲下都係幾好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯唔識煲涼茶,相中薏米都係用來混米食,春夏間多霧多雨,好易令人濕重!

      刪除
  5. 「春天不是讀書天、夏日炎炎正好眠」,成日覺得好攰,也許就是「濕重」吧?不過老牛不懂如何袪濕,老媽去世之後也沒有人再煲「袪濕湯」了,只有日日堅持做運動來振作罷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 運動都有好處,但有時候飲些湯水或滋潤糖水對身體也有好處,不過自己都懶煲,唯有把這類補益食材放到飯中,都可以從中吸收到當中的益處……

      刪除
  6. 你說得對呀 , 任何食物對每個人有不同反應 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有些看來有益的食物,其實都好講對每個人的體質適合與否......

      刪除