2023年2月5日 星期日

元宵佳節...吔"攢餘"!!

相信農曆年大家都只會記住初一,初二,初三...其他日子已經沒有再計了!!霎眼間又到新十五,照舊例一些過年的佈置,逗的利是...都可以拆開~~其實新十五都是一個節日,就係元宵佳節,古時的人就會在彩燈會上賞花燈,猜吓燈謎~~~

以前的粵語長片,就會好興寫文初年代,情人總會在彩燈會遇上,所以元宵節又可以稱為中國情人節,睇下資料原來古時的元宵節都係與家人團聚食一餐,發覺中國人的節慶乜都同團圓食一餐有關...本應元宵都應該有湯丸食應吓節,但糯米都唔可以食得太多,唯有食些"全餘"乜係全餘?!...正確來講應該係攢盒裡面的剩餘糖果(糖蓮子,糖冬瓜,糖椰角等等...)

森伯雖然心中富有,但都要有衣食,食得唔好浪費...當然食就要食得健康,加些穀類一同煮好睇又好食!!如果唔嫌下欄食物,都可以當元宵應節,如果嫌就不如搓番幾粒湯丸算嘞...哈哈

26 則留言:

  1. 「月上柳梢頭,人約黃昏後」,元宵節,會想起呢兩句詩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢句係燈謎?!!...想起元宵節,忽然令人詩心大發,總想吟番一兩首詩句...

      刪除
  2. 祝森伯:元宵節快樂!日日有食神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話!!
      日日有食神,呢句話人人都想!!!

      刪除
  3. 從電視上都看到烹飪專家教人不要浪費,可以把過年全盒裡,剩下的椰子、糖柑橘、糖冬瓜、蓮子等拿去煮糖水。這是值得推廣的。
    我只看過一部古裝劇《紫釵記》是有一場元宵夜拾釵相遇的情節。而歷朝都有一些著名的詠元宵詩篇,我已經轉載了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,買了的食物不應浪費,但有些人可能真的不能吃甜,又沒有其他人幫口吃,無可奈就要浪費掉...

      我的整法也是差不多,不過先浸走糖霜,再整便能減低甜度!!算是一道大雜燴的甜品!!!

      以前很多古裝劇都總有一兩幕是小姐女扮男裝出去彩燈會,偶遇情人的情節...

      元宵佳節聽個名都感到特別浪漫,吟詩作對都在所難免~~~哈哈

      刪除
  4. 祝你元宵快樂!記得吃湯圓呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 元宵節快樂!!
      冇食湯丸,森伯唔食得太多糯米粉食物...

      刪除
  5. 祝佳節歡樂!
    甜嘅粥?似八寶粥。
    糖冬瓜諗好味老婆餅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然煮之前都把糖漬物浸過,但煮出來都係甜甜地...
      加些五穀將原本唔係咁健康的糖漬物,都變為健康甜品!!!

      老婆餅最好食都係"痕鄉"!!可能先入為主...其他的糖冬瓜餡好扁某口感!!!!!

      刪除
    2. 森哥 仿如 〇reo Charm 廚師上身,淨化壞蛋,恢復良膳本質,盡勉力拯救地球,呢種美德好 Charming 。

      刪除
    3. 淨化壞蛋……😆
      咁一爺需唔需要被森伯淨化吓?!
      邊有講到咁好嘢,唔想浪費食物唯有諗諗計!!

      刪除
    4. 唔好忽略我嘅重點:森哥係型男喎!👍
      森哥點淨化我呢?😜

      刪除
    5. 整個慳家甜品,最多都係慳家男,同型男完全扯唔上關係!!!
      你日日來森博傾幾句,已經逐漸被淨化喇,你冇感覺?!!哈哈

      刪除
    6. 由內至外散發出嚟,慳得型囉!
      把口咁叻,派駐 金山 淨化邪魔,為祖國出力。

      刪除
    7. 如果講慳得有營都OK……
      係你把口叻,又係你講淨化壞蛋,應該捉你去金山,為祖國獻身……😁😁

      刪除
    8. 型森氣質攝人!🎇
      我講淨化食物能力,係森哥話已經淨化咗我,連人都得。你我永遠包拗頸如同兩大強國,呢種本領食正條水啦!我把口叻極都唔可以改倒森哥,森哥叻到不知不覺改變我,高能力森理大師唔好咁謙卑啦!

      刪除
    9. 你定,森伯冇乜氣質!!😀

      都係盡人事淨化你,冇話一定得,好睇一爺自己的造化!

      將大國比喻自己,真係開玩笑!我哋抝完冇事,大國就唔同,大國日日新聞都唔同,正如世事如棋局局新……

      冇謙卑,的確一爺叻我好多!

      刪除
    10. 新年檔期套中國電影『流浪地球』好火熱,美國就上演『流浪氣球』,真係『笑聲玩氣球』,動用百萬美元1個導彈,幾拾億F22戰機升空射低相對好平嘅氣象探測氣球,等我放多幾個波畀佢軍事演習,『戰機打氣球』逗我開心吧!😛

      刪除
    11. 『戰機打氣球』逗我開心吧......睇得你開心就最好,人家要使好多錢去完成個任務!!!我覺得要使咁多錢實有價值,最緊要係當事人認為值就可以!!!

      初時言之鑿鑿話有監測器,最後又有冇公佈個調查結果?!!...

      刪除
    12. 有兩個原因:1)反對黨妖言操控傳媒炒作間諜球去鼓動民粹主義,民意壓力。2)布林肯搞咗幾個大動作,諗住個布局會令大陸屈服,大大聲話6號會面,點知大陸無動於衷,冇邀請佢黎中國訪問,揾呢塊遮醜布話氣球舉動唔啱,拒絕中國,唔去會面。

      佢話同40國分享咗結果,記者追問國名,佢話唔適宜開名喎!

      刪除
    13. 聽得最多的版本係布林肯訪華是中方冇預計之內,個波波是個下台階咁喎~~~所以我就話使幾多錢打爆個波波都係值得!!!!

      乜自由國家唔係做事好高透明度,40個國家唔可以開名?!!!!

      刪除
    14. 反對黨話前總統一定會一早打低啲間諜。係加上輿論壓力才須再擊落多3個。

      記者會走去40國追問係咩結果,咁咪穿煲囉!西方媒體、政客、政府官員可信性偏低。

      自由!哈哈!森哥做乜篤爆人喎!

      上次,杜魯多同記者講有11個議員收咗中方黑錢去干預選舉,追問姓名下,佢答唔出,才爆消息來源唔係準確嘅政府情報機構而係某傳媒嘅流料。 總統水平係得咁高咋!笑到我肚痛呀!

      西方咁差仲妄想繼續領導地球!感覺現正改朝換代,呢幾拾年係紛紛亂亂中渡過。

      刪除
    15. 自從一九年開始,有關西媒的報導,都會打個七折先再過濾吓幾多才入腦,因為眼見才為真,明明眼見同你西媒報導是兩樣事,覺得唔可信,起碼信自己對眼為真~~~~~

      初時以為很多國家的領袖級人物對世事了解或內情一定比我們多,但都有很多不知世情,也要透過傳媒報導才知,現在有很多所為國家級的領袖冇主見,冇大將之風都大有人在...

      我只係覺得西方是混了陣腳,做人做事都一樣,不進則退被人追上也是理所當然...

      刪除
  6. 將剩餘糖果煲糖水的確是一個好方法,不過我每年都只買少量糖果,初三已經食哂,永不浪費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以依家大多數人都只是買一點點放攢盒就算,因為個個都唔食太多甜物,買少少就不會造成太大浪費~~

      刪除