2023年2月22日 星期三

香港製造...

一句"香港製造"就成為早前熱哄哄的新聞,其實對於消費者的角度來講,買的貨品只有分好用、不好用、耐用、不耐用...

發覺現在真正香港製造的貨品不多,香港的民生用品都是靠外地運來,出產的東西不會很多...
即時記得就有藥油,驅風油之類...因為老人家森伯用得多~~~~><,其實老牌子出品的藥品藥油,的確會讓消費者或用家可安心使用,因為用慣用熟...所以近排水貨客都會鍾情這些老牌藥油,多多入貨轉售,証明有價有市...

還有一些文化產業,聽起來好勁呀...其實我指是歌曲及電影!!
始終廣東歌都陪伴不少港人成長,隨口數都數到十首八首是喜歡,出名的歌,相信喜歡的都過百首以上!!!另一是港產片,以前的港產片比較賣座,到今時今日港產片已經未復當年勇,有什麼戲上畫也不知,可能自己無心留意...廣東歌我常聽,但對港產片就有保留,並不是森伯的杯中茶,若要與西片比較就真的會揀西片睇!!!

怎能少了港產食品,即時諗到"痕鄉"的老婆餅,仲有乜華物華的嫁仔餅等的唐餅,也是香港自家製的品牌~~
一個Made in Hong Kong品牌的豆奶,真係由細飲到大...唔知大家認為味道依舊還是有所不同呢?!!不知森伯有否漏了其他常用的產品也是香港製造呢,大家博友不妨提提森伯...

27 則留言:

  1. 平時我都冇理係邊度制造,平靚正啱用就得。現代化係機械人自動生產不經人手,喺邊度造都無差別啦!全球化係分工合作,一個產品係包含咗多國,邊度制造對我唔多重要。
    多年前,有次喺超市買嘢聽到個『博士級』C9,深入研究甘沙朱古力,佢話超市賣係好味過價XX嘅,超市係入口貨貴D,後者係大陸生產平D。我就食唔出啦!我對味道係鈍D,咁都好,可以食平D都唔會有乜問題。
    所以,你問我有乜香港制造,我真係懵下懵下答唔知囉!嘉頓、大澳蝦醬 鹹魚…
    香港『生不如死』,出生率細過死亡率,香港制造嘅人都少咗!要融合大灣區。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一向都好少理邊度制造,除非嗰樣東西買得好貴,就會問產自邊度,最主要睇下值唔值個價......啲人買名牌就會留意是否意大利,法國,巴黎等等,但森伯冇乜銀買名牌,所以都唔會理...哈哈哈

      其實我又好少比較-----例如價XX,七五X...那些小食跟超市有冇分別,不過從理論來推測,大型超市(如:佳佳,康康,Aexx等等)是直接跟供應商入貨,至於一些小型雜嘜舖可能從其他地方入貨,所以賣的較平宜,我都相信味道係有分別...不過一般都食唔出,最緊要唔食壞就OK喇!!!

      係啦,嘉X的食品都係由細食到大的本地貨,森伯唔係踩場,近這些年來睇嘉X食品的營養標籤,太多人工添加物,都冇買很耐了!!!!我覺得本地貨品質量好重要,好的...自然多些人買!!!!

      唔會啦,點會生不如死,只要一日仲在生,仲在香港,都會繼續支持本地製作的好物!!!!

      刪除
    2. 印象最森黑嘅香港制造係雞蛋仔,因為佢陪我渡過四載餓寒交迫夜晚,放工急赴校靠佢頂肚到十點才食晚飯。

      刪除
    3. 雞蛋仔相信係絕大多數港人的回憶,它代表香港美食是毋用置疑,不過這裡講係一個品牌?!
      雞蛋仔的出現,真的救了不少上進青年……😄

      刪除
    4. 無名英雄為港人敬仰,要立個🐣仔碑。
      題目係香港製造唔係香港品牌,你快啲改翻啱佢啦!
      閑談啫!為乜攪到好似考試咁緊張,令我皮質醇飈升,散心唔倒就散森。😜
      香港好細,本身製造業以算唔多,勁到有自己品牌就更少,降成本80年代走上大陸設廠好多,因時代式微、 淘汰都不少,剩得只有鳳毛麟角, 如我有 無中生有 嘅超能力,可以跑去做常屈人嘅美國官員啦!
      中國外交官罵美國霸權霸道霸凌,3霸嘅香港有間『平霸』嘅,佢嘅廣告口號都係3霸,也要走上不歸路。所以,少到我唔知囉!只好咁答啦!要體諒我能力。

      刪除
    5. 咁又唔駛咁誇,假若有朝一日開個香港街頭小食博物館,雞蛋仔一定走唔甩……

      你只係冇理解好個題目啫!又唔需要搞到皮質醇颷升,你自己太過上心,如果照你咁講,總之在香港做都可稱之為香港製造,包括阿媽炒的芥蘭菜,梅菜肉餅,青紅蘿蔔湯等……我只係縮窄個範圍,有品牌出的貨品可供人買為主……

      記得九十年代,很多廠都北上發展,當時又因與國內連繫越來越密切,很多國內商品供應市場,令到港產貨的出品越來越少,有些貨品也可能被市場淘汰,都冇咩港人再研發新產品,設公司,或設廠,就算港產品牌最有名的白花油,你冇用過幾耐呢,可能買一支細細地,擺十年都未掂過……

      正所謂不招人妒是庸才,某國越多針對,就証明中國的威脅越來越大……對中國人來講都係好事!!

      刪除
    6. 對你來講係普遍菜色,一轉到外地,森媽棧就係品牌,太子爺 森哥仔要做店小二幫手。
      白花油係老人家不可或缺嘅萬能靈丹,隨身攜帶。
      森我平時都互相針對,咁我哋唔係庸才,值得驕傲,要唱好自己。
      唔係最平唔敢稱霸嘅平霸電器也倒下,霸霸霸米角都一樣命運。

      刪除
    7. 邊有咁誇張,有很多家常菜色都有人懂得煮...森伯想做太子爺真係發夢都嫌早......哈哈哈~~除非一爺開店請森伯做店小二就唔奇~~

      你隨身攜帶白花油?!!...唔怕萬一漏了出來,真係一陣陣的藥油味?!!其實呢隻藥油最好用是肚仔痛!!!

      你當然唔係庸才,森伯話自己啫!!!!

      刪除
    8. 店小二辛苦又人工低,喜愛插畫嘅森哥無興趣又點會打呢份工,除非係自己家業啦!

      阿媽香水,我係細蚊仔時用過,大咗冇用。

      森哥係庸才都無炒魷,咁男上司同你關系恕不簡單。😜

      刪除
    9. 工作冇分興趣唔興趣,有得做店小二也好!唯有等一爺開業……

      大左冇用,你又講隨身攜帶?!

      時勢講唔埋,可能遲吓就炒!哈哈

      刪除
    10. 我咪做咗森哥上司,是非精會造謠,老板必須顧及名聲架,亦驚庸才得失客人,我要補鑊話係半社企餐館,呢個係低低哋,請多多包容,結局係森哥無得留低。我要順應森意唔可以讚要踩,我被迫玩語言SM,否則,森哥會唔開心。 哈哈!我無果家上流寄生族謀財害命碎屍咁冷血, 引証金錢係萬惡,喺公平競爭規則下鬥輸鐘國,霸道米角卑劣手段盡出,係萬惡最佳典範。

      照顧老人家要隨時準備,去應付無法預測嘅頭暈身㷫。

      刪除
    11. 如果幫一爺老闆打工,我諗森伯日日幫老闆嘈,通常顧員都唔抵得啲度縮老闆,遲早都要畀老闆請食無情雞~~~~~~

      你又唔好抹黑森伯,唔可以讚要踩,我被迫玩語言SM......就算極權國家都未必會咁啦!!!!

      呢單新聞真係有勁大的迴響,個個媒體都係咁講呢單新聞!!!!幾時金錢都係萬惡,我覺得其實某國又唔一定只是錢,仲會影響霸主地位才是真......

      其實想問多一句:你現在要照顧老人家嗎?!!照顧者幾時都要睇好自己身體呀!!!!

      刪除
    12. 我唔夠狠,要算死草去刻薄員工,所以,早就唔發老闆夢。

      呢度森哥地頭擁有絕對話是權,即係極權,我都要順你所生。

      權、利係雙生兒,唔係為乜爭霸喎?有權制造戰爭 炸人油管 操控國家政要 都無人敢發聲揭露真相,迫你買佢武器 …… 買咩武器佢定、數量佢定、交貨期可延遲,全部都係佢話是,你要畀好大筆錢。

      問咗唔答咁私人問題得唔得!!!疫情前走咗。獨居都要照顧好身體。

      刪除
    13. 依家做老闆都唔易,打工仔只係記住份工,而老闆就要顧及全盤生意,頭痛得多!!!!

      森伯呢度有幾極權?!!算好高自由度,可以畀大家稍為暢所欲言,第二個都未必得~~~~

      聽你咁講,某國又真係幾威威,既然講到係大佬,當然做細的事事都要聽從!!!呢幾年真係聽得太多...

      當然得喇,博友的私人事都不便公開...我認為盡了自己可以做的都盡量做(照顧),都算無愧在心,只要現在照顧好自己,對已故的老人家來說也是最大的安慰...

      刪除
  2. 昔日的工展會就是我們驕傲的品牌了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,工展會就是,一個用來展示香港出品好物的一個平台!!!!

      刪除
  3. 以前冬天在外購買了一支~熱氣騰騰的豆奶來飲下,真是很暢快 ! 不過這種熱的豆奶早就沒了。父親早期穿著的雞仔牌線衫,就係地道的香港製造,也不見了。街市的板豆腐,香港特產,自小吃到大啦 ! 在香港製作的食品還有不少,像餅乾、麵包等等。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為以前士多較多,很多都有熱豆奶供應...相對現在大家都會買一大包回家,弄熱也不難,所以現在熱豆奶都賣少見少...

      秋葉現在可能見得名牌衫多了,已再沒有留意本地品牌貨!!!雞仔牌仲有賣,就算秋蟬牌的內衣都可以搵到,不過銷售點都縮減了!!

      搜查番屬於香港的品牌其實都有很多,不過隨著時間的過去,有很多今時今日已被人淡忘了!!

      刪除
  4. 「梁蘇記」雨遮,這個上世紀品牌,已結業多年,相信記得的人應該不多;鱷魚恤想你應該認識!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢個買遮品牌都好經典,記得佢結業時,很多人趁最後都要買番把遮……時至今日十多元至幾十元都有一把,爛了就丟,就算幾名遮都冇用!

      鱷魚恤的店舖越來越少見!有點唏噓……

      刪除
    2. 回覆更正:梁蘇記還未結業,除了實體店現在他們還設有網店,據他們所講結業原來是個誤會!!!!!

      刪除
    3. 我初時都以為已結業!!!!!!!!!!!!

      刪除
  5. 香港已經從一個工業社會轉移到服務業社會,對於產品是否仍在香港生產我並不在乎,我買東西只著重三個字,平靚正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺現在很多人的消費模式都是這三個字,就是平靚正...尤其疫情期間~~~~~

      可能由於香港是貨運港,很多產品都可以運來,本地出產越來越少!!!!!

      刪除
  6. 回覆
    1. 某程度上本地出產都有信心些!!!!

      刪除